Dr Martens zijn dan ook de ultieme schoenen om steunzolen in te proppenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.
Niet dat hakken de zaak goed hebben gedaan hoor![]()
nog geen brievenbus gecheckt vandaag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ga maar weer
fijne avond
CF: al een spoor van de jurk?
Ja jeetje, fruit, kweet niet hoe ik dat nou lekker kan makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een toetje met fruit gemaakt!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardbeien met chocodip? Pure chocola smelten, aardbeien erin dopen en dan 2 uur in de koelkast en dat opetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja jeetje, fruit, kweet niet hoe ik dat nou lekker kan maken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Yes, k ben vrijdag vrij en ga dan weer naar andere kant van het land!Rotterdam en dan de andere kant... waar moet ik het dan ergens zoeken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewelina.. heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja sorry schat dat is niet bij jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rotterdam en dan de andere kant... waar moet ik het dan ergens zoeken??
Ewelina.. heerlijk
Als je ze voert aan je date/partner is succes verzekerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rotterdam en dan de andere kant... waar moet ik het dan ergens zoeken??
Ewelina.. heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:53 schreef mspoez het volgende:
Spannend TJ!
Smakelijk Mo.
Kjoete piks Greys.
Beterschap Kwak.
Op vakantie beter iets minder mooi maar wel goede schoenen Ewelina.
Zeurspoiler.Daar mág je ook wel even over 'zeuren', zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je ze voert aan je date/partner is succes verzekerd!
topo is niet mijn sterkste vakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |