Niet gezien, waar stond 'ie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef Bootje84 het volgende:
isdatzo, wat vind je van het verhaaltje van L.no?
dat met die banden heb ik ook met mijn fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenDus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
quote:
Op een stadsfiets is 30 aantikken makkelijk te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenDus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
Goede fietspomp kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat met die banden heb ik ook met mijn fiets
Heel irritant is dat! Gelukkig fiets ik niet meer zoveel
Over wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah nu wel gelezen. Net overheen gekeken denk ik.
Maar had ik dus toch gelijk.
Ik heb het over leren niet over leder.quote:
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede fietspomp kopen.
Gewoon een keer 30 euro uitgeven aan zo'n ding, is 't waard.
Darn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het ook leren niet over leder.
wij hebben een goede fietspomp. Maar ik heb geen goed(e) banden/ventiel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede fietspomp kopen.
Gewoon een keer 30 euro uitgeven aan zo'n ding, is 't waard.
Nu snap ik eigenlijk ook pas waarom jijquote:
Kom je verder dan ik. Ik kan pompen wat ik wil, meer komt er niet in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.
Must .. not... think ... dirrrty....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je verder dan ik. Ik kan pompen wat ik wil, meer komt er niet in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu snap ik eigenlijk ook pas waarom jijer achter zetten.
Ja, het kwartje moest nog omgerekend worden.
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.
Over wat had je gelijk .... ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.
Maar ik doe gemiddeld 3 tot 5 maanden met een binnenband voordat er teveel pleisters op zitten en er weer een nieuwe in moet, dus van poreuze banden en gare ventielen heb ik geen last.
ach ja.. ik fiets toch nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.
Maar ik doe gemiddeld 3 tot 5 maanden met een binnenband voordat er teveel pleisters op zitten en er weer een nieuwe in moet, dus van poreuze banden en gare ventielen heb ik geen last.
pompende chicksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het gewoon hierover
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geilquote:
Heb niet voor niets deze plaatjes uitgekozenquote:
Hey krullenbol!quote:
Goed bezig, idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zorgen we wel voor hoor
Hey! Kale?quote:
zzzup?quote:
Zie de PI. Ik heb geen krullen, jij bent vast niet kaal...quote:
Ik heb een FoBoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Zie de PI. Ik heb geen krullen, jij bent vast niet kaal...
WAARIN HAD JE NOU GELIJK???quote:
Jij weet ook allesquote:
Gespuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Californium het volgende:
Ik weet nog niet precies in wel categorie(en) ik val... maar trusten dan maar![]()
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 06:28 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.
Awww arme cali toch.. ze hoort nergens écht bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Californium het volgende:ik ben iig een student... en misschien een landverader
Gespuis kan er ook wel bij
oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:38 schreef Isdatzo het volgende:
We? Ze sleuren je mee de dood in!
* Isdatzo fiets pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Top 100 van dinsdag 26 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 127 Bootje84
14. 125 Daph_
20. 114 Isdatzo
22. 107 Bravebart
55. 081 Piles
59. 078 Psychonikeo
Spamsletquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe kan dát nouIk ben om half 3 al van kantoor weggegaan
![]()
!!!
Sue mequote:
Lol!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: "Mag ik jullie een flyer aanbieden?"
Klasgenootje en ik: "Nee, dankje"
HR stagiaire met verbaasde blik: "Waarom niet?"
Klasgenootje: "Ik heb al stage gelopen bij jullie, vorig jaar"
HR stagiaire: "Oh.." *kijkt naar mij* "En jij?"
Daph_: "Ik ben al in dienst"
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"!! FAIL
Maak je zo weinig indruk daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"!! FAIL
Johquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef Californium het volgende:
[..]
oepshaha... je weet wat ik bedoel
quote:Maar je wil me op de fiets gaan redden![]()
![]()
Ridder op de grijze fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
En je hebt niet eens anti-campagne gevoerd tégen je toekomstige ex-werkgeverquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Ik denk dat het eerder aan haar ligt dan aan mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maak je zo weinig indruk daar?
zo ff langs de huisarts trouwens. Toch ff naar dat pootje laten kijken.
Nee daarom!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je hebt niet eens anti-campagne gevoerd tégen je toekomstige ex-werkgever!
.
Ergens heb ik zo'n gevoel dat ze dat niet zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee daarom!Ze zouden me dankbaar moeten zijn
quote:AMSTERDAM - Zoekmachine Google heeft zich de woede op de hals gehaald van Amerikaanse orthodoxe christenen. Die zijn boos omdat het bedrijf woensdag zijn logo aanpaste om de presentatie van een 47 miljoen jaar oud fossiel luister bij te zetten.
quote:Op het religieuze discussieforum Rapture Ready gaan veel bezoekers een stuk verder. Een poster zegt van woede bijna zijn laptop te hebben weggegooid, en een andere bezoeker ziet in de logokeuze een van de bewijzen dat de Dag des Oordeels in aantocht is.
Goed hoor, beetje moequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef denB het volgende:
Goeden dag mensen!![]()
![]()
Lang geleden
Druk druk. Vandaag eindgesprek of mn stage gelukt is of niet
Over 3 weken eindgesprek of ik geslaagd ben voor mn praktijk. Drukke tijden.
Hoe is het met iedereen hier?
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ergens heb ik zo'n gevoel dat ze dat niet zijn.
Je ziet spokenquote:
Vast niet, doe niet zo achterdochtigquote:Stiekem zitten ze een complot te beramen om me eruit te werken heb ik zo het idee
Ach ik heb werk voor vandaag en voor morgen, en voor volgende week heb ik ook al werk gefixtquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet spoken.
[..]
Vast niet, doe niet zo achterdochtig. Volgens mij willen ze je graag houden daar, dat biljkt toch uit alles
.
Schopje BNW?
[ afbeelding ]
* Isdatzo zegt niks.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik mis 'school' in de TT.. dat vraagt om een TR
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Maar waarom wil jij de TT zo graag verneuken
.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegden SCHOOL dan ook in de TT moet
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegden SCHOOL dan ook in de TT moet
Oeh, wát een verwensing! Dat je dat dúrftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik zag laatst Fatima-kattenvoerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
omg. Halal-cocktails
Royal sadness
[ link | afbeelding ]
Johquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. zoals gewoonlijk had ik ook net zo goed niet naar de huisarts kunnen gaan
hehe.. Volgens mij vinden ze dat leuk om te doen. Ik zeg waar het pijn doet en wanneer het pijn doet, maar toch gaat hij er dan zelf aan zitten trekken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.
Toen ik voor de 2e keer een kruisband gescheurd had zei ik tegen 'm: geef maar verwijzing voor 't ziekenhuis want m'n andere kruisband is nu ook gescheurd. Maar nee, hij wilde eerst zelf kijken. Doet die lul, gaat 'ie OP m'n been zitten en gaat hij in m'n knie porren, buigen en strekken. Ging dood daar.
Conclusie: hij kon 't zo niet beoordelen, verwijzing naar ziekenhuis. NO SHIT SHERLOCK. Daar gelukkig wél mensen die er verstand van hebben en een MRI scan uitvoeren ipv lomp doen.
Ben nog boos op die gast.
Die van mij is een regelrechte sadist volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. Volgens mij vinden ze dat leuk om te doen. Ik zeg waar het pijn doet en wanneer het pijn doet, maar toch gaat hij er dan zelf aan zitten trekken.
En dan zeggen dat ik die beweging niet meer moet maken
De volgende Nijmegen meet volgens mij, en de 10 jaar meetquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom je nou 's naar een meet? Dan kom ik ook
tja.. dan kan je wel een sluitende conclusie trekken. Pijn in je arm? *Krak* Ja, die is gebroken..quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die van mij is een regelrechte sadist volgens mij. Alsof 't nog niet genoeg pijn deed zonder dat hij lomp ging doen
. Als hij nog niet helemaal afgescheurd was had hij daar wel voor gezorgd
.
Of die jagers-mopquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. dan kan je wel een sluitende conclusie trekken. Pijn in je arm? *Krak* Ja, die is gebroken..
oh ja.. haha.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of die jagers-mop.
Nouja, zo'n jager schiet per ongeluk z'n collega-jager in z'n borst. Gast helemaal in paniek natuurlijk, wat doet 'ie? Belt 112 natuurlijk.
Jager: Ja, hoi, ik heb per ongeluk m'n maat neergeschoten, hij beweegt niet meer..ik denk dat hij dood is!
112-centrale:Weet je zeker dat 'ie dood is?
*PANG*
Jager:hij is dood.
Hij heeft ze zelf gemaakt en staan dus in een dampende bak in de keuken.. Mja hij zal wel gedacht hebben dat het lekker is bij de lunch ofzoquote:
Hoezoquote:
Je wéét wat we afgesproken hebben over mij bekeuren hèquote:enneh, maandag mag ik afspraak maken voor meeloopdienst @ klpd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
niet hier in de buurt toch mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
getv0r!
enneh, maandag mag ik afspraak maken voor meeloopdienst @ klpd![]()
Ik ga er zometeen een bij de lunch nemen denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
getv0r!
enneh, maandag mag ik afspraak maken voor meeloopdienst @ klpd![]()
dan komt het wel goed, daar kom ik toch nooitquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
geloof dat ik naar driebergen mag
en niets feli-aan hoormaar bedankt
gewoon 's meelopen. Ga zo m'n visusformulier en motivatie maar op de post doen...
als ze er nog zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga er zometeen een bij de lunch nemen denk ikZe ruiken te lekker
Ja dat is wel een probleemquote:
als er eentje blijft liggen, dan zal die vast wel weg zijn zo hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleemMaar iedereen mocht er ééntje dus als het goed is ligt er zometeen nog
![]()
Ik hoorde net anders wel iemand brullen dat ie niet zomaar een tweede mocht pakken![]()
Ouwe verzAkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 06:28 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.
Vanaf vrijdag weer een dag of 10quote:
maak 'm doodquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
De loempia's zijn gewoon op
en ik weet al wie de boosdoener is, een stagiaire hier die 3 van die loempia's en een heleboel bamihapjes heeft opgegetenSukkel!!!!
Dat zou ik graag doenquote:
gewoon schieten, dat kan hij niet wegstompen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zou ik graag doenHij doet namelijk altijd al stom
Het is alleen zo jammer dat hij mij eerder wat aandoetHij doet geloof ik op nogal hoog niveau aan (kick?)boksen
Moet 'ie wel in één keer raak hè, anders is 't afgelopen met de pretquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon schieten, dat kan hij niet wegstompen!
of in zijn been, dan kan je nog een keer schieten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet 'ie wel in één keer raak hè, anders is 't afgelopen met de pret.
Hinkelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of in zijn been, dan kan je nog een keer schieten.
Ontsla hem dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:Zie je het voor je
Volgens mij heeft m'n supervisor ook 2 of 3 loempia's naar binnen gewerkt
zie je het voor je? Pis is zijn koffie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Zie je het voor je
Volgens mij heeft m'n supervisor ook 2 of 3 loempia's naar binnen gewerkt
maar dan kan je 2 stappen terugzetten en dus nog een keer schietenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je het voor je? Pis is zijn koffie!
Maar je supervisor moet natuurlijk wel supervisen of de loempia's goed zijn
[..]
maar dan kan je 2 stappen terugzetten en dus nog een keer schieten
Mijn laptop is 'nieuw'! Die ga ik heul niet kapot slaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Psychonikeo het volgende:
of of of.. als hij niet kijkt heel onverwacht een laptop zijn hoofd kapot slaan!
niet je eigen laptop natuurlijk of eerst even backuppen![]()
Maar dan moet ik hem aanrakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet gewoon eerst z'n schoenveters aan elkaar knopen, dan z'n handen boeien en hem met een veer onder z'n neus kietelen!
Caliquote:
Ouwe vAkantiegOAngerquote:
Alleen z'n veters, handboeien kan je om doen zonder 'm aan te raken, als je 't goed doet. Anders doe je even handschoenen aanquote:
laptop van je supervisor danquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn laptop is 'nieuw'! Die ga ik heul niet kapot slaan!
Wel een leuk idee trouwens
Alsnog liever nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen z'n veters, handboeien kan je om doen zonder 'm aan te raken, als je 't goed doet. Anders doe je even handschoenen aan. En ipv. een veer kan je ook zo'n plumeau gebruiken, hoef je niet zo dicht bij 'm te staan.
En hij kan niet dood zonder hem aan de raken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je 'm dood wil moet je er wel wat voor over hebben.
laat isdatzo het doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En hij kan niet dood zonder hem aan de raken?
unaniem zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is net besloten dat jij ze ook uit gaat voeren.
Plannen om mijn supervisor uit de weg te ruimenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor plannen heeft nico bedacht?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor plannen heeft nico bedacht?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup.. we waren het er vrij snel over eens.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Plannen om mijn supervisor uit de weg te ruimen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat hij 2 loempia's teveel op heeft!
Haai!quote:
wat is daar nou kansloos aan? Ik zeg terechte klacht. Dat hij nog niet in de klaagbaak staat verbaast me!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt goed kansloos als je het zo zegt![]()
Druppel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt goed kansloos als je het zo zegt![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is daar nou kansloos aan? Ik zeg terechte klacht. Dat hij nog niet in de klaagbaak staat verbaast me!
Hyves is stuk trouwens
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Druppel.
Emmer.
Dus, is 'ie nou al dood of wat? Je lijkt net cali, met haar bacteriën.
Oh noes! de wereld vergaat!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is daar nou kansloos aan? Ik zeg terechte klacht. Dat hij nog niet in de klaagbaak staat verbaast me!
Hyves is stuk trouwens
Ik wist het. Schiet daar nou eens mee op. Daaaamn, die mentaliteit zegquote:
inderdaad.. wie wil er nou eigenlijk van wie af. Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wist het. Schiet daar nou eens mee op. Daaaamn, die mentaliteit zeg. Snap dat ze van je af willen daar, doe eens een beetje tempo maken
.
Volgens mij willen ze van elkaar af.. of is 't een soort hate/love-dingquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. wie wil er nou eigenlijk van wie af. Ik snap het niet meer
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat hij 2 loempia's teveel op heeft!
misschien moet ik goede tijden slechte tijden weer gaan volgen. Dan snap ik dat soort complot theorieen ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze van elkaar af.. of is 't een soort hate/love-ding.
geen.. paint..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen paint op kantoor. Fail
Vast wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen paint op kantoor. Fail
kan zijn dat het gewoon niet geinstalleerd is. Heeft een collega van mij ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel.
Start > uitvoeren.
Typ in: mspaint
Enter.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn stagebegeleider belde net.. waar mijn functioneel ontwerp bleef.
Heb 'm maar gezegd dat ik 'm voor het weekend klaar heb,.
.
* Isdatzo snel hard aan 't werk gaat.
FAILquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoor, dat heb ik weer! Er zit een grote vlek op mijn broek omdat er zeep op kwam toen ik mijn handen wilde wassen
Het is toch zeep? Dus met waterquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig!! Hoe ga ik die vlek eraf krijgen voor ik Het Gesprek heb ?
SNEL, BEL JE MOEDER/OMA!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig!! Hoe ga ik die vlek eraf krijgen voor ik Het Gesprek heb ?
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staanquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn stagebegeleider belde net.. waar mijn functioneel ontwerp bleef.
Heb 'm maar gezegd dat ik 'm voor het weekend klaar heb,.
.
* Isdatzo snel hard aan 't werk gaat.
't Beginnen is het meeste werk altijd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staan
Dan schuimt hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch zeep? Dus met water
Tank ik net mn scooter ff vol, druk ik verdomme per ongeluk mn tankdop in mn tankquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tank ik net mn scooter ff vol, druk ik verdomme per ongeluk mn tankdop in mn tank. Die dop was al half gaar omdat hij niet pastte, en toen duwde ik hem erin
Nu maar een nooddop van een auto erin
zeep is basisch toch? (even aan zijn scheikundetijd denken)... Dus dan zou het met zuur moetenquote:
Met je handje onder de kraan en het is weg...quote:
Risico kan je niet nemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je handje onder de kraan en het is weg...
Bewerk heel je broek met zeep. Zie je er niets meer vanquote:
Webmail works like a charm..quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef PieterBas het volgende:
Kan hier iemand van de Inholland studenten kijken of ze kunnen inloggen op webmail of het blackboard.. Dat werkt nu opeens niet meer
Ik kan dus gewoon niet meer inloggen?quote:
Gewoon broek uit, zie je er ook niks meer vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bewerk heel je broek met zeep. Zie je er niets meer van
Even better. Maar, om zeker te zijn dat het wel een beetje kán, moet je ons ff de foto sturen om te keuren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon broek uit, zie je er ook niks meer van.
Ik kan mijn ww niet eens wijzigenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Inlog probleem is weer gefixt.. Moest opeens mijn wachtwoord wijzigingen, maar nooit meer een melding gehad
huh?quote:
Lijkt me vrij sterkquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Inlog probleem is weer gefixt.. Moest opeens mijn wachtwoord wijzigingen, maar nooit meer een melding gehad
Erg scherpquote:
Ben nog veel scherperquote:
Heel goed hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben nog veel scherper, 'inlog probleem' moet eigenlijk 'inlogprobleem' zijn maar daar ga ik natuurlijk niet moeilijk over doen
.
kreeg jij daarstraks mijn berichtjes via msn wel door?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
bij jullie denken ze er tenminste aan om je wachtwoord af en toe eens te veranderen
Ach ja, er zijn er zat die jarenlang dezelfde wachtwoord gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
bij jullie denken ze er tenminste aan om je wachtwoord af en toe eens te veranderen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn er zat die jarenlang dezelfde wachtwoord gebruiken.
nee, alleen de eerste.. ik dacht die heeft geen zin om te praten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:27 schreef Puala het volgende:
[..]
kreeg jij daarstraks mijn berichtjes via msn wel door?
ik bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een heel verhaal tegen je opgehangenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, alleen de eerste.. ik dacht die heeft geen zin om te praten.
aah.. handigquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een heel verhaal tegen je opgehangen
Waarom krijg ik nooit msn-berichtjes van je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
leraar vraagt weer is eens dingen die niet kunnen.
hoe kan ik nou zeggen welk stagebedrijf ik krijg en wie mijn begeleider is.. als ik nog niet eens gesolliciteerd heb
ik heb vandaag mijn loonstrook gehad met vakantiegeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
ik bijvoorbeeld
Goffer.. krijgen we hier pas in juni vakantiegeld
Das rotquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
ik bijvoorbeeld
Goffer.. krijgen we hier pas in juni vakantiegeld
Omdat jij al een chick hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit msn-berichtjes van je?
wrijf het er maar inquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn loonstrook gehad met vakantiegelden CAO-verhoging vanaf 1 feb.
inderdaad.. ik heb het nog niet echt uitgegeven, maar in mijn hoofd welquote:
Verleden week al gehad.. Al had ik maar voor 2 maanden vakantiegeld opgebouwdquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn loonstrook gehad met vakantiegelden CAO-verhoging vanaf 1 feb.
het is toch ietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden week al gehad.. Al had ik maar voor 2 maanden vakantiegeld opgebouwd
Nou ja de simpele reden.. ik heb je niet op msn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit msn-berichtjes van je?
Mn little brown sugarquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een negerin toch, dan is het toch gewoon een biatch? Of ben ik gewoon niet goed in de slang?
aaah.. mooie is dat ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de veel-woorden-weinig-inhoud-hulplijn gebruikt.
Pardon?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een negerin toch, dan is het toch gewoon een biatch? Of ben ik gewoon niet goed in de slang?
quote:
in principe is ook een mooie om zinnen al gelijk langer te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah.. mooie is dat ook.
Of hoe je dat ook anders kan zeggen.
In principe is die methode een uitstekende manier om het aantal woorden die al eerder zijn getypt te vergroten naar aantallen die voor de meeste mensen veel beter in het oog springen.
Ik heb het ook al bijna uitgegeven.. en dan gaat ook nog vanmorgen nog mijn scheerapparaat kapotquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
[..]
inderdaad.. ik heb het nog niet echt uitgegeven, maar in mijn hoofd wel
Neuh, dan zaai je een soort van onzekerheid hè.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in principe is ook een mooie om zinnen al gelijk langer te maken.
Bij mij was het al een paar maanden opquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
[..]
inderdaad.. ik heb het nog niet echt uitgegeven, maar in mijn hoofd wel
Dat mag. Het is gewoon mijn naampje voor haarquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook 'bastaardsuiker' genoemd.
* Isdatzo dekking zoekt.
Mijne werkt duidelijk beter zo te zien:quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah.. mooie is dat ook.
Of hoe je dat ook anders kan zeggen.
In principe is die methode een uitstekende manier om het aantal woorden die al eerder zijn getypt te vergroten naar aantallen die voor de meeste mensen veel beter in het oog springen.
alsquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dan zaai je een soort van onzekerheid hè.
"In principe.... ", jaaaa maar wat nou áls?
Ziet er netjes uit, wel even 'pastte' van 'paste' makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/
Wat vinden jullie van het design?
Tja, en dan wordt je document afgekeurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als
als u slimmer was, had u een betere baan gezocht ipv dat u leraar bent geworden
leraren kunnen niet tegen kritiek, maar geven zelf zelden een tien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, en dan wordt je document afgekeurd.
het zit je niet meequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het ook al bijna uitgegeven.. en dan gaat ook nog vanmorgen nog mijn scheerapparaat kapot
bij mij ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij was het al een paar maanden op
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, wel even 'pastte' van 'paste' maken.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
Puala.. Nieuw leven. Niet nieuwE.
Verder weet ik niet of "gedelete" Nederlands is..
"mocht wel vond ik zo", apart taalgebruik weer
Je vroeg er zelf omquote:
Dan nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
ik vroeg om commentaar richting het design
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/
Wat vinden jullie van het design?
Officieel is het "gedeletet", maar dat staat stom.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
herkenbaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Maak 't wel af als ik ooit tijd en zin heb. Kan wel ff duren dus.
Mjah dat er geen fuck op die site gebeurd had ik al wel doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, doen we trouwens username-domeinen spammen?
http://www.isthatso.nl/
Moet nog steeds zo'n 23 andere galleries door lightroom uit laten poepen, een onderverdeling in categorieën maken, de galleries die er nu staan nog uitzoeken, een bestelsysteem fixen, etc. Maar de basisfunctionaliteit is er.
Maak 't wel af als ik ooit tijd en zin heb. Kan wel ff duren dus.
Ook goed. Maar goed, hoe serieus moet je een website (met design) nemen als er taalfouten in staan..?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed. Maar goed, hoe serieus moet je een website (met design) nemen als er taalfouten in staan..?
Hoe serieus neem jij een webshop (ff als voorbeeld) als er stomme taalfouten in staan? Ik kijk dan wel verder hoor...
Blame me for being helpful. Je hebt een punt maar goed, ik bemoei me er maar weet niet mee...quote:
Hoe serieus neem jij users als er stomme taalfouten in hun posts staan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed. Maar goed, hoe serieus moet je een website (met design) nemen als er taalfouten in staan..?
Hoe serieus neem jij een webshop (ff als voorbeeld) als er stomme taalfouten in staan? Ik kijk dan wel verder hoor...
Dat dus ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe serieus neem jij users als er stomme taalfouten in hun posts staan?
Ik kijk daar wel overheen hoor.
edit: Meestal dan.
goet so!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
maar www.pieterbas.nl is niet van mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, doen we trouwens username-domeinen spammen?
http://www.isthatso.nl/
Er gaat nooit iets 'gebeuren' daar, geen blog, geen poespas. Moet een soort portfolio-achtig iets worden. Gaat om de foto's, that's it.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat er geen fuck op die site gebeurd had ik al wel door
http://www.luctoretemergo.nl/quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar www.pieterbas.nl is niet van mij
Ik zie ook geen nieuwe foto's online komen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er gaat nooit iets 'gebeuren' daar, geen blog, geen poespas. Moet een soort portfolio-achtig iets worden. Gaat om de foto's, that's it.
Sterker nog, ik moet die er nu op staan nog uitzoekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie ook geen nieuwe foto's online komen?
Een website is totaal wat anders dan het taalgebruik van users?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
que?quote:
dat is toch wel bekend dat ik weinig verrassend bent.quote:
Nee, het is toch net zo bij websites? Het gaat om de inhoud en in MINDERE mate om de vorm. Als ik een goed artikel lees maak ik me niet druk om een spelfout. Zelfde geldt voor een goede post.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Een website is totaal wat anders dan het taalgebruik van users?
Tenminste, als er een woordje verkeerd is van een lap tekst, dan valt het nog wel te begrijpen.
Mja, ben weg.![]()
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Een website is totaal wat anders dan het taalgebruik van users?
Tenminste, als er een woordje verkeerd is van een lap tekst, dan valt het nog wel te begrijpen.
Mja, ben weg.![]()
waarom denk je dat diequote:
Na het uitbrengen van een boek van m'n vader vonden we ook nog een aantal taalfouten, dat is onvermijdelijk. Alleen als het er veel zijn en dan ook nog erg basaal is dat voor mij wel een reden om er minder waarde aan te hechten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies.
In mijn scriptie vond ik na het afdrukken nog een paar spel en stijlfouten, zelfs na het controleren door drie
Ik ga over 15 min!quote:
Wij (Bootje en ik) hadden een docent die zijn eigen boeken schreef.. Hierin stonden een aantal grove fouten in (zowel qua tekst als qua context), maar hij gaf natuurlijk altijd de uitgever de schuld.. Want nee, hij kon niks fout doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na het uitbrengen van een boek van m'n vader vonden we ook nog een aantal taalfouten, dat is onvermijdelijk. Alleen als het er veel zijn en dan ook nog erg basaal is dat voor mij wel een reden om er minder waarde aan te hechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |