abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69442672
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:

Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?

weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69442677
Als hij overdag en savonds aan het werk is gaat hij echt niet iedere nacht ver weg liggen. Althans niet in de tijd dat de bunker nog draaide. Niet praktisch.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:30:37 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442680
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat loop je nou te speculeren Stefan? Dementor heeft in deel 1 al gezegd dat het om de geheimhoudingsverklaring ging. Mariell bevestigt dat in dit topic. Die 2 verhalen zijn toch al genoeg om te concluderen dat dat de reden was van haar ontslag!?
Dan wacht je toch even tot iemand zich beter voelt en dan ga je dan om tafel zitten ipv Danny te mailen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69442681
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef APK het volgende:

[..]

Totaal geen inzicht in hoe de media werken.

De Mol, De Winter, Van de Ende of Oerlemans maken dit soort domme fouten niet.
Dat is wel duidelijk, anders had hij bijvoorbeeld nooit dat bericht over Mariell hier geplaatst.
Tijdens die Bunker bleven ook iedere keer dezelfde fouten naar boven komen, alsof men er niets van leerde. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het dan in aflevering twee zal gaan.
pi_69442686
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze zal formeel wel van niets weten en dus is ze juridisch bezig met haar antwoorden?
Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitie
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69442692
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet dat dan? en volgens mij wist ze het wel ..Maar dat is intuitie
Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:32:38 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442693
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Danny en Bram zeggen dat er andere redenen zijn, lijkt me ook genoeg om te concluderen dat het niet om een simpel contractje ging. Waarom mocht haar man er wel blijven werken die ook niks heeft getekend?

Meestal ben je doortastender, nu ben je gewoon blind.
Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69442699
Mensen ik ga m,n bedje opzoeken,
Fijne nacht en weltrusten
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:33:34 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442700
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
SOWIESO wonen Mariell en Alsido in Duitsland. Alsido sliep in de bunker. Zij was ziek in Duitsland. Een behoorlijk eind weg van de bunker. Die spreken elkaar niet dagelijks RL denk ik zo .
WTF?
Niet aan toegekomen?

En zij hebben ook telefoonangst?
pi_69442702
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dementor en Mariell zeggen allebei onafhankelijk van elkaar dat het om een geheimhoudingscontract ging dat niet getekend is. Daarmee is de kous af.
En waarom haar man er moch blijven werken? Omdat die kerel onmisbaar is voor de bunker, en omdat hij niet gevraagd is om een geheimhoudingsverklaring te tekenen kunnen ze 'm daarom ook neit ontslaan toch...
Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:34:30 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442705
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

NOGMAALS:
Bram is er niet aan toegekomen om het Mariell te vertellen. Ondertussen had ie het wel aan de FOKkers verteld, dat blijkt uit het feit dat Danny het al eerder wist en enkele FOKbunkeraars dat bevestigden. Maar die gaan natuurlijk niet aan Alsido doorbriefen, want dan zouden zij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Kortom, Alsido en Mariell wisten allebei van niets omdat Bram verzuimd heeft om ze in te lichten.
Het kan niet gaan om een contract, zeker niet als bijna niemand er een heeft getekend. Danny wist waarom en wist het eerder dan Mariell. 2 weken terug. Mariell zegt dat ze tot vannacht nog steeds niks wist maar ze wist wel dat ze werd genegeerd. Zowel Mariell als haar man tekenden GEEN contract maar Mariell staat niet op de aftiteling met de juiste credits en haar man wel

Je wil het gewoon niet zien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69442708
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet niet wat moet, maar vooralsnog lijkt ze mij net iets slimmer dan Bram. De tijd zal het leren.
Dat denk ik ook wel. Altans ik hoop het. Ze wist het anders ben je niet zo mild op fok hier !! Ik zou ze afmaken maar goed. Je zei het al er STINK iets
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69442713
En dan nog, waarom weet Danny het eerder dan Mariell, waarom plaatst Bram die mededeling na weken onzichtbaarheid juist op Fok! Alleen dat, en niets meer. Er moet ergens een connectie zijn met Danny, om hem te laten zien dat hij dat gedaan heeft.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:35:59 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442716
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar dat strookt niet. Als ik, onmisbaar voor een project, hoor dat mijn vrouw of vriendin ontslagen wordt, dan vertrek ik dus dus ook, wetend dat ze vanwege onmisbaarheid een andere beslissing gaan nemen.
Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:36:14 #140
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442718
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:29 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

weer zo'n aanname, waar baseer je dit op?
Op dit topic waar staat dat haar man geen contract heeft getekend bij Bram.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:36:18 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442719
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:32 schreef Maanvis het volgende:

Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?
pi_69442730
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies.
Alsido wist dus ECHT nog van niets. Want hij was gewoon gebleven in de bunker tot het einde, terwijl zijn vrouw ziek thuis was en eigenlijk al ontslagen was. FOK!bunkercrew wist het, maar Alsido nog niet. Want anders was ie wel naar huis gegaan. En dat was ie niet.
Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet in
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:38:23 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442736
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:36 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zou zij dat wel moeten tekenen en hij niet?
Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:38:36 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442738
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies.
Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:38:55 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442739
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als die hele bunkercrew het wist en Alsido niet, dan zijn die gasten van die crew lekkere types zeg. Dat gaat er bij mij niet in
Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442742
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:33 schreef APK het volgende:

[..]

WTF?
Niet aan toegekomen?

En zij hebben ook telefoonangst?
Email internet mobiel Sjesus
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:40:43 #147
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442751
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:

Alsido deed de techniek en had weinig met de kandidaten te maken. Mariell heeft diverse privé gesprekken gehad met de kandidaten als ze er bijv. uit wilden, en ze was ook bij de casting betrokken geloof ik.
Alsof je niet dingen opvangt in zo'n kleine community.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:41:11 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442755
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zijn vrouw was doodziek thuis, lijkt me dat je sowieso 2x per dag minimaal contact hebt met elkaar.
en dan lijkt het me dat je wel wat beters hebt om over te discussiëren dan over of Bram al dan niet gebeld heeft.. Vergeet ook niet dat Alsido niet alleen overdag werkte maar ook vaak 'snachts en dan overdag sliep.. etc.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:41:25 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442756
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet de hele crew!!! Alleen Danny en wat fokkers.
  woensdag 27 mei 2009 @ 03:41:26 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442757
Als het niet tekenen van een contract ECHT de reden was van het ontslag dan hadden Mariell en haar man het sowieso al moeten weten. Want ze wilde immers niet tekenen. Dan had haar man Bram vast aangeklamd en gezegd, hoe zit dat met dat contract? En als producent had hij ook wel geweten dat ze niet op de aftiteling stond. En Mariell wist al dat ze genegeerd werd. Dat had ze vast dan met haar man besproken ipv Danny. En haar man zou ze zeker vaak bellen omdat ze zo ziek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')