Bij mij was het al een paar maanden opquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
[..]
inderdaad.. ik heb het nog niet echt uitgegeven, maar in mijn hoofd wel
Dat mag. Het is gewoon mijn naampje voor haarquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook 'bastaardsuiker' genoemd.
* Isdatzo dekking zoekt.
Mijne werkt duidelijk beter zo te zien:quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah.. mooie is dat ook.
Of hoe je dat ook anders kan zeggen.
In principe is die methode een uitstekende manier om het aantal woorden die al eerder zijn getypt te vergroten naar aantallen die voor de meeste mensen veel beter in het oog springen.
alsquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dan zaai je een soort van onzekerheid hč.
"In principe.... ", jaaaa maar wat nou įls?
Ziet er netjes uit, wel even 'pastte' van 'paste' makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/
Wat vinden jullie van het design?
Tja, en dan wordt je document afgekeurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als
als u slimmer was, had u een betere baan gezocht ipv dat u leraar bent geworden
leraren kunnen niet tegen kritiek, maar geven zelf zelden een tien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, en dan wordt je document afgekeurd.
het zit je niet meequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het ook al bijna uitgegeven.. en dan gaat ook nog vanmorgen nog mijn scheerapparaat kapot
bij mij ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij was het al een paar maanden op
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, wel even 'pastte' van 'paste' maken.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
Puala.. Nieuw leven. Niet nieuwE.
Verder weet ik niet of "gedelete" Nederlands is..
"mocht wel vond ik zo", apart taalgebruik weer
Je vroeg er zelf omquote:
Dan nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
ik vroeg om commentaar richting het design
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/
Wat vinden jullie van het design?
Officieel is het "gedeletet", maar dat staat stom.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
herkenbaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Maak 't wel af als ik ooit tijd en zin heb. Kan wel ff duren dus.
Mjah dat er geen fuck op die site gebeurd had ik al wel doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, doen we trouwens username-domeinen spammen?
http://www.isthatso.nl/
Moet nog steeds zo'n 23 andere galleries door lightroom uit laten poepen, een onderverdeling in categorieėn maken, de galleries die er nu staan nog uitzoeken, een bestelsysteem fixen, etc. Maar de basisfunctionaliteit is er.
Maak 't wel af als ik ooit tijd en zin heb. Kan wel ff duren dus.
Ook goed. Maar goed, hoe serieus moet je een website (met design) nemen als er taalfouten in staan..?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed. Maar goed, hoe serieus moet je een website (met design) nemen als er taalfouten in staan..?
Hoe serieus neem jij een webshop (ff als voorbeeld) als er stomme taalfouten in staan? Ik kijk dan wel verder hoor...
Blame me for being helpful. Je hebt een punt maar goed, ik bemoei me er maar weet niet mee...quote:
Hoe serieus neem jij users als er stomme taalfouten in hun posts staan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook goed. Maar goed, hoe serieus moet je een website (met design) nemen als er taalfouten in staan..?
Hoe serieus neem jij een webshop (ff als voorbeeld) als er stomme taalfouten in staan? Ik kijk dan wel verder hoor...
Dat dus ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe serieus neem jij users als er stomme taalfouten in hun posts staan?
Ik kijk daar wel overheen hoor.
edit: Meestal dan.
goet so!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
maar www.pieterbas.nl is niet van mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, doen we trouwens username-domeinen spammen?
http://www.isthatso.nl/
Er gaat nooit iets 'gebeuren' daar, geen blog, geen poespas. Moet een soort portfolio-achtig iets worden. Gaat om de foto's, that's it.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat er geen fuck op die site gebeurd had ik al wel door
http://www.luctoretemergo.nl/quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar www.pieterbas.nl is niet van mij
Ik zie ook geen nieuwe foto's online komen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er gaat nooit iets 'gebeuren' daar, geen blog, geen poespas. Moet een soort portfolio-achtig iets worden. Gaat om de foto's, that's it.
Sterker nog, ik moet die er nu op staan nog uitzoekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie ook geen nieuwe foto's online komen?
Een website is totaal wat anders dan het taalgebruik van users?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
que?quote:
dat is toch wel bekend dat ik weinig verrassend bent.quote:
Nee, het is toch net zo bij websites? Het gaat om de inhoud en in MINDERE mate om de vorm. Als ik een goed artikel lees maak ik me niet druk om een spelfout. Zelfde geldt voor een goede post.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Een website is totaal wat anders dan het taalgebruik van users?
Tenminste, als er een woordje verkeerd is van een lap tekst, dan valt het nog wel te begrijpen.
Mja, ben weg.![]()
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Een website is totaal wat anders dan het taalgebruik van users?
Tenminste, als er een woordje verkeerd is van een lap tekst, dan valt het nog wel te begrijpen.
Mja, ben weg.![]()
waarom denk je dat diequote:
Na het uitbrengen van een boek van m'n vader vonden we ook nog een aantal taalfouten, dat is onvermijdelijk. Alleen als het er veel zijn en dan ook nog erg basaal is dat voor mij wel een reden om er minder waarde aan te hechten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies.
In mijn scriptie vond ik na het afdrukken nog een paar spel en stijlfouten, zelfs na het controleren door drie
Ik ga over 15 min!quote:
Wij (Bootje en ik) hadden een docent die zijn eigen boeken schreef.. Hierin stonden een aantal grove fouten in (zowel qua tekst als qua context), maar hij gaf natuurlijk altijd de uitgever de schuld.. Want nee, hij kon niks fout doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na het uitbrengen van een boek van m'n vader vonden we ook nog een aantal taalfouten, dat is onvermijdelijk. Alleen als het er veel zijn en dan ook nog erg basaal is dat voor mij wel een reden om er minder waarde aan te hechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |