Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ergens heb ik zo'n gevoel dat ze dat niet zijn.
Je ziet spokenquote:
Vast niet, doe niet zo achterdochtigquote:Stiekem zitten ze een complot te beramen om me eruit te werken heb ik zo het idee
Ach ik heb werk voor vandaag en voor morgen, en voor volgende week heb ik ook al werk gefixtquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet spoken.
[..]
Vast niet, doe niet zo achterdochtig. Volgens mij willen ze je graag houden daar, dat biljkt toch uit alles
.
Schopje BNW?
[ afbeelding ]
* Isdatzo zegt niks.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik mis 'school' in de TT.. dat vraagt om een TR
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Maar waarom wil jij de TT zo graag verneuken
.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegden SCHOOL dan ook in de TT moet
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat de SCHOOL en Stage chat helaas zijn samengevoegden SCHOOL dan ook in de TT moet
Oeh, wát een verwensing! Dat je dat dúrftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik zag laatst Fatima-kattenvoerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
omg. Halal-cocktails
Royal sadness
[ link | afbeelding ]
Johquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. zoals gewoonlijk had ik ook net zo goed niet naar de huisarts kunnen gaan
hehe.. Volgens mij vinden ze dat leuk om te doen. Ik zeg waar het pijn doet en wanneer het pijn doet, maar toch gaat hij er dan zelf aan zitten trekken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.
Toen ik voor de 2e keer een kruisband gescheurd had zei ik tegen 'm: geef maar verwijzing voor 't ziekenhuis want m'n andere kruisband is nu ook gescheurd. Maar nee, hij wilde eerst zelf kijken. Doet die lul, gaat 'ie OP m'n been zitten en gaat hij in m'n knie porren, buigen en strekken. Ging dood daar.
Conclusie: hij kon 't zo niet beoordelen, verwijzing naar ziekenhuis. NO SHIT SHERLOCK. Daar gelukkig wél mensen die er verstand van hebben en een MRI scan uitvoeren ipv lomp doen.
Ben nog boos op die gast.
Die van mij is een regelrechte sadist volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. Volgens mij vinden ze dat leuk om te doen. Ik zeg waar het pijn doet en wanneer het pijn doet, maar toch gaat hij er dan zelf aan zitten trekken.
En dan zeggen dat ik die beweging niet meer moet maken
De volgende Nijmegen meet volgens mij, en de 10 jaar meetquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom je nou 's naar een meet? Dan kom ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |