Net zoals vroeger bij Labyrinth toch?quote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ships ook dat nog, ik heb geen eigen console![]()
![]()
![]()
Welke kan ik het best gebruiken? De PS2 van de puber of de Xbox van m'n lief??
En ik nog zo hopen dat ik verlost zou kunnen blijven van die game dingen, moet ik die bunkerpeeps met een joystick gaan besturen
Om even de 3 nieuwste consoles te noemen, de WII is leuk qua besturing, maar zodra je dat een maand hebt gedaan ben je er wel klaar mee eigenlijk, graphics zijn spuuglelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik nog zo hopen dat ik verlost zou kunnen blijven van die game dingen, moet ik die bunkerpeeps met een joystick gaan besturen
Danny pijpen. Of yvonne.quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef BobbyRond het volgende:
Over consoles gesproken? Wat moet ik doen om een LCD TV en een XBOX 360 te regelen bij jullie?
Dat vind ik van al die gamedingenquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
PS3 heeft een kutcontroller vind ik (vindt ik?)
Tssss..... ik kreeg nog gewoon een ouderwetse breedbeeld, nix LCDquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny pijpen. Of yvonne.
Staat best geinig, die Bose LCD TV in mijn woonkamer.
Moet je toch eens aan je skills werken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:41 schreef Leandra het volgende:
Tssss..... ik kreeg nog gewoon een ouderwetse breedbeeld, nix LCD
Ik zal vanavond even vragen wat de verbeterpunten zijnquote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je toch eens aan je skills werken.
Genoeg info, ik ga voor de PS3. Wat kan je er eigenlijk precies mee "controllen" dan, ook cycli e.d.?quote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
PS3 heeft een kutcontroller vind ik
Geen idee... Ik heb de WII en de XBOX (oude en nieuwe)quote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Genoeg info, ik ga voor de PS3. Wat kan je er eigenlijk precies mee "controllen" dan, ook cycli e.d.?
iDeal?quote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
kut, heb mijn mobiele telefoon in Spanje laten liggen.![]()
Hoe kom ik nu aan streams.
http://www.ideal.nl/quote:
Nah, ik kan mij toch echt niet voorstellen dat jij de enige daar thuis bent met een mobielquote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
Vergeten, ja, die zit ook altijd in de auto, goed van je , hehe, toch streams dus voor mij..quote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik kan mij toch echt niet voorstellen dat jij de enige daar thuis bent met een mobiel
4. Chat/forum, alias cummunity, dit loopt via (fok!) (zij houden dit forum bij omdat ze expertise enquote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Pl0x het volgende:
Btw foutje in de Beginpost er staat CUMMUNITY I.P.V Community XD
WE CAN CUM THIS CUMMUNITY xd
Je kunt alleen streamen via je telefoonquote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
quote:
Duidelijk Hondjes.quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef hondjes het volgende:
Het kijken is geen probleem, heb altijd mijn laptop bij me.
Alleen streams aanvragen, dat kan alleen via mobiel en die ligt in Spanje.
Maar hoorde dat het ook via iDeal kan.
neen, gewoon op de computer, maar streams aanvragen gaat alleen mobiel, niet met vaste telefoon.quote:
Wat is dat met die L poosycat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef poosycat het volgende:
streams aanvragen gaat ook via idea|. Ik hoop dat het niet meer dan 10 euro word. Ik ga zeker kijken mijn vriendin vo|gen. Me|d je ook aan op dr hyves! http://marielin-thebunker.hyves.nl/ dan kan je ook vee| info vo|gen en is het wat overzichte|ijker.
Ik heb alleen een WII, wat kan ik voor leuks doen met het balanceboard?quote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
33|\| 0\/3|`8|1]/=$3| \/4|\| |337 ? ...quote:
Pijp mij, pijp mijquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny pijpen. Of yvonne.
Staat best geinig, die Bose LCD TV in mijn woonkamer.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
Helaas weten we het nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Vanaf 1 mei waarschijnlijk aan het werk en zit nu veel bij mijn dinnetje.
Dus zal wel veel het forum lezen worden i.p.v. streams, als het IP-gebonden is.
Haha ja die doet t hier niet :squote:
TNXquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Helaas weten we het nog steeds niet.
http://www.wii-consoles.c(...)compatible-games.aspquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alleen een WII, wat kan ik voor leuks doen met het balanceboard?
Over hoe erg het gaat worden, en welke verschrikkelijke ontberingen ze wel niet doorstaan moeten enzz... intussen lees ik natuurlijk al die lieve sofie reacties van de kandidaatjes op de forums.. ik moet het dus nog zien!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Aan welke bolle dramapraat refereer je?
1 credit is dus 0,30quote:Reactie van Mariell op gezeik op nowlive dat ze 5 gratis credits krijgen voor 7,95 terwijl ze geen credits willen.
5 Credits is misschien in jullie ogen niet veel maar is toch 1,50 euro. Dat is op een bedrag van 7,95 toch aardig wat.
Juist een leuk idee, die kick-off. Lijkt me top om Bart en Ruud weer eens samen te zien.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de kick-off een samenwerkingsverband zou worden om de kandidaten, ondersteund door NB'ers uit het rls-leven, een beetje leuk te introduceren, maar zo start je toch geen programma? laat die BN'rs straks hun éigen Bunker programma gaan lopen...
Toch besloten om géén streams te nemen en gewoon gezellig op FOK! de COSSEN te volgenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ook streams ga nemen, maar als het programma een beetje loopt en leuk is om te volgen dan is de kans zeker aanwezig dat ik ook streams aankoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |