Momentje...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kon geen plaatje vinden met knappe broeders?
Hoewel, misschien vindt Greys dit ook wel heel erg leuk![]()
Dat doet haar vast goedquote:
He oozes sex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie niet wat jullie er in zien... Ik vind hem helemaal niet leuk / knap eigenlijk
Dat!!!!quote:
Doe een dutje anders! Ciaoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
muisss
ik ga m even weer uiydoen, rechtopzitten is nog niet zo lekker
tot laterrr
Spill the detailsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pakketje met huidverzorging uit Amerika is er.
Dermalogica Oil Control lotion, overnight clearing gel, clearing mattifier en een 0,5L fles clearing skin washquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spill the details. Wat voor dingen zitten erin?
Nou, niet voor mijquote:
Mentor/decaan of wie dan ook inlichten, vragen hoe het zit met jouw afstuderen en of het nodig is om een andere begeleider te vragen, omdat je het vertrouwen er niet in hebt dat je met deze op tijd kunt afstuderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster heeft zich ziekgemeld bij mijn klasgenootje die een afspraak had om 09.00 uur. Toen mijn klasgenootje vroeg of ze veel moest aanpassen (deadline is immers volgende week) kreeg ze als antwoord dat ze pas de helft van de scriptie heeft gelezen![]()
Dikke FAIL dus
oh, wat naar zeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Net het hele verhaal van Daph_ gelezen, wat een rotsituatie zeg.
Hopelijk komt je afstuderen niet in gevaar omdat het toch duidelijk niet aan jou ligt!
Hier ook geen goede dag trouwens. Gisteren bij de bloedbank liep het na 50ml ofzo ineens niet meer dus toen gingen ze m'n andere arm prikken. Er is nauwelijks meer bloed uit dan normaal maar ik voel me nu nog steeds duizelig, dat heb ik anders nooit.Vannacht ook nog slecht geslapen door het onweer.
Fijn dat je er weer bent en het achter de rug is! nu lekker uitrusten en bijkomen, je bent wel heel leuk als je net uit narcose komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
muisss
ik ga m even weer uiydoen, rechtopzitten is nog niet zo lekker
tot laterrr
Tja, ik dacht van wel maar ik ga vandaag nog maar wat extra eten en drinken. Vanochtend was ik een halve kilo lichter dus blijkbaar was het toch niet genoeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
oh, wat naar zeg!
Ik moet trouwens ook nog deze of volgende week..
Hoop dat de duizeligheid snel wegtrekt. genoeg gegeten en gedronken?
Hey, anders is ze ook leuk hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent en het achter de rug is! nu lekker uitrusten en bijkomen, je bent wel heel leuk als je net uit narcose komt
Straalkacheltje nodig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Hoi, ik kon gisteren pootjebaden in m'n slaapkamer en m'n matras uitwringen als een spons, want ik was vergeten een raampje dicht te doen... Pesthumeur dus, en vandaag thuiswerken terwijl ik de schade een beetje probeer te beperken
En nu ga ik even drie topics bijlezen en checken hoe het met Greysie gaat!
quote:
Let's hope soquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Net het hele verhaal van Daph_ gelezen, wat een rotsituatie zeg.
Hopelijk komt je afstuderen niet in gevaar omdat het toch duidelijk niet aan jou ligt!
Hier ook geen goede dag trouwens. Gisteren bij de bloedbank liep het na 50ml ofzo ineens niet meer dus toen gingen ze m'n andere arm prikken. Er is nauwelijks meer bloed uit dan normaal maar ik voel me nu nog steeds duizelig, dat heb ik anders nooit.Vannacht ook nog slecht geslapen door het onweer.
Dat is wel een goede.. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Mentor/decaan of wie dan ook inlichten, vragen hoe het zit met jouw afstuderen en of het nodig is om een andere begeleider te vragen, omdat je het vertrouwen er niet in hebt dat je met deze op tijd kunt afstuderen.
het getverderrie Merel, wat vervelend!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Hoi, ik kon gisteren pootjebaden in m'n slaapkamer en m'n matras uitwringen als een spons, want ik was vergeten een raampje dicht te doen... Pesthumeur dus, en vandaag thuiswerken terwijl ik de schade een beetje probeer te beperken
Gekocht op ebay, bij de verkoper skindepot. Skincare heeft nu geen 4 for 3 actie meer, dus ik weet bijna wel zeker dat het goedkoper is. De prijzen die daar in ponden staan, heb ik in dollars betaald. Verzendkosten waren 13 dollar voor eerste item en 6,50 voor ieder volgend item. Je moet wel zelf aangeven dat je een gecombineerde verzending wil, maar dat is allemaal eenvoudig. Ze hebben het als een gift verzonden, en de waarde weergegeven alsof het onder de 22 euro is en je dus geen invoerbelasting hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Phaidra het volgende:
Chico, waar heb je besteld? En waren de prijzen vergelijkbaar met skincare.uk?
dat is helemaal niet fijn zeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Oh, wat irritant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Oh wat vervelendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Jij hebt hier best vaak last van hè? Weet je wat zou kunnen helpen? Calcium en magnesium supplementen. Mijn man heeft het gelijke probleem in tijden van stress en sinds hij extra calcium en magnesium slikt gaat het een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf, darmen vinden het niet leuk dat ik zo stress over m'n scriptie volgens mij (ervanuitgaande dat het eten van gisteren niet opspeelt) en dat is nogal genant als je op kantoor zit en er maar één damestoilet is
.
Ja regelmatig.. Vooral in periodes van stress en drukte heb ik gemerkt. Ik zit ook wel eens (zonder aanwijsbare reden) een paar dagen verstopt, dat is eigenlijk nog ergerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt hier best vaak last van hè? Weet je wat zou kunnen helpen? Calcium en magnesium supplementen. Mijn man heeft het gelijke probleem in tijden van stress en sinds hij extra calcium en magnesium slikt gaat het een heel stuk beter.
Juist magnesium helpt! Dat zorgt ervoor dat de calcium goed wordt opgenomen, zonder magnesium heb je er weinig aan. Magnesium is krampwerend en ontspannend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik slik al Calcium in combinatie met Zink maar misschien is dat inderdaad ook wel een idee
Dr zit nog steeds caffeine in, alleen minder. Of het slechter is weet ik niet, ik heb alleen gekeken naar de processen om de caffeine eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Is cafeinevrije koffie eigenlijk slecht voor je?
Dat drink ik best veel omdat ik niet te veel gewone koffie wil drinken.
Ah thanksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist magnesium helpt! Dat zorgt ervoor dat de calcium goed wordt opgenomen, zonder magnesium heb je er weinig aan. Magnesium is krampwerend en ontspannend.
Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: ??? Hele drukke avond, maar even kijken of er uberhaüpt tíjd is voor een D.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.
Zo nu alweer thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Thuis!
Met non stop borende burenArghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Afgelopen nacht twee uur geslapen want het was non-stop blauw vd bliksem hier. Zó heftig dat Heer G vond dat we even beneden moesten gaan zitten vannacht. Was echt eng!
En vanmorgen was ook eng, maar toch ook wel gelachen vd zenuwen.
Heb 1 gram (en da's heul veel, schijnt?) paracetamol gehad dus ik voel me kalmmmmmmmmmmmmm
Eerst even twee dagen zo weinig mogelijk doen om het een kans te geven een beginnetje te maken met helen/dichtgaan. Ze kwamen nog een praatje houden dat als je aan de buitenkant een operatiewond hebt dat iedereen dan vanzelf rustig doet, maar dat men met zoiets als dit, wat ook gewoon een wond is maar dan niet zichtbaar, meestal snel teveel doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
Hoe lang blijf je thuis en mag je gewoon alles doen, rondlopen, strijken enzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Strijken mag ik ABSOLUUT niet! Nooit meer zelfs, geloof ik!![]()
Dat mag denk ik niet, net als eten maken, schoonmaken enz.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
Hoe lang blijf je thuis en mag je gewoon alles doen, rondlopen, strijken enzo?
Ik had mazzel dat ik direct 's ochtends bruut vroeg aan de beurt was, want dan zitten je vier wachturen er daarna begin van de middag al opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo nu alweer thuis. Wat fijn dat alles zo goed lijkt te gaan!
1 gram paracetamol, dat is 2 pilletjes. Heb je ook nog andere pijnstillers via infuus gehad? Ik mocht 4x per dag 2 pilletjes paracetamol innemen tegen de pijn. Heb ik ook gewoon gedaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat je weer thuis bent!
Kan iemand mij verder een schop geven? Ik ben aan het leren voor morgen, en oude tentamens (waarvan blijkbaar veel vragen ieder jaar terugkomen) gingen goed, allebei een 7. Maar ik ben mezelf nu gek aan het maken dat het andere artikelen zijn dit jaar en ik het nooit allemaal onthoud en dat de docent ook anders is. Maar de stof is geloof ik vrijwel hetzelfde maar ik zit mezelf helemaal op te fokken dat ik toch wel kan stoppen met leren omdat ik het toch niet haal.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.
Wow, leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef progje het volgende:
Greys wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je weer thuis bent
Wat Chico zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat je weer thuis bent!
Kan iemand mij verder een schop geven? Ik ben aan het leren voor morgen, en oude tentamens (waarvan blijkbaar veel vragen ieder jaar terugkomen) gingen goed, allebei een 7. Maar ik ben mezelf nu gek aan het maken dat het andere artikelen zijn dit jaar en ik het nooit allemaal onthoud en dat de docent ook anders is. Maar de stof is geloof ik vrijwel hetzelfde maar ik zit mezelf helemaal op te fokken dat ik toch wel kan stoppen met leren omdat ik het toch niet haal.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst even twee dagen zo weinig mogelijk doen om het een kans te geven een beginnetje te maken met helen/dichtgaan. Ze kwamen nog een praatje houden dat als je aan de buitenkant een operatiewond hebt dat iedereen dan vanzelf rustig doet, maar dat men met zoiets als dit, wat ook gewoon een wond is maar dan niet zichtbaar, meestal snel teveel doet.
En aangezien ik over anderhalve week op vakantie wil, moet ik goed voorzichtig doen.
Ik wilde net het hondje aaien en bukte dus, maar dat leerde ik meteen snel af![]()
Strijken mag ik ABSOLUUT niet! Nooit meer zelfs, geloof ik!![]()
Maar dus niet in bad, niet zwemmen, geen sex, geen tampons, dat soort werk.
Vanmiddag belt de dokter nog die het vanmorgen heeft uitgevoerd, over twee weken belt ze weer. En over drie maanden moet ik me weer bij haar melden.
Goed, gok ik, ze hebben zich niet meer gemeld hierquote:
Nou, ik heb alle stof gehad, het tentamen van vorig jaar gemaakt (het vak bestaat pas 1 jaar) en dat was belachelijk makkelijk. Maar de deeltoets vorig jaar was ook belachelijk makkelijk, en dit jaar moeilijk. Dus het zegt niets. Weet van gekkigheid niet meer wat ik er nu nog aan kan doen, dus ben maar met het volgende vak begonnen. Dat heb ik donderdag en daar moet ook nog flink wat voor gedaan worden. Maar ik heb geen zin meer en al de hele dag hoofdpijnquote:
Jij was anders degene die meteen antwoorddequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:51 schreef Viking84 het volgende:
En beide dames melden zich binnen 5 minuten.
Maar ik word dan ook niet verondersteld te studerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij was anders degene die meteen antwoordde![]()
![]()
Ja hij heeft geholpen! En ik heb dat ook weleens, gewoon niet meer weten wat je kan doen. Maar ik wil nog niet bezig zijn voor het vak van donderdag, dan ga ik dadelijk dingen door elkaar halen. Wanneer heb jij je tentamen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, ik heb alle stof gehad, het tentamen van vorig jaar gemaakt (het vak bestaat pas 1 jaar) en dat was belachelijk makkelijk. Maar de deeltoets vorig jaar was ook belachelijk makkelijk, en dit jaar moeilijk. Dus het zegt niets. Weet van gekkigheid niet meer wat ik er nu nog aan kan doen, dus ben maar met het volgende vak begonnen. Dat heb ik donderdag en daar moet ook nog flink wat voor gedaan worden. Maar ik heb geen zin meer en al de hele dag hoofdpijn.
@Muis: Mooi zo! Heeft mijn schop geholpen?
@Viking: dat ik niets zeg, betekent niet dat ik studeer.
Morgenochtend van 9 tot 12. Mijn vakken zijn totaal verschillend, er valt niets door elkaar te halen, dus ik kan ze wel 'door elkaar' leren. Moet ook wel, 13 hoofdstukken leer je niet in een halve dagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij heeft geholpen! En ik heb dat ook weleens, gewoon niet meer weten wat je kan doen. Maar ik wil nog niet bezig zijn voor het vak van donderdag, dan ga ik dadelijk dingen door elkaar halen. Wanneer heb jij je tentamen?
Dat mag. Ik denk dat ik het morgen af maak en instuur. Zit op 90 %, maar er mist nog iets, je kent het welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Vik, als je stuk klaar is, mag ik het dan eens doorlezen? Doe ik tenminste nog iets nuttigs met mijn studie
13 hoofdstukken in een halve dag lijkt mij ook krap jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Morgenochtend van 9 tot 12. Mijn vakken zijn totaal verschillend, er valt niets door elkaar te halen, dus ik kan ze wel 'door elkaar' leren. Moet ook wel, 13 hoofdstukken leer je niet in een halve dag.
Balenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ook weer een afwijzing binnen. Het is gewoon níet te doen. Ze willen overal mensen van 20 met 10 jaar werkervaring. Ik ga me maar meer op open sollicitaties richten, zoals ik al van plan was
.
Ik overdreef een beetjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Balenzijn er dan zoveel jjunioren-met-werkervaring beschikbaar?
Hmm, dan lijkt de tactiek van jezelf profileren en bij specifieke bedrijven solliciteren me idd beter! Wat zijn jouw sterkste punten, waarin onderscheid jij je van de meute neerlandici?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje. Maar de concurrentie is wel echt moordend! Het schijnt zelfs als alumnus journalistiek al erg lastig te zijn, dus kun je nagaan hoe lastig het voor mij is!
14.00-17.00 ... maar (ja nu komt het hoor) ik moet vrijdag ook van 9-12. Dus daar zal ik donderdag al eerder mee moeten beginnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
13 hoofdstukken in een halve dag lijkt mij ook krap jahoelaat heb je donderdag tentamen?
Mijn tijden zijn gunstig voor mij gelukkigmorgen om 15.45 dus ik kan de hele ochtend nog herhalen. Dan heb ik morgenavond en donderdag de hele dag nog om te leren, want donderdag hoef ik pas om 19.00.
Precies, dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm, dan lijkt de tactiek van jezelf profileren en bij specifieke bedrijven solliciteren me idd beter! Wat zijn jouw sterkste punte, waarin onderscheid jij je van de meute neerlandici?
Haha, ik bedoelde eigenlijk iets anders, denk ik. Maar dat klinkt wel leuk; wat moet ik me voorstellen bij een communicatiebureau?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies, dat ga ik ook doen. Ik heb bijvoorbeeld een communicatiebureau gevonden dat veel met doven en slechthorenden doet, dus daar ga ik deze week even een keigoeie brief naartoe schrijven. De directeur heeft ook een CI
.
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Vikjeee je moet juist naar gewone bedrijven toe stappen en zeggen: hier ben ik. Ja ik heb weinig ervaring, maar ik ben doof en ik heb een universitaire opleiding afgerond. Enig idee hoe slim ik ben?!
Wat bedoelde jij dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde eigenlijk iets anders, denk ik. Maar dat klinkt wel leuk; wat moet ik me voorstellen bij een communicatiebureau?
Ja, werkte het maar zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef P.F het volgende:
[..]
JaMisschien is er wat mis mét mijn oren, maar tussen mijn oren zit het prima
!
Nou echt hoor, je moet daar serieus werk van maken. Bedrijven laten graag aan de buitenwereld zien dat ze een divers bedrijf zijn dat veel verschillende werknemers in dienst heeft. En als daar dan een dove/slechthorende bij zit die ook nog eens een universitaire opleiding heeft afgerond én goed is in haar werk, komt dat bedrijf in een goed blaadje te staan.quote:
Bepaalde vakken waarin je uitblonk/overmatig geinteresseerd was, leuke stage, dat soort dingen. Of gewoon algemene skills die jij wel hebt en iemand anders niet.quote:
moest ik niet nog wat invullen stond me iets van bij??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik voeg mij bij muis en chico. Ik heb over precies 20 dagen mijn eerste tentamen
En over twee dagen heb ik tentamen koken practicum bereidingstechnieken in het sensorisch onderzoek lokaal en moet ik een advies voor conleche af hebben. (Nou ja voor haar hoeft het niet maar zij is mijn proefpersoon)
En ik heb 0,0 zin en energie!
Hmmmm....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou echt hoor, je moet daar serieus werk van maken. Bedrijven laten graag aan de buitenwereld zien dat ze een divers bedrijf zijn dat veel verschillende werknemers in dienst heeft. En als daar dan een dove/slechthorende bij zit die ook nog eens een universitaire opleiding heeft afgerond én goed is in haar werk, komt dat bedrijf in een goed blaadje te staan.
Oja! Ja.. Wat je liever niet eet/wat je niet lust.. Ik heb m'n boek nu gevonden. Je moet sowieso meer eten en meer broodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
moest ik niet nog wat invullen stond me iets van bij??
Toen ik aankwam in Amsterdam was het weer helemaal droogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef loveli het volgende:
Yeeha! Na tig tegenslagen (accu boormachine leeg, schroevendraaier kwijt, etc.) is het me zowaar gelukt om een jaloezie op te hangen. Productief dagje...
PF, ben jij nog een beetje droog aangekomen, gisteren?
Ikea, licht hout. Hij lag afgeprijsd in de koopjeshoek, dat was een goed excuus om te kijken of het mooi staat. Dat doet 'ie, dus nu moet ik er nog 2 halen voor de volle mep.quote:
Had je ook bij mij kunnen komen kijken, hier hangen ze voor alle ramen. Behalve voor het raam dat gisteravond open stond trouwensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Ikea, licht hout. Hij lag afgeprijsd in de koopjeshoek, dat was een goed excuus om te kijken of het mooi staat. Dat doet 'ie, dus nu moet ik er nog 2 halen voor de volle mep.
Ik vind vrijwel alles wel lekker maar ben niet dol op:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Ja.. Wat je liever niet eet/wat je niet lust.. Ik heb m'n boek nu gevonden. Je moet sowieso meer eten en meer broodEn meer fruit! Ik ga NU de vragen overtypen.
Maar je mag nu tegen mij zeggen: Ja maar ik wil helemaal geen brood eten/dat lust ik niet/dat wil ik niet. etc.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Tijdens het wachten hebben Baukje en ik mijn nieuwe telefoon uitgetest.
Hier vond ik het nog wel soort-van leuk!
En zie mijn OK-jasje. Ik trek het weer aan en het staat me!
[ afbeelding ]
De immer sfeervolle kamer:
[ afbeelding ]
Hier vond ik het al wat minder leuk:
[ afbeelding ]
En dan is er nog een foto die gemaakt is toen ik net terug op zaal was, maar die ga ik niet posten want op die foto lijk ik een aangespoelde platgeknuppelde zeekoe
Ik ook, Greys!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil de platgeknuppelde zeekoe overigens graag in mijn PM-box
Dan zal ik je de foto's van mijn buik- en rugkatheter en de foto's van het nietjes-uit-de-wond-floepen besparen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jezus, ik ben echt een mietje.. Als ik er aan denk dat op die onderste foto er een naald in je hand zat geprikt, wordt het me al licht in m'n hoofd.
.
Ik ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil de platgeknuppelde zeekoe overigens graag in mijn PM-box
Ik heb mijn littekenfoto speciaal voor DaD onder een linkje gezet op m'n CI-blogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zal ik je de foto's van mijn buik- en rugkatheter en de foto's van het nietjes-uit-de-wond-floepen besparen.
Lief he van mij
Echtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een tampon met vleugels, Muis! Serieus!
Hè DaD, een beetje lullig van je om het nu over tampons te hebben, terwijl Greys die 6 weken niet mag gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is zelfs een site van: http://www.ob-flexia.nl/nieuw-en-uniek
Hoezo zijn ze niet goed voor mijn voetbed (voetmishandelaar alertquote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!Maar uhm, het voetbed is niet echt goed voor je voeten he
Waar heb je ze vandaan?
Het is gewoon een stukkie rubber met canvas er overheen. Over een tijd kan je met je tenen het profiel van de zool voelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze niet goed voor mijn voetbed (voetmishandelaar alert)
Ze komen uit een winkel in de Kalverstraat, Footlocker oid.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
De gewone ob tampons hadden mij al vanaf het begin overtuigd, maar de nieuwe ob Flexia is de absolute tamponluxe. Zo zeker, zo zacht bij het inbrengen/verwijderen. Eenvoudig top. Ik blijf ze gebruiken en ze verder aanbevelen. Fantastische uitvinding.
Yvonne
Ja, ok. Maar volgens mij zijn schoenen die geheel orthopedagogisch verantwoord zijn ook ontzettend lelijk. Nu loop ik er tenminste nog enigzins hip bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is gewoon een stukkie rubber met canvas er overheen. Over een tijd kan je met je tenen het profiel van de zool voelen
Waarom gebruikt jouw Duitser tampons?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
had er maar een woord voor: "unglaublich"..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar volgens mij zijn schoenen die geheel orthopedagogisch verantwoord zijn ook ontzettend lelijk. Nu loop ik er tenminste nog enigzins hip bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr Martens zijn trouwens net zo'n ramp als Allstars![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
[..]Misschien wil ze haar schoenen nog een beetje opvoeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr Martens zijn trouwens net zo'n ramp als Allstars
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]Hoe komt het dat je dat vindt? Gewoon nieuwsgierig hoor, ik heb al jaren niet meer op Dr.Martens gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr Martens zijn trouwens net zo'n ramp als Allstars
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee. Kan iemand helpen?
Als ik bij een geuploade foto in Photobucket op Edit klik kan ik hem draaien, maar ik zie nergens hoe ik dat daarna dan moet opslaan?
Een paar jaar geleden liep ik vrijwel continu op Dr. Martens (geen geld om uberhaupt schoenen te kopen). Ik heb 3 jaar op die dingen gelopen, toen ging de zool stuk en was niet meer te repareren. Maar voor in de zomer zijn ze toch een beetje te warm.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
Ewelinaaa, Dr.Martens >>>>>>>>>>>. all stars, echt. Die dingen lopen heerlijk en de zool en binnenkant is een stuk steviger (plus, leer vs. canvas) en ze gaan echt ontzettend lang mee.
Ik heb ze jaren geleden ook gehad, in het groenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dat vindt? Gewoon nieuwsgierig hoor, ik heb al jaren niet meer op Dr.Martens gelopen.
Ik maak er wel een keer een voor jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis!! Nu heb ik zin in roze taart met witte bloemetjes![]()
Dat mag niet van Heer G 'want dat vindt je harde schijf niet leuk!'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef conleche het volgende:
Greys, ik draai m'n laptop wel om no problem!!Natuurlijk wist ik dat je het kon!!
![]()
Mijn Allstars (3 paar) komen nog uit eind jaren '80!!! Wie wat bewaart........
Ik heb wel minder last van mijn enkels met die All Stars. Denk dat het komt juist omdat ik die schoen helemaal strak om mijn voet en enkel kan aanrijgen (en dat met de meeste Dr. Martens en andere schoenen niet lukt).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ze jaren geleden ook gehad, in het groenze hebben een ontzettend stug, vlak voetbed. Typisch van die schoenen waar je makkelijk steunzolen inpropt.
Het voetbed van allstars is wat zachter. Maar daardoor niet per se slechter....
Ohnee? Ik heb er een extra gezicht bijgekregen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik met trillende handen die pm openen.
Reactie:Ooooooo, is dat alles?
Greys. Zo onflatteus is 'ie niet hoor!
Kom óp joh! Je komt net uit narcose!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohnee? Ik heb er een extra gezicht bijgekregen!
Wat is die bobbel aan de zijkant?
En ik vul dat hele bed!
Die zijn ook leuk, daar heb ik ook nog naar gekeken. Ik vond de krijtstreep bij deze wel grappig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dr. martens niet zo mooi! Van all stars heb je ook 'leren' versies, die vind ik wel grappig!
Ik heb net 38 vragen overgtypt zodat ik echt echt echt heel goed weet wat je meestal eetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alles wel lekker maar ben niet dol op:
Erwtensoep
Bleekselderij (dat vind ik eigenlijk wel echt vies)
Schapenvlees
Bloedworst
Vetjes van vlees (brrrr)
Margarine
kan even niets anders bedenken.......Nou me dunkt, hier kan je wel een weekmenuutje omheenbreien!
Zijn het dit tricot-achtige exemplaren? Die vind ik ook leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk, daar heb ik ook nog naar gekeken. Ik vond de krijtstreep bij deze wel grappig.
Oh! Dat zal het zijn ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
En Greeeeys zo breed is dat bed niet hoor, aanstellert. Dat kan je overigens ook op die eerste foto zien.
Je krijgt alleen een breed bed als je braaf bent geweest
Volgens mij wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn het dit tricot-achtige exemplaren? Die vind ik ook leukik wil de lichtgrijze met zwarte streepjes!
Dr. Martens zijn nog naarder dan crocs!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar volgens mij zijn schoenen die geheel orthopedagogisch verantwoord zijn ook ontzettend lelijk. Nu loop ik er tenminste nog enigzins hip bij.
Hoe zit dat trouwens met Dr. Martens (de enige platte schoen naast de All Stars die ik wél leuk vind)? Ik zag laatst een meisje in de Zara en die had knalblauwe glimmende exemplaren!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Tis en blijft een raar volkje he, die Duitsers...quote:
Ik moet zelf ook niet meer te lang naar die foto kijken, want ik zie de naald ook gewoon zitten, die zit heel oppervlakkig. Je ziet hem echt zitten!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jezus, ik ben echt een mietje.. Als ik er aan denk dat op die onderste foto er een naald in je hand zat geprikt, wordt het me al licht in m'n hoofd.
.
Die zijn echt heel erg lelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn gladiator sandalen?. Toch niet wat ik denk dat het is, toch?
.
Ik vind Duitsers geweldig hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis en blijft een raar volkje he, die Duitsers...
Oh, t wordt hier heel donker en begint hard te waaien. Zou dat de Nederlandse storm van gister zijn?? Dat zou tof zijn!
Tuurlijk. Ik heb geen enkele gene meer na vanmorgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:42 schreef P.F het volgende:
Greys wat een leuke foto
Mag ik ook de zeehonden foto zien?
Ja, daarom check ik ook even.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zijn echt heel erg lelijk. Vind ik dan
.
ik had vroeger van die paarse ribbroeken (die dan altijd standaard een paar centimeter te kort waren) en dr. Martens eronder. Ik had zelfs dr. Martens laarzen, zonder rits. Die had ik dus ook nooit aan, want het duurde een kwartier om de veters te strikken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind zowel All Stars als Dr. Martens enorm lelijk.. Maar ik loop dan ook wèl op van die lelijke schoenen met wel een gevormd voetbed.
.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn gladiator sandalen?. Toch niet wat ik denk dat het is, toch?
.
Kijk, en dan heb ik nog een vegetarisch exemplaar aan de haak geslagen ook. Gelukkig is ie wel heeel lief. En gestresst op dit moment...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers geweldig hoorik heb ook Duitse familie en er gaat niks boven een broodje met warme worst en een dikke klodder Duitse mayo!
En sauerkraut erop.
Speaking of food: ik ga eten
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Da's toch geen deugdelijke ondersteuning, Ewelina
Nee dat is gewoon omdat je je kuiten/spieren in die omgeving verneukt hebt en je met 11 cm hakken wel rechtop MOET staan. Bij gympen kun je nog wel hangen in je enkels..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.
donequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb net 38 vragen overgtypt zodat ik echt echt echt heel goed weet wat je meestal eetIk hoop dat je ze een beetje snel kan invullen en dat je er niet heel veel tijd aan kwijt bent. Het ziet er uit als heel veel omdat ik ook heel veel voorbeelden over heb getypt.
Agree. Heel onflatteus. Je krijgt er korte pootjes van ook nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zijn echt heel erg lelijk. Vind ik dan
.
Ik vind het ook leuke foto's Greys!!
Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.
Nee, want ik heb ook pumps met even hoge hak zonder enkelbandje/hielondersteuning en die lopen toch een stuk minder lekker dan mijn sportschoenen. Ik heb ook pijn in mijn enkels als ik ballerina's draag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat je je kuiten/spieren in die omgeving verneukt hebt en je met 11 cm hakken wel rechtop MOET staan. Bij gympen kun je nog wel hangen in je enkels..
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat mijn enkels overbelast zijn ofzo. Kort gezegd: ik heb er het minste last van met schoenen met een flexibele zool, die ik helemaal strak om mijn voet en enkel heen kan snoeren.
Dan zou ik andere kopen, want die dingen geven echt geen steunquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil nog platte open schoenen voor de vakantie hebben, en aangezien ik schoenen moet hebben met ondersteuning voor mijn enkel, denk ik dat dat een goede oplossing is.
als je altijd op hakken loopt "verkort" je kuitspier en je pezen, en kun je als je plat loopt een instabiel gevoel in je enkel hebben. de enige manier om dar wat aan te doen is: trainen door op degelijke lage schoenen te lopen (gympen mét goed voetbed, sandalen mét goed voetbed, schoenen die je voet goed omsluiten) en als je spieren weer een beetje normaal zijn hakken en plat regelmatig af te wisselen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoen
Ik loop weinig op hoge hakken, dus ik zal het punt wel missen, maar: ballerina's geven toch evenveel steun aan de enkel als pumps? (namelijk: minimaal?)
quote:Britse artsen verwittigen dat de hakdragers onder ons, die geen zin hebben om latere kwalen en ongemakken te ontwikkelen, best hun hakgedrag beperken tot vijf cm hoogte voor de dames en twee cm voor de heren.
Ballerina's geven echt minimale steun inderdaad, net als pumps, omdat de schoen eindigt onder je enkel. Zodra er een bandje rond mijn enkel zit, of iig een stuk leer erachter, loopt het een stuk beter. Dus lage sportschoenen kunnen minder goed lopen dan high heels met zo'n enkelbandje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoen
Ik loop weinig op hoge hakken, dus ik zal het punt wel missen, maar: ballerina's geven toch evenveel steun aan de enkel als pumps? (namelijk: minimaal?)
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagt
dan zou ik maar eens voor steunzolen gaan kijken... die kún je bovendiena bijna alleen maar kwijt in deugdelijk schoeiselquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.
Niet dat hakken de zaak goed hebben gedaan hoor![]()
Ja dat wou ik dus zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagt
Dr Martens zijn dan ook de ultieme schoenen om steunzolen in te proppenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.
Niet dat hakken de zaak goed hebben gedaan hoor![]()
nog geen brievenbus gecheckt vandaag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ga maar weer
fijne avond
CF: al een spoor van de jurk?
Ja jeetje, fruit, kweet niet hoe ik dat nou lekker kan makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een toetje met fruit gemaakt!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardbeien met chocodip? Pure chocola smelten, aardbeien erin dopen en dan 2 uur in de koelkast en dat opetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja jeetje, fruit, kweet niet hoe ik dat nou lekker kan maken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Yes, k ben vrijdag vrij en ga dan weer naar andere kant van het land!Rotterdam en dan de andere kant... waar moet ik het dan ergens zoeken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewelina.. heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja sorry schat dat is niet bij jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rotterdam en dan de andere kant... waar moet ik het dan ergens zoeken??
Ewelina.. heerlijk
Als je ze voert aan je date/partner is succes verzekerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rotterdam en dan de andere kant... waar moet ik het dan ergens zoeken??
Ewelina.. heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:53 schreef mspoez het volgende:
Spannend TJ!
Smakelijk Mo.
Kjoete piks Greys.
Beterschap Kwak.
Op vakantie beter iets minder mooi maar wel goede schoenen Ewelina.
Zeurspoiler.Daar mág je ook wel even over 'zeuren', zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je ze voert aan je date/partner is succes verzekerd!
topo is niet mijn sterkste vakquote:
Ohh verschrikkelijk vind ik datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
De tweelingzus van mijn moeder belde net. Huilend. Omdat ze het zo erg vindt van mijn moeder.
Ze heeft mijn zus ook al gebeld vanavond die aan het werk is. Ze begrijpt geloof ik net dat dit niet erg geruststellend is voor ons
Poezzie, ik weet niet precies wat je hebt, maar kunnen ze het uiteindelijk wel weer helemaal goed krijgen?
Ik geloof het niet, ik geloof dat het een generatie overslaat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ze kan beter haar eigen kinderen bellen, ja.
Dat jouw moeder eentje van een tweeling is he... Geeft dat bij jou nou een verhoogde kans?
Als het een generatie overslaat, dan ben jij dus geen tweeling en jouw kinderen wel. Hypothetisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, ik geloof dat het een generatie overslaat?
En ze zijn een één-eiige tweeling (inclusief rare dingen als elkaar op dezelfde momenten bellen enzo!) en volgens mij is dat zelfs in het geheel niet erfelijk, ik dacht alleen twee-eiig. Of ik haal het nu precies door elkaar, kan ook
Mal dingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Nou, ik vond eerlijk gezegd ook dat ze mij daar even niet 'lastig' mee moet vallen, hoe hard dat ook klinkt.
Maak me al zorgen genoeg om mijn moeder en ik prent mezelf steeds in dat het goed gaat komen uiteindelijk met haar en dat gaat nogal wankelen door zo'n telefoontje door haar.
Moet ik haar gaan troosten terwijl ik het er zelf al druk genoeg mee heb. Klinkt vast heel gemeen he, dit
Getverderre. Mist ze schakeltjes in d'r hoofd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
De tweelingzus van mijn moeder belde net. Huilend. Omdat ze het zo erg vindt van mijn moeder.
Ze heeft mijn zus ook al gebeld vanavond die aan het werk is. Ze begrijpt geloof ik net dat dit niet erg geruststellend is voor ons
Wij hadden in het dorp een damestweeling die getrouwd was met een herentweeling. Ik geloof niet dat ze tweelingkinderen haddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het niet, ik geloof dat het een generatie overslaat?
En ze zijn een één-eiige tweeling (inclusief rare dingen als elkaar op dezelfde momenten bellen enzo!) en volgens mij is dat zelfs in het geheel niet erfelijk, ik dacht alleen twee-eiig. Of ik haal het nu precies door elkaar, kan ook
Eén-eiig is niet erfelijk vond ik net! Alleen twee-eiig!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het een generatie overslaat, dan ben jij dus geen tweeling en jouw kinderen wel. Hypothetisch.
Goh, wat leuk
Hm, dat scheeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Eén-eiig is niet erfelijk vond ik net! Alleen twee-eiig!
He, jammerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén-eiig is niet erfelijk vond ik net! Alleen twee-eiig!
Lieve Muizel... heel goed van je dat je er mee ophoudt voor vanavond als je jezelf toch gek loopt te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou op met leren voor vanavond, pfff. Ik zit mezelf weer een beetje gek te maken dus ik moet maar gewoon vertrouwen op mijn doorleescapaciteiten morgenochtend, en mijn rationeel nadenkcapaciteiten morgenmiddag.
Ik heb me er net bij neergelegd dat ik geen flowchart-makend-mens ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou op met leren voor vanavond, pfff. Ik zit mezelf weer een beetje gek te maken dus ik moet maar gewoon vertrouwen op mijn doorleescapaciteiten morgenochtend, en mijn rationeel nadenkcapaciteiten morgenmiddag.
Liefquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Broeder Heer G heeft net zo'n sjieke Magnum-in-een-apart-doosje voor me gehaald!![]()
![]()
Mijn hand is knalblauw, ik heb dat gaasje er af gepeuterd.
En jullie zijn echt schatten
Sigme, heb je de foto's gezien met dat 'leuke' blauwe jasje!? Kwam het je bekend voor?
Ik hoop het!! Dankje iig voor de steunquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieve Muizel... heel goed van je dat je er mee ophoudt voor vanavond als je jezelf toch gek loopt te maken.
You've got brains, my dear! Je gaat het halen morgen, twee vingers in je neus!
Huh? Wat is het nut van die vacature publiceren als jij die baan al hebt? En als jij die baan nog niet helemaal hebt, wat heeft het dan voor zin om al mensen te werven voor jouw functie als het misschien niet nodig is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb me er net bij neergelegd dat ik geen flowchart-makend-mens ben.
Ik snap er geen hol van.
Of ons programma is te ingewikkeld om in een flowchart te zetten![]()
Er hadden 37 (!) mensen geschreven op mijn baan. En hij is alleen intern en op LIFTnet gepubliceerd![]()
En nu wil ik niet dat ze de tekst van de baan-die-ik-al-heb-maar-nog-op-moet-solliciteren gaan publiceren, want dan reageren er mss ook zoveel mensen en willen ze mij niet meer
Ik zal wel net zo'n ding aangehad hebben - ik onthou zulke dingen zo slecht..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Broeder Heer G heeft net zo'n sjieke Magnum-in-een-apart-doosje voor me gehaald!![]()
![]()
Mijn hand is knalblauw, ik heb dat gaasje er af gepeuterd.
En jullie zijn echt schatten
Sigme, heb je de foto's gezien met dat 'leuke' blauwe jasje!? Kwam het je bekend voor?
Kan wel hoor. Mits het niet de vingers van je schrijfhand zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk dat je heel lastig een tentamen maakt met twee vingers in je neus.
Jaaaa, hier ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een duister weer hier vanmorgen om 4:30
Touché!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Mits het niet de vingers van je schrijfhand zijn.
Que?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik biecht op: ik heb vandaag niet gesportIk was te druk met werken om te gaan zwemmen, en ik heb geen bliksem zin in pilates vandaag
En tot overmaat van ramp was mijn soep overstuur en heb ik friet gegeten
Ik kan die dingen nooit vinden in de bonusboekjes, dus nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
gebruiken jullie de jokers wel als je bij de albert boodschappen doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |