Met je handje onder de kraan en het is weg...quote:
Risico kan je niet nemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je handje onder de kraan en het is weg...
Bewerk heel je broek met zeep. Zie je er niets meer vanquote:
Webmail works like a charm..quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef PieterBas het volgende:
Kan hier iemand van de Inholland studenten kijken of ze kunnen inloggen op webmail of het blackboard.. Dat werkt nu opeens niet meer
Ik kan dus gewoon niet meer inloggen?quote:
Gewoon broek uit, zie je er ook niks meer vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bewerk heel je broek met zeep. Zie je er niets meer van
Even better. Maar, om zeker te zijn dat het wel een beetje kán, moet je ons ff de foto sturen om te keuren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon broek uit, zie je er ook niks meer van.
Ik kan mijn ww niet eens wijzigenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Inlog probleem is weer gefixt.. Moest opeens mijn wachtwoord wijzigingen, maar nooit meer een melding gehad
huh?quote:
Lijkt me vrij sterkquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Inlog probleem is weer gefixt.. Moest opeens mijn wachtwoord wijzigingen, maar nooit meer een melding gehad
Erg scherpquote:
Ben nog veel scherperquote:
Heel goed hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben nog veel scherper, 'inlog probleem' moet eigenlijk 'inlogprobleem' zijn maar daar ga ik natuurlijk niet moeilijk over doen
.
kreeg jij daarstraks mijn berichtjes via msn wel door?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
bij jullie denken ze er tenminste aan om je wachtwoord af en toe eens te veranderen
Ach ja, er zijn er zat die jarenlang dezelfde wachtwoord gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
bij jullie denken ze er tenminste aan om je wachtwoord af en toe eens te veranderen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn er zat die jarenlang dezelfde wachtwoord gebruiken.
nee, alleen de eerste.. ik dacht die heeft geen zin om te praten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:27 schreef Puala het volgende:
[..]
kreeg jij daarstraks mijn berichtjes via msn wel door?
ik bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een heel verhaal tegen je opgehangenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, alleen de eerste.. ik dacht die heeft geen zin om te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |