abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:26:27 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69415775
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf, darmen vinden het niet leuk dat ik zo stress over m'n scriptie volgens mij (ervanuitgaande dat het eten van gisteren niet opspeelt ) en dat is nogal genant als je op kantoor zit en er maar één damestoilet is .
Jij hebt hier best vaak last van hè? Weet je wat zou kunnen helpen? Calcium en magnesium supplementen. Mijn man heeft het gelijke probleem in tijden van stress en sinds hij extra calcium en magnesium slikt gaat het een heel stuk beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69415887
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij hebt hier best vaak last van hè? Weet je wat zou kunnen helpen? Calcium en magnesium supplementen. Mijn man heeft het gelijke probleem in tijden van stress en sinds hij extra calcium en magnesium slikt gaat het een heel stuk beter.
Ja regelmatig.. Vooral in periodes van stress en drukte heb ik gemerkt. Ik zit ook wel eens (zonder aanwijsbare reden) een paar dagen verstopt, dat is eigenlijk nog erger

Ik slik al Calcium in combinatie met Zink maar misschien is dat inderdaad ook wel een idee

Vorig jaar september kreeg ik opeens last van haaruitval en hele broze (schrijf je dat zo?) nagels, toen ben ik aan de vitaminepillen gegaan. Ik slik Vitamine B-complex, IJzer complex en Zink/selenium/calcium dus. Zou dat kwaad kunnen, twee vitaminepillen met calcium? *google'en gaat*
pi_69415912
Is cafeinevrije koffie eigenlijk slecht voor je?

Dat drink ik best veel omdat ik niet te veel gewone koffie wil drinken.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:32:39 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69415997
Das mooi balen Merel!

Lijstje so far:

O: 1 cracker met kipfilet
T: 1 plak ontbijtkoek en 2 koffieleutjes (a 30 kcal p.s.)
L: 2 boterhammen: 1x 30+ kaas, 1x kipfilet
T: 1 grapefruit
D: ??? Hele drukke avond, maar even kijken of er uberhaüpt tíjd is voor een D.

Vanavond ff vriendinnetje helpen met haar bank en daarna schilderij voor boven de bank bekijken in Utrecht. Zoef zoef dus.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 26 mei 2009 @ 13:36:00 #55
70532 loveli
N
pi_69416118
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik slik al Calcium in combinatie met Zink maar misschien is dat inderdaad ook wel een idee
Juist magnesium helpt! Dat zorgt ervoor dat de calcium goed wordt opgenomen, zonder magnesium heb je er weinig aan. Magnesium is krampwerend en ontspannend.
crap in = crap out
pi_69416158
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Is cafeinevrije koffie eigenlijk slecht voor je?

Dat drink ik best veel omdat ik niet te veel gewone koffie wil drinken.
Dr zit nog steeds caffeine in, alleen minder. Of het slechter is weet ik niet, ik heb alleen gekeken naar de processen om de caffeine eruit te krijgen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69416163
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Juist magnesium helpt! Dat zorgt ervoor dat de calcium goed wordt opgenomen, zonder magnesium heb je er weinig aan. Magnesium is krampwerend en ontspannend.
Ah thanks Dan ga ik die ook maar halen Ik ben al een ware pillenpottenwinkel aan het vormen
  Vis een optie? dinsdag 26 mei 2009 @ 13:38:15 #58
70532 loveli
N
pi_69416189
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: ??? Hele drukke avond, maar even kijken of er uberhaüpt tíjd is voor een D.
Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.
crap in = crap out
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:44:38 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69416360
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb het even nagekeken, er is precies tijd voor een D.

Maar loveli heeft wel gelijk natuurlijk XM
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 13:48:14 #60
163650 Greys
pi_69416450
Thuis!
Met non stop borende buren Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Afgelopen nacht twee uur geslapen want het was non-stop blauw vd bliksem hier. Zó heftig dat Heer G vond dat we even beneden moesten gaan zitten vannacht. Was echt eng!

En vanmorgen was ook eng, maar toch ook wel gelachen vd zenuwen.
Heb 1 gram (en da's heul veel, schijnt?) paracetamol gehad dus ik voel me kalmmmmmmmmmmmmm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 26 mei 2009 @ 13:50:06 #61
70532 loveli
N
pi_69416514
Shit, kan een mod ff de TT aanpassen?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 mei 2009 @ 13:51:39 #62
70532 loveli
N
pi_69416554
Hoe lang blijf je thuis en mag je gewoon alles doen, rondlopen, strijken enzo?
crap in = crap out
pi_69416558
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Thuis!
Met non stop borende buren Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Afgelopen nacht twee uur geslapen want het was non-stop blauw vd bliksem hier. Zó heftig dat Heer G vond dat we even beneden moesten gaan zitten vannacht. Was echt eng!

En vanmorgen was ook eng, maar toch ook wel gelachen vd zenuwen.
Heb 1 gram (en da's heul veel, schijnt?) paracetamol gehad dus ik voel me kalmmmmmmmmmmmmm
Zo nu alweer thuis . Wat fijn dat alles zo goed lijkt te gaan!

1 gram paracetamol, dat is 2 pilletjes. Heb je ook nog andere pijnstillers via infuus gehad? Ik mocht 4x per dag 2 pilletjes paracetamol innemen tegen de pijn. Heb ik ook gewoon gedaan .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 13:55:47 #64
163650 Greys
pi_69416685
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
Eerst even twee dagen zo weinig mogelijk doen om het een kans te geven een beginnetje te maken met helen/dichtgaan. Ze kwamen nog een praatje houden dat als je aan de buitenkant een operatiewond hebt dat iedereen dan vanzelf rustig doet, maar dat men met zoiets als dit, wat ook gewoon een wond is maar dan niet zichtbaar, meestal snel teveel doet.
En aangezien ik over anderhalve week op vakantie wil, moet ik goed voorzichtig doen.
Ik wilde net het hondje aaien en bukte dus, maar dat leerde ik meteen snel af

Strijken mag ik ABSOLUUT niet! Nooit meer zelfs, geloof ik!

Maar dus niet in bad, niet zwemmen, geen sex, geen tampons, dat soort werk.
Vanmiddag belt de dokter nog die het vanmorgen heeft uitgevoerd, over twee weken belt ze weer. En over drie maanden moet ik me weer bij haar melden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69416730
Greys wel fijn dat het allemaal goed is gegaan
pi_69416735
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Strijken mag ik ABSOLUUT niet! Nooit meer zelfs, geloof ik!
Ik had al zo'n vermoeden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:58:36 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69416779
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
Dat mag denk ik niet, net als eten maken, schoonmaken enz.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 13:59:38 #68
163650 Greys
pi_69416815
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo nu alweer thuis . Wat fijn dat alles zo goed lijkt te gaan!

1 gram paracetamol, dat is 2 pilletjes. Heb je ook nog andere pijnstillers via infuus gehad? Ik mocht 4x per dag 2 pilletjes paracetamol innemen tegen de pijn. Heb ik ook gewoon gedaan .
Ik had mazzel dat ik direct 's ochtends bruut vroeg aan de beurt was, want dan zitten je vier wachturen er daarna begin van de middag al op Wel apart dat toen ik moest plassen, dat je dan met bed en al er heen wordt gereden Ik had zoiets van, die vijf stappen zet ik zelf wel even.

Ik mag paracetamol en allieve/alleve (ik kan echt niet meer nadenken hoe schrijf je dat ook weer?) nemen.
Had blaadjes mee maar ik moest elke zin 13 keer lezen voordat ik hem snapte en over 1 post doe ik ook drie keer zo lang als anders merk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69416833
Wat fijn dat je zo snel alweer thuis bent Greys!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:00:25 #70
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69416853
wat fijn Greys!

Ik ga maar eens aan de studie geloof ik. Ben echt ontzettend moe, zou zo kunnen slapen. Misschien ga ik ook eerst wel een dutje doen ofzo.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 14:03:05 #71
163650 Greys
pi_69416924
Ik ga ook een tukkie doen.
Wat een eng weer zeg, vannacht. We hebben nog niet in de schuur/garage durven kijken aangezien die vorige week al blank stond Heer G is ook thuis vanmiddag en die moet donderdag wel naar Newcastle maar hij hoeft deze week geen nachtjes weg, dat heeft ie speciaal geregeld

Tot strakjs en dan ga ik ook even netjes jullie berihchten teruglezen hoor en reageren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:04:43 #72
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69416986
Greysie fijn dat je weer thuis bent!

Kan iemand mij verder een schop geven? Ik ben aan het leren voor morgen, en oude tentamens (waarvan blijkbaar veel vragen ieder jaar terugkomen) gingen goed, allebei een 7. Maar ik ben mezelf nu gek aan het maken dat het andere artikelen zijn dit jaar en ik het nooit allemaal onthoud en dat de docent ook anders is. Maar de stof is geloof ik vrijwel hetzelfde maar ik zit mezelf helemaal op te fokken dat ik toch wel kan stoppen met leren omdat ik het toch niet haal.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69417056
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat je weer thuis bent!

Kan iemand mij verder een schop geven? Ik ben aan het leren voor morgen, en oude tentamens (waarvan blijkbaar veel vragen ieder jaar terugkomen) gingen goed, allebei een 7. Maar ik ben mezelf nu gek aan het maken dat het andere artikelen zijn dit jaar en ik het nooit allemaal onthoud en dat de docent ook anders is. Maar de stof is geloof ik vrijwel hetzelfde maar ik zit mezelf helemaal op te fokken dat ik toch wel kan stoppen met leren omdat ik het toch niet haal.
Doe normaal . Je hebt zo hard geleerd, nu opgeven is wel het stomste dat je kan doen, want dan had je afgelopen week net zo goed in de zon kunnen liggen en relaxen. Even doorzetten dus! Meteen ook een peptalk voor mezelf, ik heb er geen zin meer in
pi_69417118
Greys wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je weer thuis bent
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:11:18 #75
331 Merel
Be here now.
pi_69417224
Greys wat fijn dat je al zo snel weer thuis bent! En nou even goed uitrusten en vooral noooooit meer strijken

Mijn laminaatvloer lijkt het overleefd te hebben en het matras droogt goed op, maar ik vraag me inderdaad af of dat niet heel erg gaat stinken. Maar dat is afwachten. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik een hele goede inboedelverzekering heb die ook de schade dekt als je zelf zo stom bent geweest om het raam open te laten staan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')