weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:
Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?
Dan wacht je toch even tot iemand zich beter voelt en dan ga je dan om tafel zitten ipv Danny te mailen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
Dat is wel duidelijk, anders had hij bijvoorbeeld nooit dat bericht over Mariell hier geplaatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Totaal geen inzicht in hoe de media werken.
De Mol, De Winter, Van de Ende of Oerlemans maken dit soort domme fouten niet.
Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitiequote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?
Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitie
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?
Meestal ben je doortastender, nu ben je gewoon blind.
WTF?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
SOWIESO wonen Mariell en Alsido in Duitsland. Alsido sliep in de bunker. Zij was ziek in Duitsland. Een behoorlijk eind weg van de bunker. Die spreken elkaar niet dagelijks RL denk ik zo.
Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Het kan niet gaan om een contract, zeker niet als bijna niemand er een heeft getekend. Danny wist waarom en wist het eerder dan Mariell. 2 weken terug. Mariell zegt dat ze tot vannacht nog steeds niks wist maar ze wist wel dat ze werd genegeerd. Zowel Mariell als haar man tekenden GEEN contract maar Mariell staat niet op de aftiteling met de juiste credits en haar man welquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
Dat denk ik ook wel. Altans ik hoop het. Ze wist het anders ben je niet zo mild op fok hier !! Ik zou ze afmaken maar goed. Je zei het al er STINK ietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.
Op dit topic waar staat dat haar man geen contract heeft getekend bij Bram.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?
Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet inquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?
Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet in
Email internet mobielquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Niet aan toegekomen?
En zij hebben ook telefoonangst?
Alsof je niet dingen opvangt in zo'n kleine community.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:
Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.
en dan lijkt het me dat je wel wat beters hebt om over te discussiëren dan over of Bram al dan niet gebeld heeft.. Vergeet ook niet dat Alsido niet alleen overdag werkte maar ook vaak 'snachts en dan overdag sliep.. etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |