Niet gezien, waar stond 'ie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef Bootje84 het volgende:
isdatzo, wat vind je van het verhaaltje van L.no?
dat met die banden heb ik ook met mijn fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenDus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
quote:
Op een stadsfiets is 30 aantikken makkelijk te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenDus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
Goede fietspomp kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat met die banden heb ik ook met mijn fiets
Heel irritant is dat! Gelukkig fiets ik niet meer zoveel
Over wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah nu wel gelezen. Net overheen gekeken denk ik.
Maar had ik dus toch gelijk.
Ik heb het over leren niet over leder.quote:
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede fietspomp kopen.
Gewoon een keer 30 euro uitgeven aan zo'n ding, is 't waard.
Darn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het ook leren niet over leder.
wij hebben een goede fietspomp. Maar ik heb geen goed(e) banden/ventiel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede fietspomp kopen.
Gewoon een keer 30 euro uitgeven aan zo'n ding, is 't waard.
Nu snap ik eigenlijk ook pas waarom jijquote:
Kom je verder dan ik. Ik kan pompen wat ik wil, meer komt er niet in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.
Must .. not... think ... dirrrty....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je verder dan ik. Ik kan pompen wat ik wil, meer komt er niet in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu snap ik eigenlijk ook pas waarom jijer achter zetten.
Ja, het kwartje moest nog omgerekend worden.
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.
Over wat had je gelijk .... ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.
Maar ik doe gemiddeld 3 tot 5 maanden met een binnenband voordat er teveel pleisters op zitten en er weer een nieuwe in moet, dus van poreuze banden en gare ventielen heb ik geen last.
ach ja.. ik fiets toch nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.
Maar ik doe gemiddeld 3 tot 5 maanden met een binnenband voordat er teveel pleisters op zitten en er weer een nieuwe in moet, dus van poreuze banden en gare ventielen heb ik geen last.
pompende chicksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het gewoon hierover
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geilquote:
Heb niet voor niets deze plaatjes uitgekozenquote:
Hey krullenbol!quote:
Goed bezig, idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zorgen we wel voor hoor
Hey! Kale?quote:
zzzup?quote:
Zie de PI. Ik heb geen krullen, jij bent vast niet kaal...quote:
Ik heb een FoBoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Zie de PI. Ik heb geen krullen, jij bent vast niet kaal...
WAARIN HAD JE NOU GELIJK???quote:
Jij weet ook allesquote:
Gespuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Californium het volgende:
Ik weet nog niet precies in wel categorie(en) ik val... maar trusten dan maar![]()
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 06:28 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe. Na dit topic vertrek ik weer, denk ik.
Awww arme cali toch.. ze hoort nergens écht bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Californium het volgende:ik ben iig een student... en misschien een landverader
Gespuis kan er ook wel bij
oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:38 schreef Isdatzo het volgende:
We? Ze sleuren je mee de dood in!
* Isdatzo fiets pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Top 100 van dinsdag 26 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 127 Bootje84
14. 125 Daph_
20. 114 Isdatzo
22. 107 Bravebart
55. 081 Piles
59. 078 Psychonikeo
Spamsletquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe kan dát nouIk ben om half 3 al van kantoor weggegaan
![]()
!!!
Sue mequote:
Lol!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: "Mag ik jullie een flyer aanbieden?"
Klasgenootje en ik: "Nee, dankje"
HR stagiaire met verbaasde blik: "Waarom niet?"
Klasgenootje: "Ik heb al stage gelopen bij jullie, vorig jaar"
HR stagiaire: "Oh.." *kijkt naar mij* "En jij?"
Daph_: "Ik ben al in dienst"
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"!! FAIL
Maak je zo weinig indruk daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"!! FAIL
Johquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef Californium het volgende:
[..]
oepshaha... je weet wat ik bedoel
quote:Maar je wil me op de fiets gaan redden![]()
![]()
Ridder op de grijze fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
En je hebt niet eens anti-campagne gevoerd tégen je toekomstige ex-werkgeverquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
Oh prachtig trouwens..
Ik denk dat het eerder aan haar ligt dan aan mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maak je zo weinig indruk daar?
zo ff langs de huisarts trouwens. Toch ff naar dat pootje laten kijken.
Nee daarom!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je hebt niet eens anti-campagne gevoerd tégen je toekomstige ex-werkgever!
.
Ergens heb ik zo'n gevoel dat ze dat niet zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee daarom!Ze zouden me dankbaar moeten zijn
quote:AMSTERDAM - Zoekmachine Google heeft zich de woede op de hals gehaald van Amerikaanse orthodoxe christenen. Die zijn boos omdat het bedrijf woensdag zijn logo aanpaste om de presentatie van een 47 miljoen jaar oud fossiel luister bij te zetten.
quote:Op het religieuze discussieforum Rapture Ready gaan veel bezoekers een stuk verder. Een poster zegt van woede bijna zijn laptop te hebben weggegooid, en een andere bezoeker ziet in de logokeuze een van de bewijzen dat de Dag des Oordeels in aantocht is.
Goed hoor, beetje moequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef denB het volgende:
Goeden dag mensen!![]()
![]()
Lang geleden
Druk druk. Vandaag eindgesprek of mn stage gelukt is of niet
Over 3 weken eindgesprek of ik geslaagd ben voor mn praktijk. Drukke tijden.
Hoe is het met iedereen hier?
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ergens heb ik zo'n gevoel dat ze dat niet zijn.
Je ziet spokenquote:
Vast niet, doe niet zo achterdochtigquote:Stiekem zitten ze een complot te beramen om me eruit te werken heb ik zo het idee
Ach ik heb werk voor vandaag en voor morgen, en voor volgende week heb ik ook al werk gefixtquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet spoken.
[..]
Vast niet, doe niet zo achterdochtig. Volgens mij willen ze je graag houden daar, dat biljkt toch uit alles
.
Schopje BNW?
[ afbeelding ]
* Isdatzo zegt niks.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik mis 'school' in de TT.. dat vraagt om een TR
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Maar waarom wil jij de TT zo graag verneuken
.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegden SCHOOL dan ook in de TT moet
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegden SCHOOL dan ook in de TT moet
Oeh, wát een verwensing! Dat je dat dúrftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik zag laatst Fatima-kattenvoerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
omg. Halal-cocktails
Royal sadness
[ link | afbeelding ]
Johquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. zoals gewoonlijk had ik ook net zo goed niet naar de huisarts kunnen gaan
hehe.. Volgens mij vinden ze dat leuk om te doen. Ik zeg waar het pijn doet en wanneer het pijn doet, maar toch gaat hij er dan zelf aan zitten trekken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.
Toen ik voor de 2e keer een kruisband gescheurd had zei ik tegen 'm: geef maar verwijzing voor 't ziekenhuis want m'n andere kruisband is nu ook gescheurd. Maar nee, hij wilde eerst zelf kijken. Doet die lul, gaat 'ie OP m'n been zitten en gaat hij in m'n knie porren, buigen en strekken. Ging dood daar.
Conclusie: hij kon 't zo niet beoordelen, verwijzing naar ziekenhuis. NO SHIT SHERLOCK. Daar gelukkig wél mensen die er verstand van hebben en een MRI scan uitvoeren ipv lomp doen.
Ben nog boos op die gast.
Die van mij is een regelrechte sadist volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. Volgens mij vinden ze dat leuk om te doen. Ik zeg waar het pijn doet en wanneer het pijn doet, maar toch gaat hij er dan zelf aan zitten trekken.
En dan zeggen dat ik die beweging niet meer moet maken
De volgende Nijmegen meet volgens mij, en de 10 jaar meetquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom je nou 's naar een meet? Dan kom ik ook
tja.. dan kan je wel een sluitende conclusie trekken. Pijn in je arm? *Krak* Ja, die is gebroken..quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die van mij is een regelrechte sadist volgens mij. Alsof 't nog niet genoeg pijn deed zonder dat hij lomp ging doen
. Als hij nog niet helemaal afgescheurd was had hij daar wel voor gezorgd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |