quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.
grtz
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?
2. Waarom vraag je aan Danny info (dat zegt hij) terwijl je echtgenoot of vriend daar ook werkzaam is (of zijn jullie uit elkaar?)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:
[..]
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.
2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef mariell het volgende:
Ben ik weer. Waarom Bram het op fok plaatst? Geen idee, hoopt er misschien wat mee te bereiken. Echt ik weet het niet al sla je me neer. Nogmaals ik weet niets over een ontslag. Heb geen brief binnen gekregen en nogmaals ik zou ook niet weten waarom er een brief moet komen, want ik heb geen contract bij Enjoy Media nog bij Bram Recourt!
Met manlief heb ik iedere dag contact gehad, maar hij weet natuurlijk ook niet wat Bram aan de Fokkers verteld. Boeie ook! Ik lig weer naast super Mario en dat is al een zalig gevoel. Ik ben de 15e ziek naar huis gegaan, de 14e in het Catharina ziekenhuis geweest, maar daar konden ze niets doen. Daarom de 15e naar huis en ik lig nog elke dag op bed. Manlief is er weer om een oogje in het zeil te houden, maar die snapt er de ballen ook niet van. Eerlijk gezegd, t boeit ook niet. Ik heb geen verplichtingen tegenover Bram Recourt en hij niet tegenover mij.
Overigens, er is geen info gelekt naar buiten van mijn kant, daar ben ik me echt niet van bewust. En wat betreft of ik heb gezegd dat iemand anders met de bunker wilde komen? Nee. Ik heb gezegd dat grote media op de loer liggen om ook online te gaan. Daar zullen ze ook met iets nieuws komen in het najaar. Wat ook op internet te zien zal zijn. Maar maak jullie niet druk om dat ontslag. Ik ben me van geen kwaad bewust. Nogmaals, heb geen contract gehad, heb dus geen ontslag gekregen, heb alleen geweigerd om die geheimhoudingsverklaring te tekenen op de dag van vertrek naar huis, bij ziek zijn. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mariell het volgende:
[..]
daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kop
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:17 schreef mariell het volgende:
[..]
Misschien bang dat ik uit de school klap over inside information? I dont no.
Tip : Vraag het Bram zelf, dan zie ik ook gelijk wat de reden is
Die komen morgen wellicht van Bram en of Dannyquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
ze ging slapen, dus niet heel veel antwoord voor nu
Met wiequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
We weten nu de reden. Dementor zei het al in het eerste topic, Mariell wilde geen geheimhoudingsverklaring tekenen en daarom moest ze weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
Daar zijn de meningen dus over verdeeld Maanvisquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer. Bobby heeft gelekt, niet Mariëll. Misschien heeft ie Mariëll iets horen zeggen maar weet ie niet waar de klepel in de bel hangt.
Denk je ?? Ik vind het een respectlose hond die een bericht post op fok (in een raar topic) Dus die post echt niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:20 schreef mariell het volgende:
hahaha, kan niet wegkomen, vind het wel interessant. Misschien hoop ik op een slapeloze Bram die ook komt posten.
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een online reality concept, geen bunker! En wat maakt dat hele gedoe nou uit, het was in een chat waar Bart en later ook Bram nota bene naast zaten!!
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit aangezien dat niet de reden van ontslag is. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken. Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld Maanvis
quote:tja, sommige mensen lekken pimfo, anderen gaan er juist van lekken .
Ach, laten we het maar houden op oververmoeidheid. Overigens, ik las ook iets in de trant van : alles wat ze nu post zal niets meer met de bunker te maken hebben of zoiets, maar ik weet het niet meer precies, kan iemand dat nog vinden?quote:[..]
Denk je ?? Ik vind het een respectloze hond die een bericht post op fok (in een raar topic) Dus die post echt niet meer
Waarom die mail dan an publicquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken. Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
Shoarmahoer postte iets over Danny en Sugar-Lee hooper. Geloof je dat ook!? Naief kind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.
Ze hebben het helemaal niet gejat. Dat heb ik nooit gezegd! Toen ik door Johan erbij betrokken raakte werd mij gezegd dat Bart de bedenker was, en dat Bram het in uitvoer zou brengen, samen met Johan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.
Ligt eraan wat er in zijn contract staat. Ik heb er ook een getekend en dat ging over het concept.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit aangezien dat niet de reden van ontslag is. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken.
Dat neemt niet weg dat als je prive info lekt je gewoon fout zit. Zeker als je nog ergens werkt.quote:Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
dat was toch ook zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Shoarmahoer postte iets over Danny en Sugar-Lee hooper. Geloof je dat ook!? Naief kind.
quote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Ik word moe van oververmoeidheid !!! Dat heb ik zelf ook meegemaakt dag en nacht werken aan een produkt maar mijn colega's afzeiken achteraf (en publiekelijk nog wel) zou ik nooit doen !!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:25 schreef mariell het volgende:
[..]
Ach, laten we het maar houden op oververmoeidheid. Overigens, ik las ook iets in de trant van : alles wat ze nu post zal niets meer met de bunker te maken hebben of zoiets, maar ik weet het niet meer precies, kan iemand dat nog vinden?
Klopt, maar zoals ik al in het vorige topic aanhaalde zal zji dan niet het enige redactielid zijn dat prive info lekt over de casting.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef Stefan het volgende:
Dat neemt niet weg dat als je prive info lekt je gewoon fout zit. Zeker als je nog ergens werkt.
Geef zijn 06 maar of post het ff hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef mariell het volgende:
[..]
Bel Bram op, dan zullen we het horen.. Ik heb geen idee... zal ie nog wakker worden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |