Nou issie sjtukquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die partytent5cm grote hagelstenen
Ik weet alleen dat Pa_Fles handelt in die dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Zou je voor zoiets nu verzekerd zijn?
Of zou de verzekering dan zeggen:"Tja, had u hem maar binnen moeten halen"
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te vorenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Zou je voor zoiets nu verzekerd zijn?
Of zou de verzekering dan zeggen:"Tja, had u hem maar binnen moeten halen"
Man:"Ja maar we waren op vakantie"quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te voren
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te voren
Pardon??quote:Het verbond noemt de schade 'behoorlijk hoog'. Oorzaak is het verrassingselement: het KNMI kondigde geen waarschuwing aan, waardoor mensen geen maatregelen hebben kunnen nemen.
Ik wacht vandaag nog even af, anders bel ik hem morgen..quote:
Nou volgens mij twee dagen van te voren al dat het bekend was. En bij ons in de buurt is niet eens wat gebeurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:
[..]
Pardon??
Precies!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een waarschuwing, maar geen weeralarmquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:
[..]
Pardon??
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een waarschuwing, maar geen weeralarm![]()
75 duizend bliksems en toch geen alarm
Uiteraard, maar zoals je zelf al zegtquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, tegenwoordig kan men niet eens meer nadenken bij zoiets. Het valt me nog mee dat men ademt.
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garagequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.
Inderdaad, geen waarschuwing: http://www.nu.nl/algemeen(...)or-zware-buien.html.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Pardon??
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garage
Ik kocht mijn auto inclusief hagelschade, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garage
Er zijn ook mensen die alleen een schuur hebben of in een flat wonen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?
Zat van die debielen die dat zo hebben jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?
ik kreeg er vorige week nog bijna een op mijn kop /madquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat van die debielen die dat zo hebben ja
Muckjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |