Ik vind vrijwel alles wel lekker maar ben niet dol op:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Ja.. Wat je liever niet eet/wat je niet lust.. Ik heb m'n boek nu gevonden. Je moet sowieso meer eten en meer broodEn meer fruit! Ik ga NU de vragen overtypen.
Maar je mag nu tegen mij zeggen: Ja maar ik wil helemaal geen brood eten/dat lust ik niet/dat wil ik niet. etc.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Tijdens het wachten hebben Baukje en ik mijn nieuwe telefoon uitgetest.
Hier vond ik het nog wel soort-van leuk!
En zie mijn OK-jasje. Ik trek het weer aan en het staat me!
[ afbeelding ]
De immer sfeervolle kamer:
[ afbeelding ]
Hier vond ik het al wat minder leuk:
[ afbeelding ]
En dan is er nog een foto die gemaakt is toen ik net terug op zaal was, maar die ga ik niet posten want op die foto lijk ik een aangespoelde platgeknuppelde zeekoe
Ik ook, Greys!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil de platgeknuppelde zeekoe overigens graag in mijn PM-box
Dan zal ik je de foto's van mijn buik- en rugkatheter en de foto's van het nietjes-uit-de-wond-floepen besparen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jezus, ik ben echt een mietje.. Als ik er aan denk dat op die onderste foto er een naald in je hand zat geprikt, wordt het me al licht in m'n hoofd.
.
Ik ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil de platgeknuppelde zeekoe overigens graag in mijn PM-box
Ik heb mijn littekenfoto speciaal voor DaD onder een linkje gezet op m'n CI-blogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zal ik je de foto's van mijn buik- en rugkatheter en de foto's van het nietjes-uit-de-wond-floepen besparen.
Lief he van mij
Echtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een tampon met vleugels, Muis! Serieus!
Hè DaD, een beetje lullig van je om het nu over tampons te hebben, terwijl Greys die 6 weken niet mag gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is zelfs een site van: http://www.ob-flexia.nl/nieuw-en-uniek
Hoezo zijn ze niet goed voor mijn voetbed (voetmishandelaar alertquote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!Maar uhm, het voetbed is niet echt goed voor je voeten he
Waar heb je ze vandaan?
Het is gewoon een stukkie rubber met canvas er overheen. Over een tijd kan je met je tenen het profiel van de zool voelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze niet goed voor mijn voetbed (voetmishandelaar alert)
Ze komen uit een winkel in de Kalverstraat, Footlocker oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |