Uhuh, toen was 'ie nog best schattig!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
IJskoud is nou ook weer wat overdreven!
Mini, wat zag Bono er cute jongensachtig uit he?
Niet in Almere toch?quote:
Hier wel, lekker! Zo fijn dat het ook precies nu komt, en niet een uur geleden al. Onweer is fijn als je lekker binnen zit!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Ewelina het volgende:
Onweer!
En ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht. Gympen. Omdat ik de laatste tijd veel last heb van m'n enkels en ik vrijwel geen praktische schoenen heb. Het heeft me een half jaar gekost om me over mijn weerzin heen te zetten om schoenen te kopen zonder hak
[ afbeelding ]
Nou, ze lopen in elk geval erg fijn... vooral als je een stadswandeling van 2 uur maakt over de Amsterdamse keitjes (was de aanleiding om ze te kopen).quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en ik hoop dat je eraan kunt wennen
Neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hoe je een nieuwe wiki start, voor een OP?
Ik vind ze leuk!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Ewelina het volgende:
Onweer!
En ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht. Gympen. Omdat ik de laatste tijd veel last heb van m'n enkels en ik vrijwel geen praktische schoenen heb. Het heeft me een half jaar gekost om me over mijn weerzin heen te zetten om schoenen te kopen zonder hak
[ afbeelding ]
Met steunzolen?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke schoentjes Ewelina! Me likey!
Ik loop bijna altijd op gympies. Kleine bolle zwarte skategympies.
Vast beter dan hakken.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!Maar uhm, het voetbed is niet echt goed voor je voeten he
Waar heb je ze vandaan?
quote:
Haha ja kan kloppen. Ik liep er na 5 weken pas écht relaxt op (toen kreeg ik geen blaren meerquote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Wel wennen hoor! Als ik er een tijd op loop krijg ik best last van mn voetenMorgen vuurdoop: werken en ze aanhebben
![]()
En ik heb al een paar dagen last van mn rug, weet niet of het daardoor komt maar zou best kunnen![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:
Morgen!
Wow, hier ook superheftig onweer, ik durfde mijn ramen niet dicht te doen, was bang dat de bliksem in zou slaan als ik het ijzer vast had
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Volgens Mark heeft het hier de hele nacht geonweerd. Ik werd pas om 5 uur wakker en sliep na een uurtje weer. Doof zijn ftw
.
You lucky cowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Volgens Mark heeft het hier de hele nacht geonweerd. Ik werd pas om 5 uur wakker en sliep na een uurtje weer. Doof zijn ftw
.
*aaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Gatver de gatver de gatver. Heeft iemand een restje goed humeur, levenslust, vrolijkheid of motivatie over? Zit hier met een gezicht als een oorwurm achter de computer en er komt niets uit mijn handen. Niet leuk
Nope, helaas niet. Ik had gemaild toen ik haar e-mail zag en ik heb daarna ook geprobeerd te bellen, maar volgens mij had ze geen bereik ofzo want ik kreeg geen *detelefoongaatover-toon*?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je nog iets van je begeleidster gehoord Daph_?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |