quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.
grtz
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?
2. Waarom vraag je aan Danny info (dat zegt hij) terwijl je echtgenoot of vriend daar ook werkzaam is (of zijn jullie uit elkaar?)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:
[..]
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.
2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef mariell het volgende:
Ben ik weer. Waarom Bram het op fok plaatst? Geen idee, hoopt er misschien wat mee te bereiken. Echt ik weet het niet al sla je me neer. Nogmaals ik weet niets over een ontslag. Heb geen brief binnen gekregen en nogmaals ik zou ook niet weten waarom er een brief moet komen, want ik heb geen contract bij Enjoy Media nog bij Bram Recourt!
Met manlief heb ik iedere dag contact gehad, maar hij weet natuurlijk ook niet wat Bram aan de Fokkers verteld. Boeie ook! Ik lig weer naast super Mario en dat is al een zalig gevoel. Ik ben de 15e ziek naar huis gegaan, de 14e in het Catharina ziekenhuis geweest, maar daar konden ze niets doen. Daarom de 15e naar huis en ik lig nog elke dag op bed. Manlief is er weer om een oogje in het zeil te houden, maar die snapt er de ballen ook niet van. Eerlijk gezegd, t boeit ook niet. Ik heb geen verplichtingen tegenover Bram Recourt en hij niet tegenover mij.
Overigens, er is geen info gelekt naar buiten van mijn kant, daar ben ik me echt niet van bewust. En wat betreft of ik heb gezegd dat iemand anders met de bunker wilde komen? Nee. Ik heb gezegd dat grote media op de loer liggen om ook online te gaan. Daar zullen ze ook met iets nieuws komen in het najaar. Wat ook op internet te zien zal zijn. Maar maak jullie niet druk om dat ontslag. Ik ben me van geen kwaad bewust. Nogmaals, heb geen contract gehad, heb dus geen ontslag gekregen, heb alleen geweigerd om die geheimhoudingsverklaring te tekenen op de dag van vertrek naar huis, bij ziek zijn. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mariell het volgende:
[..]
daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kop
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:17 schreef mariell het volgende:
[..]
Misschien bang dat ik uit de school klap over inside information? I dont no.
Tip : Vraag het Bram zelf, dan zie ik ook gelijk wat de reden is
Die komen morgen wellicht van Bram en of Dannyquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
ze ging slapen, dus niet heel veel antwoord voor nu
Met wiequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
We weten nu de reden. Dementor zei het al in het eerste topic, Mariell wilde geen geheimhoudingsverklaring tekenen en daarom moest ze weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
Daar zijn de meningen dus over verdeeld Maanvisquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer. Bobby heeft gelekt, niet Mariëll. Misschien heeft ie Mariëll iets horen zeggen maar weet ie niet waar de klepel in de bel hangt.
Denk je ?? Ik vind het een respectlose hond die een bericht post op fok (in een raar topic) Dus die post echt niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:20 schreef mariell het volgende:
hahaha, kan niet wegkomen, vind het wel interessant. Misschien hoop ik op een slapeloze Bram die ook komt posten.
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een online reality concept, geen bunker! En wat maakt dat hele gedoe nou uit, het was in een chat waar Bart en later ook Bram nota bene naast zaten!!
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit aangezien dat niet de reden van ontslag is. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken. Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld Maanvis
quote:tja, sommige mensen lekken pimfo, anderen gaan er juist van lekken .
Ach, laten we het maar houden op oververmoeidheid. Overigens, ik las ook iets in de trant van : alles wat ze nu post zal niets meer met de bunker te maken hebben of zoiets, maar ik weet het niet meer precies, kan iemand dat nog vinden?quote:[..]
Denk je ?? Ik vind het een respectloze hond die een bericht post op fok (in een raar topic) Dus die post echt niet meer
Waarom die mail dan an publicquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken. Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
Shoarmahoer postte iets over Danny en Sugar-Lee hooper. Geloof je dat ook!? Naief kind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.
Ze hebben het helemaal niet gejat. Dat heb ik nooit gezegd! Toen ik door Johan erbij betrokken raakte werd mij gezegd dat Bart de bedenker was, en dat Bram het in uitvoer zou brengen, samen met Johan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat om dat er dus werd gezegd in een vorig deel dat Mariell volgens iemand had gezegd dat ze het hele concept gejat hadden.
Ligt eraan wat er in zijn contract staat. Ik heb er ook een getekend en dat ging over het concept.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt dan ook hoegenaamd niets uit aangezien dat niet de reden van ontslag is. Bobby is degene die zijn geheimhoudingsverklaring heeft gebroken.
Dat neemt niet weg dat als je prive info lekt je gewoon fout zit. Zeker als je nog ergens werkt.quote:Mariell had niet eens een contract en ook geen geheimhoudingsverklaring.
dat was toch ook zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Shoarmahoer postte iets over Danny en Sugar-Lee hooper. Geloof je dat ook!? Naief kind.
quote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Ik word moe van oververmoeidheid !!! Dat heb ik zelf ook meegemaakt dag en nacht werken aan een produkt maar mijn colega's afzeiken achteraf (en publiekelijk nog wel) zou ik nooit doen !!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:25 schreef mariell het volgende:
[..]
Ach, laten we het maar houden op oververmoeidheid. Overigens, ik las ook iets in de trant van : alles wat ze nu post zal niets meer met de bunker te maken hebben of zoiets, maar ik weet het niet meer precies, kan iemand dat nog vinden?
Klopt, maar zoals ik al in het vorige topic aanhaalde zal zji dan niet het enige redactielid zijn dat prive info lekt over de casting.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef Stefan het volgende:
Dat neemt niet weg dat als je prive info lekt je gewoon fout zit. Zeker als je nog ergens werkt.
Geef zijn 06 maar of post het ff hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef mariell het volgende:
[..]
Bel Bram op, dan zullen we het horen.. Ik heb geen idee... zal ie nog wakker worden???
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word moe van oververmoeidheid !!! Dat heb ik zelf ook meegemaakt dag en nacht werken aan een produkt maar mijn colega's afzeiken achteraf (en publiekelijk nog wel) zou ik nooit doen !!!!
de info van de redactieleden is veel interessanterquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals ik al in het vorige topic aanhaalde zal zji dan niet het enige redactielid zijn dat prive info lekt over de casting.
Was het dezelfde dag dat je ziek naar huis ging?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:31 schreef mariell het volgende:
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
15 mei, dat is al ff geleden... Heb geen brief ontvangen, en ondanks dat ik in Duitsland woon, heb ik nog steeds een brievenbus... Misschien is er een slak vanuit Tilburg onderweg, maar hier is de brief niet. Overigens, zou niet weten wat ik er mee moet doen. Retour afzender lijkt me meer op zn plek.
Dat schijnt dus een PM naar Danny te zijn, niet de briefquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:27 schreef Maanvis het volgende:
Mariell, hier is je ontslagbericht nog eens, waar je net om vroeg.
[..]
of nog beter, dat het nu wel ff klaar is met al die gecompliceerde stuff opeens weet je het je werkt bij de ciaquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het een plan om ff met Bram te bellen of te mailen om te vragen wat er aan de hand is?
Ik houd me niks van de domme, echt ik heb geen brief, geen contract, die bestaan niet!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was het dezelfde dag dat je ziek naar huis ging?
Maar nogmaals, waarom zoekt Bram 2 weken later de publiciteit mbt jou als jij je koest houdt en hij een goede relatie heeft met je man?
Dat rijmt niet, dus of Bram is gek geworden of jij houdt je van de domme.
yehbkksowde .betekend ga plassen.Nou fijn dat je die zin kent," hebt geleerd"uit het land "niet mekkeren en piepen en doe maar gewoon ,dan doe je al gek genoegquote:
Als alles duidelijk is, valt er natuurlijk niets meer te speculeren, dat is dan wel weer een nadeel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
of nog beter, dat het nu wel ff klaar is met al die gecompliceerde stuff opeens weet je het je werkt bij de cia
Heee ... Brood op de plank is ook belangrijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was het dezelfde dag dat je ziek naar huis ging?
Maar nogmaals, waarom zoekt Bram 2 weken later de publiciteit mbt jou als jij je koest houdt en hij een goede relatie heeft met je man?
Dat rijmt niet, dus of Bram is gek geworden of jij houdt je van de domme.
Oei, newbiefoutje. Op FOK! is het pas klaar als het topic doodbloed of als een admin zegt dat het genoeg is. Users die zoiets zeggen wordt meestal gezegd dat ze moeten optyfen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
of nog beter, dat het nu wel ff klaar is met al die gecompliceerde stuff
dat is een post geweest in de COS vanmiddag/vanavondquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat schijnt dus een PM naar Danny te zijn, niet de brief
Ja, dit topic staat er de komende jaren ook nog wel. Bellen is asociaal, kom op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Maanvis het volgende:
ik vind het niet netjes om Bram nu wakker te bellen. Wacht ff tot morgen jongens.
Jammer eigenlijk, maar ja ik kan er niet meer van maken. We kunnen een ander topic openen? Weet nog meer leuke dingen waarover je kunt speculeren......quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als alles duidelijk is, valt er natuurlijk niets meer te speculeren, dat is dan wel weer een nadeel.
Vertel eens?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:39 schreef mariell het volgende:
[..]
Weet nog meer leuke dingen waarover je kunt speculeren......
Ja, Bart gate volgt hierna.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:39 schreef mariell het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk, maar ja ik kan er niet meer van maken. We kunnen een ander topic openen? Weet nog meer leuke dingen waarover je kunt speculeren......
verstandig om nu niet te bellen. Straks stoor je hem nog. Overigens... Bram is echt oververmoeid, en laat hem nou maar eerst een nacht goed slapen, eer hij nog meer gekkigheid rond gaat bazuinen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dit topic staat er de komende jaren ook nog wel. Bellen is asociaal, kom op.
Dat was een quote geplaatst in cos... als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat schijnt dus een PM naar Danny te zijn, niet de brief
kun jij die brief niet naar me toe sturen Dottey, want ik heb er geen ontvangen en ben nu wel benieuwd wat erin staat...quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat was een quote geplaatst in cos... als ik mij niet vergis.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt pas oordelen over deze zaak als je alle ins en outs kent.
Dotteyquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Stefan het volgende:
Overigens neemt dementot het op voor Bram
[..]
Zó dik is Danny nou ook weer niet!quote:
Zo dat schrijft de mentor... !!! Alle ins en outs.. Nou hebben jullie nog even? ........................quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ik al zei Brood en plankquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe dan ook, als Mariell d'r man op goede voet is met Bram, dan zou hij toch iets moeten weten lijkt mij. Het kan toch niet bestaan dat een "outsider" als Danny wél ingelicht wordt, informatie op Fok! komt, terwijl haar hubby nietswetend naast 'r ligt te kroelen![]()
Nu is die Brammetje horlepiep wel een ongeleid projectiel, maar hier stinkt iets enorm
zal er idd op letten thanx liefs van miss newbiequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oei, newbiefoutje. Op FOK! is het pas klaar als het topic doodbloed of als een admin zegt dat het genoeg is. Users die zoiets zeggen wordt meestal gezegd dat ze moeten optyfen.
Geeft niet hoor, we slepen je er wel doorheen
Ja duh, zo zijn we niet getrouwd hè. Eerst info op Fok! zetten en hem dan laten uitslapen? Dacht ut nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:41 schreef mariell het volgende:
[quote]Op woensdag 27 mei 2009 02:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens... Bram is echt oververmoeid, en laat hem nou maar eerst een nacht goed slapen, eer hij nog meer gekkigheid rond gaat bazuinen.
Nou goede voet.... zo zou ik het niet willen noemen..... Laten we zeggen dat Alsido ook geen contract heeft bij Bram Recourt! Maar dat hij ook in naam van Johan Vlemmix daar is.... tsja.. Bram verteld ook niet meer dan hij kwijt wil...quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe dan ook, als Mariell d'r man op goede voet is met Bram, dan zou hij toch iets moeten weten lijkt mij. Het kan toch niet bestaan dat een "outsider" als Danny wél ingelicht wordt, informatie op Fok! komt, terwijl haar hubby nietswetend naast 'r ligt te kroelen![]()
Nu is die Brammetje horlepiep wel een ongeleid projectiel, maar hier stinkt iets enorm
Dementor vind ik een een enorme bruinwerker, dus dat bevreemd mij geenszins.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dementor vind ik een een enorme bruinwerker, dus dat bevreemd mij geenszins.
Bram is oververmoeid zei je toch? Waarom zou hij mij meer spreken dan jou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef mariell het volgende:
[..]
kun jij die brief niet naar me toe sturen Dottey, want ik heb er geen ontvangen en ben nu wel benieuwd wat erin staat...
Jij spreekt bram vaker dan ik, denk ik
open daar maar n apart topic over, nu we toch bezig zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.
Ik heb geen conflict met 'm, ik zeg enkel hoe ik over hem denk en daar sta ik niet helemaal alleen in. Al zijn er dan natuurlijk ook genoeg mensen die hem op handen dragen, zo gaat het altijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.
Was Pim niet effe klaar met de bunker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dottey. Ga je Pim nog meeten over een paar weken?
die mening mag je dan wel eens beargumenteren, anders neem ik je niet serieus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen conflict met 'm, ik zeg enkel hoe ik over hem denk en daar sta ik niet helemaal alleen in. Al zijn er dan natuurlijk ook genoeg mensen die hem op handen dragen, zo gaat het altijd
ik lees op hyves iets over een uitstapje naar frankrijk met crewquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was Pim niet effe klaar met de bunker?
gatquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bram is oververmoeid zei je toch? Waarom zou hij mij meer spreken dan jou?
Ik krijg geen post van jou in mijn brievenbus mag ik hopenheb zelf al voldoende fanmail voor Kai.
Bram heeft een post geplaatst op Fok gisteren in Cos. Die staat gequote in opening van topics Mariell gat 1 tot en met 100.
had dementor niet gisteren gepost .. dottey is geen crew! ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik lees op hyves iets over een uitstapje naar frankrijk met crew
Nu loop je het hele verhaal gewoon te verdraaien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Stefan het volgende:
Meerdere bronnen vanuit de Bunker waaronder de bedenker en eigenaar zelf zeggen dat Mariell eruit is gezet op vijftien mei en Mariell weet van niks. Geen brief, niks gehoord via mail, niks gehoord via haar man die ook in de bunker werkte en zelfs tot het einde, ze leest het net pas op FOK!. En ze maakt niet even manlief wakker met de vraag: wat hoor ik nu??? Nee, ze kruipt tegen hem aan.
Sja...
Zonde.. Zonde! Maar ipv met Pim naar jeroen's huis met zwembad in Mougins kun je ook een keer met mij naar de tongelreep?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
had dementor niet gisteren gepost .. dottey is geen crew! ?
voila antwoord
Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken. Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu loop je het hele verhaal gewoon te verdraaien.
Mariell is ziek naar huis gegaan en weigerde op dat moment een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Daarna heeft Bram aan wat FOKkers verteld dat Mariell niet terug hoefde te komen, dit had hij nog neit aan Mariell zelf medegedeeld. Daarnaast heeft Mariell geen contract, en is ze op mondelinge basis in dienst bij Johan, dus kan ze ook niet ontslagen worden. Bram stelt dat de maatregel dat haar uitspraken niet meer officiële bunker uitspraken zijn, in effect trad op 15 mei. Logisch, want vanaf toen was ze ziek dus kon ze niet meer direct vanuit de bunker reageren op dingen.
Ik moest lachen om die vriendin van Jeroen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zonde.. Zonde! Maar ipv met Pim naar jeroen's huis met zwembad in Mougins kun je ook een keer met mij naar de tongelreep?
Ze was ziek for crying out loud... Dan ga je toch niet dagelijks lopen bellen om te vragen of je er nog werkt??? Nee dan wacht je totdat je weer beter bent en dan begin je weer naderhand.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken.
Lijkt me logisch hoor, Mariell was ziek dus het kan best zijn dat ie op een persoonlijk moment wacht om het haar te vertellen. Waarom ie het dan wel aan die FOK!kers gaat vertellen is mij ook een raadsel.quote:Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.
Als je in een tentje ligt heb je toch geen last van,van de sproeiers?Is net regenquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die vriendin van Jeroen.
"Dan moeten ze maar binnen slapen, want buiten gaan die sproeiers steeds af."
ik verkies dan idd meeting in tongelreep boven sproeiers in de tuin.
Je hoeft hem niet serieus te nemen, ik zal het niet meer ventileren, maar 't is wel mijn meningquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die mening mag je dan wel eens beargumenteren, anders neem ik je niet serieus.
Jeroen heeft wel echt een zwembad, niet alleen sproeiers heurquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die vriendin van Jeroen.
"Dan moeten ze maar binnen slapen, want buiten gaan die sproeiers steeds af."
ik verkies dan idd meeting in tongelreep boven sproeiers in de tuin.
jetstreams?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Als je in een tentje ligt heb je toch geen last van,van de sproeiers?Is net regen![]()
ik ben er al zo lang niet meer geweest! rijd meestal effe een paar minuutjes door naar de kempervennen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
jetstreams?
who knows..
tongelreep schijnt die ook te hebben
Dat lijkt me ook onzin !!! Maar dat er iets niet klopt moge duidelijk zijn. Mariell heeft geen vast verband dus is niet ontslagen of wat dan ook. Ze post niet meer op fok en is ziek !! Out of the bleu komt dat bericht van Bram ???? En voila daar is Mariell Dat geloof ik ook niet zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken. Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.
Dus ik vedraai niks, mijn opsomming klopt aardig.
Dus je mag je wel de tyfus typen maar niet met een uitstapje meequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
had dementor niet gisteren gepost .. dottey is geen crew! ?
voila antwoord
Ze heeft aan Danny per PM laten weten dat ze het maar vreemd vond dat ze niks hoorde. Als ze het vreemd vond had ze het ook aan haar man kunnen vragen, waarom hoor ik niks van Bram. En nu 2 weken later komt het helemaal aan als verrassing?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze was ziek for crying out loud... Dan ga je toch niet dagelijks lopen bellen om te vragen of je er nog werkt???
sproeiers om het gras nat te houden....quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jeroen heeft wel echt een zwembad, niet alleen sproeiers heur. Google maps zegt het!
Die bunker was een organisatorische chaos hè. 't Kan best zijn dat Bram dacht dat Mariell bij hem in dienst was maar ze dat in principe niet was. Juridisch truckje van Mariell om te zeggen "Ik had en heb niets met Bram, ik was daar op uitnodiging van Vlemmix"quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Soury het volgende:
Volgens mij heeft ze een contract met Danny om ons als fokkers bezig te houden
Ze post hier omdat ik haar de link naar dit topic gemaild hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Out of the bleu komt dat bericht van Bram ???? En voila daar is Mariell Dat geloof ik ook niet zo![]()
tongelreep wel geteld 2 keer lang geleden. Kempervenne niet..quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben er al zo lang niet meer geweest! rijd meestal effe een paar minuutjes door naar de kempervennen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze post hier omdat ik haar de link naar dit topic gemaild had.
Mariell heeft daar hele nachten doorgehaald om de Bunker op orde te krijgen. Ze werkte er wel degelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die bunker was een organisatorische chaos hè. 't Kan best zijn dat Bram dacht dat Mariell bij hem in dienst was maar ze dat in principe niet was. Juridisch truckje van Mariell om te zeggen "Ik had en heb niets met Bram, ik was daar op uitnodiging van Vlemmix"
Bram is niet al te snugger gebleken in het verleden. Dat klopt wel. Of hij nu enorm dom is weet ik ook weer niet, want die Bunker was lang niet alleen maar slecht en sommige ideeën waren ronduit goed (al weet ik dan weer niet wie die bedacht heeft)quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Is Bram misschien met geld van papa iets begonnen en is het gewoon een enorme dombo die in een ADHD-bui allerlei dingen ad hoc beslist?
Komt nou niet echt over als een toekomstige mediamagneet.
Ze poste (eer)gisteren ook al in deel 1quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze post hier omdat ik haar de link naar dit topic gemaild had.
Jawel, maar wie betaalde haar? Vlemmix of Bram?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell heeft daar hele nachten doorgehaald om de Bunker op orde te krijgen. Ze werkte er wel degelijk.
Dementor, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
want die Bunker was lang niet alleen maar slecht en sommige ideeën waren ronduit goed (al weet ik dan weer niet wie die bedacht heeft)
IK ga ook naar mijn tentje en hopelijk geen onweer zoals gisternacht ,slaapze,Fokkers,quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
jetstreams?
who knows..
tongelreep schijnt die ook te hebben
Bron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bram is niet al te snugger gebleken in het verleden.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
IK ga ook naar mijn tentje en hopelijk geen onweer zoals gisternacht ,slaapze,Fokkers,![]()
Ja, Bram was te druk met spammen hier over de Bunker. Geen tijd voor voorbereidingquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
Overigens sowieso een domme actie als je als producent geen contracten aangaat met mensen die bovenop je concept zitten
Nowlive: 'Huub slaat in bezopen toestand staat mijn zus in elkaar' oid.quote:
Dat was TBO vanaf het begin al !!! Maar dat wisten we en ze ..Daarom was het leuk om te oordelen, dat er zoveel neven effecten waren was natuurlijk een welkome bijkomstigheid voor de fokkers !! En zelfs nu nog dus !! Geslaagd zelfs in het negatieve. Volgens mij zit die mariell in het complotquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Is Bram misschien met geld van papa iets begonnen en is het gewoon een enorme dombo die in een ADHD-bui allerlei dingen ad hoc beslist?
Komt nou niet echt over als een toekomstige mediamagneet.
Ik heb haar gevraagd om uit te leggen hoe dat kon mbt dat ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze poste (eer)gisteren ook al in deel 1
Tja, ik zou er geen zaken mee doen en vraag mij serieus af of er wel een tweede bunker komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Soury het volgende:
Dat was TBO vanaf het begin al !!! Maar dat wisten we en ze ..Daarom was het leuk om te oordelen, dat er zoveel neven effecten waren was natuurlijk een welkome bijkomstigheid voor de fokkers !! En zelfs nu nog dus !! Geslaagd zelfs in het negatieve. Volgens mij zit die mariell in het complot
Ow oke, hele DGK is aan me voorbijgegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nowlive: 'Huub slaat in bezopen toestand staat mijn zus in elkaar' oid.
Ik ga voor gratis streamsquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ik zou er geen zaken mee doen en vraag mij serieus af of er wel een tweede bunker komt.
Lees goddomme die PM dan eens. Staat toch duidelijk in waarom ze geen contact op nam met bram? Vind het ook wel aso dat als je ziek naar huis gaat dat er dan niet ff gebeld wordt om te vragen hoe het gaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze heeft aan Danny per PM laten weten dat ze het maar vreemd vond dat ze niks hoorde. Als ze het vreemd vond had ze het ook aan haar man kunnen vragen, waarom hoor ik niks van Bram. En nu 2 weken later komt het helemaal aan als verrassing?
quote:He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
Ik heb anders wel een contract getekend, zo te zien ben ik zon beetje de enige.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Bram was te druk met spammen hier over de Bunker. Geen tijd voor voorbereiding![]()
Dat was na DGK, toen Huub eerst nog in Griekenland en Spanje volkomen toevallig in vechtpartijen verzeild raakte.quote:
Ook daarin zie je weer dat er geen lijn in heeft gezeten, dat het niet op rolletjes is verlopen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een contract getekend, zo te zien ben ik zon beetje de enige.
Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Maanvis het volgende:
Vind het ook wel aso dat als je ziek naar huis gaat dat er dan niet ff gebeld wordt om te vragen hoe het gaat.
[..]
Als je geld hebt wil het nog niet zeggen dat je slim bentquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat het mij al met al nog meeviel (achteraf)
Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, samenvattend tot er nieuwe info is
Of Bram is overspannen en doorgedraaid en maakt Mariell zwart omdat ze niks wil tekenen
Of Mariell houdt zich van de domme en weet dondersgoed waarom ze is ontslagen
Game on.
Eind januari Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ow oke, hele DGK is aan me voorbijgegaan.
Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
In het zelfde topic staat dat niet iedereen dat heeft getekend .. Was dat ook een slordig dingentje ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
jij bent wel van de aannames he, misschien een baantje bij de story of prive in het verschiet? ik heb dat niemand horen zeggen hoorquote:
NOGMAALS:quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.
Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.
Understatement van de eeuw.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen.
weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:
Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?
Dan wacht je toch even tot iemand zich beter voelt en dan ga je dan om tafel zitten ipv Danny te mailen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, anders had hij bijvoorbeeld nooit dat bericht over Mariell hier geplaatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Totaal geen inzicht in hoe de media werken.
De Mol, De Winter, Van de Ende of Oerlemans maken dit soort domme fouten niet.
Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitiequote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?
Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitie
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?
Meestal ben je doortastender, nu ben je gewoon blind.
WTF?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
SOWIESO wonen Mariell en Alsido in Duitsland. Alsido sliep in de bunker. Zij was ziek in Duitsland. Een behoorlijk eind weg van de bunker. Die spreken elkaar niet dagelijks RL denk ik zo.
Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Het kan niet gaan om een contract, zeker niet als bijna niemand er een heeft getekend. Danny wist waarom en wist het eerder dan Mariell. 2 weken terug. Mariell zegt dat ze tot vannacht nog steeds niks wist maar ze wist wel dat ze werd genegeerd. Zowel Mariell als haar man tekenden GEEN contract maar Mariell staat niet op de aftiteling met de juiste credits en haar man welquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
Dat denk ik ook wel. Altans ik hoop het. Ze wist het anders ben je niet zo mild op fok hier !! Ik zou ze afmaken maar goed. Je zei het al er STINK ietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.
Op dit topic waar staat dat haar man geen contract heeft getekend bij Bram.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?
Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet inquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?
Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet in
Email internet mobielquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Niet aan toegekomen?
En zij hebben ook telefoonangst?
Alsof je niet dingen opvangt in zo'n kleine community.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:
Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.
en dan lijkt het me dat je wel wat beters hebt om over te discussiëren dan over of Bram al dan niet gebeld heeft.. Vergeet ook niet dat Alsido niet alleen overdag werkte maar ook vaak 'snachts en dan overdag sliep.. etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies.
Hoort liegen bij je ziektebeeld?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:26 schreef mariell het volgende:
[..]
Ze hebben het helemaal niet gejat. Dat heb ik nooit gezegd! Toen ik door Johan erbij betrokken raakte werd mij gezegd dat Bart de bedenker was, en dat Bram het in uitvoer zou brengen, samen met Johan.
Blijkt dat dus helemaal niet te kloppen. Bram heeft het bedacht en Bart mag mee doen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
Mjah ik zou ook niks gaan tekenen zonder de tijd te hebben het goed door te nemen. Geef het me maar mee dan lees ik het thuis wel even rustig door.quote:Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen.
FFS, hebben jullie allemaal magisch water in Eindhoven gedronken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:41 schreef Maanvis het volgende:
en dan lijkt het me dat je wel wat beters hebt om over te discussiëren dan over of Bram al dan niet gebeld heeft.. Vergeet ook niet dat Alsido niet alleen overdag werkte maar ook vaak 'snachts en dan overdag sliep.. etc.
Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof je niet dingen opvangt in zo'n kleine community.
Ik had het over de locatie waar hij werkte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.
Behalve Dementor dan.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.
wat bedoel je?quote:
ja dat was ook mijn vraag.quote:
Ja zo gaat het nou eenmaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:47 schreef Stefan het volgende:
Totaal out of the blue, ook nog eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:47 schreef Stefan het volgende:
Dus samenvattend de theorie van Maanvis
Bram komt NA de bunker nog eens naar buiten met ontslag
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:51 schreef Loedertje het volgende:
Wat een gezever, Mariell was tegen deze thread ( COPY/PASTE de chat ) lulde zichzelf continu klem tijdens de test-chat
terwijl ze de ene peuk met de andere aanstak dus zij zelf wel degelijk achter de cam en het toetsenbord zat en nu weet ze van niets en praat ze niet met haar man
Vreemd mens, ik ga slapen.
Mariell was de spokesperson van de bunker, en FOK! was mediapartner. Dus een ontslag geef je wel door natuurlijk, straks roept ze iets en publiceren we dat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Marriel de waarheid niet verteld, maar dat verklaard nog steeds die connectie van Bram met Fok! niet als het om een werkneemster gaat. Immers daar heeft Fok! op zich geen moer mee te maken?
Of:quote:
mensen die vanuit FOK! in de bunkercrew zitten.quote:
Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:51 schreef APK het volgende:
[..]
Totaal out of the blue, ook nog eens.
Om Danny te 'belonen', zoals eerder in deze reeks gesuggereerd?
Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:51 schreef APK het volgende:
[..]
Totaal out of the blue, ook nog eens.
Om Danny te 'belonen', zoals eerder in deze reeks gesuggereerd?
Oud nieuws en daar gaat het niet omquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.
Mariell is 52 keer geopereerd!!!!!
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
Heb je een doktersverklaring gezien?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:55 schreef Maanvis het volgende:
Ff aangepast hoor inclusief wat argumentatie...
Mariell meldt zich ziek -> Feit.
Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.
Mariell is 52 keer geopereerd!!!!!
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:55 schreef Maanvis het volgende:
Ff aangepast hoor inclusief wat argumentatie...
Man van Mariell blijft werken, Weet ook niets van het ontslag -> FEIT, want anders was Alsido wel naar huis gegaan als ie wist dat Mariell ontslagen was. * Dottey vindt deze zin van jou al vaag... hoe kan je nou dit als feit noemen. Aanname van maanvis is nog geen feitik lees al geen eens meer verder.
Die belt toch nooitquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.quote:
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die vanuit FOK! in de bunkercrew zitten.
Welke dag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Volgens Mariell en Maanvis en Dementor wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?
Ze is niet ontslagen volgens herself, aan de kant gezet is beter !! Dat willen we dus wetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.quote:
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?
Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Ik dacht dat Danny slechts via mail communiceerde?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:
Aanname. Net als je hele Mariell theorie, die ook van geen kant klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?
Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Sorry, je mag ook lezen ipv feit 'argumentatie'quote:
Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Nu niet meer met dank van de mail van ome Bramquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.
Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.
Wel dikke vette offence mijnerzijds.quote:Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
Dat is ook gezegd in deel 1, dat sommigen het niet hun taak vinden om de waarheid te vertellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!
Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtjequote:Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Dream on.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:
Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtje
Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?quote:Maanvis, je bent vaak scherp maar nu sla je elke keer de plank mis en kom je met aannames ipv feiten.
Dit staat toch geheel los van de RLS?quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
vind ik wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?
Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dotteyquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..
Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ken jij beide kanten van het verhaal?quote:Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook.
Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.quote:Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Ik vermaak me opperbest.quote:Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.
[..]
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dottey
Op zich wel maar het verschijnsel is hetzelfde. Als mensen insideinfo hebben gaan ze het niet zeggen omdat hun loyaliteit en belang bij TBO ligt.quote:
Mmmmaahhh denk ut welquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.
Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.
dot: tja.. der wordt wel vaker geroepen...
[..]
Ken jij beide kanten van het verhaal?
dot: ..
[..]
Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.
dot:koste wat kost?
[..]
Ik vermaak me opperbest.
dot: ik ook, een stuk leuker dan renate en peter gate of gel zonder sokken boy, of met wie gaat pim naar frankrijk
oververmoeidheid.... volgens bronquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus
Mariell werkt meer dan een maand keihard mee aan de bunker, dag en nacht
Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Bram duwt haar een contract onder haar neus
Mariell tekent niks
Bram denkt: sterf jij trut, ik tyf je er gewoon uit
Bram belt Danny
Bram laat verder niemand anders contracten tekenen
Bram zegt niet tegen Mariell en haar man dat ze is ontslagen
Man werkt er namelijk nog wel
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft
Ja, logisch Maanvis. Wat zou de beweegredenen zijn van Bram denk je?
En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.
Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
De confrontatie uitstellen. Het was ook niet echt nodig, aangezien Mariell toch ziek was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus
Mariell werkt meer dan een maand keihard mee aan de bunker, dag en nacht
Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Bram duwt haar een contract onder haar neus
Mariell tekent niks
Bram denkt: sterf jij trut, ik tyf je er gewoon uit
Bram belt Danny
Bram laat verder niemand anders contracten tekenen
Bram zegt niet tegen Mariell en haar man dat ze is ontslagen
Man werkt er namelijk nog wel
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft
Ja, logisch Maanvis. Wat zou de beweegredenen zijn van Bram denk je?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.![]()
Dank je Dotty.
Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.![]()
Dank je Dotty.
Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
ik had al toegelicht dacht ik zo dat alleen Mariell, Bram/Bart/Johan dat kunnen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.
Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet Het verstand) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij fanta ineens vandaan sleept, maar ik heb niets bevestigd.
Ik denk alleen niet dat de werkelijke rede of redenen (wat van toepassing kan zijn) hier terecht komt.
Dat kan iedereen wel raden met een dosis gezond verstand.
Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
2 maten meten denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.
Qua beweegredenen, wat er verder nog omheen verteld is en wat er verder nog omheen gelogen is waar mogelijk.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.
Het vuur is wel degelijk aangestoken door Bram.
Maar zeg nou zelf, het zou toch een mooie conclusie zijn om dit verhaal mee af te sluiten? Dan kan Mariell straks ook nog aan de bak bij een ander productiebedrijfje en dan kan TBO2 gewoon door zonder problemen want iemand ontslaan vanwege het feit dat diegene geen geheimhoudingsverklaring wil tekenen is in de ogen van veel mensen terecht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 maten meten denk ik.
Jouw conclusies zijn voor jou wat waard, maar voor een ander bijvoorbeeld nietszeggend.
Wat een ander zegt kan ook uit proporties getrokken zijn of worden. Tonatie en face to face is altijd beter.
Gooi de streams aan en peur iedereen een zender om
Mooi vertel maar wat je weet dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten.
Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogantquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..
Waarheid willen horen is altijd goed om te wensen.
Uit de hoogte doe ik al helemaal niet en kleineren van fokkers begrijp ik even niet. Sorry, maar die kan ik niet plaatsen. Ik dacht dat er een discussie gaande was en ieder zijn mening mag weerleggen. Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten. Doe dat uit naam van mijzelf.. voor het geval jij dat niet begreep.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in een verhaaltje dat kloppend en bevredigend lijkt te zijn dan naar alle dirty details.
Dat zeg ik toch al.. niets...quote:
is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogant
-equote:
Tis verdomme al weer lichtquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.
Fijne aaf in iedergeval voor diegene die verder gaan..
De rest welteruste.
Uiteraard zegt Mariell dat ze zich ziek heeft gemeld als ze is ontslagen op staande voet. Ze wil immers de grootste producent van Nederland worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Maanvis, je moet je gespeculeer niet als feiten presenteren.
Maar dát was niet dom, dat was een goede actiequote:Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SMS actie richting Sly m.b.t z'n zus bijvoorbeeld
Je was weer 10 minuten te vroeg naar bed hequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Maanvis, je moet je gespeculeer niet als feiten presenteren.
Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
Ah toch nog wat schot in het verhaal gekomen![]()
Als het waar is zoals Mariell het nu vertelt dan is het een hele slechte beurt van Bram imo. Iemand die wegens ziekte naar huis moet en zich van geen kwaad bewust is via een forum laten weten dat ze twee weken terug "ontslagen" is... Vreemde werkwijze.
Voor het weigeren te tekenen van een geheimhoudingscontract verdient Mariell sowieso dikke bonuspunten
Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.
Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.
Als Bram geen nadelige gevolgen wil had ie t niet naar buiten moeten brengenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst.
Omdat Mariell toen nog werd vertrouwd op haar blauwe ogen, pas later kwam men erachter dat ze aardig loslippig is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Stefan het volgende:
Overigens is t me wel een raadsel waarom ik een contract moest tekenen alleen om de locatie geheim te houden, wat overigens net weer niet in het contract stond, en Mariell die meehielp het concept op te zetten niet. Lijkt me dat zij meer info heeft dan ik.
tenzij ze ze alsnog misverstaan heeft, maar dan nog; er werd absoluut niet geheimzinnig over gedaan in bijzijn van Alsido, dus kan me niet voorstellen dat die niet op de hoogte zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.
Maar wat Danny nu schrijft: "Mariell was in niet mis te verstane bewoordingen verzocht haar spullen te pakken" verandert de zaak weer helemaal.
Waar heeft Bram dat verhaal bevestigd dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doen. Daarnaast was het geheimhoudingscontract-verhaal (ook al had ik zelf al twijfels bij de waarheid) natuurlijk een perfecte reden om naar buiten te dragen. Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst. Mensen willen helemaal niet de waarheid horen, die willen een verhaaltje dat in hun hoofd klopt.
Ik wil die logs terugzien. Ik was bij die chat namelijk, maar ik kan me andere bewoordingen herinneren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
@maanvis, meerdere bronnen zeggen dat Mariell wel degelijk heeft gezegd dat JdM bezig was met een eigen Bunker RLS. Geloof je het nu wel, ondanks dat Mariell t zelf ontkent?
De grote vraag is waarom Bram dat als mosterd na de maaltijd naar buiten brengt. Sowieso was het een intern akkefietje. Kan me niet voorstellen dat beide partijen hiermee iets te winnen hebben.quote:
Dit is gequote in het vorige topic:quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil die logs terugzien. Ik was bij die chat namelijk, maar ik kan me andere bewoordingen herinneren.
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.quote:redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
redactie_thebunkeronline: om ook online te gaan
redactie_thebunkeronline: maar dat gebeurt pas eind 2009
redactie_thebunkeronline: wij zijn ze een slag voor
Aandacht, misschien..quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
De grote vraag is waarom Bram dat als mosterd na de maaltijd naar buiten brengt. Sowieso was het een intern akkefietje. Kan me niet voorstellen dat beide partijen hiermee iets te winnen hebben.
Nergens, maargoed dat was toen ook niet nodig. Zodra je 2 onafhankelijke bronnen en daarmee wel 2 kanten in het verhaal hebt die hetzelfde verhaal vertellen kan je er vanuit gaan dat het klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar heeft Bram dat verhaal bevestigd dan?
Negatieve aandacht. Lijkt me niet de reden in een week waarin "zijn" winnares overal in de media verschijnt , in de kranten en waarschijnlijk ook bij DWDD.quote:
Mariell heeft er meer baat bij te liegen dan Danny of Bram.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nergens, maargoed dat was toen ook niet nodig. Zodra je 2 onafhankelijke bronnen en daarmee wel 2 kanten in het verhaal hebt die hetzelfde verhaal vertellen kan je er vanuit gaan dat het klopt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is gequote in het vorige topic:
[..]
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.
Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je haar met hand en tand zit te verdedigen. Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan deze hele kwestie.
Je weet toch, als ze maar over je praten,,of het nu goed of slecht is, maakt niet uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Negatieve aandacht. Lijkt me niet de reden in een week waarin "zijn" winnares overal in de media verschijnt , in de kranten en waarschijnlijk ook bij DWDD.
Ik voel het ook, mijn tot rellen aangetrokken vriend, ik voel het in elke vezel van mijn ichaam. Een hele nare rel ligt op de loer, zo 1 die mensen onnodig beschadigt en waar slachtoffers vallen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef luciano het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd ( mijn alter ego) zegt me dat deze hele discussie heel binnenkort nare wendingen gaat aannemen , bans enzo , PERM wel te verstaan . ( monddood maken heet dat toch ? )
En sluiting van alle op dit onderwerp betrekking hebbende topics.
Ik krijg wat deja vu achtige plaatjes nu geprojecteerd op mijn netvlies![]()
![]()
Maar verder nu graag.
3 2 1 Action ! [ afbeelding ]
Neem jij je pillen wel met regelmaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef luciano het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd ( mijn alter ego) zegt me dat deze hele discussie heel binnenkort nare wendingen gaat aannemen , bans enzo , PERM wel te verstaan . ( monddood maken heet dat toch ? )
En sluiting van alle op dit onderwerp betrekking hebbende topics.
hahaha ja dat was echt een hele sneue poging idd...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Danny het volgende:
Overigens lollig dat bunkerboy hier probeert nog wat aandacht voor zichzelf uit te halen, maar dat hij nagenoeg compleet genegeerd wordt. Terecht trouwens. Een beetje proberen Mariell's thunder te stelen.
Die stelling was puur hypothetisch en van mij in het geval dat Alsido zijn doodzieke vrouw thuis liet creperen en zelf in de bunker bleef zonder te communiceren. Wat ik ook al niet dacht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en las een postje terug iets over een ongevoelige zak en alsido,
die man is echt, werkelijk waar een held, en de goedheid zelve!
quote:"Huub komt niet, John de Mol vond het niet juist [...] Als je ja zegt, en dan besluit het niet te doen omdat de baas het niet wil, lijkt het me duidelijk [...] maar niks mis mee hoor, het is de keus van Huub" aldus een redactielid in de publieke chat van het nieuwe internet realityprogramma dat vanavond van start gaat.
zou je dat niet met mij in verband willen brengen? Ik heb dat nooit gezegd namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en las een postje terug iets over een ongevoelige zak en alsido,
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Danny het volgende:
[..]
zou je dat niet met mij in verband willen brengen? Ik heb dat nooit gezegd namelijk.
Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is gequote in het vorige topic:
[..]
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.
Omdat ik vind dat ze meer verdient dan dit. Ze verdient het om op een normale manier verder te kunnen met haar professionele leven. Nu lijkt het voor buitenstaanders net alsof ze ik weet niet wat heeft gedaan en daar is toch niemand bij gebaat??quote:Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je haar met hand en tand zit te verdedigen. Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan deze hele kwestie.
och, als iemand de hele boel bij elkaar zit te liegen zul je je daar op een gegeven moment toch van moeten distantiëren. Bram's keuze was niet de mijne geweest, zoals ik eerder al uitlegde, maar hij heeft me gisteren nog gebeld en hij staat achter die gemaakte keuze en accepteert eventuele gevolgen hier op FOK!, zoals dit topic, het gespeculeer erin etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
En die man heeft gewoon een eigen bedrijf hè. Nee, die Bram is goed met dingen oplossen. Mijn god..
Doe nou maar niet, dat neemt Maanvis weer als waar aan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!
dank je, ik hou ook van jouquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe nou maar niet, dat neemt Maanvis weer als waar aan.
op het kickof feestje ben ik ook binnengekomen en het eerste wat ik tegenover Mariel zei toen ik haar zag was dat ik het totaal niet sjiek vond wat ze had gedaan in die stomme chat, in niet mis te verstane bewoordingen heb ik haar uitgelegd wat ik daarvan vond, en vervolgens (ook om een beetje haar ongelijk te bewijzen) ben ik die bunker binnengewandeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die stelling was puur hypothetisch en van mij in het geval dat Alsido zijn doodzieke vrouw thuis liet creperen en zelf in de bunker bleef zonder te communiceren. Wat ik ook al niet dacht.
Heb jij ook te maken met het ontslag? Aangezien ze nadat jij je reden voor niet deelnemen aan de kickoff had verteld Mariell gewoon keihard beweerde dat JdM je het persoonlijk had verboden?
Mariell:
[..]
dus ga je de feiten naast je neerleggen en verzin je zelf een verhaaltje om Bram in een kwaad daglicht te plaatsen? En die heeft dat verdiend omdat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Dus kun je die logs in het topic van loedertje terugzetten of lukt dat niet meer?
[..]
Omdat ik vind dat ze meer verdient dan dit. Ze verdient het om op een normale manier verder te kunnen met haar professionele leven. Nu lijkt het voor buitenstaanders net alsof ze ik weet niet wat heeft gedaan en daar is toch niemand bij gebaat??
hahahahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.
edit: of hebben jij en huub gebatst?!?
Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.
edit: of hebben jij en huub gebatst?!?
url?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Dus kun je die logs in het topic van loedertje terugzetten of lukt dat niet meer?
Yvonne, vuige slet dat je bent!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
je kunt toch blokjes onder z'n voeten binden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef yvonne het volgende:
Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijn
Natuurlijk gaat het om een Bunkerconcept. JdM heeft de RLS groot gemaakt in de wereld, als Mariell zegt dat ze hem een stap voor is dan gaat het over een Bunkerconceptquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Als hetgeen tegen mijn principes indruiste wordt weggenomen is er geen principieel probleem meer. Op FOK! kan niemand dat wegnemen. Bij Enjoy Media kon men dat wel, en dus ben ik op basis daarvan van gedachten veranderd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef luciano het volgende:
Ik vraag me af of DEZE quote van Danny al eerder langs is gekomen in deze 4 topics .
Ik heb hem angstvallig bewaard op 4 verschillende lokaties.
Tis maar een quote , maar toch.....
In het stukje chatlog dat Loedertje plaatste stond het niet, er werd een paar uur gechat en Loedertje viste er een stukje uit over wat de bewoners mochten meenemen. Interessantste was dat ze foot's zouden maken van de inhoud van de koffer en dat de kijker dan bij een winnend duel iets uit die koffer kon kiezen voor de bewoner.quote:
Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?quote:
Maar och toch, waar ging ze hier tekeer dan en waar was ze aan het liegen hier de laatste dagen? Deze actie lokt het alleen maar uit om je mond open te trekken. Wat dus ook gebeurt, en terecht. Ik vind het weinig professioneel, mild uitgedrukt. Al is elk woord van die griet gelogen, het is niet meer dan logisch dat ze juist nu wat van zich laat horen, terwijl dát dus net niet de bedoeling was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:
[..]
och, als iemand de hele boel bij elkaar zit te liegen zul je je daar op een gegeven moment toch van moeten distantiëren. Bram's keuze was niet de mijne geweest, zoals ik eerder al uitlegde, maar hij heeft me gisteren nog gebeld en hij staat achter die gemaakte keuze en accepteert eventuele gevolgen hier op FOK!, zoals dit topic, het gespeculeer erin etc.
Heb 'm ook gezegd dat het na die post van 'm compleet out of my hands is omdat het zinloos is dingen die geroepen worden te gaan verwijderen. Daarmee vestig je er alleen maar meer de aandacht op.
Oud nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef Danny het volgende:
Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?
Waarom zou je überhaupt willen spreken over verwijderenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:
Heb 'm ook gezegd dat het na die post van 'm compleet out of my hands is omdat het zinloos is dingen die geroepen worden te gaan verwijderen. Daarmee vestig je er alleen maar meer de aandacht op.
Dus je geeft toe dat je niet kleiner dan huub maar wel klein bent?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijn
Danny heeft geen enkele reden om te liegen, doch hij kan alleen maar herhalen wat Bram tegen hem zei. Hij hoort het verhaal van Mariell nu pas voor het eerst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell heeft er meer baat bij te liegen dan Danny of Bram.
ja, het is meer dan logisch dat het om het bunker concept gaat, maar of ze refereert aan JdM, geen diee, het zou ook naar een andere producent kunnen verwijzen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om een Bunkerconcept. JdM heeft de RLS groot gemaakt in de wereld, als Mariell zegt dat ze hem een stap voor is dan gaat het over een Bunkerconcept
redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
redactie_thebunkeronline: om ook online te gaan
redactie_thebunkeronline: maar dat gebeurt pas eind 2009
redactie_thebunkeronline: wij zijn ze een slag voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |