Momentje...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kon geen plaatje vinden met knappe broeders?
Hoewel, misschien vindt Greys dit ook wel heel erg leuk![]()
Dat doet haar vast goedquote:
He oozes sex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie niet wat jullie er in zien... Ik vind hem helemaal niet leuk / knap eigenlijk
Dat!!!!quote:
Doe een dutje anders! Ciaoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
muisss
ik ga m even weer uiydoen, rechtopzitten is nog niet zo lekker
tot laterrr
Spill the detailsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pakketje met huidverzorging uit Amerika is er.
Dermalogica Oil Control lotion, overnight clearing gel, clearing mattifier en een 0,5L fles clearing skin washquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spill the details. Wat voor dingen zitten erin?
Nou, niet voor mijquote:
Mentor/decaan of wie dan ook inlichten, vragen hoe het zit met jouw afstuderen en of het nodig is om een andere begeleider te vragen, omdat je het vertrouwen er niet in hebt dat je met deze op tijd kunt afstuderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster heeft zich ziekgemeld bij mijn klasgenootje die een afspraak had om 09.00 uur. Toen mijn klasgenootje vroeg of ze veel moest aanpassen (deadline is immers volgende week) kreeg ze als antwoord dat ze pas de helft van de scriptie heeft gelezen![]()
Dikke FAIL dus
oh, wat naar zeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Net het hele verhaal van Daph_ gelezen, wat een rotsituatie zeg.
Hopelijk komt je afstuderen niet in gevaar omdat het toch duidelijk niet aan jou ligt!
Hier ook geen goede dag trouwens. Gisteren bij de bloedbank liep het na 50ml ofzo ineens niet meer dus toen gingen ze m'n andere arm prikken. Er is nauwelijks meer bloed uit dan normaal maar ik voel me nu nog steeds duizelig, dat heb ik anders nooit.Vannacht ook nog slecht geslapen door het onweer.
Fijn dat je er weer bent en het achter de rug is! nu lekker uitrusten en bijkomen, je bent wel heel leuk als je net uit narcose komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
muisss
ik ga m even weer uiydoen, rechtopzitten is nog niet zo lekker
tot laterrr
Tja, ik dacht van wel maar ik ga vandaag nog maar wat extra eten en drinken. Vanochtend was ik een halve kilo lichter dus blijkbaar was het toch niet genoeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
oh, wat naar zeg!
Ik moet trouwens ook nog deze of volgende week..
Hoop dat de duizeligheid snel wegtrekt. genoeg gegeten en gedronken?
Hey, anders is ze ook leuk hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent en het achter de rug is! nu lekker uitrusten en bijkomen, je bent wel heel leuk als je net uit narcose komt
Straalkacheltje nodig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Hoi, ik kon gisteren pootjebaden in m'n slaapkamer en m'n matras uitwringen als een spons, want ik was vergeten een raampje dicht te doen... Pesthumeur dus, en vandaag thuiswerken terwijl ik de schade een beetje probeer te beperken
En nu ga ik even drie topics bijlezen en checken hoe het met Greysie gaat!
quote:
Let's hope soquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Net het hele verhaal van Daph_ gelezen, wat een rotsituatie zeg.
Hopelijk komt je afstuderen niet in gevaar omdat het toch duidelijk niet aan jou ligt!
Hier ook geen goede dag trouwens. Gisteren bij de bloedbank liep het na 50ml ofzo ineens niet meer dus toen gingen ze m'n andere arm prikken. Er is nauwelijks meer bloed uit dan normaal maar ik voel me nu nog steeds duizelig, dat heb ik anders nooit.Vannacht ook nog slecht geslapen door het onweer.
Dat is wel een goede.. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Mentor/decaan of wie dan ook inlichten, vragen hoe het zit met jouw afstuderen en of het nodig is om een andere begeleider te vragen, omdat je het vertrouwen er niet in hebt dat je met deze op tijd kunt afstuderen.
het getverderrie Merel, wat vervelend!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Hoi, ik kon gisteren pootjebaden in m'n slaapkamer en m'n matras uitwringen als een spons, want ik was vergeten een raampje dicht te doen... Pesthumeur dus, en vandaag thuiswerken terwijl ik de schade een beetje probeer te beperken
Gekocht op ebay, bij de verkoper skindepot. Skincare heeft nu geen 4 for 3 actie meer, dus ik weet bijna wel zeker dat het goedkoper is. De prijzen die daar in ponden staan, heb ik in dollars betaald. Verzendkosten waren 13 dollar voor eerste item en 6,50 voor ieder volgend item. Je moet wel zelf aangeven dat je een gecombineerde verzending wil, maar dat is allemaal eenvoudig. Ze hebben het als een gift verzonden, en de waarde weergegeven alsof het onder de 22 euro is en je dus geen invoerbelasting hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Phaidra het volgende:
Chico, waar heb je besteld? En waren de prijzen vergelijkbaar met skincare.uk?
dat is helemaal niet fijn zeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Oh, wat irritant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Oh wat vervelendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Merel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |