Of die jagers-mopquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. dan kan je wel een sluitende conclusie trekken. Pijn in je arm? *Krak* Ja, die is gebroken..
oh ja.. haha.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of die jagers-mop.
Nouja, zo'n jager schiet per ongeluk z'n collega-jager in z'n borst. Gast helemaal in paniek natuurlijk, wat doet 'ie? Belt 112 natuurlijk.
Jager: Ja, hoi, ik heb per ongeluk m'n maat neergeschoten, hij beweegt niet meer..ik denk dat hij dood is!
112-centrale:Weet je zeker dat 'ie dood is?
*PANG*
Jager:hij is dood.
Hij heeft ze zelf gemaakt en staan dus in een dampende bak in de keuken.. Mja hij zal wel gedacht hebben dat het lekker is bij de lunch ofzoquote:
Hoezoquote:
Je wéét wat we afgesproken hebben over mij bekeuren hèquote:enneh, maandag mag ik afspraak maken voor meeloopdienst @ klpd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
niet hier in de buurt toch mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
getv0r!
enneh, maandag mag ik afspraak maken voor meeloopdienst @ klpd![]()
Ik ga er zometeen een bij de lunch nemen denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
getv0r!
enneh, maandag mag ik afspraak maken voor meeloopdienst @ klpd![]()
dan komt het wel goed, daar kom ik toch nooitquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
geloof dat ik naar driebergen mag
en niets feli-aan hoormaar bedankt
gewoon 's meelopen. Ga zo m'n visusformulier en motivatie maar op de post doen...
als ze er nog zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga er zometeen een bij de lunch nemen denk ikZe ruiken te lekker
Ja dat is wel een probleemquote:
als er eentje blijft liggen, dan zal die vast wel weg zijn zo hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleemMaar iedereen mocht er ééntje dus als het goed is ligt er zometeen nog
![]()
Ik hoorde net anders wel iemand brullen dat ie niet zomaar een tweede mocht pakken![]()
Ouwe verzAkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 06:28 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.
Vanaf vrijdag weer een dag of 10quote:
maak 'm doodquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
De loempia's zijn gewoon op
en ik weet al wie de boosdoener is, een stagiaire hier die 3 van die loempia's en een heleboel bamihapjes heeft opgegetenSukkel!!!!
Dat zou ik graag doenquote:
gewoon schieten, dat kan hij niet wegstompen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zou ik graag doenHij doet namelijk altijd al stom
Het is alleen zo jammer dat hij mij eerder wat aandoetHij doet geloof ik op nogal hoog niveau aan (kick?)boksen
Moet 'ie wel in één keer raak hè, anders is 't afgelopen met de pretquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon schieten, dat kan hij niet wegstompen!
of in zijn been, dan kan je nog een keer schieten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet 'ie wel in één keer raak hè, anders is 't afgelopen met de pret.
Hinkelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of in zijn been, dan kan je nog een keer schieten.
Ontsla hem dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:Zie je het voor je
Volgens mij heeft m'n supervisor ook 2 of 3 loempia's naar binnen gewerkt
zie je het voor je? Pis is zijn koffie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Zie je het voor je
Volgens mij heeft m'n supervisor ook 2 of 3 loempia's naar binnen gewerkt
maar dan kan je 2 stappen terugzetten en dus nog een keer schietenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je het voor je? Pis is zijn koffie!
Maar je supervisor moet natuurlijk wel supervisen of de loempia's goed zijn
[..]
maar dan kan je 2 stappen terugzetten en dus nog een keer schieten
Mijn laptop is 'nieuw'! Die ga ik heul niet kapot slaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Psychonikeo het volgende:
of of of.. als hij niet kijkt heel onverwacht een laptop zijn hoofd kapot slaan!
niet je eigen laptop natuurlijk of eerst even backuppen![]()
Maar dan moet ik hem aanrakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet gewoon eerst z'n schoenveters aan elkaar knopen, dan z'n handen boeien en hem met een veer onder z'n neus kietelen!
Caliquote:
Ouwe vAkantiegOAngerquote:
Alleen z'n veters, handboeien kan je om doen zonder 'm aan te raken, als je 't goed doet. Anders doe je even handschoenen aanquote:
laptop van je supervisor danquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn laptop is 'nieuw'! Die ga ik heul niet kapot slaan!
Wel een leuk idee trouwens
Alsnog liever nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen z'n veters, handboeien kan je om doen zonder 'm aan te raken, als je 't goed doet. Anders doe je even handschoenen aan. En ipv. een veer kan je ook zo'n plumeau gebruiken, hoef je niet zo dicht bij 'm te staan.
En hij kan niet dood zonder hem aan de raken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je 'm dood wil moet je er wel wat voor over hebben.
laat isdatzo het doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En hij kan niet dood zonder hem aan de raken?
unaniem zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is net besloten dat jij ze ook uit gaat voeren.
Plannen om mijn supervisor uit de weg te ruimenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor plannen heeft nico bedacht?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor plannen heeft nico bedacht?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup.. we waren het er vrij snel over eens.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Plannen om mijn supervisor uit de weg te ruimen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat hij 2 loempia's teveel op heeft!
Haai!quote:
wat is daar nou kansloos aan? Ik zeg terechte klacht. Dat hij nog niet in de klaagbaak staat verbaast me!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt goed kansloos als je het zo zegt![]()
Druppel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt goed kansloos als je het zo zegt![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is daar nou kansloos aan? Ik zeg terechte klacht. Dat hij nog niet in de klaagbaak staat verbaast me!
Hyves is stuk trouwens
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Druppel.
Emmer.
Dus, is 'ie nou al dood of wat? Je lijkt net cali, met haar bacteriën.
Oh noes! de wereld vergaat!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is daar nou kansloos aan? Ik zeg terechte klacht. Dat hij nog niet in de klaagbaak staat verbaast me!
Hyves is stuk trouwens
Ik wist het. Schiet daar nou eens mee op. Daaaamn, die mentaliteit zegquote:
inderdaad.. wie wil er nou eigenlijk van wie af. Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wist het. Schiet daar nou eens mee op. Daaaamn, die mentaliteit zeg. Snap dat ze van je af willen daar, doe eens een beetje tempo maken
.
Volgens mij willen ze van elkaar af.. of is 't een soort hate/love-dingquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. wie wil er nou eigenlijk van wie af. Ik snap het niet meer
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat hij 2 loempia's teveel op heeft!
misschien moet ik goede tijden slechte tijden weer gaan volgen. Dan snap ik dat soort complot theorieen ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze van elkaar af.. of is 't een soort hate/love-ding.
geen.. paint..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen paint op kantoor. Fail
Vast wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen paint op kantoor. Fail
kan zijn dat het gewoon niet geinstalleerd is. Heeft een collega van mij ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel.
Start > uitvoeren.
Typ in: mspaint
Enter.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn stagebegeleider belde net.. waar mijn functioneel ontwerp bleef.
Heb 'm maar gezegd dat ik 'm voor het weekend klaar heb,.
.
* Isdatzo snel hard aan 't werk gaat.
FAILquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoor, dat heb ik weer! Er zit een grote vlek op mijn broek omdat er zeep op kwam toen ik mijn handen wilde wassen
Het is toch zeep? Dus met waterquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig!! Hoe ga ik die vlek eraf krijgen voor ik Het Gesprek heb ?
SNEL, BEL JE MOEDER/OMA!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig!! Hoe ga ik die vlek eraf krijgen voor ik Het Gesprek heb ?
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staanquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn stagebegeleider belde net.. waar mijn functioneel ontwerp bleef.
Heb 'm maar gezegd dat ik 'm voor het weekend klaar heb,.
.
* Isdatzo snel hard aan 't werk gaat.
't Beginnen is het meeste werk altijd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staan
Dan schuimt hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch zeep? Dus met water
Tank ik net mn scooter ff vol, druk ik verdomme per ongeluk mn tankdop in mn tankquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een FO gaan schrijven.. alleen heb geen flauw idee wat er überhaupt in moet staan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tank ik net mn scooter ff vol, druk ik verdomme per ongeluk mn tankdop in mn tank. Die dop was al half gaar omdat hij niet pastte, en toen duwde ik hem erin
Nu maar een nooddop van een auto erin
zeep is basisch toch? (even aan zijn scheikundetijd denken)... Dus dan zou het met zuur moetenquote:
Met je handje onder de kraan en het is weg...quote:
Risico kan je niet nemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je handje onder de kraan en het is weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |