Jij hebt hier best vaak last van hè? Weet je wat zou kunnen helpen? Calcium en magnesium supplementen. Mijn man heeft het gelijke probleem in tijden van stress en sinds hij extra calcium en magnesium slikt gaat het een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf, darmen vinden het niet leuk dat ik zo stress over m'n scriptie volgens mij (ervanuitgaande dat het eten van gisteren niet opspeelt) en dat is nogal genant als je op kantoor zit en er maar één damestoilet is
.
Ja regelmatig.. Vooral in periodes van stress en drukte heb ik gemerkt. Ik zit ook wel eens (zonder aanwijsbare reden) een paar dagen verstopt, dat is eigenlijk nog ergerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt hier best vaak last van hè? Weet je wat zou kunnen helpen? Calcium en magnesium supplementen. Mijn man heeft het gelijke probleem in tijden van stress en sinds hij extra calcium en magnesium slikt gaat het een heel stuk beter.
Juist magnesium helpt! Dat zorgt ervoor dat de calcium goed wordt opgenomen, zonder magnesium heb je er weinig aan. Magnesium is krampwerend en ontspannend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik slik al Calcium in combinatie met Zink maar misschien is dat inderdaad ook wel een idee
Dr zit nog steeds caffeine in, alleen minder. Of het slechter is weet ik niet, ik heb alleen gekeken naar de processen om de caffeine eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Is cafeinevrije koffie eigenlijk slecht voor je?
Dat drink ik best veel omdat ik niet te veel gewone koffie wil drinken.
Ah thanksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist magnesium helpt! Dat zorgt ervoor dat de calcium goed wordt opgenomen, zonder magnesium heb je er weinig aan. Magnesium is krampwerend en ontspannend.
Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: ??? Hele drukke avond, maar even kijken of er uberhaüpt tíjd is voor een D.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.
Zo nu alweer thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Thuis!
Met non stop borende burenArghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Afgelopen nacht twee uur geslapen want het was non-stop blauw vd bliksem hier. Zó heftig dat Heer G vond dat we even beneden moesten gaan zitten vannacht. Was echt eng!
En vanmorgen was ook eng, maar toch ook wel gelachen vd zenuwen.
Heb 1 gram (en da's heul veel, schijnt?) paracetamol gehad dus ik voel me kalmmmmmmmmmmmmm
Eerst even twee dagen zo weinig mogelijk doen om het een kans te geven een beginnetje te maken met helen/dichtgaan. Ze kwamen nog een praatje houden dat als je aan de buitenkant een operatiewond hebt dat iedereen dan vanzelf rustig doet, maar dat men met zoiets als dit, wat ook gewoon een wond is maar dan niet zichtbaar, meestal snel teveel doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
Hoe lang blijf je thuis en mag je gewoon alles doen, rondlopen, strijken enzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Strijken mag ik ABSOLUUT niet! Nooit meer zelfs, geloof ik!![]()
Dat mag denk ik niet, net als eten maken, schoonmaken enz.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
Hoe lang blijf je thuis en mag je gewoon alles doen, rondlopen, strijken enzo?
Ik had mazzel dat ik direct 's ochtends bruut vroeg aan de beurt was, want dan zitten je vier wachturen er daarna begin van de middag al opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo nu alweer thuis. Wat fijn dat alles zo goed lijkt te gaan!
1 gram paracetamol, dat is 2 pilletjes. Heb je ook nog andere pijnstillers via infuus gehad? Ik mocht 4x per dag 2 pilletjes paracetamol innemen tegen de pijn. Heb ik ook gewoon gedaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat je weer thuis bent!
Kan iemand mij verder een schop geven? Ik ben aan het leren voor morgen, en oude tentamens (waarvan blijkbaar veel vragen ieder jaar terugkomen) gingen goed, allebei een 7. Maar ik ben mezelf nu gek aan het maken dat het andere artikelen zijn dit jaar en ik het nooit allemaal onthoud en dat de docent ook anders is. Maar de stof is geloof ik vrijwel hetzelfde maar ik zit mezelf helemaal op te fokken dat ik toch wel kan stoppen met leren omdat ik het toch niet haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |