gewoon schieten, dat kan hij niet wegstompen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zou ik graag doenHij doet namelijk altijd al stom
Het is alleen zo jammer dat hij mij eerder wat aandoetHij doet geloof ik op nogal hoog niveau aan (kick?)boksen
Moet 'ie wel in één keer raak hè, anders is 't afgelopen met de pretquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon schieten, dat kan hij niet wegstompen!
of in zijn been, dan kan je nog een keer schieten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet 'ie wel in één keer raak hè, anders is 't afgelopen met de pret.
Hinkelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of in zijn been, dan kan je nog een keer schieten.
Ontsla hem dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:Zie je het voor je
Volgens mij heeft m'n supervisor ook 2 of 3 loempia's naar binnen gewerkt
zie je het voor je? Pis is zijn koffie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Zie je het voor je
Volgens mij heeft m'n supervisor ook 2 of 3 loempia's naar binnen gewerkt
maar dan kan je 2 stappen terugzetten en dus nog een keer schietenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je het voor je? Pis is zijn koffie!
Maar je supervisor moet natuurlijk wel supervisen of de loempia's goed zijn
[..]
maar dan kan je 2 stappen terugzetten en dus nog een keer schieten
Mijn laptop is 'nieuw'! Die ga ik heul niet kapot slaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Psychonikeo het volgende:
of of of.. als hij niet kijkt heel onverwacht een laptop zijn hoofd kapot slaan!
niet je eigen laptop natuurlijk of eerst even backuppen![]()
Maar dan moet ik hem aanrakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet gewoon eerst z'n schoenveters aan elkaar knopen, dan z'n handen boeien en hem met een veer onder z'n neus kietelen!
Caliquote:
Ouwe vAkantiegOAngerquote:
Alleen z'n veters, handboeien kan je om doen zonder 'm aan te raken, als je 't goed doet. Anders doe je even handschoenen aanquote:
laptop van je supervisor danquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn laptop is 'nieuw'! Die ga ik heul niet kapot slaan!
Wel een leuk idee trouwens
Alsnog liever nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen z'n veters, handboeien kan je om doen zonder 'm aan te raken, als je 't goed doet. Anders doe je even handschoenen aan. En ipv. een veer kan je ook zo'n plumeau gebruiken, hoef je niet zo dicht bij 'm te staan.
En hij kan niet dood zonder hem aan de raken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je 'm dood wil moet je er wel wat voor over hebben.
laat isdatzo het doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En hij kan niet dood zonder hem aan de raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |