Haha, lekker hoor!.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben we zo'n 6 uur onweer gehad, begon om 22:00 en na 4:00 uur heb ik niets meer gehoord en sliep ik eindelijk.
Lekker kort nachtje danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben we zo'n 6 uur onweer gehad, begon om 22:00 en na 4:00 uur heb ik niets meer gehoord en sliep ik eindelijk.
Het is alweer voorbij hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou best even een dagje naar Nederland willen
Mja, nog een geluk dat ik thuiswerk, nu kon ik anderhalf uur langer blijven liggen en heb ik geen last van de treinchaosquote:
Met tussenpozen hier ook ongeveer welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet voor t onweer hoor, gewoon, zomaar... Beetje heimweeïgquote:
Vandaag ook thuis werken? Toch alleen op maandag en vrijdag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, nog een geluk dat ik thuiswerk, nu kon ik anderhalf uur langer blijven liggen en heb ik geen last van de treinchaos.
Ik had maar een kwartier vertraging. Er was ook te weinig materieel (maar 1 treinstel richting Breda waardoor het nokkie nokkie stond). En richting Schiphol reed de stoptrein helemaal niet vanwege te weinig materieelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, nog een geluk dat ik thuiswerk, nu kon ik anderhalf uur langer blijven liggen en heb ik geen last van de treinchaos.
Ik heb gisteren op kantoor gewerkt, dus even omgeruildquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:32 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag ook thuis werken? Toch alleen op maandag en vrijdag?
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen, en die rijden vast ook vertraagd. Dan mis ik de aansluiting naar Woerden dus, en heb ik minimaal een half uur vertraging. Maar ik zag dat op dat traject ook met vertraging wordt gereden. De alternatieve route via Den Haag en Gouda vanaf Leiden kent ook zo zijn problemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had maar een kwartier vertraging. Er was ook te weinig materieel (maar 1 treinstel richting Breda waardoor het nokkie nokkie stond). En richting Schiphol reed de stoptrein helemaal niet vanwege te weinig materieel. En het was ook niet zeker of de volgende stoptrein wel ging rijden
.
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op kantoor gewerkt, dus even omgeruild.
Mja, er was een aanrijding met een boom volgens de borden op Leiden Centraalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen, en die rijden vast ook vertraagd. Dan mis ik de aansluiting naar Woerden dus, en heb ik minimaal een half uur vertraging. Maar ik zag dat op dat traject ook met vertraging wordt gereden. De alternatieve route via Den Haag en Gouda vanaf Leiden kent ook zo zijn problemen.
Dan zou ik als alternatief nog via Amsterdam kunnen reizen, maar Haarlem-Amsterdam ligt helemaal plat, dus dat zou sowieso geen optie zijn.
En als ik dan met de auto zou gaan, kwam ik een kilometer of 30 aan files tegen, vooral stilstaand verkeer, met een vertraging die wel kon oplopen tot ongeveer 45 minuten.
Zowel tussen Leiden en Den Haag als Haarlem en Amsterdam lag er een boom waar een trein op is geknald. Ik las al ergens dat dat tussen 4 en 5 uur gebeurd is vannacht. In het donker en met die regen, heeft de machinist die boom waarschijnlijk niet meer op tijd kunnen zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, er was een aanrijding met een boom volgens de borden op Leiden Centraal. Natuurlijk eentje die omgevallen is, maar ik neem aan dat je als machinist ook wel vooruit kan zien en ziet dat er zo'n ding op de rails ligt.
Blijkbaar reden de sneltreinen richting Schiphol (vanaf Leiden dus) wel, maar aangezien ik de andere kant op moet (Den Haag HS) heb ik me daar voor de rest niet mee bezig gehouden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de fiets naar Woerden is waarschijnlijk wel sneller dan met trein of auto vandaag ja.
Ah, dat verklaart een hoop dan jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zowel tussen Leiden en Den Haag als Haarlem en Amsterdam lag er een boom waar een trein op is geknald. Ik las al ergens dat dat tussen 4 en 5 uur gebeurd is vannacht. In het donker en met die regen, heeft de machinist die boom waarschijnlijk niet meer op tijd kunnen zien.
Duik terug je bed in!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik moest maar 's wat gaan doenIk heb echt GEEN zin vandaag
join the clubquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:52 schreef Pien85 het volgende:
En het is pas dinsdagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:52 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nijns
Wat heb je gedaan afgelopen nacht?
quote:*
Vliegtickets Indonesie
Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Bekijk nu het Indonesie overzicht
waarheen-waarvoor.nl/Jakarta
ik zit in Eindhoven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wakker gelegen van het onweer
Indah, waar verblijf jij eigenlijk in NL?
ik heb mijn raam open gezet juistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef dndiek het volgende:
Ola
Eén keer wakker geworden om mijn raam dicht te doen, heel ff vanuit mijn zolderraam naar buiten gekekenen daarna weer heel snel in slaap gevallen
whehe.. sorry..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:21 schreef dndiek het volgende:
Indah, wil je iets minder spammen?
Mijn google ads raken van slag
[..]
* Nijns is Brabanderquote:
Omg. Den Boschquote:
Naja, toen ik ging studeren ging ik daar weg maar het ligt lekker dicht bij elkaar jaquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Frutseputs
Ikke lekkur wel.. lekkur puh!
Ben wel een beetje overgelopen nuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Brabant![]()
* Frutsel ligt hier alleen in een wildvreemde stad... LALALALALAAAAA
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ola
Nog een paar uur, dan kan ik eindelijk weer naar huis.
Maakt nix uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben wel een beetje overgelopen nu
* Nijns naar Guus gaat
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Brabant![]()
* Frutsel ligt hier alleen in een wildvreemde stad... LALALALALAAAAA
Waarom zou ik bellen?quote:
Waarop?quote:
Forum Opties | |
---|---|