abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69442583
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
Overigens sowieso een domme actie als je als producent geen contracten aangaat met mensen die bovenop je concept zitten
Ja, Bram was te druk met spammen hier over de Bunker. Geen tijd voor voorbereiding
Die chaos is de hele Bunker door kenmerkend geweest. Alles adhoc en veel achter de feiten aanlopen. Dat zal met het personeel dan ook wel zo geweest zijn?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:19:07 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442584
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bron?
Nowlive: 'Huub slaat in bezopen toestand staat mijn zus in elkaar' oid.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69442593
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bron?
SMS actie richting Sly m.b.t z'n zus bijvoorbeeld
pi_69442596
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Is Bram misschien met geld van papa iets begonnen en is het gewoon een enorme dombo die in een ADHD-bui allerlei dingen ad hoc beslist?

Komt nou niet echt over als een toekomstige mediamagneet.
Dat was TBO vanaf het begin al !!! Maar dat wisten we en ze ..Daarom was het leuk om te oordelen, dat er zoveel neven effecten waren was natuurlijk een welkome bijkomstigheid voor de fokkers !! En zelfs nu nog dus !! Geslaagd zelfs in het negatieve. Volgens mij zit die mariell in het complot
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:20:58 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442602
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze poste (eer)gisteren ook al in deel 1
Ik heb haar gevraagd om uit te leggen hoe dat kon mbt dat ontslag. En toen kwam ze hier.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:22:02 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442610
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Soury het volgende:

Dat was TBO vanaf het begin al !!! Maar dat wisten we en ze ..Daarom was het leuk om te oordelen, dat er zoveel neven effecten waren was natuurlijk een welkome bijkomstigheid voor de fokkers !! En zelfs nu nog dus !! Geslaagd zelfs in het negatieve. Volgens mij zit die mariell in het complot
Tja, ik zou er geen zaken mee doen en vraag mij serieus af of er wel een tweede bunker komt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:22:10 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442611
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:19 schreef APK het volgende:

[..]

Nowlive: 'Huub slaat in bezopen toestand staat mijn zus in elkaar' oid.
Ow oke, hele DGK is aan me voorbijgegaan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69442617
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, ik zou er geen zaken mee doen en vraag mij serieus af of er wel een tweede bunker komt.
Ik ga voor gratis streams
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:23:09 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442618
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze heeft aan Danny per PM laten weten dat ze het maar vreemd vond dat ze niks hoorde. Als ze het vreemd vond had ze het ook aan haar man kunnen vragen, waarom hoor ik niks van Bram. En nu 2 weken later komt het helemaal aan als verrassing?
Lees goddomme die PM dan eens. Staat toch duidelijk in waarom ze geen contact op nam met bram? Vind het ook wel aso dat als je ziek naar huis gaat dat er dan niet ff gebeld wordt om te vragen hoe het gaat.
quote:
He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:23:16 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442620
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, Bram was te druk met spammen hier over de Bunker. Geen tijd voor voorbereiding

Ik heb anders wel een contract getekend, zo te zien ben ik zon beetje de enige.
pi_69442622
Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat het mij al met al nog meeviel (achteraf)
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:23:52 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442627
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:

Dat was na DGK, toen Huub eerst nog in Griekenland en Spanje volkomen toevallig in vechtpartijen verzeild raakte.
pi_69442634
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb anders wel een contract getekend, zo te zien ben ik zon beetje de enige.
Ook daarin zie je weer dat er geen lijn in heeft gezeten, dat het niet op rolletjes is verlopen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:24:46 #114
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442637
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Maanvis het volgende:

Vind het ook wel aso dat als je ziek naar huis gaat dat er dan niet ff gebeld wordt om te vragen hoe het gaat.
[..]

Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.
pi_69442638
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat het mij al met al nog meeviel (achteraf)
Als je geld hebt wil het nog niet zeggen dat je slim bent
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:25:11 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442642
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, samenvattend tot er nieuwe info is

Of Bram is overspannen en doorgedraaid en maakt Mariell zwart omdat ze niks wil tekenen
Of Mariell houdt zich van de domme en weet dondersgoed waarom ze is ontslagen

Game on.
Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:25:35 #117
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442647
Ah toch nog wat schot in het verhaal gekomen

Als het waar is zoals Mariell het nu vertelt dan is het een hele slechte beurt van Bram imo. Iemand die wegens ziekte naar huis moet en zich van geen kwaad bewust is via een forum laten weten dat ze twee weken terug "ontslagen" is... Vreemde werkwijze.

Voor het weigeren te tekenen van een geheimhoudingscontract verdient Mariell sowieso dikke bonuspunten
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69442654
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Eind januari Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:27:47 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442657
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?

Meestal ben je doortastender, nu ben je gewoon blind.
pi_69442661
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In het zelfde topic staat dat niet iedereen dat heeft getekend .. Was dat ook een slordig dingentje ofzo
pi_69442662
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:

en ze elke nacht bij hem is.
jij bent wel van de aannames he, misschien een baantje bij de story of prive in het verschiet? ik heb dat niemand horen zeggen hoor
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:28:25 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442663
quote:

[..]

Ze is er op dezelfde dag uitgetyft, en pas nu, weken later leest ze dat. Ja, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat. Niet dat ze het niet wist, zeker niet als haar man er werkt en ze elke nacht bij hem is.
NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
SOWIESO wonen Mariell en Alsido in Duitsland. Alsido sliep in de bunker. Zij was ziek in Duitsland. Een behoorlijk eind weg van de bunker. Die spreken elkaar niet dagelijks RL denk ik zo .
Een gedicht over Maanvis
pi_69442664
quote:

[..]

Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:28:44 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442666
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Bram is natuurlijk niet echt dom, hij zal vast wel verstand hebben. Maar hij lijkt mij heel erg impulsief en dat is niet echt dé karaktereigenschap om zo'n project tot een goed einde te brengen.
Understatement van de eeuw.
Die gast maakt absoluut geen kans, volgens mij.
Totaal geen inzicht in hoe de media werken.

De Mol, De Winter, Van de Ende of Oerlemans maken dit soort domme fouten niet.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:29:07 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442670
Het slaat gewoon nergens op dat als iemand die ziek naar huis gaat en geen contract ondertekend, dat je dei 2 weken later alsnog gaat zwartmaken. Terwijl ze zelf niks zegt en haar man nog voor je werkt.

IEMAND liegt, dat is iig duidelijk,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')