Nu dus na 47 rondes.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Krijgt straks alweer een ronde aan zijn broekvalt weer enorm tegen.
Geen idee, hij zakt wel heeel ver terug.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er met Doornbos?
De snelheid zit er weer compleet niet in?
Ik houd van the milequote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Anyway, leuke oval en leuke race tot nu toe.
Dat snap ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Migue het volgende:
IndyCars heeft niets met de FIA te maken.
Ooh zo bedoelde je het. Nou ja, op zich komt de gemiddelde NASCAR-rijder ook niet in 5 seconde uit de auto, of Paul Tracy, dus zo'n regel gaat toch al niet lukkenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik vraag me alleen af of er ook soortgelijke voorschriften zijn in Amerikaanse raceklasses. Zo'n raar idee lijkt me dat namelijk niet.
Niet veel en Doornbos is niet vooruit te branden vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Slein83 het volgende:
Schakel net pas inwat heb ik gemist en waar is Doornbos?
Technische problemen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet veel en Doornbos is niet vooruit te branden vandaag.
Zover gezegd is op tv niet. Gewoon te traag.quote:
Ga Formule 1 kijken danquote:Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Slein83 het volgende:
Saaie race zo te horen, dus niks gemist.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef Migue het volgende:
Idd gapen moet je van die saaie F1 races ja.
Robin Miller zegt dat Gil de Ferran met Scott Dixon praat om zijn team te joinen, en dat Target Chip Ganassi Racing met Justin Wilson praat.
But then again, Miller zegt wel meer.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef Migue het volgende:
Want het slaat uiteraard wel ergens op om te zeggen dat een race die totaal niet saai was, saai was omdat een of andere prutser uit Nederland wéér een slechte race rijdt?
quote:
Of het nou Indycar, NASCAR of ALMS is, het commentaar in Amerika is altijd prima in orde.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef m1155 het volgende:
Ik moet zeggen dat het commentaar bij een wedstrijd ook wel verschil kan maken. Bij ESPN krijg je altijd allerlei opties te horen wat er zou kunnen gebeuren, dat maakt het spannend op een of andere manier.
Bij de start zaten allart en van dam voor x keer over het proces van helio te zeveren en miste ze alle actie.
Volgende week in samenvatting. Maar ik hoop dat die zondag al via nieuwsgroepen is te downloaden inderdaad!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef m1155 het volgende:
Race word niet uitgezonden op RTL. Downloaden dus maar zondag.
Het is een nachtware op zaterdag avond als ik me niet vergis.
Scheckter gaat in deze auto rijden. Duno rijdt in de #23.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:13 schreef Migue het volgende:
De Hulman-George familie gaat echt niet de feederseries voor het evenement dat hun baan bestaansrecht geeft naar de klote helpen hoor![]()
Er schijnt een #43 van Dreyer&Reinbold mogelijk op Ft. Worth rijden dit weekend. SPANNUUUUND!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef m1155 het volgende:
Race word niet uitgezonden op RTL. Downloaden dus maar zondag.
Het is een nachtware op zaterdag avond als ik me niet vergis.
OOO die vraag is maar 10 keer gesteld via de smsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]ze zouden toch alle races uitzenden
Doen ze nou die 4 ronden Indy-stylo, of gewoon weer 1 hotlap? Want in de VNR laten ze maar 1 ronde zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:31 schreef Atreidez het volgende:
Qual gaat nu beginnen. Heb gewoon beeld via Indycar.com, dus ze laten m een keer zien denk ikAl rijdt er op t moment nog niemand..
Race moet toch nog plaats vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
Was het een beetje spannend? Ik ga de race nog wel even downloaden, maar RTL gaf de uitslag al in ongeveer anderhalve seconde beeld in de voorbeschouwing.
Nee.quote:
Fenster pleurt het hele seizoen op usenet in HD kwaliteit elke maandagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef DaMook het volgende:
Kun je de race ook ergens terug kijken. Ik heb hem dit weekend niet gezien.
24 degrees banking. Misschien kan een ChampCar-liefhebber hier nog wat mooie verhalen vertellen over deze baanquote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef m1155 het volgende:
Wat een stijle baan is dat, soms zag je van die beelden, 2 naast elkaar van achter gefilmd. Mooi hoor.
En die vlammen uit de uitlaten, ook mooi
Ik denk dat we tegelijk hebben zitten kijken gisterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Atreidez het volgende:
Wat een kicke race afgelopen weekend. Ik heb m gisteren pas gezien, maar heb m van begin tot eind zitten kijken zonder skippenDie snelheden waren gewoon veel beter te zien dan op bv. Indy, en het naast elkaar rijden was echt close op momenten.. Beetje jammer van Briscoe die na een hele race in de laatste stint naar achter wordt gezet, maar thats racing. Waar ik me wel super aan heb geergerd was Carpentier, die er een sport van maakte in de weg te rijden, en daar later nog mee beloont werd door ze ronde terug te kunnen pakken met die short fuels. Kennen ze daar geen blauwe vlaggen en als je ze negeert een penalty?
Arme Zwolsman jr....Lijkt er meer op dat die ook geprofiteerd heeft:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Migue het volgende:
Ach ja arme Charles Jr. Zo'n goede coureur, en dan dankzij zijn vader bijna geen team of sponsor dat hem een eerlijke kans wil gunnen...
quote:Autoracerij
Voormalig autocoureur Zwolsman zou ook criminele zaken doen in de autoracerij.
Het Openbaar Ministerie vermoedt dat in 2005 in opdracht van Zwolsman ruim een miljoen euro misdaadgeld is betaald aan een raceteam in Indianapolis, afkomstig van Luxemburgse bankrekeningen.
Why is kwalificatie afgelast?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef northernlight81 het volgende:
Vanavond weer, 20.30u op RTL7.
Kwalificatie is afgelast, dus de startopstelling is de huidige stand in het kampioenschap. Doornbos start als 15e.
Dat nieuwe Indycar racecontrol ziet er wel vet uit. Misschien straks even registreren.
Inderdaad, zie het nu ook. Om 19.00 beginnen ze.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:40 schreef m1155 het volgende:
Morgen de race maar downloaden, al die reclame, zeker nu het "semi" live is.
Dus geen uitstel vanwege regen oid ?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:02 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Inderdaad, zie het nu ook. Om 19.00 beginnen ze.
Vandaarquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
De kwalificatie voor de Indycar-race in Iowa is afgelast nadat de organisatie de baan niet voldoende droog kreeg om te rijden.
bron: RTLgp.nl
Was natuurlijk te denken, als er ook maar iets nat is op de baan dan rijden ze daar niet meer....
Niet dat ik weet, maar zie het om 20.30u wel op RTL7. Via indycar.com kun je een hoop volgen en als je, je gratis registreert volgens mij zelfs de beelden zien.quote:
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt. Goede overwinning van Franchitti, hoewel ik het Briscoe ook wel gegund had.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef Migue het volgende:
Dat was 'm dan weer voor deze week. Ik trek dat wel, die korte races op <1 mile tracks. Was weer een mooie race.
Honda heeft met succes en push-to-pass systeem getest met de bedoeling dat deze ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Brain Barnhart schijnt voorstander te zijn,net als Scott Dixon.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt.
Ik was idd even in de warquote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Atreidez het volgende:
Volgende week is Richmond.. De weg naar t oneindige?Wel oval dus. De week erna Watkins Glen
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Migue het volgende:
Ja maar eerst nog even Richmond dit weekend.
[..]
Honda heeft met succes en push-to-pass systeem getest met de bedoeling dat deze ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Brain Barnhart schijnt voorstander te zijn,net als Scott Dixon.
Zelfde als met Rahal vorige race. Iets te onvoorzichtig op een nog gladde baan. De race in Kansas en Texas vond ik niet slecht. Daar kon hij in ieder geval meekomen (en in Texas in het spoor blijven van Kanaan).quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt. Goede overwinning van Franchitti, hoewel ik het Briscoe ook wel gegund had.
Doorbos. Hij moet echt z'n zelfvertrouwen terugvinden want dit lijkt nergens op. Wanneer is de volgende roadcourse?
Tegen... het kan ook zo zijn dat iemand veel sneller de ander voorbij is en niet ronde lang naast elkaar kleven.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.
Moeten ze het maar een aantal keer per race toestaan, anders krijg je net zoals met KERS dat het vooral ter verdediging gebruikt wordt.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.
Doornroosje moet geen dingen verzinnen, hij verloor de wagen zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:04 schreef m1155 het volgende:
[..]
Doornbos zei dat hij collected werd door ABC car maar volgens mij was dat niet zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |