Zeg ik, ze zegt het zellufquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Mariell - gate : de ontslagen PR dame van The Bunker #2
eerst jouw tieten in mijn mailbox, dan praten we verder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Druk es op de verkeerde knop (delen)En dat mag hoor
blijffquote:
truste, forest ruuuuuuuuuuuun!quote:
Moet je eerst ff ruimen anders past het nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eerst jouw tieten in mijn mailbox, dan praten we verder.
8)ik heb geen ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
nu we hier toch met meerdere mensen zijn vraag ik het nog maar eens :
ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
Ik zit even met twee vraagjes:
1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Weet iemand een oplossing hiervoor. Er ontsnapt
lucht bij het rubber van de zuiger op mijn eikel, dit is meteen dan ook de
oorzaak en nee de rubber is niet versleten , de pomp is nieuw. Zou een of
ander membaam of een terugslagventiel hiervoor te krijgen zijn?
2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? Ik ga er dan even
vanuit dat het water in de buis tot aan de verwarmingspomp komt. Van de
bovenkant van mijn geslachtsdeel tot aan de uitlaat van de pomp is ongeveer
150 cm, maar de afstand is ongeveer 8 meter"
da's waar, je hebt hier wel weinig ruimte in je pm-box!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je eerst ff ruimen anders past het niet
Hoi ik ben Evaquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arme schaapjesHoi, ik ben Bommie
TERING hoeveel MB zijn jouw tieten!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je eerst ff ruimen anders past het niet
Danny poste ergens een gedeelte van een PM van haar aan hem waarin ze zei dat ze al een week ziek thuis zat en niks van de bunkerredactie had gehoord. Ze was aan het vissen bij Danny die alles al wist natuurlijk. Kan de post niet zo snel meer vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze dat zelf zegt geloof ik er op voorhand al niks van
Amputeren je doet er toch niks meequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
nu we hier toch met meerdere mensen zijn vraag ik het nog maar eens :
Maar Mariiel gaf wel toe dat ze weggemoffeld was !! Hier op fok ..quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny poste ergens een gedeelte van een PM van haar aan hem waarin ze zei dat ze al een week ziek thuis zat en niks van de bunkerredactie had gehoord. Ze was aan het vissen bij Danny die alles al wist natuurlijk. Kan de post niet zo snel meer vinden.
En ze is nog steeds ziek.
da;s natuurlijk gelul, anders had ik die pomp niet aangeschaft, bijdehandje!quote:
Aan het einde van deel 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny poste ergens een gedeelte van een PM van haar aan hem waarin ze zei dat ze al een week ziek thuis zat en niks van de bunkerredactie had gehoord. Ze was aan het vissen bij Danny die alles al wist natuurlijk. Kan de post niet zo snel meer vinden.
En ze is nog steeds ziek.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.
grtz
Chocolaaaaade sigareeetten vieze boekjeeees.....goeiesmorgens topper...!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.
grtz
hier nog een mits ik mensen kwets, dan nok ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee toch ik geef eerlijk toe, ben een junkie voor alles wat relt
Je bedoelt tenzij, tutholaquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hier nog een mits ik mensen kwets, dan nok ik
De meerwaarde die ik er in zie is dat hij Danny wil laten zien dat hij "goed" bezig is. Anders kan ik het niet verklaren waarom hij het hem eerst verteld en dan pas haar en waarom hij het hier plaatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef Stefan het volgende:
Wat is de zin van dat laatste. Waarom leg je de nadruk als bedrijf op een intern personeelsprobleem? Mariell hield zich gedeisd, waarom Bram niet? wat is de meerwaarde?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hebben we nu:
1. De echtgenoot van Mariell is niet solidair met haar, want hij blijft er werken
2. Mariell zit Danny uit te horen, waarom doet ze dat niet bij haar echtgenoot
3. Waarom plaatst Bram dit bericht juist hier, waar hij eerder totaal afwezig was
4. Waarom wist Danny eerder van het ontslag dan Mariell
5. Waarom zegt Danny niets, terwijl hij dat wel mag
6. Waar is Bart gebleven, die zwijgt in alle talen
He Peter, ik zie net iets staan dat WIJ iets hebben gedaan samen... Jammer dat we daar dan niet meer van genoten hebben, want ik heb geen idee :pquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Chocolaaaaade sigareeetten vieze boekjeeees.....goeiesmorgens topper...!!!!
Dat pleit niet echt voor Peter heurquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:44 schreef mariell het volgende:
[..]
He Peter, ik zie net iets staan dat WIJ iets hebben gedaan samen... Jammer dat we daar dan niet meer van genoten hebben, want ik heb geen idee :p
1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
wie zijn Brat en Bam?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
En Bart is spoorloos! En Danny is heel rustig na een audientie bij Brat en Bam !
Had ie toch beter zn best moeten doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat pleit niet echt voor Peter heur
Waarom sta je op nonactiefquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
Nou had mij ook wel spannend geleken in zo'n krap hokkie ;-) Maak me geeeeeek!!!!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:44 schreef mariell het volgende:
[..]
He Peter, ik zie net iets staan dat WIJ iets hebben gedaan samen... Jammer dat we daar dan niet meer van genoten hebben, want ik heb geen idee :p
En heb je al een nieuw vriendjuhquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom sta je op nonactief
Wat is er precies gebeurd?
Waarom vis je bij Danny over de bunker terwijl je man er nog werkt
Ben je nu in Duitsland?
Met of zonder man?
jij stopt em nog in een pot appelmoes als het moetquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:47 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nou had mij ook wel spannend geleken in zo'n krap hokkie ;-) Maak me geeeeeek!!!!!!!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
jij stopt em nog in een pot appelmoes als het moet
Ach zo nu en dan mag er wel iemand zachtjes sneuvelen maar dan gerechtigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hier nog een mits ik mensen kwets, dan nok ik
Wist niet dat je er een deksel op had....quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
jij stopt em nog in een pot appelmoes als het moet
mijn hond is braaf geweest en heeft mariell nooit gezien hoor.. wees gerust.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of met die mechelse herder van dottey
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach zo nu en dan mag er wel iemand zachtjes sneuvelen maar dan gerechtigd
Wie waren de opeenvolgende staatshoofden van Jemen in de periode 1952-1979?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
Dat hebben er wel meer, let maar op, je krijgt ze nog wel op je neusquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wist niet dat je er een deksel op had....
Doe es antwoorden .. We vertellen niks doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
mijn hond is braaf geweest en heeft mariell nooit gezien hoor.. wees gerust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |