Nee. Helaas.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef Littlecreep het volgende:
Kent Indycar trouwens de Green-White-Checkered regel?
Is dat dan dat ze nog 1 ronde zowiezo racen?quote:
Twee. En het is sowieso.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat dan dat ze nog 1 ronde zowiezo racen?
ah okquote:
Spellingschecker van Firefox is uitvinding van de eeuwquote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ah ok
en heb ooit eerder gemeld dat mijn spelling op zondag sowieso wat minder is
Met 1 poging. Als het mis gaat in zo'n green white checkered, gaan ze het niet nog eens proberen.quote:
Moet ze nou toch op gaan schieten.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Leatherface het volgende:
Danica.
Denk het ook ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef Littlecreep het volgende:
Twee seconden van Castroneves tot Patrick. Helio gaat winnen
Ik word een beetje ziek van Kalf en Winkelman die 'oh zo blij zijn' want 'wat een maand heeft Helio gehad'quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Castroneves betrokken was bij een belastingschandaal?
Maar dit is een heel andere raceklasse, of snap ik het niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Littlecreep het volgende:
Om het allemaal een beetje op te krikken gaan we kijken naar de finish van de Aaron's 312 dit jaar op Talladega
En ach, ik ben in een goeie bui, de finish van de Talladega 499 ook nog
No way!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Castroneves betrokken was bij een belastingschandaal?
Kan je nog een grapje over maken ook. (mompelt iets met finsh geld)quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja, dit is NASCAR, sport van rednecks.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Maar dit is een heel andere raceklasse, of snap ik het niet?
Lijkt me trouwens wel meer actie geven, gesloten acties. Met open wagens is iedere lichte aanraking funest.
Mwah ik vind haar niet zo slecht hoor. Natuurlijk krijgt ze veel aandacht simpelweg omdat ze een vrouw is maar zoals vandaag, ze heeft wel snelheid.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Arrogante dame die als coureur overschat is (al is dat laatste vandaagom te zeggen )
Vierde en derde in de Indy 500 tot nu toe. Zijn er niet veel die dat op hun cv hebben staan.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Arrogante dame die als coureur overschat is (al is dat laatste vandaagom te zeggen )
Sterker nog: ze bleven het maar safety car noemen, terwijl in de VS de term pace car wordt gebruikt.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat Doornbos de race niet uitgereden heeft. Wel mooi dat Danica 3e is geworden, had nog gehoopt op 1ste
.
Ook geinig dat Helio die man wegduwd die wil dat hij niet uitstapt op het rechtestuk en dat ie het hek in klimt. Had ik nog niet eerder gezien. Dit was sowieso de eerste indy500 die ik echt gekeken heb.
En ook respect voor de corner workers, die zijn er telkens echt snel bij en doen goed werk.
Ook nog wat klagen. Wat irritant die reclames en als ze dan 35 rondes voor het einde zeggen dat dat de laatste reclame is en ze doen er toch nog maar eentje
bah eikels. Weten ze ook nog niet eens wat voor auto de safety car is. Herhalen ze tig keer dezelfde dinge. Bagger.
Dat wist ik dat ik het zelf ook fout zei, kon alleen niet op pace car komen dus typte ook maar safety carquote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sterker nog: ze bleven het maar safety car noemen, terwijl in de VS de term pace car wordt gebruikt.
Daaarom zie ik haar nog niet zo snel in de F1. Niet bij US F1 of ander team. Eerst moet ze wat beter presteren op de gewone circuits.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah ik vind haar niet zo slecht hoor. Natuurlijk krijgt ze veel aandacht simpelweg omdat ze een vrouw is maar zoals vandaag, ze heeft wel snelheid.
Op ovals, dan.
Hehe, dat zullen de fans leuk vinden. Eerst buitenlanders in NASCAR(Montoya, Ambrose) en nu ook nog een vrouwquote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Patrick zou overgang naar NASCAR overwegen.
Dat vond ik ook behoorlijk irritant.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sterker nog: ze bleven het maar safety car noemen, terwijl in de VS de term pace car wordt gebruikt.
NASCARquote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef m1155 het volgende:
Kijken jullie ook Nascar? Ik vind het zelf altijd een beetje opgeblazen...
Ik kijk tenminste de grote races altijd. Daytona, Talladega en als ik me erg verveel op zondagavond, kijk ik vaak ook wel via een stream de wat kleinere wedstrijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef m1155 het volgende:
Camaro, Corvette..... Allemaal Amerikaanse brolquote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vond ik ook behoorlijk irritant.
Een vraag van een kijker waarom de pace car geen Corvette is?
Nou, de safetycar is wel degelijk een Corvette hoor, kijk nog maar eens goed.
Tuurlijk debiel kalf! Dat was GEEN Corvette, lamlul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Who cares! Maak maar een apart topic voor NASCAR als je daar graag over wilt praten, net als voor ChampCarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef m1155 het volgende:
Dan nog geeft dat Matos niet het recht om tegen iemand anders aan te rijden. Hij wist dat Meira daar zat en had nog niet moeten insturen. Hij had inderdaad moeten wachten totdat Meira ook instuurde. Of zijn gas loslaten en achter Meira de bocht induiken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:46 schreef m1155 het volgende:
Kalf vooroordeelde Matos ook meteen na de crash terwijl duidelijk te zien was dat meira gewoon te lang wachte met insturen. Matos deed dat wel. Je kan jezelf kwalijk in de muur zetten omdat iemand anders jou blokkeerd.
http://www.openwheelworld(...)aan_crash_met_Matos/
En de spotter van Meira had hem moeten vertellen dat er nog iemand aan de buitenkant zat. En daar had Meira dan ook weer rekening mee moeten houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog geeft dat Matos niet het recht om tegen iemand anders aan te rijden. Hij wist dat Meira daar zat en had nog niet moeten insturen. Hij had inderdaad moeten wachten totdat Meira ook instuurde. Of zijn gas loslaten en achter Meira de bocht induiken.
quote:A racing industry source told IBJ that Tony George's mother and sisters became fed up with the financial losses incurred by the Speedway and Indy Racing League.
George's dismissal comes less than one month after his wife, Laura, was removed from her job as staff adviser at the IMS.
IMS officials were not available to comment this morning, but sources said that the IMS board hopes to talk to H.A. "Humpy" Wheeler, one of the foremost promoters of NASCAR and former president of Lowe's Motor Speedway in North Carolina, about a possible management position.
Maar ook:quote:An announcement by the Indianapolis Motor Speedway Corporation will be made Wednesday afternoon that says George's tenure is over after he was voted out of power in a board meeting Tuesday night. The IMS board of directors includes George's mother, Mari Hulman-George; sisters Josie, Nancy and Kathy Conforti, Indianapolis attorney Jack Snyder and George.
IMS officials have not issued any comment on the matter but a Speedway source said an official announcement will be made later Wednesday.
Dus nog even wachten, maar het zou wel bizar zijn om geen Hulman als CEO van IMS te hebben. We zullen zien...quote:According to the report -- which came from an online media company, and was picked up by two local news outlets -- a decision to dismiss (Tony) George came at Tuesday night's board of directors meeting. George, however, described the meeting as "typical," as did his mother, Mari Hulman George, who is chairman of the board.
Hulman George also said there was no call to oust her son, who has held leadership positions at IMS since 1990.
"There haven't been any changes," she said. "We just discussed things like we usually do and how to make things better."
Milwaukee vind ik altijd spannender dan de Indy500 en dat zal zeker dit jaar ook gelden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Natuurlijk! Hoewel de meeste mensen alleen voor de Indy 500 gingen natuurlijk.
quote:Indy 500 scores it's worst rating since 1973.
Despite big names Helio Castroneves and Danica Patrick finishing first and third, respectively, ratings for the Indianapolis 500 fell to the lowest level in at least 36 years.
The 2009 Indianapolis 500 drew a 4.0/11 final rating on ABC last Sunday, down 13% from a 4.6/13 last year, down 7% from a 4.3/12 in '07, and the lowest rating for the Indy 500 since at least 1973.
This year's Indy 500 barely avoids becoming the first to draw fewer than 4% of U.S. television households. Earlier in the week, USA Today reported that the race drew a 3.9.
Since 2005, when the race drew a 6.5/18, ratings for the Indy 500 have declined 38%. Since '92, when the race last drew a double-digit rating, ratings have declined 63%.
For the decade (2000-2009), the Indianapolis 500 averaged a 5.0 rating, down 36% from the 7.8 rating the race averaged during the 1990s*, and down 55% from the the 11.2 the race averaged in the 1980s
Indycar is ten dode opgeschreven. Er kijkt geen hond naar en nu Tony George minder invloed gaat krijgen gaan ze het financieel waarschijnlijk ook moeilijk krijgen.quote:
Volgens mij doet die helemaal niet mee morgen. Link.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Migue het volgende:
Stanton Barrett start laatste.
www.indycar.com/grid
Krijgt straks alweer een ronde aan zijn broekquote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Robert had goede start, maar gaat nu wel erg slecht...
Scott Goodyear en Marty Reid hierquote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef NY_Giant het volgende:
We gaan weer beginnen! Ze hadden beter Kalff voor Van Dam in kunnen ruilen in plaats van Winkelman...
Nu dus na 47 rondes.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Krijgt straks alweer een ronde aan zijn broekvalt weer enorm tegen.
Geen idee, hij zakt wel heeel ver terug.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er met Doornbos?
De snelheid zit er weer compleet niet in?
Ik houd van the milequote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Anyway, leuke oval en leuke race tot nu toe.
Dat snap ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Migue het volgende:
IndyCars heeft niets met de FIA te maken.
Ooh zo bedoelde je het. Nou ja, op zich komt de gemiddelde NASCAR-rijder ook niet in 5 seconde uit de auto, of Paul Tracy, dus zo'n regel gaat toch al niet lukkenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik vraag me alleen af of er ook soortgelijke voorschriften zijn in Amerikaanse raceklasses. Zo'n raar idee lijkt me dat namelijk niet.
Niet veel en Doornbos is niet vooruit te branden vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Slein83 het volgende:
Schakel net pas inwat heb ik gemist en waar is Doornbos?
Technische problemen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet veel en Doornbos is niet vooruit te branden vandaag.
Zover gezegd is op tv niet. Gewoon te traag.quote:
Ga Formule 1 kijken danquote:Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Slein83 het volgende:
Saaie race zo te horen, dus niks gemist.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef Migue het volgende:
Idd gapen moet je van die saaie F1 races ja.
Robin Miller zegt dat Gil de Ferran met Scott Dixon praat om zijn team te joinen, en dat Target Chip Ganassi Racing met Justin Wilson praat.
But then again, Miller zegt wel meer.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef Migue het volgende:
Want het slaat uiteraard wel ergens op om te zeggen dat een race die totaal niet saai was, saai was omdat een of andere prutser uit Nederland wéér een slechte race rijdt?
quote:
Of het nou Indycar, NASCAR of ALMS is, het commentaar in Amerika is altijd prima in orde.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef m1155 het volgende:
Ik moet zeggen dat het commentaar bij een wedstrijd ook wel verschil kan maken. Bij ESPN krijg je altijd allerlei opties te horen wat er zou kunnen gebeuren, dat maakt het spannend op een of andere manier.
Bij de start zaten allart en van dam voor x keer over het proces van helio te zeveren en miste ze alle actie.
Volgende week in samenvatting. Maar ik hoop dat die zondag al via nieuwsgroepen is te downloaden inderdaad!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef m1155 het volgende:
Race word niet uitgezonden op RTL. Downloaden dus maar zondag.
Het is een nachtware op zaterdag avond als ik me niet vergis.
Scheckter gaat in deze auto rijden. Duno rijdt in de #23.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:13 schreef Migue het volgende:
De Hulman-George familie gaat echt niet de feederseries voor het evenement dat hun baan bestaansrecht geeft naar de klote helpen hoor![]()
Er schijnt een #43 van Dreyer&Reinbold mogelijk op Ft. Worth rijden dit weekend. SPANNUUUUND!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef m1155 het volgende:
Race word niet uitgezonden op RTL. Downloaden dus maar zondag.
Het is een nachtware op zaterdag avond als ik me niet vergis.
OOO die vraag is maar 10 keer gesteld via de smsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]ze zouden toch alle races uitzenden
Doen ze nou die 4 ronden Indy-stylo, of gewoon weer 1 hotlap? Want in de VNR laten ze maar 1 ronde zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:31 schreef Atreidez het volgende:
Qual gaat nu beginnen. Heb gewoon beeld via Indycar.com, dus ze laten m een keer zien denk ikAl rijdt er op t moment nog niemand..
Race moet toch nog plaats vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
Was het een beetje spannend? Ik ga de race nog wel even downloaden, maar RTL gaf de uitslag al in ongeveer anderhalve seconde beeld in de voorbeschouwing.
Nee.quote:
Fenster pleurt het hele seizoen op usenet in HD kwaliteit elke maandagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef DaMook het volgende:
Kun je de race ook ergens terug kijken. Ik heb hem dit weekend niet gezien.
24 degrees banking. Misschien kan een ChampCar-liefhebber hier nog wat mooie verhalen vertellen over deze baanquote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef m1155 het volgende:
Wat een stijle baan is dat, soms zag je van die beelden, 2 naast elkaar van achter gefilmd. Mooi hoor.
En die vlammen uit de uitlaten, ook mooi
Ik denk dat we tegelijk hebben zitten kijken gisterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Atreidez het volgende:
Wat een kicke race afgelopen weekend. Ik heb m gisteren pas gezien, maar heb m van begin tot eind zitten kijken zonder skippenDie snelheden waren gewoon veel beter te zien dan op bv. Indy, en het naast elkaar rijden was echt close op momenten.. Beetje jammer van Briscoe die na een hele race in de laatste stint naar achter wordt gezet, maar thats racing. Waar ik me wel super aan heb geergerd was Carpentier, die er een sport van maakte in de weg te rijden, en daar later nog mee beloont werd door ze ronde terug te kunnen pakken met die short fuels. Kennen ze daar geen blauwe vlaggen en als je ze negeert een penalty?
Arme Zwolsman jr....Lijkt er meer op dat die ook geprofiteerd heeft:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Migue het volgende:
Ach ja arme Charles Jr. Zo'n goede coureur, en dan dankzij zijn vader bijna geen team of sponsor dat hem een eerlijke kans wil gunnen...
quote:Autoracerij
Voormalig autocoureur Zwolsman zou ook criminele zaken doen in de autoracerij.
Het Openbaar Ministerie vermoedt dat in 2005 in opdracht van Zwolsman ruim een miljoen euro misdaadgeld is betaald aan een raceteam in Indianapolis, afkomstig van Luxemburgse bankrekeningen.
Why is kwalificatie afgelast?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef northernlight81 het volgende:
Vanavond weer, 20.30u op RTL7.
Kwalificatie is afgelast, dus de startopstelling is de huidige stand in het kampioenschap. Doornbos start als 15e.
Dat nieuwe Indycar racecontrol ziet er wel vet uit. Misschien straks even registreren.
Inderdaad, zie het nu ook. Om 19.00 beginnen ze.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:40 schreef m1155 het volgende:
Morgen de race maar downloaden, al die reclame, zeker nu het "semi" live is.
Dus geen uitstel vanwege regen oid ?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:02 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Inderdaad, zie het nu ook. Om 19.00 beginnen ze.
Vandaarquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
De kwalificatie voor de Indycar-race in Iowa is afgelast nadat de organisatie de baan niet voldoende droog kreeg om te rijden.
bron: RTLgp.nl
Was natuurlijk te denken, als er ook maar iets nat is op de baan dan rijden ze daar niet meer....
Niet dat ik weet, maar zie het om 20.30u wel op RTL7. Via indycar.com kun je een hoop volgen en als je, je gratis registreert volgens mij zelfs de beelden zien.quote:
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt. Goede overwinning van Franchitti, hoewel ik het Briscoe ook wel gegund had.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef Migue het volgende:
Dat was 'm dan weer voor deze week. Ik trek dat wel, die korte races op <1 mile tracks. Was weer een mooie race.
Honda heeft met succes en push-to-pass systeem getest met de bedoeling dat deze ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Brain Barnhart schijnt voorstander te zijn,net als Scott Dixon.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt.
Ik was idd even in de warquote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Atreidez het volgende:
Volgende week is Richmond.. De weg naar t oneindige?Wel oval dus. De week erna Watkins Glen
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Migue het volgende:
Ja maar eerst nog even Richmond dit weekend.
[..]
Honda heeft met succes en push-to-pass systeem getest met de bedoeling dat deze ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Brain Barnhart schijnt voorstander te zijn,net als Scott Dixon.
Zelfde als met Rahal vorige race. Iets te onvoorzichtig op een nog gladde baan. De race in Kansas en Texas vond ik niet slecht. Daar kon hij in ieder geval meekomen (en in Texas in het spoor blijven van Kanaan).quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt. Goede overwinning van Franchitti, hoewel ik het Briscoe ook wel gegund had.
Doorbos. Hij moet echt z'n zelfvertrouwen terugvinden want dit lijkt nergens op. Wanneer is de volgende roadcourse?
Tegen... het kan ook zo zijn dat iemand veel sneller de ander voorbij is en niet ronde lang naast elkaar kleven.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.
Moeten ze het maar een aantal keer per race toestaan, anders krijg je net zoals met KERS dat het vooral ter verdediging gebruikt wordt.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.
Doornroosje moet geen dingen verzinnen, hij verloor de wagen zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:04 schreef m1155 het volgende:
[..]
Doornbos zei dat hij collected werd door ABC car maar volgens mij was dat niet zo ?
Leuk bedacht, maar dat is niet wat autosport is. Het gaat erom wie een bepaald aantal rondjes het snelst aflegt. Ga je punten geven voor het inhalen, staat Button beter iedere race achteraan bij de start. Gaat hij als eerste de pits in zodat hij ze daarna nog een keer in kan halen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:04 schreef m1155 het volgende:
Wat vinden jullie van een nieuw puntensysteem op basis van het aantal inhaalacties dat je doet ? Zou zeker voor de F1 wel handig zijn.
Oja dat is waar. Nouja racen dan met die hapquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar dat is niet wat autosport is. Het gaat erom wie een bepaald aantal rondjes het snelst aflegt. Ga je punten geven voor het inhalen, staat Button beter iedere race achteraan bij de start. Gaat hij als eerste de pits in zodat hij ze daarna nog een keer in kan halen.
http://en.justin.tv/f1fanaticquote:Op zondag 28 juni 2009 02:31 schreef Atreidez het volgende:
Hoop dat ik zo ergens een streampje kan vinden
Same here. Maar als ik het goed begrijp hebben Franchitti, Dixon en Rahal nu een ronde op de rest?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:38 schreef Migue het volgende:
Ik pleur bijna in slaap man, maar de race is vermakelijk.
Hideki Mutoh en Danica Patrick zitten ook weer in de leadlap geloof ik. Maar ik ben ook even 5 minuten weg geweestquote:Op zondag 28 juni 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Same here. Maar als ik het goed begrijp hebben Franchitti, Dixon en Rahal nu een ronde op de rest?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het is geen reservewagen van Rahal waar hij dit weekend mee reed.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:31 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos rijdt met McD sponsoring! Dat is wel redelijk goed nieuws.
Of is het gewoon Rahal's reserveback met een ander nummertje erop geplakt snel?
Inderdaad, toen ik daarna beter keek zag ik ook dat er op sommige stukken wel redelijk wat mensen zaten.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:37 schreef Migue het volgende:
Ligt er maar net aan waar je kijkt. Langs de frontstretch is het uitverkocht. De andere tribunes zijn bij geen enkele IndyCar race behalve de 500 gevuld. Maar die zijn dan ook voor NASCAR.
Dat was echt triest idd. Dan te bedenken dat er bij de DTM vandaag 130.000 toeschouwers waren op de norisringquote:Op zondag 28 juni 2009 20:07 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nu op RTL7, net begonnen.
Die tribunes, daar zit echt geen hond.
Op het rechte stuk waren de tribunes wel bommetje bommetje nokkie nokkie. Waarschijnlijk houden ze de rest gesloten, scheeld weer wat opruimwerk.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:07 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nu op RTL7, net begonnen.
Die tribunes, daar zit echt geen hond.
Las Vegas en Houston kon die ook niet. Op Edmonton werd hij ook 2e achter Tracy (of was dat Cleveland?).quote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk vrij weinig, hij kent de banen gewoon niet. En zo'n oval lijkt me iets makkelijker om te leren dan een circuit. Hoewel een oval me wel lastiger lijkt om echt te perfectioneren...
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef m1155 het volgende:
[..]
Las Vegas en Houston kon die ook niet. Op Edmonton werd hij ook 2e achter Tracy (of was dat Cleveland?).
Oval rijders zijn over het algemeen niet zo goed op permanent/straat dus ik denk toch dat Dornboos in top 6 zou moeten kunnen komen.
N/H/L was beter af geweest met Justin Wilson. Het is voor Robert en zijn fans te hopen dat ie een geweldige tweede seizoenshelft gaat draaien. Vreend trouwens dat er nog geen sponsor op zijn auto staat. Wie betaald die auto? Betaald Robert het uit eigen zak?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
Hij komt ook niet echt naar voren, volgens mij heeft hij nog weinig wagens ingehaald. Alleen als er dan iemand uitvalt schuift hij een plaatsje op.
Zit er nou bij zo'n team significant verschil tussen de nr1 en nr2 rijder van een team, of zijn beide auto's identiek (op de persoonlijke afstelling na uiteraard)?
Gaat wilson zo lekker dan? Volgend jaar komt bourdais gewoon terug bij NHL en moet RD een ander stoeltje zoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef kriele het volgende:
[..]
N/H/L was beter af geweest met Justin Wilson. Het is voor Robert en zijn fans te hopen dat ie een geweldige tweede seizoenshelft gaat draaien. Vreend trouwens dat er nog geen sponsor op zijn auto staat. Wie betaald die auto? Betaald Robert het uit eigen zak?
Volgens mij is er omtrent het betalen van dat zitje nooit iets bevestigd. Geruchten zijn er wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie betaald die auto? Betaald Robert het uit eigen zak?
quote:New sponsor for Newman Haas Lanigan’s #06
AMSTERDAM (July 3, 2009) --- Brand new internet start-up Flogs.com just signed a sponsoring agreement with IndyCar Series race team Newman/Haas/Lanigan Racing and race driver Robert Doornbos. Flogs.com offers the largest range of digital calendars. The company was founded in 2008. In order to grow in the enormous American market Flogs.com has chosen the IndyCar Series and Newman/Haas/Lanigan Racing as carrier for their first campaign.
”We are happy that we can join the successful Newman/ Haas/Lanigan Racing team at this moment,” said Toon Timmermans, founder and chairman of Flogs.com. “The team is gaining momentum and is knocking on victory’s door. Outside this we are proud to become a partner of Dutch superstar Robert Doornbos (Bobby D), the only Dutch race driver in the IndyCar Series in 2009. Flogs.com has ambitious plans and we are convinced that this partnership will help us achieving our goals.”
“We welcome Flogs to our sponsor family and look forward to having the Newman/Haas/Lanigan Racing Indy car program help in growing Flogs' business in the US and worldwide,” said Carl Haas, founder and co-owner of Newman/Haas/Lanigan Racing with Michael Lanigan.
About Flogs.com:
Flogs.com was founded by Toon Timmermans and internet entrepreneur Michiel Mol (founder LBi, Guerilla Games and Force India F1 Team) in 2008. Flogs.com offers a unique digital calendar service and is growing very fast worldwide. Flogs.com means that you are ALWAYS up-to-date. With the touch of a button, you can add your favorite sporting events (like the IndyCar Series), concerts, CD releases and other events in the field of music, gaming, film, books, art and financial markets to your personal digital organizer.
About Newman/Haas/Lanigan Racing:
Newman/Haas Racing (NHR) was formed by actor/race car driver Paul Newman and racing entrepreneur Carl A. Haas and began competing in 1983. The team is the second most successful open wheel team competing today. Prior to their 25th season of competition in 2007 the team name changed to Newman/Haas/Lanigan Racing to reflect the addition of Michael Lanigan as partner. In 2009 the team is participating in their 27th season of open wheel competition and will attempt to add to the eight championships, 107 race wins and 109 pole positions they have earned to date. Graham Rahal and Robert Doornbos were preceded at the team by Mario and Michael Andretti, Nigel Mansell, Paul Tracy, Christian Fittipaldi, Cristiano da Matta, Sebastien Bourdais, Bruno Junqueira, Oriol Servia and Justin Wilson.
The deal was facilitated by GR8industries.com.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:23 schreef Migue het volgende:
Who cares about Doornbos, Briscoe Inferno op pole!
Hij schijnt een dier geraakt te hebben, waardoor zijn ophanging is verbogen en hij niet verder kon deelnemen aan de kwalificatie.quote:
Cristiano da Matta flashback.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij schijnt een dier geraakt te hebben, waardoor zijn ophanging is verbogen en hij niet verder kon deelnemen aan de kwalificatie.
McDonalds sponsort die wagen niet. Die staan gewoon op de wagen om het niet zo leeg te laten lijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:29 schreef kriele het volgende:
[..]
Die gaat het einde van het seizoen niet halen, zeg ik je. Helemaal nu Mc D ook sponsor is van zijn wagen. Die gaan hun onvrede binnen het team kenbaar maken en Robert zou zomaar vervangen kunnen worden. Tenminste, voor mij is dat geen ondenkbaar scenario!
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef Migue het volgende:
[..]
McDonalds sponsort die wagen niet. Die staan gewoon op de wagen om het niet zo leeg te laten lijken.
En wie about Briscoe caren? Heel veel meer mensen die om die Rotterdamse prutser caren
Idd, wees gewoon blij dat er uberhaupt een nederlander meedoet. Hopelijk zien we hem gewoon terug volgend jaar want anders stopt rtl7 met uitzenden.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef kriele het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik ben Nederlander en steun Robert, ondanks dat hij het slecht doet. Ik hoop nog op een ommezwaai, wat ook hard nodig is wil hij zijn carriere willen blijven voortzetten in Amerika..
Precies. En dat Doornbos hard auto kan rijden heeft hij al wel bewezen. Daarnaast vind ik het een geweldige gast. We hebben ook weinig betere Nederlanderse coureurs denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef kriele het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik ben Nederlander en steun Robert, ondanks dat hij het slecht doet. Ik hoop nog op een ommezwaai, wat ook hard nodig is wil hij zijn carriere willen blijven voortzetten in Amerika..
Vingers gekruisd dat het een keer een weekend allemaal wél meezit voor de verandering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef snakeman123 het volgende:
1e vrije training:
9 R. Doornbos Newman/Haas/Lanigan Racing 1:02.574
10 G. Rahal Newman/Haas/Lanigan Racing 1:02.576
2e vrije training:
Doornbos 4e tijd 1:01:8386
Rahal 9e tijd 1:02:0027
Ok het is een vrije training maar toch netjes van hem ben benieuwd naar de 3e vrije training en kwalificatie morgen
Inderdaad. Hoewel er geen motorsport isquote:
Wil je Bourdais zo graag weer in die auto? Alhoewel ik dat ook denk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:57 schreef M.Melandri het volgende:
Redelijk voor RD, een top 5 finish zou welkom zijn morgen.
Volgend jaar Bourdais weer in die auto
Voor IRL is het wel goed als Bourdais terugkomt , in de f1 heeft ie toch niks te zoeken. Overigens is het niet te hopen dat vandaag de laatste race van bourdais is geweest in de f1..... Dan kan het nog wel eens lastig worden voor RD dit jaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:39 schreef kriele het volgende:
[..]
Wil je Bourdais zo graag weer in die auto? Alhoewel ik dat ook denk.
Wel een goed begin voor hem.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Doornbos weer allerlei problemen met de auto, dus laatste
inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 21:13 schreef NY_Giant het volgende:
Doornbos heeft dit jaar al genoeg fouten gemaakt, maar voor zijn team geldt absoluut hetzelfde. In naam is Newman/Haas/Lanigan misschien een topteam, maar dit seizoen blijkt daar in de praktijk weinig van...
Ik vind dit echt 100x leuker dan een oval zoals richmond.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Heb eigenlijk weinig zin om te kijken, die stratenraces zijn toch veel minder leuk dan de ovals.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:13 schreef NY_Giant het volgende:
Doornbos heeft dit jaar al genoeg fouten gemaakt, maar voor zijn team geldt absoluut hetzelfde. In naam is Newman/Haas/Lanigan misschien een topteam, maar dit seizoen blijkt daar in de praktijk weinig van...
Wat een koppie hequote:
Verschrikkelijk. Zelfde idee als je tijdens een voetbal wedstrijd vraagt wat een corner is.quote:
Hij had de race moeten winnen. Eerst door wordt hij om onduidelijke redenen door de organisatie terug gezet tot achter Franchitti en vervolgens door Helio de muur ingereden. Dixon en Wilson lieten zien dat er wel genoeg ruimte was om in te halen in die bocht. Ruimte die Tracy duidelijk niet kreeg van Castroneves.quote:
Stijf circusquote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef Migue het volgende:
Maar goed, fuck Formula 1 anyway.
Of Rehal... die presteert ook niet echt super.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Volgens autosport.com is bourdais exit bij toro rosso. Ik vrees voor het plekje van Robert.......
Nog altijd heel veel keer beter dan Doornroosje. Bovendien is hij Carl Haas's lievelingetje, dus maak je over Graham Rahal maar geen zorgen, die gaat de komende jaren nog echt niet weg bij Newman/Haas, tenzij het is voor een ander topteamquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:49 schreef m1155 het volgende:
[..]
Of Rehal... die presteert ook niet echt super.
Idd rahal is het lievelingetje bij NHL...bourdais en rahal zitten volgend jaar weer in die auto. Te hopen dat bourdais niet al nu in gaat stappen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Migue het volgende:
[..]
Nog altijd heel veel keer beter dan Doornroosje. Bovendien is hij Carl Haas's lievelingetje, dus maak je over Graham Rahal maar geen zorgen, die gaat de komende jaren nog echt niet weg bij Newman/Haas, tenzij het is voor een ander topteam
Een ander topteam? Zo'n topteam is N/H/L in de IRL nog niet gebleken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Migue het volgende:
[..]
Nog altijd heel veel keer beter dan Doornroosje. Bovendien is hij Carl Haas's lievelingetje, dus maak je over Graham Rahal maar geen zorgen, die gaat de komende jaren nog echt niet weg bij Newman/Haas, tenzij het is voor een ander topteam
IRL is toch heel anders dan CC dus een heel ander verhaal villeueneuve. Bourdais heeft ook nog steeds vaak contact met het team begreep ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Bourdais heeft meer te verliezen als te winnen.. Hij is als kampioen weggegaan, en met deze auto's komt hij echt niet als kampioen terug. Meer als Jacques Villeneuve, en wie wil dat nouIk gok dat Bourdais richting de LMS gaat of iets in die trant.
* Dan. En, Villeneuve schijnt wel een aantal aanbiedingen voor in de IndyCar en ChampCar Series gehad te hebben destijds, maar meneer vond dat hij niet genoeg betaald zou krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Meer als Jacques Villeneuve, en wie wil dat nou![]()
Jawel, alleen hebben ze één coureur die gewoon aan het prutsen is, een andere coureur die de snelheid wel heeft maar ook af en toe rare dingen doet, en gaat er nog wel eens wat mis daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:15 schreef kriele het volgende:
[..]
Een ander topteam? Zo'n topteam is N/H/L in de IRL nog niet gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |