33|\| 0\/3|`8|1]/=$3| \/4|\| |337 ? ...quote:
Pijp mij, pijp mijquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny pijpen. Of yvonne.
Staat best geinig, die Bose LCD TV in mijn woonkamer.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
Helaas weten we het nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Vanaf 1 mei waarschijnlijk aan het werk en zit nu veel bij mijn dinnetje.
Dus zal wel veel het forum lezen worden i.p.v. streams, als het IP-gebonden is.
Haha ja die doet t hier niet :squote:
TNXquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Helaas weten we het nog steeds niet.
http://www.wii-consoles.c(...)compatible-games.aspquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alleen een WII, wat kan ik voor leuks doen met het balanceboard?
Over hoe erg het gaat worden, en welke verschrikkelijke ontberingen ze wel niet doorstaan moeten enzz... intussen lees ik natuurlijk al die lieve sofie reacties van de kandidaatjes op de forums.. ik moet het dus nog zien!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Aan welke bolle dramapraat refereer je?
1 credit is dus 0,30quote:Reactie van Mariell op gezeik op nowlive dat ze 5 gratis credits krijgen voor 7,95 terwijl ze geen credits willen.
5 Credits is misschien in jullie ogen niet veel maar is toch 1,50 euro. Dat is op een bedrag van 7,95 toch aardig wat.
Juist een leuk idee, die kick-off. Lijkt me top om Bart en Ruud weer eens samen te zien.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de kick-off een samenwerkingsverband zou worden om de kandidaten, ondersteund door NB'ers uit het rls-leven, een beetje leuk te introduceren, maar zo start je toch geen programma? laat die BN'rs straks hun éigen Bunker programma gaan lopen...
Toch besloten om géén streams te nemen en gewoon gezellig op FOK! de COSSEN te volgenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ook streams ga nemen, maar als het programma een beetje loopt en leuk is om te volgen dan is de kans zeker aanwezig dat ik ook streams aankoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |