abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 12:53:18 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_70475109
Ik denk vrij weinig, hij kent de banen gewoon niet. En zo'n oval lijkt me iets makkelijker om te leren dan een circuit. Hoewel een oval me wel lastiger lijkt om echt te perfectioneren...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_70476225
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk vrij weinig, hij kent de banen gewoon niet. En zo'n oval lijkt me iets makkelijker om te leren dan een circuit. Hoewel een oval me wel lastiger lijkt om echt te perfectioneren...
Las Vegas en Houston kon die ook niet. Op Edmonton werd hij ook 2e achter Tracy (of was dat Cleveland?).
Oval rijders zijn over het algemeen niet zo goed op permanent/straat dus ik denk toch dat Dornboos in top 6 zou moeten kunnen komen.
pi_70476879
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef m1155 het volgende:

[..]

Las Vegas en Houston kon die ook niet. Op Edmonton werd hij ook 2e achter Tracy (of was dat Cleveland?).
Oval rijders zijn over het algemeen niet zo goed op permanent/straat dus ik denk toch dat Dornboos in top 6 zou moeten kunnen komen.

Moeten kunnen, ja. Hij moet zo langzamerhand ook wel een keer. Hij rijdt voor een topteam en geeft veel te veel toe op Rahal. Dat had ik op voorhand van het seizoen eigenlijk niet verwacht. Het valt me vooral nog niet mee wat hij laat zien.
pi_70478158
Hij komt ook niet echt naar voren, volgens mij heeft hij nog weinig wagens ingehaald. Alleen als er dan iemand uitvalt schuift hij een plaatsje op.

Zit er nou bij zo'n team significant verschil tussen de nr1 en nr2 rijder van een team, of zijn beide auto's identiek (op de persoonlijke afstelling na uiteraard)?
pi_70493498
Ik denk wel identiek.

Richmond was wel een moeilijke race gezien wie er allemaal uitviel, het schakelen en gas loslaten dus vind dat Dornboos (waarom is het zo moeilijk uit te speken voor ami's) het goed heeft gedaan.
pi_70499186
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
Hij komt ook niet echt naar voren, volgens mij heeft hij nog weinig wagens ingehaald. Alleen als er dan iemand uitvalt schuift hij een plaatsje op.

Zit er nou bij zo'n team significant verschil tussen de nr1 en nr2 rijder van een team, of zijn beide auto's identiek (op de persoonlijke afstelling na uiteraard)?
N/H/L was beter af geweest met Justin Wilson. Het is voor Robert en zijn fans te hopen dat ie een geweldige tweede seizoenshelft gaat draaien. Vreend trouwens dat er nog geen sponsor op zijn auto staat. Wie betaald die auto? Betaald Robert het uit eigen zak?
pi_70500248
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef kriele het volgende:

[..]

N/H/L was beter af geweest met Justin Wilson. Het is voor Robert en zijn fans te hopen dat ie een geweldige tweede seizoenshelft gaat draaien. Vreend trouwens dat er nog geen sponsor op zijn auto staat. Wie betaald die auto? Betaald Robert het uit eigen zak?
Gaat wilson zo lekker dan? Volgend jaar komt bourdais gewoon terug bij NHL en moet RD een ander stoeltje zoeken.
pi_70503953
Bourdais was ook niet zo goed op ovals.

Ben er wel van overtuigd dat als NHL geduld heeft met doornbos dat het na een aantal jaar wel goed komt. Maarja de meeste teams hebben niet zoveel geduld en willen een schot in de roos.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:32:23 #234
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_70505448
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef kriele het volgende:

[..]

Wie betaald die auto? Betaald Robert het uit eigen zak?
Volgens mij is er omtrent het betalen van dat zitje nooit iets bevestigd. Geruchten zijn er wel.
De meest hardnekkige geruchten zeggen dat Pa Doornbos de geldschieter zou zijn en dat Doornbos geld zou hebben voor een X aantal wedstrijden. Uiteindelijk zouden goede prestaties in de loop van het seizoen dan moeten leiden tot sponsoren en winst.

Er zijn ook geruchten geweest dat ING erachter zou zitten, maar dat die voorlopig niet op de auto zouden willen vanwege iets met de crisis. Maar dat lijkt me BS.
pi_70511125
Wat kost eigenlijk een klein stickertje op een wagen als van Doornos ?
Ik vind het zo raar dat er ook niet een beetje reclame op staat behalve Jumbo.

Jumbo zit misschien deels achter de sponsoring in ruil voor mooie tripjes en misschien een chassis van de huidige indycar als de nieuwe chassis volgens jaar in gebruik worden genomen (voor zijn verzameling)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:20:41 #236
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_70638403
quote:
New sponsor for Newman Haas Lanigan’s #06

AMSTERDAM (July 3, 2009) --- Brand new internet start-up Flogs.com just signed a sponsoring agreement with IndyCar Series race team Newman/Haas/Lanigan Racing and race driver Robert Doornbos. Flogs.com offers the largest range of digital calendars. The company was founded in 2008. In order to grow in the enormous American market Flogs.com has chosen the IndyCar Series and Newman/Haas/Lanigan Racing as carrier for their first campaign.

”We are happy that we can join the successful Newman/ Haas/Lanigan Racing team at this moment,” said Toon Timmermans, founder and chairman of Flogs.com. “The team is gaining momentum and is knocking on victory’s door. Outside this we are proud to become a partner of Dutch superstar Robert Doornbos (Bobby D), the only Dutch race driver in the IndyCar Series in 2009. Flogs.com has ambitious plans and we are convinced that this partnership will help us achieving our goals.”

“We welcome Flogs to our sponsor family and look forward to having the Newman/Haas/Lanigan Racing Indy car program help in growing Flogs' business in the US and worldwide,” said Carl Haas, founder and co-owner of Newman/Haas/Lanigan Racing with Michael Lanigan.

About Flogs.com:
Flogs.com was founded by Toon Timmermans and internet entrepreneur Michiel Mol (founder LBi, Guerilla Games and Force India F1 Team) in 2008. Flogs.com offers a unique digital calendar service and is growing very fast worldwide. Flogs.com means that you are ALWAYS up-to-date. With the touch of a button, you can add your favorite sporting events (like the IndyCar Series), concerts, CD releases and other events in the field of music, gaming, film, books, art and financial markets to your personal digital organizer.

About Newman/Haas/Lanigan Racing:
Newman/Haas Racing (NHR) was formed by actor/race car driver Paul Newman and racing entrepreneur Carl A. Haas and began competing in 1983. The team is the second most successful open wheel team competing today. Prior to their 25th season of competition in 2007 the team name changed to Newman/Haas/Lanigan Racing to reflect the addition of Michael Lanigan as partner. In 2009 the team is participating in their 27th season of open wheel competition and will attempt to add to the eight championships, 107 race wins and 109 pole positions they have earned to date. Graham Rahal and Robert Doornbos were preceded at the team by Mario and Michael Andretti, Nigel Mansell, Paul Tracy, Christian Fittipaldi, Cristiano da Matta, Sebastien Bourdais, Bruno Junqueira, Oriol Servia and Justin Wilson.

The deal was facilitated by GR8industries.com.
pi_70649713
Helemaal super voor Robert en super van Michael. Maar het zijn wel weer dezelfde namen.
Anyway, voorlopig dus meer Bobbie D!
pi_70649735
Hm Michiel Mol duikt weer op... met een calender service. Nu maar hopen dat Google ze over wil nemen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:30:29 #239
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_70652984
Zo, geen oval deze keer? Vorig weekend de race gemist, morgen toch maar weer 's kijken.

Kwali is atm live te zien op indycar.com
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:02:25 #240
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_70653755
Hallo zeg... P17 voor Doornbos?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:23:16 #241
184465 Migue
Sensuele man
pi_70654276
Who cares about Doornbos, Briscoe Inferno op pole!
pi_70662030
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Die gaat het einde van het seizoen niet halen, zeg ik je. Helemaal nu Mc D ook sponsor is van zijn wagen. Die gaan hun onvrede binnen het team kenbaar maken en Robert zou zomaar vervangen kunnen worden. Tenminste, voor mij is dat geen ondenkbaar scenario!
pi_70662036
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:23 schreef Migue het volgende:
Who cares about Doornbos, Briscoe Inferno op pole!

Who cares about Briscoe?
pi_70662578
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij schijnt een dier geraakt te hebben, waardoor zijn ophanging is verbogen en hij niet verder kon deelnemen aan de kwalificatie.

Verder is Rahal 10 plaatsen terug gezet doordat zijn wagen te licht was. Dus staat hij slechts twee plaatsen voor Doornbos.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 5 juli 2009 @ 12:21:52 #245
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_70663219
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij schijnt een dier geraakt te hebben, waardoor zijn ophanging is verbogen en hij niet verder kon deelnemen aan de kwalificatie.
Cristiano da Matta flashback.
  zondag 5 juli 2009 @ 13:52:22 #246
184465 Migue
Sensuele man
pi_70665777
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:29 schreef kriele het volgende:

[..]

Die gaat het einde van het seizoen niet halen, zeg ik je. Helemaal nu Mc D ook sponsor is van zijn wagen. Die gaan hun onvrede binnen het team kenbaar maken en Robert zou zomaar vervangen kunnen worden. Tenminste, voor mij is dat geen ondenkbaar scenario!
McDonalds sponsort die wagen niet. Die staan gewoon op de wagen om het niet zo leeg te laten lijken.
En wie about Briscoe caren? Heel veel meer mensen die om die Rotterdamse prutser caren
pi_70666019
Ik vind t wel een sympathieke gast, die Briscoe.. Jammer dat t meer een quali kanon is dan iemand die in de laatste ronde op de juiste positie rijdt Zolang ie maar niet tever wegloopt bij de start, moet wel een beetje spannend blijven. En Doornbos op 17 is alleen maar leuk, aangezien hier wel ok ingehaald moet kunnen worden
Where facts are few, experts are many.
pi_70673414
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef Migue het volgende:

[..]

McDonalds sponsort die wagen niet. Die staan gewoon op de wagen om het niet zo leeg te laten lijken.
En wie about Briscoe caren? Heel veel meer mensen die om die Rotterdamse prutser caren

Oh vast, maar ik ben Nederlander en steun Robert, ondanks dat hij het slecht doet. Ik hoop nog op een ommezwaai, wat ook hard nodig is wil hij zijn carriere willen blijven voortzetten in Amerika..
pi_70673608
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef kriele het volgende:

[..]

Oh vast, maar ik ben Nederlander en steun Robert, ondanks dat hij het slecht doet. Ik hoop nog op een ommezwaai, wat ook hard nodig is wil hij zijn carriere willen blijven voortzetten in Amerika..
Idd, wees gewoon blij dat er uberhaupt een nederlander meedoet. Hopelijk zien we hem gewoon terug volgend jaar want anders stopt rtl7 met uitzenden.
pi_70674701
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef kriele het volgende:

[..]

Precies. En dat Doornbos hard auto kan rijden heeft hij al wel bewezen. Daarnaast vind ik het een geweldige gast. We hebben ook weinig betere Nederlanderse coureurs denk ik.

Doornbos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')