Huh?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef Maanvis het volgende:
PC-eend, alsido zou hier toch komen posten?
Ik denk eerder dat Bram boos was omdat hij haar niet mocht visiterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of met die mechelse herder van dottey
Daar wil ik het niet eens meer over hebben. Dat staat hier oveirgens ook los vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, had jij niet in het begin een klein dispuut met Dementor en/of Juud over inside info lekken?
wie? die herder?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Bram boos was omdat hij haar niet mocht visiteren
Op tijd voor watte?quote:
Je bekeek het toen heel even vanuit een mooie invalshoek: man Mariell er vandoor met Bart, maar liet dat weer veel te snel vallen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jij wor wakker poedelewoepsie.. ik had zulks al een keer gepost
Dat duurde te lang en je bent te snel met "Daar wil ik het niet meer over hebbeb"quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet eens meer over hebben. Dat staat hier oveirgens ook los van.
Nee, Mariell natuurlijk.quote:
Je moet het af en toe ff laten sudderen ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bekeek het toen heel even vanuit een mooie invalshoek: man Mariell er vandoor met Bart, maar liet dat weer veel te snel vallen.
Misschien is Peter boos omdat hij niet gevisiteerd werd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Mariell natuurlijk.![]()
Er is daar iets aan de hand dat het daglicht niet kan verdragen. Volgens mij is dit wel voer voor de komenden 98 dagen
Nou, dan zou het toch eerder "Bart er vandoor met Mariell" zijn lijkt mij. De één mag niet praten, de ander praat niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bekeek het toen heel even vanuit een mooie invalshoek: man Mariell er vandoor met Bart, maar liet dat weer veel te snel vallen.
Kan je niet wat plakken ofzo. Begrijp er geen ruk vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:45 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, alsido verdient zijn eigen topic. Maar ik ga het niet openen want dan denkt iedereen dat ik homo ben.
Lees al mijn posts uit de begintijd maar eens door. Er staat niets tussen wat hier mee te maken heeft, dus onraad is er niet vanuti die hoekquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat duurde te lang en je bent te snel met "Daar wil ik het niet meer over hebbeb"
* ruikt onraad![]()
Ja maar volgens de laatste geruchten slaapt Bart bij de visjes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dan zou het toch eerder "Bart er vandoor met Mariell" zijn lijkt mij. De één mag niet praten, de ander praat niet meer
Welnee tussen te tetten van Cc tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar volgens de laatste geruchten slaapt Bart bij de visjes!
Geen idee, maar Danny heeft al ontkend dat dit de reden is.quote:
Ja, dat kwam van Eend toch, die ziet wel vaker lijken drijven in die 020 grachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar volgens de laatste geruchten slaapt Bart bij de visjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |