Ik wist het. Schiet daar nou eens mee op. Daaaamn, die mentaliteit zegquote:
inderdaad.. wie wil er nou eigenlijk van wie af. Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wist het. Schiet daar nou eens mee op. Daaaamn, die mentaliteit zeg. Snap dat ze van je af willen daar, doe eens een beetje tempo maken
.
Volgens mij willen ze van elkaar af.. of is 't een soort hate/love-dingquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. wie wil er nou eigenlijk van wie af. Ik snap het niet meer
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat hij 2 loempia's teveel op heeft!
misschien moet ik goede tijden slechte tijden weer gaan volgen. Dan snap ik dat soort complot theorieen ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze van elkaar af.. of is 't een soort hate/love-ding.
geen.. paint..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen paint op kantoor. Fail
Vast wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen paint op kantoor. Fail
kan zijn dat het gewoon niet geinstalleerd is. Heeft een collega van mij ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel.
Start > uitvoeren.
Typ in: mspaint
Enter.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn stagebegeleider belde net.. waar mijn functioneel ontwerp bleef.
Heb 'm maar gezegd dat ik 'm voor het weekend klaar heb,.
.
* Isdatzo snel hard aan 't werk gaat.
FAILquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoor, dat heb ik weer! Er zit een grote vlek op mijn broek omdat er zeep op kwam toen ik mijn handen wilde wassen
Het is toch zeep? Dus met waterquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig!! Hoe ga ik die vlek eraf krijgen voor ik Het Gesprek heb ?
SNEL, BEL JE MOEDER/OMA!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig!! Hoe ga ik die vlek eraf krijgen voor ik Het Gesprek heb ?
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staanquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn stagebegeleider belde net.. waar mijn functioneel ontwerp bleef.
Heb 'm maar gezegd dat ik 'm voor het weekend klaar heb,.
.
* Isdatzo snel hard aan 't werk gaat.
't Beginnen is het meeste werk altijd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staan
Dan schuimt hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch zeep? Dus met water
Tank ik net mn scooter ff vol, druk ik verdomme per ongeluk mn tankdop in mn tankquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tank ik net mn scooter ff vol, druk ik verdomme per ongeluk mn tankdop in mn tank. Die dop was al half gaar omdat hij niet pastte, en toen duwde ik hem erin
Nu maar een nooddop van een auto erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |