aah.. handigquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een heel verhaal tegen je opgehangen
Waarom krijg ik nooit msn-berichtjes van je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
leraar vraagt weer is eens dingen die niet kunnen.
hoe kan ik nou zeggen welk stagebedrijf ik krijg en wie mijn begeleider is.. als ik nog niet eens gesolliciteerd heb
ik heb vandaag mijn loonstrook gehad met vakantiegeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, alleen de eerste.. ik dacht die heeft geen zin om te praten.
[..]
ik bijvoorbeeld
Goffer.. krijgen we hier pas in juni vakantiegeld
Das rotquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, alleen de eerste.. ik dacht die heeft geen zin om te praten.
[..]
ik bijvoorbeeld
Goffer.. krijgen we hier pas in juni vakantiegeld
Omdat jij al een chick hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit msn-berichtjes van je?
wrijf het er maar inquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn loonstrook gehad met vakantiegelden CAO-verhoging vanaf 1 feb.
inderdaad.. ik heb het nog niet echt uitgegeven, maar in mijn hoofd welquote:
Verleden week al gehad.. Al had ik maar voor 2 maanden vakantiegeld opgebouwdquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn loonstrook gehad met vakantiegelden CAO-verhoging vanaf 1 feb.
het is toch ietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden week al gehad.. Al had ik maar voor 2 maanden vakantiegeld opgebouwd
Nou ja de simpele reden.. ik heb je niet op msn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit msn-berichtjes van je?
Mn little brown sugarquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een negerin toch, dan is het toch gewoon een biatch? Of ben ik gewoon niet goed in de slang?
aaah.. mooie is dat ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de veel-woorden-weinig-inhoud-hulplijn gebruikt.
Pardon?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een negerin toch, dan is het toch gewoon een biatch? Of ben ik gewoon niet goed in de slang?
quote:
in principe is ook een mooie om zinnen al gelijk langer te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah.. mooie is dat ook.
Of hoe je dat ook anders kan zeggen.
In principe is die methode een uitstekende manier om het aantal woorden die al eerder zijn getypt te vergroten naar aantallen die voor de meeste mensen veel beter in het oog springen.
Ik heb het ook al bijna uitgegeven.. en dan gaat ook nog vanmorgen nog mijn scheerapparaat kapotquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
[..]
inderdaad.. ik heb het nog niet echt uitgegeven, maar in mijn hoofd wel
Neuh, dan zaai je een soort van onzekerheid hè.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in principe is ook een mooie om zinnen al gelijk langer te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |