PB laat nooit echt veel meer zien, zeker niet als Mariell gewoon blootgeefster was (wat ik vermoed), dus 1 foto. Ik loop pas weer warm bij bewegend beeldquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, dat had ik ook. de tieten waren gevonden en dan heb je 't grotendeels wel gehad natuurlijk.
mja, d'r youtube is iig niet erg boeiend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
PB laat nooit echt veel meer zien, zeker niet als Mariell gewoon blootgeefster was (wat ik vermoed), dus 1 foto. Ik loop pas weer warm bij bewegend beeld
Mijn wachtwoord ben ik ook kwijt. Ik las wel ergens dat ze uit De Krim komt, dus ws daar ook op school gezeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
ow ja, schoolbank staat ze ook trouwens, maar mijn plus abo is verlopen en de betaalmodule lijkt niet te werken. wie heeft er een plus abo daar?
http://www.schoolbank.nl/student.html?_a=view&prid=1482386&_prid=a0f5246903b7074faab53ad7f1aa2d0d&_msg=PG1lc3NhZ2UgdHlwZT0iSElERVZJU0lUUyIgLz4=
geboortedatum is iig 28-4-1980 zo te zien en op live spaces gebruikt ze zo te zien ook de naam 'Augusta'
Wij publiceren het rtoch niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Kentoet het volgende:
Hier vermelden dat ze een motorongeluk heeft gehad, grenst wel een beetje aan riooljournalistiek hè?
ze vraagt toch zelf of we willen doorgraven?quote:
quote:Hallo Familie Pot,
Ik herinner mij nog de prachtige friese paarden, het logeerpartijtje en nog zoveel meer. Wat is het al lang geleden dat ik jullie heb gezien. Inmiddels is er bij jullie veel verandert zo te zien. Een manege zelfs! Het is leuk om een website op internet te vinden en zo te zien hoe het jullie is vergaan.
Hier gaat het na omstandigheden goed. Na een zwaar motorongeluk kan ik helaas niet meer paard rijden. Mede daardoor hebben mijn ouders hun huis verkocht en zijn in Duitsland gaan wonen. Ook ik woon daar sinds enige tijd. Inmiddels ben ik getrouwd en heb een fantastische baan. Het was leuk om jullie te vinden op internet.
Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een goed 2009.
Hartelijke groeten,
Mariell van den Boom ( WASSEN)
het meisje met de blonde haren (de krim)
Dat is waar.quote:
zo'n tattoo wordt ook wel een tramp-stamp of whoretag genoemd trouwens. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=trampstampquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat is waar.
Uit profiel figurantenwinkel:
Tatoeage(s) door: onderrug klein onder string
Litteken(s) op: op mn buik en linker heup
Die littekens, zijn die van het ongeluk? Lijkt wel heftig te zijn geweest, als je er niet meer door kan paardrijden.....
En wat voor tattoo heb je "onder je string"? Zo'n klein aars-geweitje?
RD, noem gewoon de naamquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
En ik krijg een berichtje op mijn hyves of ik op je wil stemmen van een oud collega van je...
RD zijn de initialen van deze persoon
Een berichtje dat jij zelf hebt verstuurd...Dus laat ik niet de beroerdste zijn...
Mooie en vooral nuttige site.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
zo'n tattoo wordt ook wel een tramp-stamp of whoretag genoemd trouwens. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=trampstamp
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
En ik krijg een berichtje op mijn hyves of ik op je wil stemmen van een oud collega van je...
Een berichtje dat jij zelf hebt verstuurd...Dus laat ik niet de beroerdste zijn...
Stemmen op de Febo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee gaat over http://marielin-thebunker.hyves.nl/quote:
Dat onderschrift van een van die users in dat topic ;quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft haar tieten niet eens zelf betaald!
ah ok. ik was ook al gestopt met zoeken. zoals gezegd; de tieten zijn er al dus our quest is done. onbelangrijke meuk als dat ze vogeltjes kweekt in haar vrije tijd zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
Mariell heeft niet in de Nederlandse playboy gestaan, niet als playmate en niet als blootgeefster, althans niet onder de naam Mariell Wassen of Van den Boom.
Playboy heeft voor mij het archief nageplozen. De Duitse Playboy misschien? Of een schuilnaam?
Nope, ik ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok. ik was ook al gestopt met zoeken. zoals gezegd; de tieten zijn er al dus our quest is done. onbelangrijke meuk als dat ze vogeltjes kweekt in haar vrije tijd zit ik niet op te wachten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Vanaf 1 mei waarschijnlijk aan het werk en zit nu veel bij mijn dinnetje.
Dus zal wel veel het forum lezen worden i.p.v. streams, als het IP-gebonden is.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef rita1959 het volgende:
goede morgen, ik heb eigenlijk een vraagje, ik wil ook graag de streams gaan volgen, maar nu ga ik morgen een weekje weg, blijf wel gewoon in ons landje, is het dan zo dat als ik thuis kom nog een keer moet gaan betalen? omdat ik daar toch op een ander netwerk zit
quote:Op zondag 19 april 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
Hmm, haar tieten zijn nep
[..]
http://www.borstenforum.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=354725
quote:[quote]Naam (nick): BeaBitch (Bianca)
Leeftijd: 34
Geslacht: Vrouw
Opleiding: zoveel
Beroep: vrachtwagenchauffeur
quote:Naam (nick): Ilonka ( I-Lo )
Leeftijd: 21
Geslacht: vrouw
Opleiding: MBO schoevers
Beroep: Administratief medewerkster
Status: samenwonend
Kinderen (Ja of nee): nee.
Vervoermiddel (Auto, fiets,...): auto en citta![]()
Tering, 35 en 5 kinderen.... Wtf is wrong with this world...quote:Naam (nick): Nicole
Leeftijd: 35
Geslacht: vrouw
Opleiding: psychologie gestudeerd in Utrecht
Beroep: Thuisblijfmoeder
Status: getrouwd
Kinderen (Ja of nee): Ja, 5.![]()
Vervoermiddel (Auto, fiets,...): fiets en auto
Huisdieren: nee
Sport: hardlopen
Hobby: lezen, website bijhouden hardlopen
Muziek (R&B, Jazz, Hip hop,…): Country and Western
het is inmiddels avond maar idd erg moe en ontzettend druk!!!! pffffffffffffffieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen , wat zullen jullie het druk hebben en moe zijn. Sterkte, succes .![]()
Weggemoffeld idd, maar ben ziek thuis. Al een weekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:50 schreef Maanvis het volgende:
Mariell stond maar een beetje weggemoffeld in de aftiteling, en ik heb haar ook niet meer gezien bij de afterparty beneden.. Was ze er nog wel of is ze ziek of weggegaan oid?
Ik las het al op je hyves idd .. erg zonde allemaal dat je net in de finale er niet live bij kunt zijn. Maargoed, je zult wel de streams permanent aan gehad hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef mariell het volgende:
[..]
Weggemoffeld idd, maar ben ziek thuis. Al een week
Echt ziek of diplomatiek ziek? Ik heb je na de kickoff hier niet meer echt gezien en je bent toch PR. Beterschap iigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef mariell het volgende:
[..]
Helaas echt ziek... ( nog steeds ) en waarom sommigen meerdere keren werden genoemd? Die zullen wel veel meer werk verricht hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Echt ziek of diplomatiek ziek? Ik heb je na de kickoff hier niet meer echt gezien en je bent toch PR. Beterschap iig
Jammer dat je was weggemoffeld, sommigen werden zelfs meerdere keren genoemd
Die heeft veel voor Bram gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef Stefan het volgende:
Je wordt niet eens genoemd als PR dame volgens mij. En wat was de functie van Marijke Schaaphok? Behoorlijk grote naam in het productiewereldje.
Niet? Dacht echt dat dat je functie was hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:56 schreef mariell het volgende:
[..]
Die heeft veel voor Bram gedaan.
En PR? nee die kwam niet voor in de aftiteling... Overigens, ben niet eens PR dame.. haha moet er nog vaak om lachen.
Schroom je niet om sappige details te spillenquote:
Ze lekt te veelquote:Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schroom je niet om sappige details te spillen
Dat moet je aan die andere gast vragenquote:
Edit -la maar slaat nergens opquote:
Toch niets ernstigs?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef mariell het volgende:
Helaasch.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Toch niets ernstigs?
Je hebt iig nog een maand of 3/4 om weer aan te sterken voor The Bunker 2
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef enjoybram het volgende:
Betreft Mariell,
Er is geen relatie meer tussen The Bunker (Enjoy Media) en Mariell, Mariell heeft dus ook geen enkele zeggenschap meer over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Ik heb haar dit eerder duidelijk gemaakt.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Hier op Fok mag iedereen alles zeggen, behalve zij die Fok proberen te schaden. Zolang de tietenfoto's maar terugkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop dat Brammetje probeert haar de mond te snoeren. Nah, als mijn naam Mariell zou zijn dan wilde ik toch wel eens aftasten wat men nu precies voorheeft met "Elke uitspraak". 't Kan natuurlijk niet zo zijn dat je niets meer mag vertellen.
Ik zou uit pure rancune op deze schofterige omgangsvorm gelijk de hele vuile was buitenhangenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop dat Brammetje probeert haar de mond te snoeren. Nah, als mijn naam Mariell zou zijn dan wilde ik toch wel eens aftasten wat men nu precies voorheeft met "Elke uitspraak". 't Kan natuurlijk niet zo zijn dat je niets meer mag vertellen.
* Danny zet een bak popcorn neer en deelt bier uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja vertel! ben ook wel benieuwd namelijk
Eentje dan. Qua bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Danny het volgende:
* Danny zet een bak popcorn neer en deelt bier uit
Bij mij werkt het SMS systeem nog niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Gert het volgende:
Ah hier gaan we dus verder.![]()
Handig die SMS'jes!
Rancune rulesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou uit pure rancune op deze schofterige omgangsvorm gelijk de hele vuile was buitenhangen![]()
Same here.. Danny... doe 'ns?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het SMS systeem nog niet.
Inside info rules zoveel meer.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef PC eend het volgende:
Stelletje ramptoeristen
Plaats dan iig een of ander stookbericht als verkapte tvp
Omdat jij het vraagt.......... Mariell is gesignaleerd met Jan Smitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef PC eend het volgende:
Stelletje ramptoeristen
Plaats dan iig een of ander stookbericht als verkapte tvp
Okay. Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja joh, ga een beetje lopen koketteren met die inside meuk en verstier ons feestje even
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
Als je zoals Marriell als oud vuil welke je nog te laag acht voor de kliko op straat gezet wor, dan moet je jezelf herpakken en de beste manier is gewoon alles eruit gooien op een betrouwbaar medium waarvan je niet bang hoeft te zijn dat morgen de hele wereld het weet... Je geheim is veilig bij ons Mar, gooi het er maar uit!
Bram heeft een verhelderend gesprek gehad met Danny hè, hij voelt zich weer vrij om zaken, bijvoorbeeld aangaande z'n personeel, hier te dumpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is het maar net
Verlaag je maar tot de 'Bram-tactiek'
Ik had het idee dat hij die transparantie van zo een forum niet zo zag zitten, maar heeft de smaak aardig te pakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bram heeft een verhelderend gesprek gehad met Danny hè, hij voelt zich weer vrij om zaken, bijvoorbeeld aangaande z'n personeel, hier te dumpen.
Je zal maar zo'n manager hebben
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij die transparantie van zo een forum niet zo zag zitten, maar heeft de smaak aardig te pakken
Dat weet je wel, dat lek/aanname over z'n werk bij Talpa waardoor ie niet in de kickoff kwam.quote:
ow dat. ik hoopte op iets sappigsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet je wel, dat lek/aanname over z'n werk bij Talpa waardoor ie niet in de kickoff kwam.
Is alweer een maand geleden, maar kan me voorstellen dat deze of gene daar niet blij mee was.
Dat lekt toch wel uit, je WEET dat de bunkercrew en FOK!crew barst van de lekkernquote:
klopt. er is al zó ontzettend veel uitgelektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat lekt toch wel uit, je WEET dat de bunkercrew en FOK!crew barst van de lekkern.
Over sappig gesproken.. is tennis niets voor jou, Kopijkat?quote:
niets ergs aan, ze wilden een transparant programma.. dan is ook ALLES transparant hè!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. er is al zó ontzettend veel uitgelekt
Welnee, die betreft alleen maar programma-inhoudelijke informatie en daarbij: Fok! is officieel partner van The Bunker. Fok! en The Bunker zijn één.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg maar zo, geheimhoudingsverklaring.
neeneenee, FOK! en the Bunker wonen samen in 1 huis, ze zijn zelfs getrouwd. Maar natuurlijk vertelt FOK! aan al haar vriendinnen hoe groot de pik is van de Bunkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, die betreft alleen maar programma-inhoudelijke informatie en daarbij: Fok! is officieel partner van The Bunker. Fok! en The Bunker zijn één.
Klinkt als een dreigementquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg maar zo, geheimhoudingsverklaring.
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Klinkt als een dreigement
Als ik Mariell was, zou ik dat niet pikken, niet van bram en zeker niet van een van zijn loopjongetjes
Dat is iets anders dan iemand monddood maken, wat hier aan de hand lijkt te zijn. Als Mariell een conflict heeft met Bram, dan mag ze daar best over vertellen, zolang het "de Bunker" als programma niet raakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Niet iedereen heeft een geheimhoudingsverklaring getekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Jij zit hier het, zogenaamde, open en eerlijke karakter van het hele concept onderuit te halenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mij hoor je ook niets anders zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan iemand monddood maken, wat hier aan de hand lijkt te zijn. Als Mariell een conflict heeft met Bram, dan mag ze daar best over vertellen, zolang het "de Bunker" als programma niet raakt.
Die smiley ook, verkapte chantage, ze willen Mariell eronder houden, en wat eend zei! Bram durft het zelf niet en doet één van zijn 3 kwakende neefjes sturen pfffffffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je blaast de boel nog even iets verder op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die smiley ook, verkapte chantage, ze willen Mariell eronder houden, en wat eend zei! Bram durft het zelf niet en doet één van zijn 3 kwakende neefjes sturen pfffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |