Toch niets ernstigs?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef mariell het volgende:
Weggemoffeld idd, maar ben ziek thuis. Al een week
Helaasch.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Toch niets ernstigs?
Je hebt iig nog een maand of 3/4 om weer aan te sterken voor The Bunker 2
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef enjoybram het volgende:
Betreft Mariell,
Er is geen relatie meer tussen The Bunker (Enjoy Media) en Mariell, Mariell heeft dus ook geen enkele zeggenschap meer over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Ik heb haar dit eerder duidelijk gemaakt.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Hier op Fok mag iedereen alles zeggen, behalve zij die Fok proberen te schaden. Zolang de tietenfoto's maar terugkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop dat Brammetje probeert haar de mond te snoeren. Nah, als mijn naam Mariell zou zijn dan wilde ik toch wel eens aftasten wat men nu precies voorheeft met "Elke uitspraak". 't Kan natuurlijk niet zo zijn dat je niets meer mag vertellen.
Ik zou uit pure rancune op deze schofterige omgangsvorm gelijk de hele vuile was buitenhangenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop dat Brammetje probeert haar de mond te snoeren. Nah, als mijn naam Mariell zou zijn dan wilde ik toch wel eens aftasten wat men nu precies voorheeft met "Elke uitspraak". 't Kan natuurlijk niet zo zijn dat je niets meer mag vertellen.
* Danny zet een bak popcorn neer en deelt bier uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja vertel! ben ook wel benieuwd namelijk
Eentje dan. Qua bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Danny het volgende:
* Danny zet een bak popcorn neer en deelt bier uit
Bij mij werkt het SMS systeem nog niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Gert het volgende:
Ah hier gaan we dus verder.![]()
Handig die SMS'jes!
Rancune rulesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou uit pure rancune op deze schofterige omgangsvorm gelijk de hele vuile was buitenhangen![]()
Same here.. Danny... doe 'ns?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het SMS systeem nog niet.
Inside info rules zoveel meer.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef PC eend het volgende:
Stelletje ramptoeristen
Plaats dan iig een of ander stookbericht als verkapte tvp
Omdat jij het vraagt.......... Mariell is gesignaleerd met Jan Smitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef PC eend het volgende:
Stelletje ramptoeristen
Plaats dan iig een of ander stookbericht als verkapte tvp
Okay. Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja joh, ga een beetje lopen koketteren met die inside meuk en verstier ons feestje even
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
Als je zoals Marriell als oud vuil welke je nog te laag acht voor de kliko op straat gezet wor, dan moet je jezelf herpakken en de beste manier is gewoon alles eruit gooien op een betrouwbaar medium waarvan je niet bang hoeft te zijn dat morgen de hele wereld het weet... Je geheim is veilig bij ons Mar, gooi het er maar uit!
Bram heeft een verhelderend gesprek gehad met Danny hè, hij voelt zich weer vrij om zaken, bijvoorbeeld aangaande z'n personeel, hier te dumpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is het maar net
Verlaag je maar tot de 'Bram-tactiek'
Ik had het idee dat hij die transparantie van zo een forum niet zo zag zitten, maar heeft de smaak aardig te pakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bram heeft een verhelderend gesprek gehad met Danny hè, hij voelt zich weer vrij om zaken, bijvoorbeeld aangaande z'n personeel, hier te dumpen.
Je zal maar zo'n manager hebben
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij die transparantie van zo een forum niet zo zag zitten, maar heeft de smaak aardig te pakken
Dat weet je wel, dat lek/aanname over z'n werk bij Talpa waardoor ie niet in de kickoff kwam.quote:
ow dat. ik hoopte op iets sappigsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet je wel, dat lek/aanname over z'n werk bij Talpa waardoor ie niet in de kickoff kwam.
Is alweer een maand geleden, maar kan me voorstellen dat deze of gene daar niet blij mee was.
Dat lekt toch wel uit, je WEET dat de bunkercrew en FOK!crew barst van de lekkernquote:
klopt. er is al zó ontzettend veel uitgelektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat lekt toch wel uit, je WEET dat de bunkercrew en FOK!crew barst van de lekkern.
Over sappig gesproken.. is tennis niets voor jou, Kopijkat?quote:
niets ergs aan, ze wilden een transparant programma.. dan is ook ALLES transparant hè!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. er is al zó ontzettend veel uitgelekt
Welnee, die betreft alleen maar programma-inhoudelijke informatie en daarbij: Fok! is officieel partner van The Bunker. Fok! en The Bunker zijn één.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg maar zo, geheimhoudingsverklaring.
neeneenee, FOK! en the Bunker wonen samen in 1 huis, ze zijn zelfs getrouwd. Maar natuurlijk vertelt FOK! aan al haar vriendinnen hoe groot de pik is van de Bunkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, die betreft alleen maar programma-inhoudelijke informatie en daarbij: Fok! is officieel partner van The Bunker. Fok! en The Bunker zijn één.
Klinkt als een dreigementquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg maar zo, geheimhoudingsverklaring.
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Klinkt als een dreigement
Als ik Mariell was, zou ik dat niet pikken, niet van bram en zeker niet van een van zijn loopjongetjes
Dat is iets anders dan iemand monddood maken, wat hier aan de hand lijkt te zijn. Als Mariell een conflict heeft met Bram, dan mag ze daar best over vertellen, zolang het "de Bunker" als programma niet raakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Niet iedereen heeft een geheimhoudingsverklaring getekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Jij zit hier het, zogenaamde, open en eerlijke karakter van het hele concept onderuit te halenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mij hoor je ook niets anders zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan iemand monddood maken, wat hier aan de hand lijkt te zijn. Als Mariell een conflict heeft met Bram, dan mag ze daar best over vertellen, zolang het "de Bunker" als programma niet raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |