quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
De gewone ob tampons hadden mij al vanaf het begin overtuigd, maar de nieuwe ob Flexia is de absolute tamponluxe. Zo zeker, zo zacht bij het inbrengen/verwijderen. Eenvoudig top. Ik blijf ze gebruiken en ze verder aanbevelen. Fantastische uitvinding.
Yvonne
Ja, ok. Maar volgens mij zijn schoenen die geheel orthopedagogisch verantwoord zijn ook ontzettend lelijk. Nu loop ik er tenminste nog enigzins hip bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is gewoon een stukkie rubber met canvas er overheen. Over een tijd kan je met je tenen het profiel van de zool voelen
Waarom gebruikt jouw Duitser tampons?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
had er maar een woord voor: "unglaublich"..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar volgens mij zijn schoenen die geheel orthopedagogisch verantwoord zijn ook ontzettend lelijk. Nu loop ik er tenminste nog enigzins hip bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr Martens zijn trouwens net zo'n ramp als Allstars![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
[..]Misschien wil ze haar schoenen nog een beetje opvoeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr Martens zijn trouwens net zo'n ramp als Allstars
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]Hoe komt het dat je dat vindt? Gewoon nieuwsgierig hoor, ik heb al jaren niet meer op Dr.Martens gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr Martens zijn trouwens net zo'n ramp als Allstars
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee. Kan iemand helpen?
Als ik bij een geuploade foto in Photobucket op Edit klik kan ik hem draaien, maar ik zie nergens hoe ik dat daarna dan moet opslaan?
Een paar jaar geleden liep ik vrijwel continu op Dr. Martens (geen geld om uberhaupt schoenen te kopen). Ik heb 3 jaar op die dingen gelopen, toen ging de zool stuk en was niet meer te repareren. Maar voor in de zomer zijn ze toch een beetje te warm.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
Ewelinaaa, Dr.Martens >>>>>>>>>>>. all stars, echt. Die dingen lopen heerlijk en de zool en binnenkant is een stuk steviger (plus, leer vs. canvas) en ze gaan echt ontzettend lang mee.
Ik heb ze jaren geleden ook gehad, in het groenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dat vindt? Gewoon nieuwsgierig hoor, ik heb al jaren niet meer op Dr.Martens gelopen.
Ik maak er wel een keer een voor jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis!! Nu heb ik zin in roze taart met witte bloemetjes![]()
Dat mag niet van Heer G 'want dat vindt je harde schijf niet leuk!'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef conleche het volgende:
Greys, ik draai m'n laptop wel om no problem!!Natuurlijk wist ik dat je het kon!!
![]()
Mijn Allstars (3 paar) komen nog uit eind jaren '80!!! Wie wat bewaart........
Ik heb wel minder last van mijn enkels met die All Stars. Denk dat het komt juist omdat ik die schoen helemaal strak om mijn voet en enkel kan aanrijgen (en dat met de meeste Dr. Martens en andere schoenen niet lukt).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ze jaren geleden ook gehad, in het groenze hebben een ontzettend stug, vlak voetbed. Typisch van die schoenen waar je makkelijk steunzolen inpropt.
Het voetbed van allstars is wat zachter. Maar daardoor niet per se slechter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |