de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wijf is toch 62 of zo? Knap van Eend.
OMFG WTF! ? !quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs een Buys!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maribelle
En camgirl plus 52 operaties en een klompvoetquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig jongen. Het gaat hier over Mariell, die is ontslagen. Dat is een zeer triestige situatie. Want ze was ook nog eens ziek, en gescheiden van haar man.
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig jongen. Het gaat hier over Mariell, die is ontslagen. Dat is een zeer triestige situatie. Want ze was ook nog eens ziek, en gescheiden van haar man.
Tijdens het finalefeest in The Bunker werd ook het nummer "Ik hou van jou" gezongen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n verpleegsterspakkie nog
Kwakman is zo'n palingzangdelletje uit Volendam en die ene knakker uit DGK heeft er nu fuhrkering mee of is er zelfs al mee getrouwd.
Zie je de link? \Volendam!
DGK
De Bunker
Complotten!
Ha!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijdens het finalefeest in The Bunker werd ook het nummer "Ik hou van jou" gezongen!
Dit is in 1984 op het songfestival ten gehore gebracht door "Maribelle". Echte naam: Marietje Kwakman.
Volgen mij door die Mariell en Johan, lijkt mij aangezien de kelder ook van hem is en hun goed bevriend zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb 5 minuten van die hele bunkert gezien en dat was die jankscene, waar meneer dertigduzend keer op en neer liep te miepen over zijn gel... Dat was voor mij al het einde bunkert ...
Hoe is die gast door de screening heengekomen???
Dat staat in deel 2 of 1, moment, ik pak het er even bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
waar staat dat ze ziek was tijdens dat ontslag?!
Nou, lijkt me logisch, dat als je man in de bunker aan het werk is en jij zit thuis ziek te zijn dat je dan gescheiden bent van hem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Waar staat dat ze gescheiden is?
Maar een beetje meer respect voor een zieke mag toch wel.quote:En dat hele levensverhaal van dr staat los van dat ontslag,
Op FOK! Sterker nog, ze is nog steeds ziek!quote:waar staat dat ze ziek was tijdens dat ontslag?!
ik val dan ook op nog wat ouderquote:Give it up mv, ze ziet niks in je
The plot thickens... En Danny stond op het punt tebreken en al zijn info hier te spuien... sindsdien hebben we die hier ook niet meer gezien... zou die al opd e visafslag in snovendam liggen?quote:
quote:
Zet jij dat bier eens wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
wat yvonne in een zusterspakjedan was zij ook in de bunker want daar droomde ik over toen ik daar sliep, maar het was geen droom
ik denk dat yvonne via een geheim oortje dat verstopt zat in de beschuiten contact heeft gehad en zo een geheime boodschap heeft doorgegeven!!!!
Als ze dat zelf zegt geloof ik er op voorhand al niks vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat staat in deel 2 of 1, moment, ik pak het er even bij
Arme schaapjesquote:
in PM's is ze altijd heel eerlijk en openhartig hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze dat zelf zegt geloof ik er op voorhand al niks van
Bommiequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arme schaapjesHoi, ik ben Bommie
Uhuhquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in PM's is ze altijd heel eerlijk en openhartig hoor.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze dat zelf zegt geloof ik er op voorhand al niks van
Mariell - gate : de ontslagen PR dame van The Bunker #2quote:He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
Geef mij 1 reden waarom Mariell tegen mij zou liegen! Wat voor belang heeft ze daar bij?quote:
Druk es op de verkeerde knop (delen)quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in PM's is ze altijd heel eerlijk en openhartig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |