quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom zou ik bellen?![]()
Nadat ik dat geroepen had kwam Nijns langs
Toen was ik niet meer alleen![]()
Brabant is vast nog ver van jou vandaan
quote:
Ja, dat is al een tijdje. Geen devver die op die melding reageert in BUG.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Frutsel het volgende:
Krijg vaak een foutmelding dat de website niet kan worden geopend en dan wordt afgebroken
Ow, ik dacht echt dat het iets aan mijn eigen pc wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is al een tijdje. Geen devver die op die melding reageert in BUG.
En zo is het.quote:
Laatste sollicitatie die ik had lopen. Geen idee nog waarom ookquote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste sollicitatie die ik had lopen. Geen idee nog waarom ook
Krijg je dat nog te horen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die benauwde warmte laat jou ijlen, zo te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
Wat zaten jullie aan het einde van de vorige toch te ijlen over noodweer? Ik heb de heel nacht geen druppel regen of wat dan ook gehad. Alleen is het vies, plakkerig en benauwd.
Ga fietsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die benauwde warmte laat jou ijlen, zo te zien.
Wat lopen jullie te ijlen over noodweer of vies, plakkerig en benauwd weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
Wat zaten jullie aan het einde van de vorige toch te ijlen over noodweer? Ik heb de heel nacht geen druppel regen of wat dan ook gehad. Alleen is het vies, plakkerig en benauwd.
Nogal ja, zie het even niet meer zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is balen.
En nu dus even geen opties meer?
Maar gaan ze je dat nog wel zeggen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*bummer*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, zie het even niet meer zo.
Nope, geen opties, alles wat ik zie is vies ver weg
@Sjowhan, als ik niets hoor vandaag mail ik er morgen weer achteraan.
Zal ik het even begrijpelijk maken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
Ja, in diequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik het even begrijpelijk maken?
20.00 uur: regen
21.00 uur: stortregen
22.00 uur: stortregen + storm + onweer
05.00 uur: einde noodweer
Het is droogquote:
Sinds wanneer zijn de kop van Noord-Holland, Friesland en Groningen ook Randstad? Je kunt dus beter zeggen: in het beschaafde deel van Nederland, plus Frieslandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in dierandstad
zeker
.
18:00 bewolkt
20:00 opklaringen
21:00 helder
08:00 zon
10:00 bewolkt en benauwd
Het waait en is nat buiten, halfgebakken vlaaiquote:
Dan zit je duidelijk in het verkeerde deel van Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Het waait en is nat buiten, halfgebakken vlaai.
Mja, je komt vanochtend ook op zo weinig andere plaatsen, met die chaos op het spoor en op de wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit je duidelijk in het verkeerde deel van Nederland.
Hoe zit het met je afstuderen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, zie het even niet meer zo.
Nope, geen opties, alles wat ik zie is vies ver weg
@Sjowhan, als ik niets hoor vandaag mail ik er morgen weer achteraan.
Mijn trein reed uitstekend op tijd andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, je komt vanochtend ook op zo weinig andere plaatsen, met die chaos op het spoor en op de weg.
Dat was dan vast de enige vandaagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn trein reed uitstekend op tijd anders.
Welnee, Zelfs de veolialalalalala deed het op tijdquote:
Ik vond het ook wel grappig omt e zien dat in heel Nederland amper een trein leek te rijden, maar op het Mucktraject geen problemen werden gemeld... de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, Zelfs de veolialalalalala deed het op tijd
echt Hollandsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
het drupte net tussen de zonnestralen door
maf weer dit..
Ja, om zijn gelijk te halen heeft mart wat regen hierheen gestuurdquote:
Het zal wel spam zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wut? mijn reply daar is net weggehaald
Juistem, net zo makkelijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, om zijn gelijk te halen heeft mart wat regen hierheen gestuurd.
Geloof je ons nu dan wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, om zijn gelijk te halen heeft mart wat regen hierheen gestuurd.
Nee.quote:
Een plastic zakhouder of een houder voor plastic zakken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb bij de IKEA een plastic zak houder gehaald.. Kijk, dat zijn investeringen voor een makkelijker leven.
Hier ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
De zon schijnt weer, de bui was niet overtuigend.
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een plastic zakhouder of een houder voor plastic zakken?
Zit dat lekker, zo'n zweedse onderbroek?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb bij de IKEA een plastic zak houder gehaald.. Kijk, dat zijn investeringen voor een makkelijker leven.
ooh, ik doelde op mijn vriendin eigenlijk. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit dat lekker, zo'n zweedse onderbroek?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.
Lekker is dat he.. 9quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef Muck het volgende:
ow... het heeft hier welgeteld een uurtje gestormd en geonweerd, maar daarna scheen de zon weer
Dikke knuffel van deze kantquote:
Thxquote:
Toch niet zo'n plastic koker met van die gaten er in in allerlei 'vrolijke' kleuren verkrijgbaar met zo'n zelfklevende strip zodat je hem 'lekker handig in, bijvoorbeeld de kelder, kan plakken'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.
DIkke knuff ook van mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
@ indah, want afgewezen bij het mmc.
jaquote:
quote:
hier ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Het waait trouwens als een gek hier.
Da's minder...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
@ indah, want afgewezen bij het mmc.
Ja, de RATIONELL VARIERA, en ik heb hem in het wit. Heb geen kelder namelijk, dus hij moet niet echt opvallend in de keuken komen te hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toch niet zo'n plastic koker met van die gaten er in in allerlei 'vrolijke' kleuren verkrijgbaar met zo'n zelfklevende strip zodat je hem 'lekker handig in, bijvoorbeeld de kelder, kan plakken'?
Heb um gister eindelijk besteld, mijn nieuwe (en eerste) laptop danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
wel potverdikke.... mijn laptop wil mijn telefoon maar niet herkennen /mad
ik heb deze zo van rond de kerst en hij is echtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb um gister eindelijk besteld, mijn nieuwe (en eerste) laptop dan
WIzquote:
Ach, ik moet toegeven: hij is best handigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de RATIONELL VARIERA, en ik heb hem in het wit. Heb geen kelder namelijk, dus hij moet niet echt opvallend in de keuken komen te hangen.
Nee, dat zou wel eens een heel goede zet kunnen zijn. Als hij Petrovic maar niet mee neemtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jol naar Ajax
krijg je daar een pesthumeur van?
Ik had het dan ook over eindhovenquote:
quote:
ik wou dat ik mn pc naar de directeur kon gooienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]ik smijt net mijn pen de woonkamer in omdat ik er schoon genoeg van heb
Ik mis Mook-Molenhoekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. 'ns kijken. Wat kwam ik nog meer doen op kantoor?
Kan opzich wel..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wou dat ik mn pc naar de directeur kon gooien
maar dan vrees ik dat ik morgen niet hoef te komen werkenquote:
Lekker dagje vrijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar dan vrees ik dat ik morgen niet hoef te komen werken
Nu netquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
koel flessie, hoe laat was je nou eindelijk klaar?
Er staat ook nergens dat dit ALLE stations van Polen zijnquote:
Haha, gewoon rustig blijvenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]ik smijt net mijn pen de woonkamer in omdat ik er schoon genoeg van heb
Is dat bij je nieuwe baan? (die had je toch?)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wou dat ik mn pc naar de directeur kon gooien
Boczowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu netHeb er gisteren voortijdig mee moeten stoppen wegens invallende beschonkenheid, hetgeen zich uit in het tweemaal voorkomen van 1 van de getoonde bordjes
Huiskamervraag: Welk bordje staat er tweemaal tussen?
Hoi trouwens allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valsspeler.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee homo, dat zijn verschillende bordjes van hetzelfde station
Kutno?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu netHeb er gisteren voortijdig mee moeten stoppen wegens invallende beschonkenheid, hetgeen zich uit in het tweemaal voorkomen van 1 van de getoonde bordjes
Huiskamervraag: Welk bordje staat er tweemaal tussen?
Hoi trouwens allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muckquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is dat bij je nieuwe baan? (die had je toch?)
Ik doe mijn bestquote:
Wat heb ik nu gewonnenquote:
Een voetreis naar Zychlin.quote:
Tof! ook iets van een Tom Tom om me de weg te wijzen of niet?quote:
ik was te langzaamquote:
Je volgt de zon maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tof! ook iets van een Tom Tom om me de weg te wijzen of niet?
Aah, een groot comité dat over de prijzen gaat zie ik alquote:
flinke tegenvaller dus...quote:
komt vast goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestheb gewoon een hekel aan schrijvers die hoofdstukken schrijven van 200 pagina's waarvan 150 pagina's gewoon onzin is
en toch moet ik er doorheen.. Blaa
Ga nu maar lekker even thee drinken en dan verder met een ander vak
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
Hier doen we bijna alles samen
net de Tros...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
Hier doen we bijna alles samen
net de Tros...
Dat ben ik met je eensquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensheb maar even een trui uit de kast getrokken.
Stoer zijn wijquote:
Watjes zijn julliequote:
Dat is net zoiets als "Aardappelen met nootmuskaat"quote:
Nee, pijnboompitten en flink wat strooikaas erover. Wat groente in olijfolie erbij wokken en we zijn weer helemaal goed bezig. Eergisteren GeBBQ'ed, dus een keer zonder vlees is niet zo'n rampquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als "Aardappelen met nootmuskaat"Je hoort het mij niet zeggen hoor, maar ontbreekt er niet iets?
Oh dat helpt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knufffffffffffffeling [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zout?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als "Aardappelen met nootmuskaat"Je hoort het mij niet zeggen hoor, maar ontbreekt er niet iets?
Zout is alleen nodig als je niet kan koken of kutkwaliteit ingredienten hebtquote:
40 dagen zonder seks kijken?quote:
Ik mag graag een snufje extra zout (en ook andere kruiden overigens) bij bepaalde gerechten hebben. Houd wel van een beetje smaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zout is alleen nodig als je niet kan koken of kutkwaliteit ingredienten hebt
Ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag graag een snufje extra zout (en ook andere kruiden overigens) bij bepaalde gerechten hebben. Houd wel van een beetje smaak.
Lekker he, die warme trui?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook inderdaadHeeft niks met de kwaliteit van producten te maken.
Heerlijkquote:
Nee hoor, daar ga ik zeker niet naar kijkenquote:
Die staan daar altijdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Fha het volgende:
Oh dat helpt wel![]()
Ik moest zondag nog even aan je denken, bij Hoorn stond er echt een prachtige stoomlocomotief. Ik wou nog foto maken maar dat lukte niet door het glas heen
Dan zal je nu wel hoofdpijn hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef JortK het volgende:
De bliksem is vannacht 75.000 keer ingeslagen.
Dat is dan pech voor diegene. Hier nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef JortK het volgende:
Waarvan ongeveer 28 keer in een relaiskast bij een sein of een overwegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef JortK het volgende:
Ja hij ging even naar voren rijden en toen weer terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die staan daar altijdAlleen in het weekend komen ze ook nog weleens buiten
Heb er weleens een ritje mee gemaakt ook
Goede keuzequote:
Zout is geen kruidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag graag een snufje extra zout (en ook andere kruiden overigens) bij bepaalde gerechten hebben. Houd wel van een beetje smaak.
ik ook nauwelijks.. boeien, volgende week weer lekker naar Indonesie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik heb overigens helemaal niks mee gekregen van onweer of wat dan ook
Ja doe maar zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook nauwelijks.. boeien, volgende week weer lekker naar Indonesie.
Smaken verschillen he.. en inderdaad is zout geen specerijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zout is geen kruid
Er zit al genoeg zout in producten, dus het is niet nodig. Zout is een smaakversterker, ik houd van authentiek.
Ik ben me om 4 uur helemaal de tering geschrokken drvan. En toen ik uit het raam keek was het wel idd dat je zegt "pret voor het hele gezin"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik heb overigens helemaal niks mee gekregen van onweer of wat dan ook
Gelukkig wel. Maar ik mis het zout dus nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Smaken verschillen he.. en inderdaad is zout geen specerij
Dat is het zekerquote:
dank jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het zekermaar ik gun het je wel hoor
Als ik dat maar vaak genoeg zeg mag ik vast een keer meequote:
Mijn koffer is alweer bijna vol. Volgende keer dan maar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik dat maar vaak genoeg zeg mag ik vast een keer mee![]()
Waar:9quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Straks DoA. Al heb ik die al gezien, dus ik ga niet kijken. Kutverhaal met lekkere vrouwen
Veronica. Holly Valancequote:
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn koffer is alweer bijna vol. Volgende keer dan maar?
Dead on Arrival?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Straks DoA. Al heb ik die al gezien, dus ik ga niet kijken. Kutverhaal met lekkere vrouwen
Dead or Alive, gebaseerd op een vechtspel van de playstation (geloof ik). Zoals elke film die gebaseerd is op een spel: flutzooiquote:
Een of andere flutfilm met lekkere wijven. Die pinguin zegt het zelf.quote:
Ik vind het gewoon humor. En dat voor een EO programmaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef Fha het volgende:
Ik ga wel gewoon 40 dagen zonder seks kijkenDan kan ik me weer afvragen of ik echt wel 20 ben en niet stiekem 50
het grote hersenspoelen is begonnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon humor. En dat voor een EO programma
Ik neuk prima, dank je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het grote hersenspoelen is begonnen.
gelukkig.quote:
Ik verbaas me er gewoon over dat er werkelijk mensen zijn die zoooo kansloos zijn!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon humor. En dat voor een EO programma
Dus eigenlijk gewoon leedvermaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat er werkelijk mensen zijn die zoooo kansloos zijn!
is dat niet die herhaling van een uitzending uit 1990?quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon leedvermaak.
Hoe kansloos?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat er werkelijk mensen zijn die zoooo kansloos zijn!
Nee, zitten beelden in van januari 2006.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
is dat niet die herhaling van een uitzending uit 1990?
Geen gesprek kunnen aanknopen, alleen maar seksen. Kansloos imho.quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gesprek kunnen aanknopen, alleen maar seksen. Kansloos imho.
quote:
Hoerenlopers? Bij de EO? Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gesprek kunnen aanknopen, alleen maar seksen. Kansloos imho.
Die muts op tv. Duh.quote:
Ik kijk geen tvquote:
Snol die met alles wat los en vast zit neukt. En na 40 dagen meteen iemand's vriendje wilt neuken of zo. Door de drankquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snol die met alles wat los en vast zit neukt. En na 40 dagen meteen iemand's vriendje wilt neuken of zo. Door de drank
Twitter een end op kansloesoequote:
zijn de regeltjes die geen regeltjes zijn weer veranderd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter een end op kansloesoeik mag ook geen tieten posten, niet eens achter een spoiler
Ik zet ze achter spoilerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zijn de regeltjes die geen regeltjes zijn weer veranderd?
De normale dagcijfers laat ik sinds vrijdag weer aan OA over, trouwens.quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 indahnesia.com
02. 045 Pheno
03. 026 Fha
04. 020 MPG
05. 019 DaMart
06. 017 Dr_Flash
07. 015 Ladylike
08. 014 Nijns
09. 014 JortK
10. 014 marcb1974
11. 013 Frutsel
12. 010 OA
13. 009 dndiek
14. 009 Sjowhan
15. 008 Pien85
16. 007 Muck
17. 004 cablegunmaster
18. 003 BrandX
19. 001 goldfinger1963
Reeks-statistieken!
Gewoon niet kijken is ook een optie. Ik ga er niet van uit dat er iets fatsoenlijks voor terug komt namelijkquote:
Als je verkeerd zit, moet je recht gaan zitten!quote:
Geen idee, dat heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef krootje het volgende:
[..]
Dat zei toch Wendy van Dijk altijd met die Ushi? Of zit ik nu verkeerd?
La me raden.. jij bent Foks huisfysiotherapeut?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je verkeerd zit, moet je recht gaan zitten!
FOUT!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:18 schreef krootje het volgende:
[..]
La me raden.. jij bent Foks huisfysiotherapeut?
Een kwartier? Damn.. óf je sopt heel langzaam of je vind het gewoon lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:![]()
![]()
sta ik hier gewoon een kwartier af te wassen![]()
wat een begin van de dag
Bustedquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef krootje het volgende:
[..]
Een kwartier? Damn.. óf je sopt heel langzaam of je vind het gewoon lekker
tegen betaling doe ik bijna allesquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:28 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel een afwasje voor je hoor
niet veelquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef krootje het volgende:
[..]
Wat brengt dat nou op, een kwartiertje 'afwassen'?
Een nieuw hoogtepunt op de dag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef krootje het volgende:
[..]
Wat brengt dat nou op, een kwartiertje 'afwassen'?
Mogguh nijnsquote:
Thuis heb ik een afwasmachinequote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef krootje het volgende:
Nah ja gelukkig heb ik ook niet zo heel veel afwas.. ik denk dat het met een minuutje of 5 wel gepiept is. Dat valt dan weer mee, toch?
Ja ik ook, maar mun bttrijen zijn leeg... Mogguh Nijns!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh nijns![]()
[..]
Thuis heb ik een afwasmachine
Hai!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh nijns![]()
[..]
Thuis heb ik een afwasmachine
Haai! Batterijen in je afwasmachine...?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:45 schreef krootje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar mun bttrijen zijn leeg... Mogguh Nijns!
Sjowquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Geen vertragingen qua trein, maar wel qua verslapen.
Hier en krootje wilde me ook overhalen maar daar trap ik lekker niet inquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai!
Waar ging je dan afwassen?
[..]
Haai! Batterijen in je afwasmachine...?
[..]
Sjow
Ha Nijnsquote:
Goeie smorreges lekker dierquote:
Fruts!quote:
Moet toch werken, doe mij maar lekker weer in het weekendquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ha Nijns.
Het weer is in ieder geval veel beter dan gisteren. Alhoewel gisteravond werd het ook steeds beter, en kon ik nog lekker in het zonnetje zitten
quote:
quote:
Hellow mannen *doet winken met wenkbrauwen enzo*quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, pak je voor mij ook even een ijsje?
Ja, behalve dat ik een beetje pissig ben... En met jou dan?quote:
Pissigquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik een beetje pissig ben... En met jou dan?
Ik heb mijn begeleider vanuit school al 4 keer een mail gestuurd met wanneer ik wil afstuderen, welke planning ik heb tot die tijd en de vraag of dat haalbaar is en ik nog ergens aan moet denken en hij reageert gewoon niet..quote:
Ha, lekker geil nat soppend neukmonsterquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
Hellow mannen *doet winken met wenkbrauwen enzo*
Heey lekkertjequote:
Nijnsquote:
Ola Kindercola Lekker ysjeholaquote:
Mogguhquote:
Bierquote:
Dagmarktquote:
Darom, de telefoon!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb mijn begeleider vanuit school al 4 keer een mail gestuurd met wanneer ik wil afstuderen, welke planning ik heb tot die tijd en de vraag of dat haalbaar is en ik nog ergens aan moet denken en hij reageert gewoon niet..
Nou issie sjtukquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die partytent5cm grote hagelstenen
Ik weet alleen dat Pa_Fles handelt in die dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Zou je voor zoiets nu verzekerd zijn?
Of zou de verzekering dan zeggen:"Tja, had u hem maar binnen moeten halen"
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te vorenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Zou je voor zoiets nu verzekerd zijn?
Of zou de verzekering dan zeggen:"Tja, had u hem maar binnen moeten halen"
Man:"Ja maar we waren op vakantie"quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te voren
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te voren
Pardon??quote:Het verbond noemt de schade 'behoorlijk hoog'. Oorzaak is het verrassingselement: het KNMI kondigde geen waarschuwing aan, waardoor mensen geen maatregelen hebben kunnen nemen.
Ik wacht vandaag nog even af, anders bel ik hem morgen..quote:
Nou volgens mij twee dagen van te voren al dat het bekend was. En bij ons in de buurt is niet eens wat gebeurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:
[..]
Pardon??
Precies!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een waarschuwing, maar geen weeralarmquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:
[..]
Pardon??
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een waarschuwing, maar geen weeralarm![]()
75 duizend bliksems en toch geen alarm
Uiteraard, maar zoals je zelf al zegtquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, tegenwoordig kan men niet eens meer nadenken bij zoiets. Het valt me nog mee dat men ademt.
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garagequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.
Inderdaad, geen waarschuwing: http://www.nu.nl/algemeen(...)or-zware-buien.html.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Pardon??
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garage
Ik kocht mijn auto inclusief hagelschade, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garage
Er zijn ook mensen die alleen een schuur hebben of in een flat wonen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?
Zat van die debielen die dat zo hebben jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?
ik kreeg er vorige week nog bijna een op mijn kop /madquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat van die debielen die dat zo hebben ja
Muckjequote:
Was je in de Randstad?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kreeg er vorige week nog bijna een op mijn kop /mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |