abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:14:56 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442008
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,

Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.

grtz
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?
2. Waarom vraag je aan Danny info (dat zegt hij) terwijl je echtgenoot of vriend daar ook werkzaam is (of zijn jullie uit elkaar?)
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:

[..]

1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.

2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef mariell het volgende:
Ben ik weer. Waarom Bram het op fok plaatst? Geen idee, hoopt er misschien wat mee te bereiken. Echt ik weet het niet al sla je me neer. Nogmaals ik weet niets over een ontslag. Heb geen brief binnen gekregen en nogmaals ik zou ook niet weten waarom er een brief moet komen, want ik heb geen contract bij Enjoy Media nog bij Bram Recourt!

Met manlief heb ik iedere dag contact gehad, maar hij weet natuurlijk ook niet wat Bram aan de Fokkers verteld. Boeie ook! Ik lig weer naast super Mario en dat is al een zalig gevoel. Ik ben de 15e ziek naar huis gegaan, de 14e in het Catharina ziekenhuis geweest, maar daar konden ze niets doen. Daarom de 15e naar huis en ik lig nog elke dag op bed. Manlief is er weer om een oogje in het zeil te houden, maar die snapt er de ballen ook niet van. Eerlijk gezegd, t boeit ook niet. Ik heb geen verplichtingen tegenover Bram Recourt en hij niet tegenover mij.

Overigens, er is geen info gelekt naar buiten van mijn kant, daar ben ik me echt niet van bewust. En wat betreft of ik heb gezegd dat iemand anders met de bunker wilde komen? Nee. Ik heb gezegd dat grote media op de loer liggen om ook online te gaan. Daar zullen ze ook met iets nieuws komen in het najaar. Wat ook op internet te zien zal zijn. Maar maak jullie niet druk om dat ontslag. Ik ben me van geen kwaad bewust. Nogmaals, heb geen contract gehad, heb dus geen ontslag gekregen, heb alleen geweigerd om die geheimhoudingsverklaring te tekenen op de dag van vertrek naar huis, bij ziek zijn. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mariell het volgende:

[..]

daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kop
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:17 schreef mariell het volgende:

[..]

Misschien bang dat ik uit de school klap over inside information? I dont no.

Tip : Vraag het Bram zelf, dan zie ik ook gelijk wat de reden is

[ Bericht 2% gewijzigd door Stefan op 27-05-2009 08:48:37 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69442043
ze ging slapen, dus niet heel veel antwoord voor nu
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:19:41 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442055
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
Die komen morgen wellicht van Bram en of Danny
pi_69442060
hahaha, kan niet wegkomen, vind het wel interessant. Misschien hoop ik op een slapeloze Bram die ook komt posten.
pi_69442063
quote:
Met wie Oh das roddelen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:20:35 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442064
quote:
We weten nu de reden. Dementor zei het al in het eerste topic, Mariell wilde geen geheimhoudingsverklaring tekenen en daarom moest ze weg.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69442069
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Met wie Oh das roddelen
Met mijn eigen man ga ik slapen..

[ Bericht 12% gewijzigd door Danny op 27-05-2009 07:56:25 ]
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:22:23 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442075
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Voor de 100ste keer. Bobby heeft gelekt, niet Mariëll. Misschien heeft ie Mariëll iets horen zeggen maar weet ie niet waar de klepel in de bel hangt.
Daar zijn de meningen dus over verdeeld Maanvis
pi_69442080
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:20 schreef mariell het volgende:
hahaha, kan niet wegkomen, vind het wel interessant. Misschien hoop ik op een slapeloze Bram die ook komt posten.
Denk je ?? Ik vind het een respectlose hond die een bericht post op fok (in een raar topic) Dus die post echt niet meer
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:24:00 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442093
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

een online reality concept, geen bunker! En wat maakt dat hele gedoe nou uit, het was in een chat waar Bart en later ook Bram nota bene naast zaten!!
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:24:14 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442097
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dus over verdeeld Maanvis
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit aangezien dat niet de reden van ontslag is. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken. Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69442104
quote:
tja, sommige mensen lekken pimfo, anderen gaan er juist van lekken .

maanvisje
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69442107
La vie est complique in dit topique

sja het is al 2.24 a.m.
pi_69442110
quote:
[..]

Denk je ?? Ik vind het een respectloze hond die een bericht post op fok (in een raar topic) Dus die post echt niet meer
Ach, laten we het maar houden op oververmoeidheid. Overigens, ik las ook iets in de trant van : alles wat ze nu post zal niets meer met de bunker te maken hebben of zoiets, maar ik weet het niet meer precies, kan iemand dat nog vinden?
pi_69442112
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken. Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
Waarom die mail dan an public
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:26:03 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442119
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.
Shoarmahoer postte iets over Danny en Sugar-Lee hooper. Geloof je dat ook!? Naief kind.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442123
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze hebben het helemaal niet gejat. Dat heb ik nooit gezegd! Toen ik door Johan erbij betrokken raakte werd mij gezegd dat Bart de bedenker was, en dat Bram het in uitvoer zou brengen, samen met Johan.

Blijkt dat dus helemaal niet te kloppen. Bram heeft het bedacht en Bart mag mee doen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:27:22 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442127
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit aangezien dat niet de reden van ontslag is. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken.
Ligt eraan wat er in zijn contract staat. Ik heb er ook een getekend en dat ging over het concept.
quote:
Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
Dat neemt niet weg dat als je prive info lekt je gewoon fout zit. Zeker als je nog ergens werkt.
pi_69442129
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Shoarmahoer postte iets over Danny en Sugar-Lee hooper. Geloof je dat ook!? Naief kind.
dat was toch ook zo
swarma spam hoer
pi_69442130
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom die mail dan an public
Bel Bram op, dan zullen we het horen.. Ik heb geen idee... zal ie nog wakker worden???
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:27:42 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442131
Mariell, hier is je ontslagbericht nog eens, waar je net om vroeg .
quote:
Betreft Mariell

Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.

Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II

Enjoy Media Entertainment

Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Een gedicht over Maanvis
pi_69442145
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:25 schreef mariell het volgende:

[..]

Ach, laten we het maar houden op oververmoeidheid. Overigens, ik las ook iets in de trant van : alles wat ze nu post zal niets meer met de bunker te maken hebben of zoiets, maar ik weet het niet meer precies, kan iemand dat nog vinden?
Ik word moe van oververmoeidheid !!! Dat heb ik zelf ook meegemaakt dag en nacht werken aan een produkt maar mijn colega's afzeiken achteraf (en publiekelijk nog wel) zou ik nooit doen !!!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:29:53 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442156
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef Stefan het volgende:

Dat neemt niet weg dat als je prive info lekt je gewoon fout zit. Zeker als je nog ergens werkt.
Klopt, maar zoals ik al in het vorige topic aanhaalde zal zji dan niet het enige redactielid zijn dat prive info lekt over de casting.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442161
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef mariell het volgende:

[..]

Bel Bram op, dan zullen we het horen.. Ik heb geen idee... zal ie nog wakker worden???
Geef zijn 06 maar of post het ff hier
pi_69442172
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.

15 mei, dat is al ff geleden... Heb geen brief ontvangen, en ondanks dat ik in Duitsland woon, heb ik nog steeds een brievenbus... Misschien is er een slak vanuit Tilburg onderweg, maar hier is de brief niet. Overigens, zou niet weten wat ik er mee moet doen. Retour afzender lijkt me meer op zn plek.
pi_69442180
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik word moe van oververmoeidheid !!! Dat heb ik zelf ook meegemaakt dag en nacht werken aan een produkt maar mijn colega's afzeiken achteraf (en publiekelijk nog wel) zou ik nooit doen !!!!

pi_69442185
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, maar zoals ik al in het vorige topic aanhaalde zal zji dan niet het enige redactielid zijn dat prive info lekt over de casting.
de info van de redactieleden is veel interessanter
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:33:58 #28
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442190
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:31 schreef mariell het volgende:

15 mei, dat is al ff geleden... Heb geen brief ontvangen, en ondanks dat ik in Duitsland woon, heb ik nog steeds een brievenbus... Misschien is er een slak vanuit Tilburg onderweg, maar hier is de brief niet. Overigens, zou niet weten wat ik er mee moet doen. Retour afzender lijkt me meer op zn plek.
Was het dezelfde dag dat je ziek naar huis ging?

Maar nogmaals, waarom zoekt Bram 2 weken later de publiciteit mbt jou als jij je koest houdt en hij een goede relatie heeft met je man?

Dat rijmt niet, dus of Bram is gek geworden of jij houdt je van de domme.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 02:34:04 #29
128220 Peter6000
pi_69442192
Misschien is het een plan om ff met Bram te bellen of te mailen om te vragen wat er aan de hand is?
pi_69442193
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Geef zijn 06 maar of post het ff hier
kun je vinden onder enjoymedia.nl contact : staat zijn 06 nr bij.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:35:13 #31
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442201
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef Maanvis het volgende:
Mariell, hier is je ontslagbericht nog eens, waar je net om vroeg .
[..]

Dat schijnt dus een PM naar Danny te zijn, niet de brief
pi_69442210
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het een plan om ff met Bram te bellen of te mailen om te vragen wat er aan de hand is?
of nog beter, dat het nu wel ff klaar is met al die gecompliceerde stuff opeens weet je het je werkt bij de cia
pi_69442213
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar nogmaals, waarom zoekt Bram 2 weken later de publiciteit mbt jou als jij je koest houdt en hij een goede relatie heeft met je man?

Ik houd me niks van de domme, echt ik heb geen brief, geen contract, die bestaan niet!!!!

Er bestaat alleen een feit dat ik geen geheimhoudingsverklaring heb getekend. En waarom bram nog steeds een goede relatie met mijn man heeft? Tsja, jammer dat je niet weet hoeveel werk hij heeft gedaan. Als manlief er niet was geweest, had tbo1 nooit gedraait
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:37:26 #34
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69442224
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Met wie Oh das roddelen
yehbkksowde .betekend ga plassen.Nou fijn dat je die zin kent," hebt geleerd"uit het land "niet mekkeren en piepen en doe maar gewoon ,dan doe je al gek genoeg
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:37:42 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442225
ik vind het niet netjes om Bram nu wakker te bellen. Wacht ff tot morgen jongens.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 02:37:45 #36
128220 Peter6000
pi_69442228
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

of nog beter, dat het nu wel ff klaar is met al die gecompliceerde stuff opeens weet je het je werkt bij de cia

Als alles duidelijk is, valt er natuurlijk niets meer te speculeren, dat is dan wel weer een nadeel.
pi_69442232
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heee ... Brood op de plank is ook belangrijk
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:37:58 #38
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442234
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

of nog beter, dat het nu wel ff klaar is met al die gecompliceerde stuff
Oei, newbiefoutje. Op FOK! is het pas klaar als het topic doodbloed of als een admin zegt dat het genoeg is. Users die zoiets zeggen wordt meestal gezegd dat ze moeten optyfen.

Geeft niet hoor, we slepen je er wel doorheen
pi_69442241
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

dat is een post geweest in de COS vanmiddag/vanavond
swarma spam hoer
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:38:57 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442243
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Maanvis het volgende:
ik vind het niet netjes om Bram nu wakker te bellen. Wacht ff tot morgen jongens.
Ja, dit topic staat er de komende jaren ook nog wel. Bellen is asociaal, kom op.
pi_69442244
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Als alles duidelijk is, valt er natuurlijk niets meer te speculeren, dat is dan wel weer een nadeel.
Jammer eigenlijk, maar ja ik kan er niet meer van maken. We kunnen een ander topic openen? Weet nog meer leuke dingen waarover je kunt speculeren......
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 02:40:16 #42
128220 Peter6000
pi_69442259
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:39 schreef mariell het volgende:

[..]

Weet nog meer leuke dingen waarover je kunt speculeren......
Vertel eens?
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:40:31 #43
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442262
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:39 schreef mariell het volgende:

[..]

Jammer eigenlijk, maar ja ik kan er niet meer van maken. We kunnen een ander topic openen? Weet nog meer leuke dingen waarover je kunt speculeren......
Ja, Bart gate volgt hierna.
pi_69442268
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, dit topic staat er de komende jaren ook nog wel. Bellen is asociaal, kom op.
verstandig om nu niet te bellen. Straks stoor je hem nog. Overigens... Bram is echt oververmoeid, en laat hem nou maar eerst een nacht goed slapen, eer hij nog meer gekkigheid rond gaat bazuinen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 27-05-2009 07:58:59 ]
pi_69442272
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat was een quote geplaatst in cos... als ik mij niet vergis.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69442282
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dat was een quote geplaatst in cos... als ik mij niet vergis.
kun jij die brief niet naar me toe sturen Dottey, want ik heb er geen ontvangen en ben nu wel benieuwd wat erin staat...

Jij spreekt bram vaker dan ik, denk ik
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:42:26 #47
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442283
Overigens neemt dementot het op voor Bram
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je kunt pas oordelen over deze zaak als je alle ins en outs kent.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:42:55 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442286
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Dottey het volgende:

[..]

maanvisje
Dottey . Ga je Pim nog meeten over een paar weken?
Een gedicht over Maanvis
pi_69442288
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Stefan het volgende:
[..]

Die wil belangrijk zijn en niet meer
pi_69442292
Maar hoe dan ook, als Mariell d'r man op goede voet is met Bram, dan zou hij toch iets moeten weten lijkt mij. Het kan toch niet bestaan dat een "outsider" als Danny wél ingelicht wordt, informatie op Fok! komt, terwijl haar hubby nietswetend naast 'r ligt te kroelen

Nu is die Brammetje horlepiep wel een ongeleid projectiel, maar hier stinkt iets enorm
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:43:50 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442293
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dat was toch ook zo
Zó dik is Danny nou ook weer niet!
Een gedicht over Maanvis
pi_69442298
quote:
[..]

Zo dat schrijft de mentor... !!! Alle ins en outs.. Nou hebben jullie nog even? ........................

Maar zonder gekheid, ik ga slapen. Ben moe en kruip even tegen mannetje aan.

Je mag altijd mailen hoor als er wat is, ik hoor t allemaal wel.

Grts en tot laterszzzz
pi_69442301
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe dan ook, als Mariell d'r man op goede voet is met Bram, dan zou hij toch iets moeten weten lijkt mij. Het kan toch niet bestaan dat een "outsider" als Danny wél ingelicht wordt, informatie op Fok! komt, terwijl haar hubby nietswetend naast 'r ligt te kroelen

Nu is die Brammetje horlepiep wel een ongeleid projectiel, maar hier stinkt iets enorm
Wat ik al zei Brood en plank
pi_69442305
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oei, newbiefoutje. Op FOK! is het pas klaar als het topic doodbloed of als een admin zegt dat het genoeg is. Users die zoiets zeggen wordt meestal gezegd dat ze moeten optyfen.

Geeft niet hoor, we slepen je er wel doorheen
zal er idd op letten thanx liefs van miss newbie
pi_69442307
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:41 schreef mariell het volgende:
[quote]Op woensdag 27 mei 2009 02:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens... Bram is echt oververmoeid, en laat hem nou maar eerst een nacht goed slapen, eer hij nog meer gekkigheid rond gaat bazuinen.
Ja duh, zo zijn we niet getrouwd hè. Eerst info op Fok! zetten en hem dan laten uitslapen? Dacht ut niet

Hij komt het maar uitleggen
pi_69442310
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Nou goede voet.... zo zou ik het niet willen noemen..... Laten we zeggen dat Alsido ook geen contract heeft bij Bram Recourt! Maar dat hij ook in naam van Johan Vlemmix daar is.... tsja.. Bram verteld ook niet meer dan hij kwijt wil...
pi_69442320
quote:
[..]
Dementor vind ik een een enorme bruinwerker, dus dat bevreemd mij geenszins.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:47:12 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442329
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dementor vind ik een een enorme bruinwerker, dus dat bevreemd mij geenszins.
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442337
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef mariell het volgende:

[..]

kun jij die brief niet naar me toe sturen Dottey, want ik heb er geen ontvangen en ben nu wel benieuwd wat erin staat...

Jij spreekt bram vaker dan ik, denk ik
Bram is oververmoeid zei je toch? Waarom zou hij mij meer spreken dan jou?
Ik krijg geen post van jou in mijn brievenbus mag ik hopen heb zelf al voldoende fanmail voor Kai.
Bram heeft een post geplaatst op Fok gisteren in Cos. Die staat gequote in opening van topics Mariell gat 1 tot en met 100.
pi_69442340
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

open daar maar n apart topic over, nu we toch bezig zijn
swarma spam hoer
pi_69442347
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb geen conflict met 'm, ik zeg enkel hoe ik over hem denk en daar sta ik niet helemaal alleen in. Al zijn er dan natuurlijk ook genoeg mensen die hem op handen dragen, zo gaat het altijd
pi_69442353
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dottey . Ga je Pim nog meeten over een paar weken?
Was Pim niet effe klaar met de bunker?
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:51:36 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442354
Meerdere bronnen vanuit de Bunker waaronder de bedenker en eigenaar zelf zeggen dat Mariell eruit is gezet op vijftien mei en Mariell weet van niks. Geen brief, niks gehoord via mail, niks gehoord via haar man die ook in de bunker werkte en zelfs tot het einde, ze leest het net pas op FOK!. En ze maakt niet even manlief wakker met de vraag: wat hoor ik nu??? Nee, ze kruipt tegen hem aan.

Sja...
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:51:45 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442358
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb geen conflict met 'm, ik zeg enkel hoe ik over hem denk en daar sta ik niet helemaal alleen in. Al zijn er dan natuurlijk ook genoeg mensen die hem op handen dragen, zo gaat het altijd
die mening mag je dan wel eens beargumenteren, anders neem ik je niet serieus.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:52:50 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442365
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Dottey het volgende:

[..]

Was Pim niet effe klaar met de bunker?
ik lees op hyves iets over een uitstapje naar frankrijk met crew
Een gedicht over Maanvis
pi_69442372
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Bram is oververmoeid zei je toch? Waarom zou hij mij meer spreken dan jou?
Ik krijg geen post van jou in mijn brievenbus mag ik hopen heb zelf al voldoende fanmail voor Kai.
Bram heeft een post geplaatst op Fok gisteren in Cos. Die staat gequote in opening van topics Mariell gat 1 tot en met 100.
gat

bedoelde gate.
pi_69442385
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik lees op hyves iets over een uitstapje naar frankrijk met crew
had dementor niet gisteren gepost .. dottey is geen crew! ?

voila antwoord
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:57:25 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442402
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Stefan het volgende:
Meerdere bronnen vanuit de Bunker waaronder de bedenker en eigenaar zelf zeggen dat Mariell eruit is gezet op vijftien mei en Mariell weet van niks. Geen brief, niks gehoord via mail, niks gehoord via haar man die ook in de bunker werkte en zelfs tot het einde, ze leest het net pas op FOK!. En ze maakt niet even manlief wakker met de vraag: wat hoor ik nu??? Nee, ze kruipt tegen hem aan.

Sja...
Nu loop je het hele verhaal gewoon te verdraaien.
Mariell is ziek naar huis gegaan en weigerde op dat moment een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Daarna heeft Bram aan wat FOKkers verteld dat Mariell niet terug hoefde te komen, dit had hij nog neit aan Mariell zelf medegedeeld. Daarnaast heeft Mariell geen contract, en is ze op mondelinge basis in dienst bij Johan, dus kan ze ook niet ontslagen worden. Bram stelt dat de maatregel dat haar uitspraken niet meer officiële bunker uitspraken zijn, in effect trad op 15 mei. Logisch, want vanaf toen was ze ziek dus kon ze niet meer direct vanuit de bunker reageren op dingen.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:58:31 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442410
Mariell, Je zegt dat je net pas leest dat Bram je eruit heeft gezet, maar je had sinds de vijftiende al geen contact meer met Bram. Je viste nog bij danny. Als je zo hard hebt meegewerkt en je wordt genegeerd en je staat niet eens echt op de aftiteling, dan kun je mij niet wijsmaken dat dit als donderslag bij heldere hemel komt. Dan heb je allang eea via je man moeten weten.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:58:38 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442412
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

voila antwoord
Zonde.. Zonde! Maar ipv met Pim naar jeroen's huis met zwembad in Mougins kun je ook een keer met mij naar de tongelreep?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:01:13 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442432
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nu loop je het hele verhaal gewoon te verdraaien.
Mariell is ziek naar huis gegaan en weigerde op dat moment een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Daarna heeft Bram aan wat FOKkers verteld dat Mariell niet terug hoefde te komen, dit had hij nog neit aan Mariell zelf medegedeeld. Daarnaast heeft Mariell geen contract, en is ze op mondelinge basis in dienst bij Johan, dus kan ze ook niet ontslagen worden. Bram stelt dat de maatregel dat haar uitspraken niet meer officiële bunker uitspraken zijn, in effect trad op 15 mei. Logisch, want vanaf toen was ze ziek dus kon ze niet meer direct vanuit de bunker reageren op dingen.
Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken. Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.

Dus ik vedraai niks, mijn opsomming klopt aardig.
pi_69442447
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zonde.. Zonde! Maar ipv met Pim naar jeroen's huis met zwembad in Mougins kun je ook een keer met mij naar de tongelreep?
Ik moest lachen om die vriendin van Jeroen.
"Dan moeten ze maar binnen slapen, want buiten gaan die sproeiers steeds af."

ik verkies dan idd meeting in tongelreep boven sproeiers in de tuin.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:04:36 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442462
Maar goed, samenvattend tot er nieuwe info is

Of Bram is overspannen en doorgedraaid en maakt Mariell zwart omdat ze niks wil tekenen
Of Mariell houdt zich van de domme en weet dondersgoed waarom ze is ontslagen

Game on.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:05:08 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442464
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken.
Ze was ziek for crying out loud... Dan ga je toch niet dagelijks lopen bellen om te vragen of je er nog werkt??? Nee dan wacht je totdat je weer beter bent en dan begin je weer naderhand.

Daarnaast: Als Bram het aan een aantal FOkkers vertelt en erbij zegt dat ie Mariell nog niet heeft verteld, denk je dan dat die FOKkers het door gaan lullen aan Alsido? DACHT HET NIET. En denk dat Bram ook wel uit piëteit met Mariell het niet eerst aan Alsido zou zeggen.
quote:
Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.
Lijkt me logisch hoor, Mariell was ziek dus het kan best zijn dat ie op een persoonlijk moment wacht om het haar te vertellen. Waarom ie het dan wel aan die FOK!kers gaat vertellen is mij ook een raadsel.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:05:32 #75
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69442467
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Als je in een tentje ligt heb je toch geen last van,van de sproeiers?Is net regen
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69442475
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die mening mag je dan wel eens beargumenteren, anders neem ik je niet serieus.
Je hoeft hem niet serieus te nemen, ik zal het niet meer ventileren, maar 't is wel mijn mening
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:07:21 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442478
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Jeroen heeft wel echt een zwembad, niet alleen sproeiers heur . Google maps zegt het!
Een gedicht over Maanvis
pi_69442480
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:05 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Als je in een tentje ligt heb je toch geen last van,van de sproeiers?Is net regen
jetstreams?

who knows..

tongelreep schijnt die ook te hebben
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:08:26 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442486
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

jetstreams?

who knows..

ik ben er al zo lang niet meer geweest! rijd meestal effe een paar minuutjes door naar de kempervennen.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442488
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken. Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.

Dus ik vedraai niks, mijn opsomming klopt aardig.
Dat lijkt me ook onzin !!! Maar dat er iets niet klopt moge duidelijk zijn. Mariell heeft geen vast verband dus is niet ontslagen of wat dan ook. Ze post niet meer op fok en is ziek !! Out of the bleu komt dat bericht van Bram ???? En voila daar is Mariell Dat geloof ik ook niet zo
Volgens mij heeft ze een contract met Danny om ons als fokkers bezig te houden
pi_69442490
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

voila antwoord
Dus je mag je wel de tyfus typen maar niet met een uitstapje mee
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:10:20 #82
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442498
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze was ziek for crying out loud... Dan ga je toch niet dagelijks lopen bellen om te vragen of je er nog werkt???
Ze heeft aan Danny per PM laten weten dat ze het maar vreemd vond dat ze niks hoorde. Als ze het vreemd vond had ze het ook aan haar man kunnen vragen, waarom hoor ik niks van Bram. En nu 2 weken later komt het helemaal aan als verrassing?
pi_69442504
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jeroen heeft wel echt een zwembad, niet alleen sproeiers heur . Google maps zegt het!
sproeiers om het gras nat te houden....
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:11:29 #84
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442511
Je kunt ook zonder contact ontslagen worden overigens.
pi_69442514
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Soury het volgende:

Volgens mij heeft ze een contract met Danny om ons als fokkers bezig te houden
Die bunker was een organisatorische chaos hè. 't Kan best zijn dat Bram dacht dat Mariell bij hem in dienst was maar ze dat in principe niet was. Juridisch truckje van Mariell om te zeggen "Ik had en heb niets met Bram, ik was daar op uitnodiging van Vlemmix"
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:11:55 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442515
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Out of the bleu komt dat bericht van Bram ???? En voila daar is Mariell Dat geloof ik ook niet zo
Ze post hier omdat ik haar de link naar dit topic gemaild had .
Een gedicht over Maanvis
pi_69442516
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ben er al zo lang niet meer geweest! rijd meestal effe een paar minuutjes door naar de kempervennen.
tongelreep wel geteld 2 keer lang geleden. Kempervenne niet..

Maar beide keren wel pimloos..
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:12:24 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442522
Is Bram misschien met geld van papa iets begonnen en is het gewoon een enorme dombo die in een ADHD-bui allerlei dingen ad hoc beslist?

Komt nou niet echt over als een toekomstige mediamagneet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69442532
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ohhh
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:14:06 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442540
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die bunker was een organisatorische chaos hè. 't Kan best zijn dat Bram dacht dat Mariell bij hem in dienst was maar ze dat in principe niet was. Juridisch truckje van Mariell om te zeggen "Ik had en heb niets met Bram, ik was daar op uitnodiging van Vlemmix"
Mariell heeft daar hele nachten doorgehaald om de Bunker op orde te krijgen. Ze werkte er wel degelijk.
pi_69442543
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Is Bram misschien met geld van papa iets begonnen en is het gewoon een enorme dombo die in een ADHD-bui allerlei dingen ad hoc beslist?

Bram is niet al te snugger gebleken in het verleden. Dat klopt wel. Of hij nu enorm dom is weet ik ook weer niet, want die Bunker was lang niet alleen maar slecht en sommige ideeën waren ronduit goed (al weet ik dan weer niet wie die bedacht heeft)
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:15:04 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442547
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze poste (eer)gisteren ook al in deel 1
pi_69442548
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mariell heeft daar hele nachten doorgehaald om de Bunker op orde te krijgen. Ze werkte er wel degelijk.
Jawel, maar wie betaalde haar? Vlemmix of Bram?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:16:27 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442559
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

want die Bunker was lang niet alleen maar slecht en sommige ideeën waren ronduit goed (al weet ik dan weer niet wie die bedacht heeft)
Dementor, ongetwijfeld.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:16:52 #95
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442562
Waarom zou Vlemmix haar betalen? Ze werkte er gewoon voor Bram. Of ze betaald werd weet ik niet, maar je kunt ook werken zonder salaris of zonder contract.

Overigens sowieso een domme actie als je als producent geen contracten aangaat met mensen die bovenop je concept zitten
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:17:04 #96
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69442564
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

jetstreams?

who knows..

IK ga ook naar mijn tentje en hopelijk geen onweer zoals gisternacht ,slaapze,Fokkers,
pi_69442566
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:16 schreef APK het volgende:

[..]

Dementor, ongetwijfeld.
moet welhaast
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:17:33 #98
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442567
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bram is niet al te snugger gebleken in het verleden.
Bron?
pi_69442571
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:17 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

IK ga ook naar mijn tentje en hopelijk geen onweer zoals gisternacht ,slaapze,Fokkers,
Slaap lekker
pi_69442577
truste moooiiiiiiiiiiii met zes I's
pi_69442583
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
Overigens sowieso een domme actie als je als producent geen contracten aangaat met mensen die bovenop je concept zitten
Ja, Bram was te druk met spammen hier over de Bunker. Geen tijd voor voorbereiding
Die chaos is de hele Bunker door kenmerkend geweest. Alles adhoc en veel achter de feiten aanlopen. Dat zal met het personeel dan ook wel zo geweest zijn?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:19:07 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442584
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bron?
Nowlive: 'Huub slaat in bezopen toestand staat mijn zus in elkaar' oid.
pi_69442593
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bron?
SMS actie richting Sly m.b.t z'n zus bijvoorbeeld
pi_69442596
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:12 schreef APK het volgende:

Dat was TBO vanaf het begin al !!! Maar dat wisten we en ze ..Daarom was het leuk om te oordelen, dat er zoveel neven effecten waren was natuurlijk een welkome bijkomstigheid voor de fokkers !! En zelfs nu nog dus !! Geslaagd zelfs in het negatieve. Volgens mij zit die mariell in het complot
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:20:58 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442602
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze poste (eer)gisteren ook al in deel 1
Ik heb haar gevraagd om uit te leggen hoe dat kon mbt dat ontslag. En toen kwam ze hier.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:22:02 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442610
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Soury het volgende:

Dat was TBO vanaf het begin al !!! Maar dat wisten we en ze ..Daarom was het leuk om te oordelen, dat er zoveel neven effecten waren was natuurlijk een welkome bijkomstigheid voor de fokkers !! En zelfs nu nog dus !! Geslaagd zelfs in het negatieve. Volgens mij zit die mariell in het complot
Tja, ik zou er geen zaken mee doen en vraag mij serieus af of er wel een tweede bunker komt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:22:10 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442611
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:19 schreef APK het volgende:

[..]

Nowlive: 'Huub slaat in bezopen toestand staat mijn zus in elkaar' oid.
Ow oke, hele DGK is aan me voorbijgegaan.
pi_69442617
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, ik zou er geen zaken mee doen en vraag mij serieus af of er wel een tweede bunker komt.
Ik ga voor gratis streams
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:23:09 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442618
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze heeft aan Danny per PM laten weten dat ze het maar vreemd vond dat ze niks hoorde. Als ze het vreemd vond had ze het ook aan haar man kunnen vragen, waarom hoor ik niks van Bram. En nu 2 weken later komt het helemaal aan als verrassing?
Lees goddomme die PM dan eens. Staat toch duidelijk in waarom ze geen contact op nam met bram? Vind het ook wel aso dat als je ziek naar huis gaat dat er dan niet ff gebeld wordt om te vragen hoe het gaat.
quote:
He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:23:16 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442620
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, Bram was te druk met spammen hier over de Bunker. Geen tijd voor voorbereiding

Ik heb anders wel een contract getekend, zo te zien ben ik zon beetje de enige.
pi_69442622
Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat het mij al met al nog meeviel (achteraf)
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:23:52 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442627
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:

Dat was na DGK, toen Huub eerst nog in Griekenland en Spanje volkomen toevallig in vechtpartijen verzeild raakte.
pi_69442634
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb anders wel een contract getekend, zo te zien ben ik zon beetje de enige.
Ook daarin zie je weer dat er geen lijn in heeft gezeten, dat het niet op rolletjes is verlopen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:24:46 #114
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442637
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Maanvis het volgende:

Vind het ook wel aso dat als je ziek naar huis gaat dat er dan niet ff gebeld wordt om te vragen hoe het gaat.
[..]

Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.
pi_69442638
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat het mij al met al nog meeviel (achteraf)
Als je geld hebt wil het nog niet zeggen dat je slim bent
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:25:11 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442642
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, samenvattend tot er nieuwe info is

Of Bram is overspannen en doorgedraaid en maakt Mariell zwart omdat ze niks wil tekenen
Of Mariell houdt zich van de domme en weet dondersgoed waarom ze is ontslagen

Game on.
Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:25:35 #117
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442647
Ah toch nog wat schot in het verhaal gekomen

Als het waar is zoals Mariell het nu vertelt dan is het een hele slechte beurt van Bram imo. Iemand die wegens ziekte naar huis moet en zich van geen kwaad bewust is via een forum laten weten dat ze twee weken terug "ontslagen" is... Vreemde werkwijze.

Voor het weigeren te tekenen van een geheimhoudingscontract verdient Mariell sowieso dikke bonuspunten
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69442654
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Eind januari Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:27:47 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442657
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?

Meestal ben je doortastender, nu ben je gewoon blind.
pi_69442661
quote:

[..]

In het zelfde topic staat dat niet iedereen dat heeft getekend .. Was dat ook een slordig dingentje ofzo
pi_69442662
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:

en ze elke nacht bij hem is.
jij bent wel van de aannames he, misschien een baantje bij de story of prive in het verschiet? ik heb dat niemand horen zeggen hoor
swarma spam hoer
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:28:25 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442663
quote:

[..]

Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.
NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
SOWIESO wonen Mariell en Alsido in Duitsland. Alsido sliep in de bunker. Zij was ziek in Duitsland. Een behoorlijk eind weg van de bunker. Die spreken elkaar niet dagelijks RL denk ik zo .
Een gedicht over Maanvis
pi_69442664
quote:

[..]

Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:28:44 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442666
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen.
Understatement van de eeuw.
Die gast maakt absoluut geen kans, volgens mij.
Totaal geen inzicht in hoe de media werken.

De Mol, De Winter, Van de Ende of Oerlemans maken dit soort domme fouten niet.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:29:07 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442670
Het slaat gewoon nergens op dat als iemand die ziek naar huis gaat en geen contract ondertekend, dat je dei 2 weken later alsnog gaat zwartmaken. Terwijl ze zelf niks zegt en haar man nog voor je werkt.

IEMAND liegt, dat is iig duidelijk,
pi_69442672
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:

Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?

weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?
swarma spam hoer
pi_69442677
Als hij overdag en savonds aan het werk is gaat hij echt niet iedere nacht ver weg liggen. Althans niet in de tijd dat de bunker nog draaide. Niet praktisch.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:30:37 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442680
quote:

[..]

Dan wacht je toch even tot iemand zich beter voelt en dan ga je dan om tafel zitten ipv Danny te mailen?
pi_69442681
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef APK het volgende:

[..]

Totaal geen inzicht in hoe de media werken.

De Mol, De Winter, Van de Ende of Oerlemans maken dit soort domme fouten niet.
Dat is wel duidelijk, anders had hij bijvoorbeeld nooit dat bericht over Mariell hier geplaatst.
Tijdens die Bunker bleven ook iedere keer dezelfde fouten naar boven komen, alsof men er niets van leerde. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het dan in aflevering twee zal gaan.
pi_69442686
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?
Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitie
pi_69442692
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitie
Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:32:38 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442693
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?

Meestal ben je doortastender, nu ben je gewoon blind.
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Een gedicht over Maanvis
pi_69442699
Mensen ik ga m,n bedje opzoeken,
Fijne nacht en weltrusten
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:33:34 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442700
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
SOWIESO wonen Mariell en Alsido in Duitsland. Alsido sliep in de bunker. Zij was ziek in Duitsland. Een behoorlijk eind weg van de bunker. Die spreken elkaar niet dagelijks RL denk ik zo .
WTF?
Niet aan toegekomen?

En zij hebben ook telefoonangst?
pi_69442702
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:34:30 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442705
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

NOGMAALS:
Het kan niet gaan om een contract, zeker niet als bijna niemand er een heeft getekend. Danny wist waarom en wist het eerder dan Mariell. 2 weken terug. Mariell zegt dat ze tot vannacht nog steeds niks wist maar ze wist wel dat ze werd genegeerd. Zowel Mariell als haar man tekenden GEEN contract maar Mariell staat niet op de aftiteling met de juiste credits en haar man wel

Je wil het gewoon niet zien
pi_69442708
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.
Dat denk ik ook wel. Altans ik hoop het. Ze wist het anders ben je niet zo mild op fok hier !! Ik zou ze afmaken maar goed. Je zei het al er STINK iets
pi_69442713
En dan nog, waarom weet Danny het eerder dan Mariell, waarom plaatst Bram die mededeling na weken onzichtbaarheid juist op Fok! Alleen dat, en niets meer. Er moet ergens een connectie zijn met Danny, om hem te laten zien dat hij dat gedaan heeft.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:35:59 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442716
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.
Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:36:14 #140
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442718
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:29 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?
Op dit topic waar staat dat haar man geen contract heeft getekend bij Bram.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:36:18 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442719
quote:

Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?
pi_69442730
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet in
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:38:23 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442736
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:36 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?
Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:38:36 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442738
quote:

[..]

Precies.
Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:38:55 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442739
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet in
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442742
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:33 schreef APK het volgende:

[..]

WTF?
Niet aan toegekomen?

En zij hebben ook telefoonangst?
Email internet mobiel Sjesus
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:40:43 #147
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442751
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:

Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.
Alsof je niet dingen opvangt in zo'n kleine community.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:41:11 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442755
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.
en dan lijkt het me dat je wel wat beters hebt om over te discussiëren dan over of Bram al dan niet gebeld heeft.. Vergeet ook niet dat Alsido niet alleen overdag werkte maar ook vaak 'snachts en dan overdag sliep.. etc.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:41:25 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442756
quote:

[..]

woensdag 27 mei 2009 @ 03:41:26 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442757
Als het niet tekenen van een contract ECHT de reden was van het ontslag dan hadden Mariell en haar man het sowieso al moeten weten. Want ze wilde immers niet tekenen. Dan had haar man Bram vast aangeklamd en gezegd, hoe zit dat met dat contract? En als producent had hij ook wel geweten dat ze niet op de aftiteling stond. En Mariell wist al dat ze genegeerd werd. Dat had ze vast dan met haar man besproken ipv Danny. En haar man zou ze zeker vaak bellen omdat ze zo ziek was.
pi_69442761
quote:

[..]

Precies.
Wat een zootje zeg !!!!
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 03:42:49 #152
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69442766
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:26 schreef mariell het volgende:

[..]

Ze hebben het helemaal niet gejat. Dat heb ik nooit gezegd! Toen ik door Johan erbij betrokken raakte werd mij gezegd dat Bart de bedenker was, en dat Bram het in uitvoer zou brengen, samen met Johan.

Blijkt dat dus helemaal niet te kloppen. Bram heeft het bedacht en Bart mag mee doen.
Hoort liegen bij je ziektebeeld?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:42:55 #153
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442769
quote:

[..]

Daar lijkt het wel op.
quote:
Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen.
Mjah ik zou ook niks gaan tekenen zonder de tijd te hebben het goed door te nemen. Geef het me maar mee dan lees ik het thuis wel even rustig door.

Als dat geheimhoudingscontract zo'n heikel punt is had men dat later alsnog kunnen vragen toch? Sowieso lijkt het me hier niet om staatsgeheimen met bijbehorende noodzaak te gaan.
Your games are death
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:43:10 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442770
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:41 schreef Maanvis het volgende:

en dan lijkt het me dat je wel wat beters hebt om over te discussiëren dan over of Bram al dan niet gebeld heeft.. Vergeet ook niet dat Alsido niet alleen overdag werkte maar ook vaak 'snachts en dan overdag sliep.. etc.
FFS, hebben jullie allemaal magisch water in Eindhoven gedronken?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:43:12 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442772
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:40 schreef APK het volgende:

[..]

Alsof je niet dingen opvangt in zo'n kleine community.
Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.
Behalve Dementor dan.

Daarnaast.. als Alsido het wist waarmo zou ie dan in godsnaam nog tot het eind blijven terwijl ie z'n tijd wel beter kan ebsteden, namelijk met Mariell!
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:45:06 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442780
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.
Behalve Dementor dan.
Ik had het over de locatie waar hij werkte.
pi_69442782
quote:

[..]

fokkers of "fokkers"?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:47:03 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442790
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

fokkers of "fokkers"?
wat bedoel je?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:47:46 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442795
Dus samenvattend de theorie van Maanvis

Mariell meldt zich ziek
Bram duwt een contract onder haar neus, terwijl ze er al maanden zit, zeker een maand.
Mariell tekent niet
Mariell gaat naar huis
Bram zegt tegen Danny, ik ontsla haar want ze tekent geen contract
Mariell weet van niks over ontslag
Man van Mariell blijft werken
Weet ook niets van het ontslag
Mariell denkt wat vreemd die stilte
Vist bij Danny
Niet bij haar man want die werkt dag en nacht in de Bunker
Vrouw is doodziek thuis
Mariell bespreekt de stilte van Bram niet met haar man wel met danny
Man bespreekt niet het contractvoorval met Bram
Mariell en Man weten niks van ontslag
Mariell staat niet op de credits zoals zou moeten
Man wel
Bram komt NA de bunker nog eens naar buiten met ontslag
Mariell leest het op FOK!
Maar alles is een misverstand omdat Bram te druk was om Mariell even te bellen dat ze ondanks haar KEIHARDE werk niet meer gewenst is.
pi_69442802
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat bedoel je?
ja dat was ook mijn vraag.
pi_69442814
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:47 schreef Stefan het volgende:
Ja zo gaat het nou eenmaal Ik zet zeer grote vraagtekens bij Mariell nu. Vraag me niet waarom
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 03:51:22 #162
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69442817
Wat een gezever, Mariell was tegen deze thread ( COPY/PASTE de chat ) lulde zichzelf continu klem tijdens de test-chat
terwijl ze de ene peuk met de andere aanstak dus zij zelf wel degelijk achter de cam en het toetsenbord zat en nu weet ze van niets en praat ze niet met haar man

Vreemd mens, ik ga slapen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:51:49 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442820
quote:

Totaal out of the blue, ook nog eens.
Om Danny te 'belonen', zoals eerder in deze reeks gesuggereerd?
pi_69442823
Ik denk dat Marriel de waarheid niet verteld, maar dat verklaard nog steeds die connectie van Bram met Fok! niet als het om een werkneemster gaat. Immers daar heeft Fok! op zich geen moer mee te maken?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:53:06 #165
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442828
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:51 schreef Loedertje het volgende:
Wat een gezever, Mariell was tegen deze thread ( COPY/PASTE de chat ) lulde zichzelf continu klem tijdens de test-chat
terwijl ze de ene peuk met de andere aanstak dus zij zelf wel degelijk achter de cam en het toetsenbord zat en nu weet ze van niets en praat ze niet met haar man

Vreemd mens, ik ga slapen.

Heb je die chatlog nog?
Your games are death
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:53:44 #166
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442832
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Marriel de waarheid niet verteld, maar dat verklaard nog steeds die connectie van Bram met Fok! niet als het om een werkneemster gaat. Immers daar heeft Fok! op zich geen moer mee te maken?
Mariell was de spokesperson van de bunker, en FOK! was mediapartner. Dus een ontslag geef je wel door natuurlijk, straks roept ze iets en publiceren we dat.
pi_69442838
Oh oeps de bunker layout was ook inees weer in beeld
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:55:02 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442843
Ff aangepast hoor inclusief wat argumentatie...

Mariell meldt zich ziek -> Feit.
Bram duwt een contract onder haar neus, terwijl ze er al maanden zit, zeker een maand. -> ze gaat voor het eerst de bunker uit, vandaar.
Mariell tekent niet -> Bevestigd door Mariell en Dementor.
Mariell gaat naar huis
Bram zegt tegen Danny, ik ontsla haar want ze tekent geen contract -> Bevestigd door Dementor.
Mariell weet van niks over ontslag
Man van Mariell blijft werken, Weet ook niets van het ontslag -> FEIT, want anders was Alsido wel naar huis gegaan als ie wist dat Mariell ontslagen was.
Mariell denkt wat vreemd die stilte, maar vertikt het om zelf te bellen.
Niet bij haar man want die werkt dag en nacht in de Bunker.. Vrouw is doodziek thuis -> Betere dignen te bespreken dan waarom Bram niet belt. Hij zal het wel druk hebben hè!
Man bespreekt niet het contractvoorval met Bram -> Waarom zou ie ook. Er was immers niet gedreigd met ontslag erover of iets anders.
Mariell en Man weten niks van ontslag -> Feit, want zoals al gezegd werkte Alsido tot het eind in de bunker.
Mariell staat niet op de credits zoals zou moeten -> Gewoon vergeten in de drukte of vanwege het ontslag.
Man wel -> Man is niet ontslagen.
Mariell leest het op FOK!
Maar alles is een misverstand omdat Bram te druk was om Mariell even te bellen dat ze ondanks haar KEIHARDE werk niet meer gewenst is. -> Misschien wachtte ie een juist moment af? We zullen het nooit weten.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:55:54 #169
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442851
quote:

[...]

Of:

Afgelopen zondagmiddag:

Bram: Wil je alsjeblieft weer de officiele community van TBO zijn?
Danny: Alleen als Meriell opgetieft is.
Bram: Done!
Your games are death
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:56:27 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442854
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:49 schreef Dottey het volgende:

[..]

ja dat was ook mijn vraag.
mensen die vanuit FOK! in de bunkercrew zitten.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:58:07 #171
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442861
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:51 schreef APK het volgende:

[..]

Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.

Mariell is 52 keer geopereerd!!!!!

http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:58:40 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442865
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:51 schreef APK het volgende:

[..]

Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442867
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.

Oud nieuws en daar gaat het niet om
pi_69442869
ik ben slapen, tvp dus vanaf hier
swarma spam hoer
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:59:27 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442871
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:55 schreef Maanvis het volgende:

Mariell meldt zich ziek -> Feit.
Heb je een doktersverklaring gezien?
pi_69442873
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?
pi_69442876
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:55 schreef Maanvis het volgende:

Man van Mariell blijft werken, Weet ook niets van het ontslag -> FEIT, want anders was Alsido wel naar huis gegaan als ie wist dat Mariell ontslagen was. * Dottey vindt deze zin van jou al vaag... hoe kan je nou dit als feit noemen. Aanname van maanvis is nog geen feit ik lees al geen eens meer verder.
pi_69442877
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Die belt toch nooit
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:01:25 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442879
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Oud nieuws en daar gaat het niet om
Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.
pi_69442882
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mensen die vanuit FOK! in de bunkercrew zitten.
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?
Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:02:47 #181
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442885
quote:

[..]

Welke dag?
Your games are death
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:02:51 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442887
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?
Volgens Mariell en Maanvis en Dementor wel.
pi_69442889
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.
Ze is niet ontslagen volgens herself, aan de kant gezet is beter !! Dat willen we dus weten
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:03:53 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442891
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb je een doktersverklaring gezien?
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442892
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.

Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:05:04 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442898
quote:

Ik dacht dat Danny slechts via mail communiceerde?
En Danny zou dus blijkbaar direct verantwoordelijk voor haar ontslag kunnen zijn?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:05:15 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442900
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Aanname. Net als je hele Mariell theorie, die ook van geen kant klopt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:05:50 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442902
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik ben geen "fokker".
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442904
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:06:54 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442906
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

Sorry, je mag ook lezen ipv feit 'argumentatie'
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:07:37 #191
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442909
quote:

[..]

Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.

Maanvis, je bent vaak scherp maar nu sla je elke keer de plank mis en kom je met aannames ipv feiten.
pi_69442910
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Nu niet meer met dank van de mail van ome Bram
pi_69442911
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.

Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.

Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:09:17 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442914
quote:

quote:
Wel dikke vette offence mijnerzijds.
Ga je allemaal lekker schamen met je babbels over openheid en gejengel over gerechtigheid mbt to voorgaande RLS's.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:09:18 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442915
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!
Dat is ook gezegd in deel 1, dat sommigen het niet hun taak vinden om de waarheid te vertellen.
pi_69442916
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.

Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtje
pi_69442917
quote:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:10:12 #198
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442920
quote:

[..]

Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld wordt.
Your games are death
With every breath
pi_69442921
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

vergis ik mij nou of las ik nou Danny en fokkers.

en nu ineens weer niemand van fok. Wie bedoel jij dan...?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:12:13 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442924
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:

Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
Dream on.
Ga ik ook lekker doen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:12:21 #201
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442925
Overigens is t me wel een raadsel waarom ik een contract moest tekenen alleen om de locatie geheim te houden, wat overigens net weer niet in het contract stond, en Mariell die meehielp het concept op te zetten niet. Lijkt me dat zij meer info heeft dan ik.
pi_69442927
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtje
dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:12:43 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442928
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.
Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.
quote:
Maanvis, je bent vaak scherp maar nu sla je elke keer de plank mis en kom je met aannames ipv feiten.
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:13:29 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442929
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
Dit staat toch geheel los van de RLS?
pi_69442930
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef APK het volgende:

[..]

Dream on.
Ga ik ook lekker doen.
Ja, ik ook, over vier uur gaat die kutwekker weer
pi_69442931
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?
vind ik wel.
pi_69442935
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..
Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dottey
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:16:26 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442940
quote:

[..]

Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.
quote:
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook.
Ken jij beide kanten van het verhaal?
quote:
Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.
quote:
Ik vermaak me opperbest.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442941
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.
[..]

SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
pi_69442947
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dottey
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.

Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:19:12 #211
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442951
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dit staat toch geheel los van de RLS?
Op zich wel maar het verschijnsel is hetzelfde. Als mensen insideinfo hebben gaan ze het niet zeggen omdat hun loyaliteit en belang bij TBO ligt.
Your games are death
With every breath
pi_69442952
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
Mmmmaahhh denk ut wel Klokkenluiders zat
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:21:01 #213
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442956
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:

Dus

Mariell werkt meer dan een maand keihard mee aan de bunker, dag en nacht
Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Bram duwt haar een contract onder haar neus
Mariell tekent niks
Bram denkt: sterf jij trut, ik tyf je er gewoon uit
Bram belt Danny
Bram laat verder niemand anders contracten tekenen
Bram zegt niet tegen Mariell en haar man dat ze is ontslagen
Man werkt er namelijk nog wel
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft

Ja, logisch Maanvis. Wat zou de beweegredenen zijn van Bram denk je?
pi_69442958
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.

dot: tja.. der wordt wel vaker geroepen...
[..]

Ken jij beide kanten van het verhaal?

dot: ..
[..]

Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.

dot: koste wat kost?
[..]

Ik vermaak me opperbest.

dot: ik ook, een stuk leuker dan renate en peter gate of gel zonder sokken boy, of met wie gaat pim naar frankrijk
pi_69442965
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus

Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Mariell tekent niks
Bram belt Danny
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft

oververmoeidheid.... volgens bron
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:24:40 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442966
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.

Dank je Dotty.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:24:46 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442967
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus

Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Mariell tekent niks
Bram belt Danny

De confrontatie uitstellen. Het was ook niet echt nodig, aangezien Mariell toch ziek was.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442976
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.

Dank je Dotty.

Ik weet niet waar jij fanta ineens vandaan sleept, maar ik heb niets bevestigd.
Ik denk alleen niet dat de werkelijke rede of redenen (wat van toepassing kan zijn) hier terecht komt.

Dat kan iedereen wel raden met een dosis gezond verstand.

Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:29:10 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442979
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dank je Dotty.
Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:32:16 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442986
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.
Qua beweegredenen, wat er verder nog omheen verteld is en wat er verder nog omheen gelogen is waar mogelijk.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442990
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.
ik had al toegelicht dacht ik zo dat alleen Mariell, Bram/Bart/Johan dat kunnen?
pi_69442992
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij fanta ineens vandaan sleept, maar ik heb niets bevestigd.
Ik denk alleen niet dat de werkelijke rede of redenen (wat van toepassing kan zijn) hier terecht komt.

Dat kan iedereen wel raden met een dosis gezond verstand.

Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet Het verstand) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.
Het vuur is wel degelijk aangestoken door Bram.
pi_69442993
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.
Qua beweegredenen, wat er verder nog omheen verteld is en wat er verder nog omheen gelogen is waar mogelijk.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
2 maten meten denk ik.
Jouw conclusies zijn voor jou wat waard, maar voor een ander bijvoorbeeld nietszeggend.
Wat een ander zegt kan ook uit proporties getrokken zijn of worden. Tonatie en face to face is altijd beter.

Gooi de streams aan en peur iedereen een zender om
pi_69443001
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.
Het vuur is wel degelijk aangestoken door Bram.
ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..
Waarheid willen horen is altijd goed om te wensen.
Uit de hoogte doe ik al helemaal niet en kleineren van fokkers begrijp ik even niet. Sorry, maar die kan ik niet plaatsen. Ik dacht dat er een discussie gaande was en ieder zijn mening mag weerleggen. Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten. Doe dat uit naam van mijzelf.. voor het geval jij dat niet begreep.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:41:09 #225
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69443002
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:35 schreef Dottey het volgende:

[..]

2 maten meten denk ik.
Jouw conclusies zijn voor jou wat waard, maar voor een ander bijvoorbeeld nietszeggend.
Wat een ander zegt kan ook uit proporties getrokken zijn of worden. Tonatie en face to face is altijd beter.

Gooi de streams aan en peur iedereen een zender om
Maar zeg nou zelf, het zou toch een mooie conclusie zijn om dit verhaal mee af te sluiten? Dan kan Mariell straks ook nog aan de bak bij een ander productiebedrijfje en dan kan TBO2 gewoon door zonder problemen want iemand ontslaan vanwege het feit dat diegene geen geheimhoudingsverklaring wil tekenen is in de ogen van veel mensen terecht.
Ik ben meer geïnteresseerd in een verhaaltje dat kloppend en bevredigend lijkt te zijn dan naar alle dirty details.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:41:44 #226
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69443004
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten.

Mooi vertel maar wat je weet dan.
Your games are death
With every breath
pi_69443008
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..
Waarheid willen horen is altijd goed om te wensen.
Uit de hoogte doe ik al helemaal niet en kleineren van fokkers begrijp ik even niet. Sorry, maar die kan ik niet plaatsen. Ik dacht dat er een discussie gaande was en ieder zijn mening mag weerleggen. Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten. Doe dat uit naam van mijzelf.. voor het geval jij dat niet begreep.
Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogant
pi_69443011
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ben meer geïnteresseerd in een verhaaltje dat kloppend en bevredigend lijkt te zijn dan naar alle dirty details.

lijkt wel op de puzzelnacht

ik ga tukken want ik hoef geen 36 uur wakker te blijven. have fun verder met de jacht. Zal morgen eens verder lezen als ik tijd en zin heb.
pi_69443012
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:41 schreef Rica het volgende:

[..]

Mooi vertel maar wat je weet dan.
Dat zeg ik toch al.. niets...
de enige die kan toelichten zijn het rijtje al eerder genoemde personen.
pi_69443014
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogant
is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.

Fijne aaf in iedergeval voor diegene die verder gaan..

De rest welteruste.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:47:15 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69443016
weltrusten Dotteye!
Een gedicht over Maanvis
pi_69443020
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:47 schreef Maanvis het volgende:
weltrusten Dotteye!
-e

Welteruste maanvis tongeldingesmeetingsdate
pi_69443029
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.

Fijne aaf in iedergeval voor diegene die verder gaan..

De rest welteruste.

Tis verdomme al weer licht
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:37:32 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69443961
Top OP
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:45:52 #235
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444093
quote:

[..]

Uiteraard zegt Mariell dat ze zich ziek heeft gemeld als ze is ontslagen op staande voet. Ze wil immers de grootste producent van Nederland worden.
pi_69444113
Is het niet Johan zijn verplichting om Mariell in te lichten dat ze niet meer hoeft op te komen dagen?
Ze heeft toch een afspraak met hem? Bram hoeft dus alleen tegen Johan te zeggen, die hoef ik niet meer, zeg het haar maar. Zonder contract is Bram toch ook niets verplicht naar Mariell toe?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 08:56:42 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69444275
Tijdens het gesprek van de week liep Alsido in en uit en ook na afloop toen we boven aan de bar nog even na aan het babbelen waren zat hij op de bank ernaast te praten met iemand en er werd beslist geen geheim gemaakt van het feit dat ze via de achterdeur is afgevoerd en niet meer terug mocht komen. Alsido weet er dus sowieso vanaf. Tenzij hij doof is en niet kan liplezen. Ook al omdat iedereen daar op de hoogte leek te zijn van het feit dat ze de deur is uitgezet. En aangezien Alsido op de hoogte is is het wel héél vreemd dat zij nu beweert van niets te weten.

Ik weet niet waarom ik de 15e op de hoogte ben gebracht per pm. Daar kan ik wel over speculeren, maar kan het nu beter even bij de feiten houden. Hoe dan ook kreeg ik 's avonds te horen dat Mariell in niet mis te verstane bewoordingen was verzocht haar spullen te pakken. Dat heeft niets te maken met het al dan niet ondertekenen van geheimhoudingsverklaringen overigens. Die verklaring lijkt mij meer om te voorkomen dat ze allerlei verhaaltjes de wereld in gaat helpen.

Verder beweert ze nu nooit gezegd te hebben dat jdm al bezig was met een bunkerachtig iets, terwijl de chatlog anders aantoont, heeft ze de info dat Huub niet mocht van jdm uit laten lekken, heeft ze tegenover Bobby en god weet wie nog meer zitten lekken over medekandidaten (danwel daar een verhaaltje bij verzonnen, aangenomen dat het alcoholverhaal bullshit is), beweerd dat de tietenfoto's geen enkel probleem waren (maar opeens heeft die fotograaf ze een uur later gevonden op FOK! ) etc. etc. Dat geeft toch voer tot nadenken over hoe ze een beetje in elkaar zit. Als je alles aan elkaar roddelt en liegt moet je niet vreemd opkijken als dat een keer backfired.

Dan kun je Bram wel gaan aanvallen in deze, maar die heeft gewoon hier gemeld dat ze niet namens de bunker spreekt en er niet meer werkzaam is, voordat ze meer onwaarheden gaat lopen verkondigen en verder gaat zitten stoken om mensen tegen elkaar uit te spelen. Overigens geeft ze zelf aan daar op conto van Vlemmix te zitten. Bram mag dus gewoon zeggen dat ze is weggestuurd. Ze hebben immers geen contract met elkaar, aldus Mariell.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:04:14 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69444410
Wat een aannames
Maanvis, je moet je gespeculeer niet als feiten presenteren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:04:31 #239
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444418
Het lijkt mij ook vreemd dat Bram haar slechts ontslaat omdat ze ziek is en geen contract wil tekenen.
pi_69444460
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:09:29 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69444525
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

SMS actie richting Sly m.b.t z'n zus bijvoorbeeld
Maar dát was niet dom, dat was een goede actie
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:10:05 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444534
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Je was weer 10 minuten te vroeg naar bed he

Ontopic: als alsido het gewoon weet en er over gepraat werd waar hij bij was, dan liegt Mariell sowieso dat ze van niks weet. Tenzij zij en Alsido totaal niet communiceren. Wat raar is, als je vrouw doodziek thuiszit. Je weet dat ze meer dan vijftig operaties heeft gehad, al vijf keer de dood in ogen heeft gekeken. Dan blijf je niet twee weken weg van je vrouw om te werken in een bunker. Of je moet een gevoelloze zak zijn, wat uit de verhalen over alsido hier niet blijkt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:12:31 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69444579
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
Ah toch nog wat schot in het verhaal gekomen

Als het waar is zoals Mariell het nu vertelt dan is het een hele slechte beurt van Bram imo. Iemand die wegens ziekte naar huis moet en zich van geen kwaad bewust is via een forum laten weten dat ze twee weken terug "ontslagen" is... Vreemde werkwijze.

Voor het weigeren te tekenen van een geheimhoudingscontract verdient Mariell sowieso dikke bonuspunten
Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:25:12 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69444830
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.
Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doen . Daarnaast was het geheimhoudingscontract-verhaal (ook al had ik zelf al twijfels bij de waarheid) natuurlijk een perfecte reden om naar buiten te dragen. Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst. Mensen willen helemaal niet de waarheid horen, die willen een verhaaltje dat in hun hoofd klopt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:25:48 #245
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69444844
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.
Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.

Maar wat Danny nu schrijft: "Mariell was in niet mis te verstane bewoordingen verzocht haar spullen te pakken" verandert de zaak weer helemaal.
Your games are death
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:30:21 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444939
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:

Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst.
Als Bram geen nadelige gevolgen wil had ie t niet naar buiten moeten brengen
Als Mariell geen nadelige gevolgen wil had ze niet moeten doen alsof haar neus bloed.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:31 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69444972
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Stefan het volgende:
Overigens is t me wel een raadsel waarom ik een contract moest tekenen alleen om de locatie geheim te houden, wat overigens net weer niet in het contract stond, en Mariell die meehielp het concept op te zetten niet. Lijkt me dat zij meer info heeft dan ik.
Omdat Mariell toen nog werd vertrouwd op haar blauwe ogen, pas later kwam men erachter dat ze aardig loslippig is.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:31 #248
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69444973
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Rica het volgende:

[..]

Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.

Maar wat Danny nu schrijft: "Mariell was in niet mis te verstane bewoordingen verzocht haar spullen te pakken" verandert de zaak weer helemaal.
tenzij ze ze alsnog misverstaan heeft, maar dan nog; er werd absoluut niet geheimzinnig over gedaan in bijzijn van Alsido, dus kan me niet voorstellen dat die niet op de hoogte zou zijn.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:32:53 #249
691 luciano
ondertitelloos
pi_69445011
Godverdegodver vannacht 4 topics zitten doorworstelen ........

Daar gaat mijn leven
pi_69445030
Kortom..het is gewoon een zooitje.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:34:17 #251
691 luciano
ondertitelloos
pi_69445039
Voordat Danny het tegendeel gaat beweren nu , JA , ik HAD een leven ( of ben ik al te laat met deze post nu ? )

Nee dus !
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:34:34 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445043
@maanvis, meerdere bronnen zeggen dat Mariell wel degelijk heeft gezegd dat JdM bezig was met een eigen Bunker RLS. Geloof je het nu wel, ondanks dat Mariell t zelf ontkent?
pi_69445074
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doen . Daarnaast was het geheimhoudingscontract-verhaal (ook al had ik zelf al twijfels bij de waarheid) natuurlijk een perfecte reden om naar buiten te dragen. Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst. Mensen willen helemaal niet de waarheid horen, die willen een verhaaltje dat in hun hoofd klopt.
Waar heeft Bram dat verhaal bevestigd dan?
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:35:56 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69445076
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
@maanvis, meerdere bronnen zeggen dat Mariell wel degelijk heeft gezegd dat JdM bezig was met een eigen Bunker RLS. Geloof je het nu wel, ondanks dat Mariell t zelf ontkent?
Ik wil die logs terugzien. Ik was bij die chat namelijk, maar ik kan me andere bewoordingen herinneren.
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:36:29 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445093
Overigens lollig dat bunkerboy hier probeert nog wat aandacht voor zichzelf uit te halen, maar dat hij nagenoeg compleet genegeerd wordt. Terecht trouwens. Een beetje proberen Mariell's thunder te stelen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:38:10 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69445122
Wat een heisa.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:39:56 #257
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445164
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef Copycat het volgende:
Wat een heisa.
De grote vraag is waarom Bram dat als mosterd na de maaltijd naar buiten brengt. Sowieso was het een intern akkefietje. Kan me niet voorstellen dat beide partijen hiermee iets te winnen hebben.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:40:43 #258
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445179
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik wil die logs terugzien. Ik was bij die chat namelijk, maar ik kan me andere bewoordingen herinneren.
Dit is gequote in het vorige topic:
quote:
redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
redactie_thebunkeronline: om ook online te gaan
redactie_thebunkeronline: maar dat gebeurt pas eind 2009
redactie_thebunkeronline: wij zijn ze een slag voor
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.
Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je haar met hand en tand zit te verdedigen. Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan deze hele kwestie.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:41:27 #259
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69445201
Jeetje Mariell, wat interessant allemaal!
Intelligent, but fucked up.
pi_69445214
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

De grote vraag is waarom Bram dat als mosterd na de maaltijd naar buiten brengt. Sowieso was het een intern akkefietje. Kan me niet voorstellen dat beide partijen hiermee iets te winnen hebben.
Aandacht, misschien..
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:43:53 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69445255
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:

[..]

Waar heeft Bram dat verhaal bevestigd dan?
Nergens, maargoed dat was toen ook niet nodig. Zodra je 2 onafhankelijke bronnen en daarmee wel 2 kanten in het verhaal hebt die hetzelfde verhaal vertellen kan je er vanuit gaan dat het klopt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:44:39 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445271
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef hondjes het volgende:

[..]

Aandacht, misschien..
Negatieve aandacht. Lijkt me niet de reden in een week waarin "zijn" winnares overal in de media verschijnt , in de kranten en waarschijnlijk ook bij DWDD.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:45:39 #263
691 luciano
ondertitelloos
pi_69445296
Een stemmetje in mijn hoofd ( mijn alter ego ) zegt me dat deze hele discussie heel binnenkort nare wendingen gaat aannemen , bans enzo , PERM wel te verstaan . ( monddood maken heet dat toch ? )
En sluiting van alle op dit onderwerp betrekking hebbende topics.
Ik krijg wat deja vu achtige plaatjes nu geprojecteerd op mijn netvlies

Maar verder nu graag.

3 2 1 Action !
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:45:58 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445308
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nergens, maargoed dat was toen ook niet nodig. Zodra je 2 onafhankelijke bronnen en daarmee wel 2 kanten in het verhaal hebt die hetzelfde verhaal vertellen kan je er vanuit gaan dat het klopt.
Mariell heeft er meer baat bij te liegen dan Danny of Bram.
pi_69445309
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.
Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je haar met hand en tand zit te verdedigen. Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan deze hele kwestie.

hahahhaaha: ze zijn al jaren bezig! We zijn ze een slag voor! hahahahahaha

oh ja en las een postje terug iets over een ongevoelige zak en alsido,

die man is echt, werkelijk waar een held, en de goedheid zelve!
pi_69445335
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Negatieve aandacht. Lijkt me niet de reden in een week waarin "zijn" winnares overal in de media verschijnt , in de kranten en waarschijnlijk ook bij DWDD.
Je weet toch, als ze maar over je praten,,of het nu goed of slecht is, maakt niet uit.
typisch iets in deze familie, alleen maar aandacht vragen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:48:42 #267
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69445389
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef luciano het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd ( mijn alter ego ) zegt me dat deze hele discussie heel binnenkort nare wendingen gaat aannemen , bans enzo , PERM wel te verstaan . ( monddood maken heet dat toch ? )
Ik krijg wat deja vu achtige plaatjes nu geprojecteerd op mijn netvlies

Maar verder nu graag.

3 2 1 Action ! [ afbeelding ]
Ik voel het ook, mijn tot rellen aangetrokken vriend, ik voel het in elke vezel van mijn ichaam. Een hele nare rel ligt op de loer, zo 1 die mensen onnodig beschadigt en waar slachtoffers vallen.
Ik tintel helemaal! Het is net zo'n lekker gevoel als verliefd zijn maar dan heerlijk duister!

Ik wil Rel-on sms-en maar Danny heetf het rel-alert systeem nog niet helemaal in de lucht!

What a beautifull daaaaaaaaaaaaaaay lalalalala
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:48:59 #268
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69445398
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef luciano het volgende:
Neem jij je pillen wel met regelmaat
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 27 mei 2009 @ 09:49:47 #269
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69445412
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Danny het volgende:
Overigens lollig dat bunkerboy hier probeert nog wat aandacht voor zichzelf uit te halen, maar dat hij nagenoeg compleet genegeerd wordt. Terecht trouwens. Een beetje proberen Mariell's thunder te stelen.
hahaha ja dat was echt een hele sneue poging idd...
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:50:24 #270
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445430
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ditisHuub het volgende:

die man is echt, werkelijk waar een held, en de goedheid zelve!
Die stelling was puur hypothetisch en van mij in het geval dat Alsido zijn doodzieke vrouw thuis liet creperen en zelf in de bunker bleef zonder te communiceren. Wat ik ook al niet dacht.

Heb jij ook te maken met het ontslag? Aangezien ze nadat jij je reden voor niet deelnemen aan de kickoff had verteld Mariell gewoon keihard beweerde dat JdM je het persoonlijk had verboden?

Mariell:
quote:
"Huub komt niet, John de Mol vond het niet juist [...] Als je ja zegt, en dan besluit het niet te doen omdat de baas het niet wil, lijkt het me duidelijk [...] maar niks mis mee hoor, het is de keus van Huub" aldus een redactielid in de publieke chat van het nieuwe internet realityprogramma dat vanavond van start gaat.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:51:09 #271
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445445
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ditisHuub het volgende:

zou je dat niet met mij in verband willen brengen? Ik heb dat nooit gezegd namelijk.
pi_69445517
En die man heeft gewoon een eigen bedrijf hè. Nee, die Bram is goed met dingen oplossen. Mijn god..
Go hard or go home
pi_69445560
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Danny het volgende:

[..]

zou je dat niet met mij in verband willen brengen? Ik heb dat nooit gezegd namelijk.
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:56:10 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69445582
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Dus kun je die logs in het topic van loedertje terugzetten of lukt dat niet meer?
quote:
Omdat ik vind dat ze meer verdient dan dit. Ze verdient het om op een normale manier verder te kunnen met haar professionele leven. Nu lijkt het voor buitenstaanders net alsof ze ik weet niet wat heeft gedaan en daar is toch niemand bij gebaat??
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:56:24 #275
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445585
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
En die man heeft gewoon een eigen bedrijf hè. Nee, die Bram is goed met dingen oplossen. Mijn god..
och, als iemand de hele boel bij elkaar zit te liegen zul je je daar op een gegeven moment toch van moeten distantiëren. Bram's keuze was niet de mijne geweest, zoals ik eerder al uitlegde, maar hij heeft me gisteren nog gebeld en hij staat achter die gemaakte keuze en accepteert eventuele gevolgen hier op FOK!, zoals dit topic, het gespeculeer erin etc.
Heb 'm ook gezegd dat het na die post van 'm compleet out of my hands is omdat het zinloos is dingen die geroepen worden te gaan verwijderen. Daarmee vestig je er alleen maar meer de aandacht op.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:56:42 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69445593
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!
Doe nou maar niet, dat neemt Maanvis weer als waar aan.

Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:56:46 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445594
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dank je, ik hou ook van jou
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:57:13 #278
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445610
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe nou maar niet, dat neemt Maanvis weer als waar aan.
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.
edit: of hebben jij en huub gebatst?!?
pi_69445627
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Die stelling was puur hypothetisch en van mij in het geval dat Alsido zijn doodzieke vrouw thuis liet creperen en zelf in de bunker bleef zonder te communiceren. Wat ik ook al niet dacht.

Heb jij ook te maken met het ontslag? Aangezien ze nadat jij je reden voor niet deelnemen aan de kickoff had verteld Mariell gewoon keihard beweerde dat JdM je het persoonlijk had verboden?

Mariell:
[..]

op het kickof feestje ben ik ook binnengekomen en het eerste wat ik tegenover Mariel zei toen ik haar zag was dat ik het totaal niet sjiek vond wat ze had gedaan in die stomme chat, in niet mis te verstane bewoordingen heb ik haar uitgelegd wat ik daarvan vond, en vervolgens (ook om een beetje haar ongelijk te bewijzen) ben ik die bunker binnengewandeld.

Daarna was het ook uitgesproken en dus ook geen issue verder meer tussen mij en haar. Heb zowiezo geen issue met haar overigens.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:58:34 #280
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445634
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Dus kun je die logs in het topic van loedertje terugzetten of lukt dat niet meer?
[..]

Omdat ik vind dat ze meer verdient dan dit. Ze verdient het om op een normale manier verder te kunnen met haar professionele leven. Nu lijkt het voor buitenstaanders net alsof ze ik weet niet wat heeft gedaan en daar is toch niemand bij gebaat??
dus ga je de feiten naast je neerleggen en verzin je zelf een verhaaltje om Bram in een kwaad daglicht te plaatsen? En die heeft dat verdiend omdat?
pi_69445637
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:

[..]

hahahaha
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:59:00 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69445646
quote:

[..]

Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijn

Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:59:02 #283
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445647
quote:

[..]

url?
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:59:23 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69445658
quote:
Yvonne, vuige slet dat je bent!
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:59:31 #285
691 luciano
ondertitelloos
pi_69445664
Ik vraag me af of DEZE quote van Danny al eerder langs is gekomen in deze 4 topics .
Ik heb hem angstvallig bewaard op 4 verschillende lokaties.
Tis maar een quote , maar toch.....
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:59:32 #286
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445665
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef yvonne het volgende:

je kunt toch blokjes onder z'n voeten binden?
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:59:33 #287
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445666
quote:

'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Natuurlijk gaat het om een Bunkerconcept. JdM heeft de RLS groot gemaakt in de wereld, als Mariell zegt dat ze hem een stap voor is dan gaat het over een Bunkerconcept

redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
pi_69445676
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Open jij het nieuwe topic?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 10:01:14 #289
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445712
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef luciano het volgende:
Ik vraag me af of DEZE quote van Danny al eerder langs is gekomen in deze 4 topics .
Ik heb hem angstvallig bewaard op 4 verschillende lokaties.
Tis maar een quote , maar toch.....
Als hetgeen tegen mijn principes indruiste wordt weggenomen is er geen principieel probleem meer. Op FOK! kan niemand dat wegnemen. Bij Enjoy Media kon men dat wel, en dus ben ik op basis daarvan van gedachten veranderd.
Maar dat is hier nogal offtopic. Als je daar echt een topic aan wilt wijden mag je er gerust een openen hoor
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:02:19 #290
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445740
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Danny het volgende:

[..]

url?
In het stukje chatlog dat Loedertje plaatste stond het niet, er werd een paar uur gechat en Loedertje viste er een stukje uit over wat de bewoners mochten meenemen. Interessantste was dat ze foot's zouden maken van de inhoud van de koffer en dat de kijker dan bij een winnend duel iets uit die koffer kon kiezen voor de bewoner.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 10:02:54 #291
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69445756
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:

Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?
En met wie hebben Pw en Mariell gebatst?
En Dottey?
pi_69445763
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:

[..]

och, als iemand de hele boel bij elkaar zit te liegen zul je je daar op een gegeven moment toch van moeten distantiëren. Bram's keuze was niet de mijne geweest, zoals ik eerder al uitlegde, maar hij heeft me gisteren nog gebeld en hij staat achter die gemaakte keuze en accepteert eventuele gevolgen hier op FOK!, zoals dit topic, het gespeculeer erin etc.
Heb 'm ook gezegd dat het na die post van 'm compleet out of my hands is omdat het zinloos is dingen die geroepen worden te gaan verwijderen. Daarmee vestig je er alleen maar meer de aandacht op.
Maar och toch, waar ging ze hier tekeer dan en waar was ze aan het liegen hier de laatste dagen? Deze actie lokt het alleen maar uit om je mond open te trekken. Wat dus ook gebeurt, en terecht. Ik vind het weinig professioneel, mild uitgedrukt. Al is elk woord van die griet gelogen, het is niet meer dan logisch dat ze juist nu wat van zich laat horen, terwijl dát dus net niet de bedoeling was.
Go hard or go home
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:03:57 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69445781
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef Danny het volgende:

Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?
Oud nieuws.
pi_69445785
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:

Waarom zou je überhaupt willen spreken over verwijderen Fok! staat los van de Bunker toch?
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:04:59 #295
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69445806
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je niet kleiner dan huub maar wel klein bent?
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:05:11 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445811
COPY/PASTE de chat

Stukje chatlog verwijderd door remlof

Vraag Loedertje waarbij Mariell beweert dat ze strafbaar is het te posten

Voorwaarden voor de chat??
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:06:18 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69445846
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mariell heeft er meer baat bij te liegen dan Danny of Bram.
Danny heeft geen enkele reden om te liegen, doch hij kan alleen maar herhalen wat Bram tegen hem zei. Hij hoort het verhaal van Mariell nu pas voor het eerst.
Ik vraag me nu ook af in welke sector het maatschappelijk geaccepteerd is om een business partner te vertellen over het ontslag van 1 van je medewerkers, en de reden ervan. En zelfs vóórdat die persoon het zelf weet.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:06:30 #298
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69445851
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het om een Bunkerconcept. JdM heeft de RLS groot gemaakt in de wereld, als Mariell zegt dat ze hem een stap voor is dan gaat het over een Bunkerconcept

ja, het is meer dan logisch dat het om het bunker concept gaat, maar of ze refereert aan JdM, geen diee, het zou ook naar een andere producent kunnen verwijzen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:07:24 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69445879
Nieuw deel
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:07:50 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')