Ik overdreef een beetjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Balenzijn er dan zoveel jjunioren-met-werkervaring beschikbaar?
Hmm, dan lijkt de tactiek van jezelf profileren en bij specifieke bedrijven solliciteren me idd beter! Wat zijn jouw sterkste punten, waarin onderscheid jij je van de meute neerlandici?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje. Maar de concurrentie is wel echt moordend! Het schijnt zelfs als alumnus journalistiek al erg lastig te zijn, dus kun je nagaan hoe lastig het voor mij is!
14.00-17.00 ... maar (ja nu komt het hoor) ik moet vrijdag ook van 9-12. Dus daar zal ik donderdag al eerder mee moeten beginnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
13 hoofdstukken in een halve dag lijkt mij ook krap jahoelaat heb je donderdag tentamen?
Mijn tijden zijn gunstig voor mij gelukkigmorgen om 15.45 dus ik kan de hele ochtend nog herhalen. Dan heb ik morgenavond en donderdag de hele dag nog om te leren, want donderdag hoef ik pas om 19.00.
Precies, dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm, dan lijkt de tactiek van jezelf profileren en bij specifieke bedrijven solliciteren me idd beter! Wat zijn jouw sterkste punte, waarin onderscheid jij je van de meute neerlandici?
Haha, ik bedoelde eigenlijk iets anders, denk ik. Maar dat klinkt wel leuk; wat moet ik me voorstellen bij een communicatiebureau?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies, dat ga ik ook doen. Ik heb bijvoorbeeld een communicatiebureau gevonden dat veel met doven en slechthorenden doet, dus daar ga ik deze week even een keigoeie brief naartoe schrijven. De directeur heeft ook een CI
.
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Vikjeee je moet juist naar gewone bedrijven toe stappen en zeggen: hier ben ik. Ja ik heb weinig ervaring, maar ik ben doof en ik heb een universitaire opleiding afgerond. Enig idee hoe slim ik ben?!
Wat bedoelde jij dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde eigenlijk iets anders, denk ik. Maar dat klinkt wel leuk; wat moet ik me voorstellen bij een communicatiebureau?
Ja, werkte het maar zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef P.F het volgende:
[..]
JaMisschien is er wat mis mét mijn oren, maar tussen mijn oren zit het prima
!
Nou echt hoor, je moet daar serieus werk van maken. Bedrijven laten graag aan de buitenwereld zien dat ze een divers bedrijf zijn dat veel verschillende werknemers in dienst heeft. En als daar dan een dove/slechthorende bij zit die ook nog eens een universitaire opleiding heeft afgerond én goed is in haar werk, komt dat bedrijf in een goed blaadje te staan.quote:
Bepaalde vakken waarin je uitblonk/overmatig geinteresseerd was, leuke stage, dat soort dingen. Of gewoon algemene skills die jij wel hebt en iemand anders niet.quote:
moest ik niet nog wat invullen stond me iets van bij??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik voeg mij bij muis en chico. Ik heb over precies 20 dagen mijn eerste tentamen
En over twee dagen heb ik tentamen koken practicum bereidingstechnieken in het sensorisch onderzoek lokaal en moet ik een advies voor conleche af hebben. (Nou ja voor haar hoeft het niet maar zij is mijn proefpersoon)
En ik heb 0,0 zin en energie!
Hmmmm....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou echt hoor, je moet daar serieus werk van maken. Bedrijven laten graag aan de buitenwereld zien dat ze een divers bedrijf zijn dat veel verschillende werknemers in dienst heeft. En als daar dan een dove/slechthorende bij zit die ook nog eens een universitaire opleiding heeft afgerond én goed is in haar werk, komt dat bedrijf in een goed blaadje te staan.
Oja! Ja.. Wat je liever niet eet/wat je niet lust.. Ik heb m'n boek nu gevonden. Je moet sowieso meer eten en meer broodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
moest ik niet nog wat invullen stond me iets van bij??
Toen ik aankwam in Amsterdam was het weer helemaal droogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef loveli het volgende:
Yeeha! Na tig tegenslagen (accu boormachine leeg, schroevendraaier kwijt, etc.) is het me zowaar gelukt om een jaloezie op te hangen. Productief dagje...
PF, ben jij nog een beetje droog aangekomen, gisteren?
Ikea, licht hout. Hij lag afgeprijsd in de koopjeshoek, dat was een goed excuus om te kijken of het mooi staat. Dat doet 'ie, dus nu moet ik er nog 2 halen voor de volle mep.quote:
Had je ook bij mij kunnen komen kijken, hier hangen ze voor alle ramen. Behalve voor het raam dat gisteravond open stond trouwensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Ikea, licht hout. Hij lag afgeprijsd in de koopjeshoek, dat was een goed excuus om te kijken of het mooi staat. Dat doet 'ie, dus nu moet ik er nog 2 halen voor de volle mep.
Ik vind vrijwel alles wel lekker maar ben niet dol op:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Ja.. Wat je liever niet eet/wat je niet lust.. Ik heb m'n boek nu gevonden. Je moet sowieso meer eten en meer broodEn meer fruit! Ik ga NU de vragen overtypen.
Maar je mag nu tegen mij zeggen: Ja maar ik wil helemaal geen brood eten/dat lust ik niet/dat wil ik niet. etc.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Tijdens het wachten hebben Baukje en ik mijn nieuwe telefoon uitgetest.
Hier vond ik het nog wel soort-van leuk!
En zie mijn OK-jasje. Ik trek het weer aan en het staat me!
[ afbeelding ]
De immer sfeervolle kamer:
[ afbeelding ]
Hier vond ik het al wat minder leuk:
[ afbeelding ]
En dan is er nog een foto die gemaakt is toen ik net terug op zaal was, maar die ga ik niet posten want op die foto lijk ik een aangespoelde platgeknuppelde zeekoe
Ik ook, Greys!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil de platgeknuppelde zeekoe overigens graag in mijn PM-box
Dan zal ik je de foto's van mijn buik- en rugkatheter en de foto's van het nietjes-uit-de-wond-floepen besparen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jezus, ik ben echt een mietje.. Als ik er aan denk dat op die onderste foto er een naald in je hand zat geprikt, wordt het me al licht in m'n hoofd.
.
Ik ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil de platgeknuppelde zeekoe overigens graag in mijn PM-box
Ik heb mijn littekenfoto speciaal voor DaD onder een linkje gezet op m'n CI-blogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zal ik je de foto's van mijn buik- en rugkatheter en de foto's van het nietjes-uit-de-wond-floepen besparen.
Lief he van mij
Echtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een tampon met vleugels, Muis! Serieus!
Hè DaD, een beetje lullig van je om het nu over tampons te hebben, terwijl Greys die 6 weken niet mag gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is zelfs een site van: http://www.ob-flexia.nl/nieuw-en-uniek
Hoezo zijn ze niet goed voor mijn voetbed (voetmishandelaar alertquote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!Maar uhm, het voetbed is niet echt goed voor je voeten he
Waar heb je ze vandaan?
Het is gewoon een stukkie rubber met canvas er overheen. Over een tijd kan je met je tenen het profiel van de zool voelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze niet goed voor mijn voetbed (voetmishandelaar alert)
Ze komen uit een winkel in de Kalverstraat, Footlocker oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |