Inderdaad, zie het nu ook. Om 19.00 beginnen ze.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:40 schreef m1155 het volgende:
Morgen de race maar downloaden, al die reclame, zeker nu het "semi" live is.
Dus geen uitstel vanwege regen oid ?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:02 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Inderdaad, zie het nu ook. Om 19.00 beginnen ze.
Vandaarquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
De kwalificatie voor de Indycar-race in Iowa is afgelast nadat de organisatie de baan niet voldoende droog kreeg om te rijden.
bron: RTLgp.nl
Was natuurlijk te denken, als er ook maar iets nat is op de baan dan rijden ze daar niet meer....
Niet dat ik weet, maar zie het om 20.30u wel op RTL7. Via indycar.com kun je een hoop volgen en als je, je gratis registreert volgens mij zelfs de beelden zien.quote:
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt. Goede overwinning van Franchitti, hoewel ik het Briscoe ook wel gegund had.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef Migue het volgende:
Dat was 'm dan weer voor deze week. Ik trek dat wel, die korte races op <1 mile tracks. Was weer een mooie race.
Honda heeft met succes en push-to-pass systeem getest met de bedoeling dat deze ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Brain Barnhart schijnt voorstander te zijn,net als Scott Dixon.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt.
Ik was idd even in de warquote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Atreidez het volgende:
Volgende week is Richmond.. De weg naar t oneindige?Wel oval dus. De week erna Watkins Glen
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Migue het volgende:
Ja maar eerst nog even Richmond dit weekend.
[..]
Honda heeft met succes en push-to-pass systeem getest met de bedoeling dat deze ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Brain Barnhart schijnt voorstander te zijn,net als Scott Dixon.
Zelfde als met Rahal vorige race. Iets te onvoorzichtig op een nog gladde baan. De race in Kansas en Texas vond ik niet slecht. Daar kon hij in ieder geval meekomen (en in Texas in het spoor blijven van Kanaan).quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik vind allebei wel mooi eigenlijk, hoewel hier meer ingehaald wordt. Goede overwinning van Franchitti, hoewel ik het Briscoe ook wel gegund had.
Doorbos. Hij moet echt z'n zelfvertrouwen terugvinden want dit lijkt nergens op. Wanneer is de volgende roadcourse?
Tegen... het kan ook zo zijn dat iemand veel sneller de ander voorbij is en niet ronde lang naast elkaar kleven.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.
Moeten ze het maar een aantal keer per race toestaan, anders krijg je net zoals met KERS dat het vooral ter verdediging gebruikt wordt.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben ook wel voorstander denk ik. Aangezien ze toch allemaal dezelfde motor hebben kan dit voor nog meer spanning zorgen.
Doornroosje moet geen dingen verzinnen, hij verloor de wagen zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:04 schreef m1155 het volgende:
[..]
Doornbos zei dat hij collected werd door ABC car maar volgens mij was dat niet zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |