abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69441773
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?
2. Waarom vraag je aan Danny info (dat zegt hij) terwijl je echtgenoot of vriend daar ook werkzaam is (of zijn jullie uit elkaar?)
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.

2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:54:02 #252
256818 TheBunkerboy
Geen dag zonder gel & sjaw
pi_69441775
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat hebben er wel meer, let maar op, je krijgt ze nog wel op je neus
Het grappige is dat ik al complete kisten op m'n neus heb gehad. Ik leer blijkbaar moeilijk....
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder gel...heyo heyo nana de bunkerboy yell, als maar 1 haartje slecht zit is mijn dag al een hel.
pi_69441776
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef FuTilE het volgende:

[..]

wie waren de achtereenvolgens staatshoofd van Jemen in de periode 1952-1979.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69441781
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:47 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Hoi Mariell
Hoi Renate
pi_69441788
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:

[..]

1 : 2 :
En nu de rest
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:56:04 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69441793
quote:

[..]

1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen.
en in topic 1...
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg maar zo, geheimhoudingsverklaring.
Gvd waarom luisteren we nou niet naar Dementor als ie wat zegt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69441800
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en in topic 1...
[..]

Gvd waarom luisteren we nou niet naar Dementor als ie wat zegt?
Dementor
pi_69441802
quote:

[..]

1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.

2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
Maar waarom weet jouw echtgenoot van niets dan
Ik begrijp er geen ruk van. Waarom plaatst Bram dat bericht juist hier op Fok!?
Doe es nadenken s.v.p.? Wat ging er fout? Kan het te maken hebben met lekken van info omtrent Pim z'n bovenmatig alcoholgebruik?
pi_69441805
mariel doe je de groeten aan supermario ? of ligt ie al te slapen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:57:36 #260
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69441812
quote:

[..]

Bram: Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.

Twee weken later brengt Bram het alsnog naar buiten. Danny wist al dat je ontslagen zou worden. Dus het is meer dan een gril van een vermoeide Bram
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69441817
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Doe es antwoorden .. We vertellen niks door
antwoorden?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:58:04 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69441818
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:56 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Dementor
Die laat z'n Juudje echt niet in de steek voor jou
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69441828
Resumé, je was absoluut niet in dienst van Bram maar verrichte werkzaamheden voor Vlemmix. Vlemmix betaalde je dan ook neem ik aan?
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:59:06 #264
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69441831
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:49 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

jij stopt em nog in een pot appelmoes als het moet
Oeh kijk uit met dit soort uitspraken meis
pi_69441834
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zou ik ook echt niet willen ik groette hem alleen
pi_69441835
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee dat is n goed voorbeeld
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:00:21 #267
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69441855
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Kan het te maken hebben met lekken van info omtrent Pim z'n bovenmatig alcoholgebruik?
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Danny het volgende:

[..]

het was de reden dat ik het te HOREN kreeg, maar niet de reden dat ze weg moest. Al zal het ongetwijfeld wel bij de rest van het stapeltje gegaan zijn.
pi_69441859
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Oeh kijk uit met dit soort uitspraken meis
k, moet wat he om over m,n luddevuduu heen te kommen
pi_69441862
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bram: Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.

Twee weken later brengt Bram het alsnog naar buiten. Danny wist al dat je ontslagen zou worden. Dus het is meer dan een gril van een vermoeide Bram
Juist, poeren! Doorpoeren! Dieper!
pi_69441877
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:00 schreef Stefan het volgende:

[..]

[..]
Ja, bij de rest van het stapeltje. Maar wélk stapeltje. Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?
pi_69441883
quote:

[..]

Als je ziek bent en je werkgever zet die mail op fok dan moet je toch wel degelijk een beetje ziedend zijn lijkt me. Plus er zijn er meer, als je tijd hebt lees alles maar door !!!
pi_69441903
Pimfo gelekt heeft

hihi Pimfo
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:04:48 #273
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69441909
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef Stefan het volgende:
Waarom lekte je prive info over Pims alcoholmisbruik
Klopt het dat je hebt gezegd dat Enjoymedia het Bunkerconcept heeft gejat? Dat er in november een andere producent de bunker zou brengen?
Houdt toch op over vermeend alcohol misbruik van Pim,die jongen is 20 jaar .wat voor een verleden zal ie hebben"ik weet wat ie in de bunker zei ,dus ook niks nieuws" en dan ook nog een maand van gedrag waar een ieder een grote punt aan kan zuigen .Dus kappen over Pim graag!!!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69441921
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Houdt toch op over vermeend alcohol misbruik van Pim,die jongen is n20 jaar .wat voor een verleden zal ie hebben en dan oog nog een maand van gedradg waar een ieder een grote punt aan kan zuiken .Dus kappen over Pim graag!!!
en zo is het!!!
pi_69441927
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:00 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Juist, poeren! Doorpoeren! Dieper!
't Lijkt erop dat je het vervelend vindt?
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:06:40 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69441928
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:04 schreef Dottey het volgende:
Pimfo gelekt heeft

hihi Pimfo
tja, sommige mensen lekken pimfo, anderen gaan er juist van lekken .
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:07:05 #277
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69441931
quote:

[..]

Houdt toch op over vermeend alcohol misbruik van Pim,die jongen is n20 jaar .wat voor een verleden zal ie hebben en dan oog nog een maand van gedradg waar een ieder een grote punt aan kan zuiken .Dus kappen over Pim graag!!!
Ik wist t tto vanavond niet eens, Mariell schijnt dit naar buiten te hebben gebracht
pi_69441932
quote:

[..]

Doel je nu op dat overmatige alcoholmisbruik van hem?
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:07:45 #279
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69441936
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:00 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

k, moet wat he om over m,n luddevuduu heen te kommen
Ja maar het is een opmerking, wat een zetje is om je nog verder te trappen

hoor mij nou het moet niet gekker worden
pi_69441945
Ben ik weer. Waarom Bram het op fok plaatst? Geen idee, hoopt er misschien wat mee te bereiken. Echt ik weet het niet al sla je me neer. Nogmaals ik weet niets over een ontslag. Heb geen brief binnen gekregen en nogmaals ik zou ook niet weten waarom er een brief moet komen, want ik heb geen contract bij Enjoy Media nog bij Bram Recourt!

Met manlief heb ik iedere dag contact gehad, maar hij weet natuurlijk ook niet wat Bram aan de Fokkers verteld. Boeie ook! Ik lig weer naast super Mario en dat is al een zalig gevoel. Ik ben de 15e ziek naar huis gegaan, de 14e in het Catharina ziekenhuis geweest, maar daar konden ze niets doen. Daarom de 15e naar huis en ik lig nog elke dag op bed. Manlief is er weer om een oogje in het zeil te houden, maar die snapt er de ballen ook niet van. Eerlijk gezegd, t boeit ook niet. Ik heb geen verplichtingen tegenover Bram Recourt en hij niet tegenover mij.

Overigens, er is geen info gelekt naar buiten van mijn kant, daar ben ik me echt niet van bewust. En wat betreft of ik heb gezegd dat iemand anders met de bunker wilde komen? Nee. Ik heb gezegd dat grote media op de loer liggen om ook online te gaan. Daar zullen ze ook met iets nieuws komen in het najaar. Wat ook op internet te zien zal zijn. Maar maak jullie niet druk om dat ontslag. Ik ben me van geen kwaad bewust. Nogmaals, heb geen contract gehad, heb dus geen ontslag gekregen, heb alleen geweigerd om die geheimhoudingsverklaring te tekenen op de dag van vertrek naar huis, bij ziek zijn. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:09:13 #281
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69441951
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:06 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

en zo is het!!!
Nu zijn we het eff echt eens en dat mag ook gezegd!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69441962
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Lijkt erop dat je het vervelend vindt?
Just watching the riot unfold

Er mag dieper gepoerd worden mensen!
pi_69441963
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

en gevisiteerd door een duitse herder
correctie: #1 mechelse herder #2 de hond en mariell zijn niet samen geweest
pi_69441965
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:07 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Ja maar het is een opmerking, wat een zetje is om je nog verder te trappen

hoor mij nou het moet niet gekker worden
en dat op dit tijdstip he,
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:10:38 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69441966
weltrusten Mariell!
Een gedicht over Maanvis
pi_69441970
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:09 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Nu zijn we het eff echt eens en dat mag ook gezegd!
pi_69441972
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef mariell het volgende:

Wat een BS verhaal .. Buiten dat je ziek bent dat gun ik je niet (sterkte) maar dat was zeker niet de reden van vertek !!! Ach ja dan verzinnen we wel wat
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:11:33 #288
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69441974
quote:
Ben ik weer. Waarom Bram het op fok plaatst? Geen idee, hoopt er misschien wat mee te bereiken. Echt ik weet het niet al sla je me neer. Nogmaals ik weet niets over een ontslag. Heb geen brief binnen gekregen en nogmaals ik zou ook niet weten waarom er een brief moet komen, want ik heb geen contract bij Enjoy Media nog bij Bram Recourt!

Met manlief heb ik iedere dag contact gehad, maar hij weet natuurlijk ook niet wat Bram aan de Fokkers verteld. Boeie ook! Ik lig weer naast super Mario en dat is al een zalig gevoel. Ik ben de 15e ziek naar huis gegaan, de 14e in het Catharina ziekenhuis geweest, maar daar konden ze niets doen. Daarom de 15e naar huis en ik lig nog elke dag op bed. Manlief is er weer om een oogje in het zeil te houden, maar die snapt er de ballen ook niet van. Eerlijk gezegd, t boeit ook niet. Ik heb geen verplichtingen tegenover Bram Recourt en hij niet tegenover mij.

Overigens, er is geen info gelekt naar buiten van mijn kant, daar ben ik me echt niet van bewust. En wat betreft of ik heb gezegd dat iemand anders met de bunker wilde komen? Nee. Ik heb gezegd dat grote media op de loer liggen om ook online te gaan. Daar zullen ze ook met iets nieuws komen in het najaar. Wat ook op internet te zien zal zijn. Maar maak jullie niet druk om dat ontslag. Ik ben me van geen kwaad bewust. Nogmaals, heb geen contract gehad, heb dus geen ontslag gekregen, heb alleen geweigerd om die geheimhoudingsverklaring te tekenen op de dag van vertrek naar huis, bij ziek zijn. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
Je hebt wel gezegd dat anderen ook een Bunker hadden bedacht en dat John de Mol pissig was dat jullie eerder waren.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:11:46 #289
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69441976
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik wist t tto vanavond niet eens, Mariell schijnt dit naar buiten te hebben gebracht
Ik ben goed in uitdrukkingen maar ben het eff kwijt.Het is de ..sop... van de . kool of zo ... niet waard of zo [ffff ik ben heel boos,blijf van Pim af!
pi_69441977
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, bij de rest van het stapeltje. Maar wélk stapeltje. Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?
daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kop
pi_69441980
quote:
. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
slaap lekker en beterschap!
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:13:20 #292
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69441991
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:10 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

en dat op dit tijdstip he,
nou
pi_69441996
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
nu we hier toch met meerdere mensen zijn vraag ik het nog maar eens :

ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
Ik zit even met twee vraagjes:

1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Weet iemand een oplossing hiervoor. Er ontsnapt
lucht bij het rubber van de zuiger op mijn eikel, dit is meteen dan ook de
oorzaak en nee de rubber is niet versleten , de pomp is nieuw. Zou een of
ander membaam of een terugslagventiel hiervoor te krijgen zijn?

2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? Ik ga er dan even
vanuit dat het water in de buis tot aan de verwarmingspomp komt. Van de
bovenkant van mijn geslachtsdeel tot aan de uitlaat van de pomp is ongeveer
150 cm, maar de afstand is ongeveer 8 meter"
oplossing 3 : gewoon aan leuke dingen denken.

woensdag 27 mei 2009 @ 02:14:17 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442003
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je hebt wel gezegd dat anderen ook een Bunker hadden bedacht en dat John de Mol pissig was dat jullie eerder waren.
een online reality concept, geen bunker! En wat maakt dat hele gedoe nou uit, het was in een chat waar Bart en later ook Bram nota bene naast zaten!!
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:14:37 #295
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442005
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mariell het volgende:

[..]

daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kop
Waarom zou Bram dat doen? Zonder verklaring en zonder dat je hem schade toebrengt is het toch niet nodig om iemand ineens zwart te maken?
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:15:37 #296
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69442014
Beterschap en slaap lekker
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:15:53 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:16:06 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442020
Slotje
pi_69442028
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ik ben goed in uitdrukkingen maar ben het eff kwijt.Het is de ..sop... van de . kool of zo ... niet waard of zo [ffff ik ben heel boos,blijf van Pim af!
Het sop is de kool niet waard +)
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:16:49 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442029
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom zou Bram dat doen? Zonder verklaring en zonder dat je hem schade toebrengt is het toch niet nodig om iemand ineens zwart te maken?
Voor de 100ste keer. Bobby heeft gelekt, niet Mariëll. Misschien heeft ie Mariëll iets horen zeggen maar weet ie niet waar de klepel in de bel hangt.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')