Ohh verschrikkelijk vind ik datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
De tweelingzus van mijn moeder belde net. Huilend. Omdat ze het zo erg vindt van mijn moeder.
Ze heeft mijn zus ook al gebeld vanavond die aan het werk is. Ze begrijpt geloof ik net dat dit niet erg geruststellend is voor ons
Poezzie, ik weet niet precies wat je hebt, maar kunnen ze het uiteindelijk wel weer helemaal goed krijgen?
Ik geloof het niet, ik geloof dat het een generatie overslaat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ze kan beter haar eigen kinderen bellen, ja.
Dat jouw moeder eentje van een tweeling is he... Geeft dat bij jou nou een verhoogde kans?
Als het een generatie overslaat, dan ben jij dus geen tweeling en jouw kinderen wel. Hypothetisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, ik geloof dat het een generatie overslaat?
En ze zijn een één-eiige tweeling (inclusief rare dingen als elkaar op dezelfde momenten bellen enzo!) en volgens mij is dat zelfs in het geheel niet erfelijk, ik dacht alleen twee-eiig. Of ik haal het nu precies door elkaar, kan ook
Mal dingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Nou, ik vond eerlijk gezegd ook dat ze mij daar even niet 'lastig' mee moet vallen, hoe hard dat ook klinkt.
Maak me al zorgen genoeg om mijn moeder en ik prent mezelf steeds in dat het goed gaat komen uiteindelijk met haar en dat gaat nogal wankelen door zo'n telefoontje door haar.
Moet ik haar gaan troosten terwijl ik het er zelf al druk genoeg mee heb. Klinkt vast heel gemeen he, dit
Getverderre. Mist ze schakeltjes in d'r hoofd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
De tweelingzus van mijn moeder belde net. Huilend. Omdat ze het zo erg vindt van mijn moeder.
Ze heeft mijn zus ook al gebeld vanavond die aan het werk is. Ze begrijpt geloof ik net dat dit niet erg geruststellend is voor ons
Wij hadden in het dorp een damestweeling die getrouwd was met een herentweeling. Ik geloof niet dat ze tweelingkinderen haddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het niet, ik geloof dat het een generatie overslaat?
En ze zijn een één-eiige tweeling (inclusief rare dingen als elkaar op dezelfde momenten bellen enzo!) en volgens mij is dat zelfs in het geheel niet erfelijk, ik dacht alleen twee-eiig. Of ik haal het nu precies door elkaar, kan ook
Eén-eiig is niet erfelijk vond ik net! Alleen twee-eiig!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het een generatie overslaat, dan ben jij dus geen tweeling en jouw kinderen wel. Hypothetisch.
Goh, wat leuk
Hm, dat scheeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Eén-eiig is niet erfelijk vond ik net! Alleen twee-eiig!
He, jammerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén-eiig is niet erfelijk vond ik net! Alleen twee-eiig!
Lieve Muizel... heel goed van je dat je er mee ophoudt voor vanavond als je jezelf toch gek loopt te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou op met leren voor vanavond, pfff. Ik zit mezelf weer een beetje gek te maken dus ik moet maar gewoon vertrouwen op mijn doorleescapaciteiten morgenochtend, en mijn rationeel nadenkcapaciteiten morgenmiddag.
Ik heb me er net bij neergelegd dat ik geen flowchart-makend-mens ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou op met leren voor vanavond, pfff. Ik zit mezelf weer een beetje gek te maken dus ik moet maar gewoon vertrouwen op mijn doorleescapaciteiten morgenochtend, en mijn rationeel nadenkcapaciteiten morgenmiddag.
Liefquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Broeder Heer G heeft net zo'n sjieke Magnum-in-een-apart-doosje voor me gehaald!![]()
![]()
Mijn hand is knalblauw, ik heb dat gaasje er af gepeuterd.
En jullie zijn echt schatten
Sigme, heb je de foto's gezien met dat 'leuke' blauwe jasje!? Kwam het je bekend voor?
Ik hoop het!! Dankje iig voor de steunquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieve Muizel... heel goed van je dat je er mee ophoudt voor vanavond als je jezelf toch gek loopt te maken.
You've got brains, my dear! Je gaat het halen morgen, twee vingers in je neus!
Huh? Wat is het nut van die vacature publiceren als jij die baan al hebt? En als jij die baan nog niet helemaal hebt, wat heeft het dan voor zin om al mensen te werven voor jouw functie als het misschien niet nodig is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb me er net bij neergelegd dat ik geen flowchart-makend-mens ben.
Ik snap er geen hol van.
Of ons programma is te ingewikkeld om in een flowchart te zetten![]()
Er hadden 37 (!) mensen geschreven op mijn baan. En hij is alleen intern en op LIFTnet gepubliceerd![]()
En nu wil ik niet dat ze de tekst van de baan-die-ik-al-heb-maar-nog-op-moet-solliciteren gaan publiceren, want dan reageren er mss ook zoveel mensen en willen ze mij niet meer
Ik zal wel net zo'n ding aangehad hebben - ik onthou zulke dingen zo slecht..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Broeder Heer G heeft net zo'n sjieke Magnum-in-een-apart-doosje voor me gehaald!![]()
![]()
Mijn hand is knalblauw, ik heb dat gaasje er af gepeuterd.
En jullie zijn echt schatten
Sigme, heb je de foto's gezien met dat 'leuke' blauwe jasje!? Kwam het je bekend voor?
Kan wel hoor. Mits het niet de vingers van je schrijfhand zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk dat je heel lastig een tentamen maakt met twee vingers in je neus.
Jaaaa, hier ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een duister weer hier vanmorgen om 4:30
Touché!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Mits het niet de vingers van je schrijfhand zijn.
Que?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik biecht op: ik heb vandaag niet gesportIk was te druk met werken om te gaan zwemmen, en ik heb geen bliksem zin in pilates vandaag
En tot overmaat van ramp was mijn soep overstuur en heb ik friet gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |