Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 06:28 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.
Awww arme cali toch.. ze hoort nergens écht bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Californium het volgende:ik ben iig een student... en misschien een landverader
Gespuis kan er ook wel bij
oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:38 schreef Isdatzo het volgende:
We? Ze sleuren je mee de dood in!
* Isdatzo fiets pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Top 100 van dinsdag 26 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 127 Bootje84
14. 125 Daph_
20. 114 Isdatzo
22. 107 Bravebart
55. 081 Piles
59. 078 Psychonikeo
Spamsletquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe kan dát nouIk ben om half 3 al van kantoor weggegaan
![]()
!!!
Sue mequote:
Lol!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: "Mag ik jullie een flyer aanbieden?"
Klasgenootje en ik: "Nee, dankje"
HR stagiaire met verbaasde blik: "Waarom niet?"
Klasgenootje: "Ik heb al stage gelopen bij jullie, vorig jaar"
HR stagiaire: "Oh.." *kijkt naar mij* "En jij?"
Daph_: "Ik ben al in dienst"
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"!! FAIL
Maak je zo weinig indruk daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"!! FAIL
Johquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef Californium het volgende:
[..]
oepshaha... je weet wat ik bedoel
quote:Maar je wil me op de fiets gaan redden![]()
![]()
Ridder op de grijze fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
En je hebt niet eens anti-campagne gevoerd tégen je toekomstige ex-werkgeverquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Ik denk dat het eerder aan haar ligt dan aan mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maak je zo weinig indruk daar?
zo ff langs de huisarts trouwens. Toch ff naar dat pootje laten kijken.
Nee daarom!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je hebt niet eens anti-campagne gevoerd tégen je toekomstige ex-werkgever!
.
Ergens heb ik zo'n gevoel dat ze dat niet zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee daarom!Ze zouden me dankbaar moeten zijn
quote:AMSTERDAM - Zoekmachine Google heeft zich de woede op de hals gehaald van Amerikaanse orthodoxe christenen. Die zijn boos omdat het bedrijf woensdag zijn logo aanpaste om de presentatie van een 47 miljoen jaar oud fossiel luister bij te zetten.
quote:Op het religieuze discussieforum Rapture Ready gaan veel bezoekers een stuk verder. Een poster zegt van woede bijna zijn laptop te hebben weggegooid, en een andere bezoeker ziet in de logokeuze een van de bewijzen dat de Dag des Oordeels in aantocht is.
Goed hoor, beetje moequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef denB het volgende:
Goeden dag mensen!![]()
![]()
Lang geleden
Druk druk. Vandaag eindgesprek of mn stage gelukt is of niet
Over 3 weken eindgesprek of ik geslaagd ben voor mn praktijk. Drukke tijden.
Hoe is het met iedereen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |