Die post had ik gemist.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dan horen zij ook in het plee topic thuis
wat jij je afvraagt interesseert me geen bilquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Bram dat bericht (mail) op fok zet in een topic waar dat helemaal niet aan de orde is maar waar Danny op dat moment wel vrolijk zat te posten ?? Waarom niet hier in dit topic dan
WTF is dat? Albinogroente?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze zien er wel grappig uit![]()
[ afbeelding ]
Allerergste is nog gewoon dat Danny heeft toestemming gehad van Bram om het hier gewoon te openbaren, wat hij dus niet wilt doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Bram dat bericht (mail) op fok zet in een topic waar dat helemaal niet aan de orde is maar waar Danny op dat moment wel vrolijk zat te posten ?? Waarom niet hier in dit topic dan
Bram is een beetje dom, hij ging toch ook SMS'jes sturen naar nowlive dat Huub zijn zus in elkaar ramde oid?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
6 dagen je de cholera vervelen en op een slotfeest compleet door de zeik gehaald worden ... ja priceless meiskequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
In euri's niet nee maar ook al ging ik zelf weg, de ervaring is onbetaalbaar.![]()
Nee, dat Peter zijn kop heeft kaal geschoren, was de schuld van Jeroen. Dat heeft hij meerdere keren gezegd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was in ieder geval vreemd dat ie plots z'n kop kaalscheerde voor een paar peuken en dat Jeroen de volgende dag erna hetzelfde deed voor een kratje bier. En Peter had nog wel een single gemaakt over een potje gel.
Misschien was ze wel bewust het concept aan het saboteren.
quote:[quote]Shadow schreef op [target=/viewtopic.php?p=139076#139076]dinsdag 12 mei 2009 14:46[/target] het volgende:
gatverdamme BOBBY wat ben jij een schijnheilig mannetje
ik lees net op fok je bericht over goldenpage
maar toen je ons nodig had was je maar al te graag hier
slijmjurk om stemmers te winnen
gelukkig hebben onze users toch nog meer in de pap gehad als jij dacht
want nu zit je thuis dus onderschat ons niet :p
we zijn altijd netjes tegen je geweest maar achter de rug om kan ik niet zo goed tegen![]()
het ga je goed Bobby
[..]
Neuh ik vermaak me hier primaquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet jij niet op sex zitten, een deurtje verder?
Ja, Bram kunnen we eigenlijk niet zo serieus nemen in deze. Dat lijkt mij een soort van Balkenende in het kwadraatquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Bram is een beetje dom, hij ging toch ook SMS'jes sturen naar nowlive dat Huub zijn zus in elkaar ramde oid?
AH partysticks hot augurken.quote:
Meen je nou dat je ze niet kent, gewoon te koop bij de AHquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze zien er wel grappig uit![]()
[ afbeelding ]
Balkenende doet zich over het algemeen alleen met de echt belangrijke zaken bemoeien hoor :quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Bram kunnen we eigenlijk niet zo serieus nemen in deze. Dat lijkt mij een soort van Balkenende in het kwadraat
Wrong answer. was eigen idee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat Peter zijn kop heeft kaal geschoren, was de schuld van Jeroen. Dat heeft hij meerdere keren gezegd.
dat ging over wat andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef Maanvis het volgende:
ff een bij-rel. Bobby is gebanned op GP.. ook rond die periode. Verdacht?
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
en waar is markvanrinssum, hij zei al niet veel, maar nu valt het pas echt op
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Balkenende doet zich over het algemeen alleen met de echt belangrijke zaken bemoeien hoor :
Zoef toch op figuur! Ik heb je duidelijk horen zeggen dat je het hebt gedaan door uitspraken van Jeroen.quote:
weet ik maar het is maar ff om aan te tonen dat Bobby ook niet te vertrouwen is, dus het zou best een hoax knunen zijn dat Mariell de Pimfo gelekt heeft!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
en waar is markvanrinssum, hij zei al niet veel, maar nu valt het pas echt op
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die post had ik gemist.
Bedankt voor de quote, nu ben ik misselijk.
Dat zagen we tijdens het feest dat Bobby tegen iedereen zat te roddelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet ik maar het is maar ff om aan te tonen dat Bobby ook niet te vertrouwen is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |