Haha, gewoon rustig blijvenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]ik smijt net mijn pen de woonkamer in omdat ik er schoon genoeg van heb
Is dat bij je nieuwe baan? (die had je toch?)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wou dat ik mn pc naar de directeur kon gooien
Boczowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu netHeb er gisteren voortijdig mee moeten stoppen wegens invallende beschonkenheid, hetgeen zich uit in het tweemaal voorkomen van 1 van de getoonde bordjes
Huiskamervraag: Welk bordje staat er tweemaal tussen?
Hoi trouwens allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valsspeler.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee homo, dat zijn verschillende bordjes van hetzelfde station
Kutno?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu netHeb er gisteren voortijdig mee moeten stoppen wegens invallende beschonkenheid, hetgeen zich uit in het tweemaal voorkomen van 1 van de getoonde bordjes
Huiskamervraag: Welk bordje staat er tweemaal tussen?
Hoi trouwens allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muckquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is dat bij je nieuwe baan? (die had je toch?)
Ik doe mijn bestquote:
Wat heb ik nu gewonnenquote:
Een voetreis naar Zychlin.quote:
Tof! ook iets van een Tom Tom om me de weg te wijzen of niet?quote:
ik was te langzaamquote:
Je volgt de zon maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tof! ook iets van een Tom Tom om me de weg te wijzen of niet?
Aah, een groot comité dat over de prijzen gaat zie ik alquote:
flinke tegenvaller dus...quote:
komt vast goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestheb gewoon een hekel aan schrijvers die hoofdstukken schrijven van 200 pagina's waarvan 150 pagina's gewoon onzin is
en toch moet ik er doorheen.. Blaa
Ga nu maar lekker even thee drinken en dan verder met een ander vak
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
Hier doen we bijna alles samen
net de Tros...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
Hier doen we bijna alles samen
net de Tros...
Dat ben ik met je eensquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensheb maar even een trui uit de kast getrokken.
Stoer zijn wijquote:
Watjes zijn julliequote:
Dat is net zoiets als "Aardappelen met nootmuskaat"quote:
Nee, pijnboompitten en flink wat strooikaas erover. Wat groente in olijfolie erbij wokken en we zijn weer helemaal goed bezig. Eergisteren GeBBQ'ed, dus een keer zonder vlees is niet zo'n rampquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als "Aardappelen met nootmuskaat"Je hoort het mij niet zeggen hoor, maar ontbreekt er niet iets?
Oh dat helpt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knufffffffffffffeling [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zout?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als "Aardappelen met nootmuskaat"Je hoort het mij niet zeggen hoor, maar ontbreekt er niet iets?
Zout is alleen nodig als je niet kan koken of kutkwaliteit ingredienten hebtquote:
40 dagen zonder seks kijken?quote:
Ik mag graag een snufje extra zout (en ook andere kruiden overigens) bij bepaalde gerechten hebben. Houd wel van een beetje smaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zout is alleen nodig als je niet kan koken of kutkwaliteit ingredienten hebt
Ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag graag een snufje extra zout (en ook andere kruiden overigens) bij bepaalde gerechten hebben. Houd wel van een beetje smaak.
Lekker he, die warme trui?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook inderdaadHeeft niks met de kwaliteit van producten te maken.
Heerlijkquote:
Nee hoor, daar ga ik zeker niet naar kijkenquote:
Die staan daar altijdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Fha het volgende:
Oh dat helpt wel![]()
Ik moest zondag nog even aan je denken, bij Hoorn stond er echt een prachtige stoomlocomotief. Ik wou nog foto maken maar dat lukte niet door het glas heen
Dan zal je nu wel hoofdpijn hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef JortK het volgende:
De bliksem is vannacht 75.000 keer ingeslagen.
Dat is dan pech voor diegene. Hier nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef JortK het volgende:
Waarvan ongeveer 28 keer in een relaiskast bij een sein of een overwegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef JortK het volgende:
Ja hij ging even naar voren rijden en toen weer terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die staan daar altijdAlleen in het weekend komen ze ook nog weleens buiten
Heb er weleens een ritje mee gemaakt ook
Goede keuzequote:
Zout is geen kruidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag graag een snufje extra zout (en ook andere kruiden overigens) bij bepaalde gerechten hebben. Houd wel van een beetje smaak.
ik ook nauwelijks.. boeien, volgende week weer lekker naar Indonesie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik heb overigens helemaal niks mee gekregen van onweer of wat dan ook
Ja doe maar zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook nauwelijks.. boeien, volgende week weer lekker naar Indonesie.
Smaken verschillen he.. en inderdaad is zout geen specerijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zout is geen kruid
Er zit al genoeg zout in producten, dus het is niet nodig. Zout is een smaakversterker, ik houd van authentiek.
Ik ben me om 4 uur helemaal de tering geschrokken drvan. En toen ik uit het raam keek was het wel idd dat je zegt "pret voor het hele gezin"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik heb overigens helemaal niks mee gekregen van onweer of wat dan ook
Gelukkig wel. Maar ik mis het zout dus nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Smaken verschillen he.. en inderdaad is zout geen specerij
Dat is het zekerquote:
dank jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het zekermaar ik gun het je wel hoor
Als ik dat maar vaak genoeg zeg mag ik vast een keer meequote:
Mijn koffer is alweer bijna vol. Volgende keer dan maar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik dat maar vaak genoeg zeg mag ik vast een keer mee![]()
Waar:9quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Straks DoA. Al heb ik die al gezien, dus ik ga niet kijken. Kutverhaal met lekkere vrouwen
Veronica. Holly Valancequote:
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn koffer is alweer bijna vol. Volgende keer dan maar?
Dead on Arrival?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Straks DoA. Al heb ik die al gezien, dus ik ga niet kijken. Kutverhaal met lekkere vrouwen
Dead or Alive, gebaseerd op een vechtspel van de playstation (geloof ik). Zoals elke film die gebaseerd is op een spel: flutzooiquote:
Een of andere flutfilm met lekkere wijven. Die pinguin zegt het zelf.quote:
Ik vind het gewoon humor. En dat voor een EO programmaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef Fha het volgende:
Ik ga wel gewoon 40 dagen zonder seks kijkenDan kan ik me weer afvragen of ik echt wel 20 ben en niet stiekem 50
het grote hersenspoelen is begonnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon humor. En dat voor een EO programma
Ik neuk prima, dank je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het grote hersenspoelen is begonnen.
gelukkig.quote:
Ik verbaas me er gewoon over dat er werkelijk mensen zijn die zoooo kansloos zijn!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon humor. En dat voor een EO programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |