abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69424602
O die siebert foto is wel cute! Een beetje stoney, maar wel schattig
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:49:58 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69424646
hoi... ik ben een beetje ziek geloof ik

begon net op kantoor heel erg te rillen en gloeien, ben snel boodschappen gaan doen en nu thuis, maar ik heb het echt ijskoud en een gloeikop...boeh.... k ga snel onder een dekentje op de bank denk ik...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69424648
Da's toch geen deugdelijke ondersteuning, Ewelina
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:50:00 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69424649
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind Duitsers geweldig hoor ik heb ook Duitse familie en er gaat niks boven een broodje met warme worst en een dikke klodder Duitse mayo!

En sauerkraut erop.

Speaking of food: ik ga eten
Kijk, en dan heb ik nog een vegetarisch exemplaar aan de haak geslagen ook. Gelukkig is ie wel heeel lief. En gestresst op dit moment...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69424667
Dat enkelbandje gaat je echt niet helpen hoor, Ewelina... Nog afgezien van het feit dat ze lelijk zijn. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:51:36 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69424706
Ja, ik had het juiste beeld bij gladiatorschoenen...

Open schoenen met enkelondersteuning... Hm verder dan zo'n schoen die je krijgt als je je been gebroken hebt, kom ik ook niet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:52:07 #207
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69424720
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Da's toch geen deugdelijke ondersteuning, Ewelina
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:52:10 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69424723
oh, greys: je ziet er mooi uit in je jurrekie, heb je m meegenomen naar huis? mag ik je fotooo ook zien?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 17:54:36 #209
163650 Greys
pi_69424801
Kwakje, lekker rustig aan doen hoor! Met een dekentje op de bank inderdaad en jezelf verwennen!
Ik PM je zo even de foto! En dat blauwe gewaad mocht ik niet houden, dat wordt gewoon weer gewassen en hergebruikt, het was gewoon katoen met drukkertjes. En ik kan hem missen als kiespijn hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69424823
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.
Nee dat is gewoon omdat je je kuiten/spieren in die omgeving verneukt hebt en je met 11 cm hakken wel rechtop MOET staan. Bij gympen kun je nog wel hangen in je enkels..
pi_69424847
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb net 38 vragen overgtypt zodat ik echt echt echt heel goed weet wat je meestal eet Ik hoop dat je ze een beetje snel kan invullen en dat je er niet heel veel tijd aan kwijt bent. Het ziet er uit als heel veel omdat ik ook heel veel voorbeelden over heb getypt.
done
pi_69424914
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die zijn echt heel erg lelijk . Vind ik dan .

Ik vind het ook leuke foto's Greys!!
Agree. Heel onflatteus. Je krijgt er korte pootjes van ook nog.
pi_69424926
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoen
Ik loop weinig op hoge hakken, dus ik zal het punt wel missen, maar: ballerina's geven toch evenveel steun aan de enkel als pumps? (namelijk: minimaal?)
pi_69424936
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

done
Thanks!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:58:56 #215
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69424943
wat een schattige foto greys. ja ik ga lekker op de bank hangen zo... en dan als ik puf heb opruimen en mn natte was ophangen...
pi_69424977
bluh....

en thuis..

charmante foto's Greys

Vanavond dus naar BBQ. René wil heel graag, en hij gaat ook altijd met mij mee, dus ga ik dit keer ook met hem mee als hij ergens heen gaat, zeg maar.. zie er wel een beetje tegenop aangezien ik nog niet helemaal lekker ben, maar soit gaan met de bus, dus zullen ook niet mega-lang blijven
Ja doei.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:00:26 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69424982
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon omdat je je kuiten/spieren in die omgeving verneukt hebt en je met 11 cm hakken wel rechtop MOET staan. Bij gympen kun je nog wel hangen in je enkels..
Nee, want ik heb ook pumps met even hoge hak zonder enkelbandje/hielondersteuning en die lopen toch een stuk minder lekker dan mijn sportschoenen. Ik heb ook pijn in mijn enkels als ik ballerina's draag.

Ik denk dat mijn enkels overbelast zijn ofzo. Kort gezegd: ik heb er het minste last van met schoenen met een flexibele zool, die ik helemaal strak om mijn voet en enkel heen kan snoeren.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:00:45 #218
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69424993
Net terug van de boodschappen doen, tóch maar wel gedaan.
Was weer meer kwijt dan gepland, gaat altijd zo volgens mij hehe.
Al zat er wel 5kg hondenvoer en voor 6 dagen vlees bij, maar toch.

Zo meteen maar even aan het eten beginnen, andijviestamppot met spekkies én speklapjes.
pi_69425056
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Ewelina het volgende:

Ik denk dat mijn enkels overbelast zijn ofzo. Kort gezegd: ik heb er het minste last van met schoenen met een flexibele zool, die ik helemaal strak om mijn voet en enkel heen kan snoeren.
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:03:20 #220
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69425079
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik wil nog platte open schoenen voor de vakantie hebben, en aangezien ik schoenen moet hebben met ondersteuning voor mijn enkel, denk ik dat dat een goede oplossing is.
Dan zou ik andere kopen, want die dingen geven echt geen steun . Ondersteuning van de enkel zit aan de zijkant, niet aan de achterkant. Voor je enkels is het ook beter als je zool de klap van het lopen een beetje opvangt, de cm zool die je in allstars/ballerina's hebt doen daar helemaal niets voor.

Schoenen die wél goed zijn voor je enkels hoeven niet lelijk te zijn: ik kan mn steunzolen overal inproppen, en als je aangeeft graag hakken te dragen, passen ze de zool daarop aan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:03:41 #221
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69425086
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoen
Ik loop weinig op hoge hakken, dus ik zal het punt wel missen, maar: ballerina's geven toch evenveel steun aan de enkel als pumps? (namelijk: minimaal?)
als je altijd op hakken loopt "verkort" je kuitspier en je pezen, en kun je als je plat loopt een instabiel gevoel in je enkel hebben. de enige manier om dar wat aan te doen is: trainen door op degelijke lage schoenen te lopen (gympen mét goed voetbed, sandalen mét goed voetbed, schoenen die je voet goed omsluiten) en als je spieren weer een beetje normaal zijn hakken en plat regelmatig af te wisselen...

http://www.gva.be/she/mode-en-beauty/gevaren-van-de-hoge-hak.aspx
http://mens-en-gezondheid(...)de-bewuste-mens.html
quote:
Britse artsen verwittigen dat de hakdragers onder ons, die geen zin hebben om latere kwalen en ongemakken te ontwikkelen, best hun hakgedrag beperken tot vijf cm hoogte voor de dames en twee cm voor de heren.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:03:56 #222
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69425093
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ballerina's geven echt minimale steun inderdaad, net als pumps, omdat de schoen eindigt onder je enkel. Zodra er een bandje rond mijn enkel zit, of iig een stuk leer erachter, loopt het een stuk beter. Dus lage sportschoenen kunnen minder goed lopen dan high heels met zo'n enkelbandje.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:05:41 #223
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69425151
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagt
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.

Niet dat hakken de zaak goed hebben gedaan hoor

Overigens ben ik vrij veel thuis en daar loop ik altijd op blote voeten. En ik draag niet altijd hakken, alleen als ik weet dat ik kan zitten.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:06:31 #224
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69425177
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.

Niet dat hakken de zaak goed hebben gedaan hoor
dan zou ik maar eens voor steunzolen gaan kijken... die kún je bovendiena bijna alleen maar kwijt in deugdelijk schoeisel
pi_69425212
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja dat wou ik dus zeggen.

Ik draag nu alleen nog maar hakken naar een feestje..

M'n vriendje: waarom doe je dat toch Je voeten worden er echt niet mooier op en dan weer een bandje dat schuurt en een een wondje maakt. Je voeten moeten langer mee En straks ben je oud en heb je echt lelijke voeten

Kom we gaan leuke gympen voor je kopen !

Dussss nu loop ik voorlopig op slippers Het doet wel een beetje pijn maar goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')