Zó dik is Danny nou ook weer niet!quote:
Zo dat schrijft de mentor... !!! Alle ins en outs.. Nou hebben jullie nog even? ........................quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Stefan het volgende:
Overigens neemt dementot het op voor Bram
[..]
Wat ik al zei Brood en plankquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe dan ook, als Mariell d'r man op goede voet is met Bram, dan zou hij toch iets moeten weten lijkt mij. Het kan toch niet bestaan dat een "outsider" als Danny wél ingelicht wordt, informatie op Fok! komt, terwijl haar hubby nietswetend naast 'r ligt te kroelen![]()
Nu is die Brammetje horlepiep wel een ongeleid projectiel, maar hier stinkt iets enorm
zal er idd op letten thanx liefs van miss newbiequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oei, newbiefoutje. Op FOK! is het pas klaar als het topic doodbloed of als een admin zegt dat het genoeg is. Users die zoiets zeggen wordt meestal gezegd dat ze moeten optyfen.
Geeft niet hoor, we slepen je er wel doorheen
Ja duh, zo zijn we niet getrouwd hè. Eerst info op Fok! zetten en hem dan laten uitslapen? Dacht ut nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:41 schreef mariell het volgende:
[quote]Op woensdag 27 mei 2009 02:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens... Bram is echt oververmoeid, en laat hem nou maar eerst een nacht goed slapen, eer hij nog meer gekkigheid rond gaat bazuinen.
Nou goede voet.... zo zou ik het niet willen noemen..... Laten we zeggen dat Alsido ook geen contract heeft bij Bram Recourt! Maar dat hij ook in naam van Johan Vlemmix daar is.... tsja.. Bram verteld ook niet meer dan hij kwijt wil...quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe dan ook, als Mariell d'r man op goede voet is met Bram, dan zou hij toch iets moeten weten lijkt mij. Het kan toch niet bestaan dat een "outsider" als Danny wél ingelicht wordt, informatie op Fok! komt, terwijl haar hubby nietswetend naast 'r ligt te kroelen![]()
Nu is die Brammetje horlepiep wel een ongeleid projectiel, maar hier stinkt iets enorm
Dementor vind ik een een enorme bruinwerker, dus dat bevreemd mij geenszins.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Stefan het volgende:
Overigens neemt dementot het op voor Bram
[..]
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dementor vind ik een een enorme bruinwerker, dus dat bevreemd mij geenszins.
Bram is oververmoeid zei je toch? Waarom zou hij mij meer spreken dan jou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef mariell het volgende:
[..]
kun jij die brief niet naar me toe sturen Dottey, want ik heb er geen ontvangen en ben nu wel benieuwd wat erin staat...
Jij spreekt bram vaker dan ik, denk ik
open daar maar n apart topic over, nu we toch bezig zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.
Ik heb geen conflict met 'm, ik zeg enkel hoe ik over hem denk en daar sta ik niet helemaal alleen in. Al zijn er dan natuurlijk ook genoeg mensen die hem op handen dragen, zo gaat het altijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is toch de reden van jouw conflict met Dementor!? Tering zeg.
Was Pim niet effe klaar met de bunker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dottey. Ga je Pim nog meeten over een paar weken?
die mening mag je dan wel eens beargumenteren, anders neem ik je niet serieus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen conflict met 'm, ik zeg enkel hoe ik over hem denk en daar sta ik niet helemaal alleen in. Al zijn er dan natuurlijk ook genoeg mensen die hem op handen dragen, zo gaat het altijd
ik lees op hyves iets over een uitstapje naar frankrijk met crewquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was Pim niet effe klaar met de bunker?
gatquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bram is oververmoeid zei je toch? Waarom zou hij mij meer spreken dan jou?
Ik krijg geen post van jou in mijn brievenbus mag ik hopenheb zelf al voldoende fanmail voor Kai.
Bram heeft een post geplaatst op Fok gisteren in Cos. Die staat gequote in opening van topics Mariell gat 1 tot en met 100.
had dementor niet gisteren gepost .. dottey is geen crew! ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik lees op hyves iets over een uitstapje naar frankrijk met crew
Nu loop je het hele verhaal gewoon te verdraaien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:51 schreef Stefan het volgende:
Meerdere bronnen vanuit de Bunker waaronder de bedenker en eigenaar zelf zeggen dat Mariell eruit is gezet op vijftien mei en Mariell weet van niks. Geen brief, niks gehoord via mail, niks gehoord via haar man die ook in de bunker werkte en zelfs tot het einde, ze leest het net pas op FOK!. En ze maakt niet even manlief wakker met de vraag: wat hoor ik nu??? Nee, ze kruipt tegen hem aan.
Sja...
Zonde.. Zonde! Maar ipv met Pim naar jeroen's huis met zwembad in Mougins kun je ook een keer met mij naar de tongelreep?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
had dementor niet gisteren gepost .. dottey is geen crew! ?
voila antwoord
Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken. Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu loop je het hele verhaal gewoon te verdraaien.
Mariell is ziek naar huis gegaan en weigerde op dat moment een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Daarna heeft Bram aan wat FOKkers verteld dat Mariell niet terug hoefde te komen, dit had hij nog neit aan Mariell zelf medegedeeld. Daarnaast heeft Mariell geen contract, en is ze op mondelinge basis in dienst bij Johan, dus kan ze ook niet ontslagen worden. Bram stelt dat de maatregel dat haar uitspraken niet meer officiële bunker uitspraken zijn, in effect trad op 15 mei. Logisch, want vanaf toen was ze ziek dus kon ze niet meer direct vanuit de bunker reageren op dingen.
Ik moest lachen om die vriendin van Jeroen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zonde.. Zonde! Maar ipv met Pim naar jeroen's huis met zwembad in Mougins kun je ook een keer met mij naar de tongelreep?
Ze was ziek for crying out loud... Dan ga je toch niet dagelijks lopen bellen om te vragen of je er nog werkt??? Nee dan wacht je totdat je weer beter bent en dan begin je weer naderhand.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell leest vanavond pas over dat ze eruit is gezet. Dat had ze zelf al kunnen raden, sterker nog, dat had ze vast wel via haar man gehoord die er wel bleef werken.
Lijkt me logisch hoor, Mariell was ziek dus het kan best zijn dat ie op een persoonlijk moment wacht om het haar te vertellen. Waarom ie het dan wel aan die FOK!kers gaat vertellen is mij ook een raadsel.quote:Dus dat geloof ik niet. Verder is het raar dat iedereen in de bunker weet dat ze eruit is getyft behalve zijzelf.
Als je in een tentje ligt heb je toch geen last van,van de sproeiers?Is net regenquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die vriendin van Jeroen.
"Dan moeten ze maar binnen slapen, want buiten gaan die sproeiers steeds af."
ik verkies dan idd meeting in tongelreep boven sproeiers in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |