Een nieuw hoogtepunt op de dag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef krootje het volgende:
[..]
Wat brengt dat nou op, een kwartiertje 'afwassen'?
Mogguh nijnsquote:
Thuis heb ik een afwasmachinequote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef krootje het volgende:
Nah ja gelukkig heb ik ook niet zo heel veel afwas.. ik denk dat het met een minuutje of 5 wel gepiept is. Dat valt dan weer mee, toch?
Ja ik ook, maar mun bttrijen zijn leeg... Mogguh Nijns!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh nijns![]()
[..]
Thuis heb ik een afwasmachine
Hai!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh nijns![]()
[..]
Thuis heb ik een afwasmachine
Haai! Batterijen in je afwasmachine...?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:45 schreef krootje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar mun bttrijen zijn leeg... Mogguh Nijns!
Sjowquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Geen vertragingen qua trein, maar wel qua verslapen.
Hier en krootje wilde me ook overhalen maar daar trap ik lekker niet inquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai!
Waar ging je dan afwassen?
[..]
Haai! Batterijen in je afwasmachine...?
[..]
Sjow
Ha Nijnsquote:
Goeie smorreges lekker dierquote:
Fruts!quote:
Moet toch werken, doe mij maar lekker weer in het weekendquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ha Nijns.
Het weer is in ieder geval veel beter dan gisteren. Alhoewel gisteravond werd het ook steeds beter, en kon ik nog lekker in het zonnetje zitten
quote:
quote:
Hellow mannen *doet winken met wenkbrauwen enzo*quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, pak je voor mij ook even een ijsje?
Ja, behalve dat ik een beetje pissig ben... En met jou dan?quote:
Pissigquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik een beetje pissig ben... En met jou dan?
Ik heb mijn begeleider vanuit school al 4 keer een mail gestuurd met wanneer ik wil afstuderen, welke planning ik heb tot die tijd en de vraag of dat haalbaar is en ik nog ergens aan moet denken en hij reageert gewoon niet..quote:
Ha, lekker geil nat soppend neukmonsterquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
Hellow mannen *doet winken met wenkbrauwen enzo*
Heey lekkertjequote:
Nijnsquote:
Ola Kindercola Lekker ysjeholaquote:
Mogguhquote:
Bierquote:
Dagmarktquote:
Darom, de telefoon!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb mijn begeleider vanuit school al 4 keer een mail gestuurd met wanneer ik wil afstuderen, welke planning ik heb tot die tijd en de vraag of dat haalbaar is en ik nog ergens aan moet denken en hij reageert gewoon niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |