peter had zijn 12 uur gesprek aangevraagd en had dat gesprek met mariell.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
welk gesprek? Ik zou nooit meer met die kastnicht praten na die gel-scene... Geen zelfrespecterende vrouw zou ooit met hem moeten praten... Ik vond de Metro-man hype al niets maar dit was echt teveel!
En waarom vertellen de mensen die het weten het niet gewoon even?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waarom wil Danny na drie topics al weer Hertog Jan drinken met Peter en waarom zit Mariell Danny weer uit te horen?
Dan heeft Peter Mariell waarschijnlijk gepijpt op de wc!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
peter had zijn 12 uur gesprek aangevraagd en had dat gesprek met mariell.
daarna gebuerden er rare dingen.. bij het eind horen we ineens dat peter 10% zou krijgen als jeroen zou winnen.. etc.
Zou er wel iemand zijn die het weet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
En waarom vertellen de mensen die het weten het niet gewoon even?
Zo isda! Ik bedoel ze komen toch geen views tekort op Fok! ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bedrijfsgeheim schatquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
en toen dat uit kwam was alsido meteen zo van mijn mariell wat doe je!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan heeft Peter Mariell waarschijnlijk gepijpt op de wc!
moet jij niet op sex zitten, een deurtje verder?quote:
Ja, dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af. Maar goed, die hebben geheimhoudingsplicht en er komt nog een Bunker deel II. Eindhoven loktquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
gelul natuurlijk, je hebt er geen reet mee verdient dus je hoeft je ook nergens aan te houdenquote:
Harder,je kan ut,durf je ook?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op dan zeikwijf !! Zo recht in je gezicht
Petergate vind ik niet zo boeiend, maar hier is iemand ZWAAR ONRECHT AANGEDAAN door een incompetente EX BB FAALHAAS.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Gert het volgende:
En dan hebben we nóg een paar van die reeksen.![]()
![]()
Jij bent niet sterker dan mooiii... dat geloof ik nooit..quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op dan zeikwijf !! Zo recht in je gezicht
Dat was afgesproken op dat wilde feest wat ze toen hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarna gebuerden er rare dingen.. bij het eind horen we ineens dat peter 10% zou krijgen als jeroen zou winnen.. etc.
Wat hebben we nu:quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Bram dat bericht (mail) op fok zet in een topic waar dat helemaal niet aan de orde is maar waar Danny op dat moment wel vrolijk zat te posten ?? Waarom niet hier in dit topic dan
Ja dan horen zij ook in het plee topic thuisquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan heeft Peter Mariell waarschijnlijk gepijpt op de wc!
In euri's niet nee maar ook al ging ik zelf weg, de ervaring is onbetaalbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelul natuurlijk, je hebt er geen reet mee verdient dus je hoeft je ook nergens aan te houden
Het was in ieder geval vreemd dat ie plots z'n kop kaalscheerde voor een paar peuken en dat Jeroen de volgende dag erna hetzelfde deed voor een kratje bier. En Peter had nog wel een single gemaakt over een potje gel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker boeiend.quote:
Je vergeet: Waarom sturen Brat en Bam hun minion Dementor om te zwaaien met een vertrouwensdocument?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hebben we nu:
1. De echtgenoot van Mariell is niet solidair met haar, want hij blijft er werken
2. Mariell zit Danny uit te horen, waarom doet ze dat niet bij haar echtgenoot
3. Waarom plaatst Bram dit bericht juist hier, waar hij eerder totaal afwezig was
4. Waarom wist Danny eerder van het ontslag dan Mariell
5. Waarom zegt Danny niets, terwijl hij dat wel mag
6. Waar is Bart gebleven, die zwijgt in alle talen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |