Kijk, en dan heb ik nog een vegetarisch exemplaar aan de haak geslagen ook. Gelukkig is ie wel heeel lief. En gestresst op dit moment...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers geweldig hoorik heb ook Duitse familie en er gaat niks boven een broodje met warme worst en een dikke klodder Duitse mayo!
En sauerkraut erop.
Speaking of food: ik ga eten
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Da's toch geen deugdelijke ondersteuning, Ewelina
Nee dat is gewoon omdat je je kuiten/spieren in die omgeving verneukt hebt en je met 11 cm hakken wel rechtop MOET staan. Bij gympen kun je nog wel hangen in je enkels..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.
donequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb net 38 vragen overgtypt zodat ik echt echt echt heel goed weet wat je meestal eetIk hoop dat je ze een beetje snel kan invullen en dat je er niet heel veel tijd aan kwijt bent. Het ziet er uit als heel veel omdat ik ook heel veel voorbeelden over heb getypt.
Agree. Heel onflatteus. Je krijgt er korte pootjes van ook nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zijn echt heel erg lelijk. Vind ik dan
.
Ik vind het ook leuke foto's Greys!!
Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste open schoenen zijn dat niet..... en ballerina's al helemaal niet. Waar het om gaat, is dat er wat rond de enkel zit en achter de enkel/hiel, dat is de probleemzone. Om die reden lopen mijn 11 cm hoge hakken ook beter dan mijn sportschoenen.
Nee, want ik heb ook pumps met even hoge hak zonder enkelbandje/hielondersteuning en die lopen toch een stuk minder lekker dan mijn sportschoenen. Ik heb ook pijn in mijn enkels als ik ballerina's draag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat je je kuiten/spieren in die omgeving verneukt hebt en je met 11 cm hakken wel rechtop MOET staan. Bij gympen kun je nog wel hangen in je enkels..
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat mijn enkels overbelast zijn ofzo. Kort gezegd: ik heb er het minste last van met schoenen met een flexibele zool, die ik helemaal strak om mijn voet en enkel heen kan snoeren.
Dan zou ik andere kopen, want die dingen geven echt geen steunquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil nog platte open schoenen voor de vakantie hebben, en aangezien ik schoenen moet hebben met ondersteuning voor mijn enkel, denk ik dat dat een goede oplossing is.
als je altijd op hakken loopt "verkort" je kuitspier en je pezen, en kun je als je plat loopt een instabiel gevoel in je enkel hebben. de enige manier om dar wat aan te doen is: trainen door op degelijke lage schoenen te lopen (gympen mét goed voetbed, sandalen mét goed voetbed, schoenen die je voet goed omsluiten) en als je spieren weer een beetje normaal zijn hakken en plat regelmatig af te wisselen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoen
Ik loop weinig op hoge hakken, dus ik zal het punt wel missen, maar: ballerina's geven toch evenveel steun aan de enkel als pumps? (namelijk: minimaal?)
quote:Britse artsen verwittigen dat de hakdragers onder ons, die geen zin hebben om latere kwalen en ongemakken te ontwikkelen, best hun hakgedrag beperken tot vijf cm hoogte voor de dames en twee cm voor de heren.
Ballerina's geven echt minimale steun inderdaad, net als pumps, omdat de schoen eindigt onder je enkel. Zodra er een bandje rond mijn enkel zit, of iig een stuk leer erachter, loopt het een stuk beter. Dus lage sportschoenen kunnen minder goed lopen dan high heels met zo'n enkelbandje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat pumps je enkel/hiel beter ondersteunen dan de gemiddelde sportschoen
Ik loop weinig op hoge hakken, dus ik zal het punt wel missen, maar: ballerina's geven toch evenveel steun aan de enkel als pumps? (namelijk: minimaal?)
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagt
dan zou ik maar eens voor steunzolen gaan kijken... die kún je bovendiena bijna alleen maar kwijt in deugdelijk schoeiselquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had het al als klein kind, toen droeg ik nog geen hakken. En toen ik 3 jaar lang op Dr. Martens liep, had ik er ook last van.
Niet dat hakken de zaak goed hebben gedaan hoor![]()
Ja dat wou ik dus zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No offence, maar denk je niet dat je nu oorzaak en gevolg wat door elkaar haalt? Het lijkt mij niet zo onlogisch dat je enkels overbelast raken als je veel op hoge hakken loopt. En dat kan dan nu wel even prettiger voelen, maar het is toch bepaald niet normaal dat je enkels pijn doen als je sportschoenen of ballerina's draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |