quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom zou ik bellen?![]()
Nadat ik dat geroepen had kwam Nijns langs
Toen was ik niet meer alleen![]()
Brabant is vast nog ver van jou vandaan
quote:
Ja, dat is al een tijdje. Geen devver die op die melding reageert in BUG.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Frutsel het volgende:
Krijg vaak een foutmelding dat de website niet kan worden geopend en dan wordt afgebroken
Ow, ik dacht echt dat het iets aan mijn eigen pc wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is al een tijdje. Geen devver die op die melding reageert in BUG.
En zo is het.quote:
Laatste sollicitatie die ik had lopen. Geen idee nog waarom ookquote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste sollicitatie die ik had lopen. Geen idee nog waarom ook
Krijg je dat nog te horen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die benauwde warmte laat jou ijlen, zo te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
Wat zaten jullie aan het einde van de vorige toch te ijlen over noodweer? Ik heb de heel nacht geen druppel regen of wat dan ook gehad. Alleen is het vies, plakkerig en benauwd.
Ga fietsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die benauwde warmte laat jou ijlen, zo te zien.
Wat lopen jullie te ijlen over noodweer of vies, plakkerig en benauwd weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
Wat zaten jullie aan het einde van de vorige toch te ijlen over noodweer? Ik heb de heel nacht geen druppel regen of wat dan ook gehad. Alleen is het vies, plakkerig en benauwd.
Nogal ja, zie het even niet meer zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is balen.
En nu dus even geen opties meer?
Maar gaan ze je dat nog wel zeggen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*bummer*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, zie het even niet meer zo.
Nope, geen opties, alles wat ik zie is vies ver weg
@Sjowhan, als ik niets hoor vandaag mail ik er morgen weer achteraan.
Zal ik het even begrijpelijk maken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
Ja, in diequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik het even begrijpelijk maken?
20.00 uur: regen
21.00 uur: stortregen
22.00 uur: stortregen + storm + onweer
05.00 uur: einde noodweer
Het is droogquote:
Sinds wanneer zijn de kop van Noord-Holland, Friesland en Groningen ook Randstad? Je kunt dus beter zeggen: in het beschaafde deel van Nederland, plus Frieslandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in dierandstad
zeker
.
18:00 bewolkt
20:00 opklaringen
21:00 helder
08:00 zon
10:00 bewolkt en benauwd
Het waait en is nat buiten, halfgebakken vlaaiquote:
Dan zit je duidelijk in het verkeerde deel van Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Het waait en is nat buiten, halfgebakken vlaai.
Mja, je komt vanochtend ook op zo weinig andere plaatsen, met die chaos op het spoor en op de wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit je duidelijk in het verkeerde deel van Nederland.
Hoe zit het met je afstuderen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, zie het even niet meer zo.
Nope, geen opties, alles wat ik zie is vies ver weg
@Sjowhan, als ik niets hoor vandaag mail ik er morgen weer achteraan.
Mijn trein reed uitstekend op tijd andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, je komt vanochtend ook op zo weinig andere plaatsen, met die chaos op het spoor en op de weg.
Dat was dan vast de enige vandaagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn trein reed uitstekend op tijd anders.
Welnee, Zelfs de veolialalalalala deed het op tijdquote:
Ik vond het ook wel grappig omt e zien dat in heel Nederland amper een trein leek te rijden, maar op het Mucktraject geen problemen werden gemeld... de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, Zelfs de veolialalalalala deed het op tijd
echt Hollandsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
het drupte net tussen de zonnestralen door
maf weer dit..
Ja, om zijn gelijk te halen heeft mart wat regen hierheen gestuurdquote:
Het zal wel spam zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wut? mijn reply daar is net weggehaald
Juistem, net zo makkelijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, om zijn gelijk te halen heeft mart wat regen hierheen gestuurd.
Geloof je ons nu dan wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, om zijn gelijk te halen heeft mart wat regen hierheen gestuurd.
Nee.quote:
Een plastic zakhouder of een houder voor plastic zakken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb bij de IKEA een plastic zak houder gehaald.. Kijk, dat zijn investeringen voor een makkelijker leven.
Hier ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
De zon schijnt weer, de bui was niet overtuigend.
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een plastic zakhouder of een houder voor plastic zakken?
Zit dat lekker, zo'n zweedse onderbroek?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb bij de IKEA een plastic zak houder gehaald.. Kijk, dat zijn investeringen voor een makkelijker leven.
ooh, ik doelde op mijn vriendin eigenlijk. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit dat lekker, zo'n zweedse onderbroek?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.
Lekker is dat he.. 9quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef Muck het volgende:
ow... het heeft hier welgeteld een uurtje gestormd en geonweerd, maar daarna scheen de zon weer
Dikke knuffel van deze kantquote:
Thxquote:
Toch niet zo'n plastic koker met van die gaten er in in allerlei 'vrolijke' kleuren verkrijgbaar met zo'n zelfklevende strip zodat je hem 'lekker handig in, bijvoorbeeld de kelder, kan plakken'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.
DIkke knuff ook van mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
@ indah, want afgewezen bij het mmc.
jaquote:
quote:
hier ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Het waait trouwens als een gek hier.
Da's minder...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
@ indah, want afgewezen bij het mmc.
Ja, de RATIONELL VARIERA, en ik heb hem in het wit. Heb geen kelder namelijk, dus hij moet niet echt opvallend in de keuken komen te hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toch niet zo'n plastic koker met van die gaten er in in allerlei 'vrolijke' kleuren verkrijgbaar met zo'n zelfklevende strip zodat je hem 'lekker handig in, bijvoorbeeld de kelder, kan plakken'?
Heb um gister eindelijk besteld, mijn nieuwe (en eerste) laptop danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
wel potverdikke.... mijn laptop wil mijn telefoon maar niet herkennen /mad
ik heb deze zo van rond de kerst en hij is echtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb um gister eindelijk besteld, mijn nieuwe (en eerste) laptop dan
WIzquote:
Ach, ik moet toegeven: hij is best handigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de RATIONELL VARIERA, en ik heb hem in het wit. Heb geen kelder namelijk, dus hij moet niet echt opvallend in de keuken komen te hangen.
Nee, dat zou wel eens een heel goede zet kunnen zijn. Als hij Petrovic maar niet mee neemtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jol naar Ajax
krijg je daar een pesthumeur van?
Ik had het dan ook over eindhovenquote:
quote:
ik wou dat ik mn pc naar de directeur kon gooienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]ik smijt net mijn pen de woonkamer in omdat ik er schoon genoeg van heb
Ik mis Mook-Molenhoekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. 'ns kijken. Wat kwam ik nog meer doen op kantoor?
Kan opzich wel..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wou dat ik mn pc naar de directeur kon gooien
maar dan vrees ik dat ik morgen niet hoef te komen werkenquote:
Lekker dagje vrijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar dan vrees ik dat ik morgen niet hoef te komen werken
Nu netquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
koel flessie, hoe laat was je nou eindelijk klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |