Nee. Helaas.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef Littlecreep het volgende:
Kent Indycar trouwens de Green-White-Checkered regel?
Is dat dan dat ze nog 1 ronde zowiezo racen?quote:
Twee. En het is sowieso.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat dan dat ze nog 1 ronde zowiezo racen?
ah okquote:
Spellingschecker van Firefox is uitvinding van de eeuwquote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ah ok
en heb ooit eerder gemeld dat mijn spelling op zondag sowieso wat minder is
Met 1 poging. Als het mis gaat in zo'n green white checkered, gaan ze het niet nog eens proberen.quote:
Moet ze nou toch op gaan schieten.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Leatherface het volgende:
Danica.
Denk het ook ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef Littlecreep het volgende:
Twee seconden van Castroneves tot Patrick. Helio gaat winnen
Ik word een beetje ziek van Kalf en Winkelman die 'oh zo blij zijn' want 'wat een maand heeft Helio gehad'quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Castroneves betrokken was bij een belastingschandaal?
Maar dit is een heel andere raceklasse, of snap ik het niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Littlecreep het volgende:
Om het allemaal een beetje op te krikken gaan we kijken naar de finish van de Aaron's 312 dit jaar op Talladega
En ach, ik ben in een goeie bui, de finish van de Talladega 499 ook nog
No way!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Castroneves betrokken was bij een belastingschandaal?
Kan je nog een grapje over maken ook. (mompelt iets met finsh geld)quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja, dit is NASCAR, sport van rednecks.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Maar dit is een heel andere raceklasse, of snap ik het niet?
Lijkt me trouwens wel meer actie geven, gesloten acties. Met open wagens is iedere lichte aanraking funest.
Mwah ik vind haar niet zo slecht hoor. Natuurlijk krijgt ze veel aandacht simpelweg omdat ze een vrouw is maar zoals vandaag, ze heeft wel snelheid.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Arrogante dame die als coureur overschat is (al is dat laatste vandaagom te zeggen )
Vierde en derde in de Indy 500 tot nu toe. Zijn er niet veel die dat op hun cv hebben staan.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Arrogante dame die als coureur overschat is (al is dat laatste vandaagom te zeggen )
Sterker nog: ze bleven het maar safety car noemen, terwijl in de VS de term pace car wordt gebruikt.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat Doornbos de race niet uitgereden heeft. Wel mooi dat Danica 3e is geworden, had nog gehoopt op 1ste
.
Ook geinig dat Helio die man wegduwd die wil dat hij niet uitstapt op het rechtestuk en dat ie het hek in klimt. Had ik nog niet eerder gezien. Dit was sowieso de eerste indy500 die ik echt gekeken heb.
En ook respect voor de corner workers, die zijn er telkens echt snel bij en doen goed werk.
Ook nog wat klagen. Wat irritant die reclames en als ze dan 35 rondes voor het einde zeggen dat dat de laatste reclame is en ze doen er toch nog maar eentje
bah eikels. Weten ze ook nog niet eens wat voor auto de safety car is. Herhalen ze tig keer dezelfde dinge. Bagger.
Dat wist ik dat ik het zelf ook fout zei, kon alleen niet op pace car komen dus typte ook maar safety carquote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sterker nog: ze bleven het maar safety car noemen, terwijl in de VS de term pace car wordt gebruikt.
Daaarom zie ik haar nog niet zo snel in de F1. Niet bij US F1 of ander team. Eerst moet ze wat beter presteren op de gewone circuits.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah ik vind haar niet zo slecht hoor. Natuurlijk krijgt ze veel aandacht simpelweg omdat ze een vrouw is maar zoals vandaag, ze heeft wel snelheid.
Op ovals, dan.
Hehe, dat zullen de fans leuk vinden. Eerst buitenlanders in NASCAR(Montoya, Ambrose) en nu ook nog een vrouwquote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Patrick zou overgang naar NASCAR overwegen.
Dat vond ik ook behoorlijk irritant.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sterker nog: ze bleven het maar safety car noemen, terwijl in de VS de term pace car wordt gebruikt.
NASCARquote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef m1155 het volgende:
Kijken jullie ook Nascar? Ik vind het zelf altijd een beetje opgeblazen...
Ik kijk tenminste de grote races altijd. Daytona, Talladega en als ik me erg verveel op zondagavond, kijk ik vaak ook wel via een stream de wat kleinere wedstrijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef m1155 het volgende:
Camaro, Corvette..... Allemaal Amerikaanse brolquote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vond ik ook behoorlijk irritant.
Een vraag van een kijker waarom de pace car geen Corvette is?
Nou, de safetycar is wel degelijk een Corvette hoor, kijk nog maar eens goed.
Tuurlijk debiel kalf! Dat was GEEN Corvette, lamlul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Who cares! Maak maar een apart topic voor NASCAR als je daar graag over wilt praten, net als voor ChampCarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef m1155 het volgende:
Dan nog geeft dat Matos niet het recht om tegen iemand anders aan te rijden. Hij wist dat Meira daar zat en had nog niet moeten insturen. Hij had inderdaad moeten wachten totdat Meira ook instuurde. Of zijn gas loslaten en achter Meira de bocht induiken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:46 schreef m1155 het volgende:
Kalf vooroordeelde Matos ook meteen na de crash terwijl duidelijk te zien was dat meira gewoon te lang wachte met insturen. Matos deed dat wel. Je kan jezelf kwalijk in de muur zetten omdat iemand anders jou blokkeerd.
http://www.openwheelworld(...)aan_crash_met_Matos/
En de spotter van Meira had hem moeten vertellen dat er nog iemand aan de buitenkant zat. En daar had Meira dan ook weer rekening mee moeten houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog geeft dat Matos niet het recht om tegen iemand anders aan te rijden. Hij wist dat Meira daar zat en had nog niet moeten insturen. Hij had inderdaad moeten wachten totdat Meira ook instuurde. Of zijn gas loslaten en achter Meira de bocht induiken.
quote:A racing industry source told IBJ that Tony George's mother and sisters became fed up with the financial losses incurred by the Speedway and Indy Racing League.
George's dismissal comes less than one month after his wife, Laura, was removed from her job as staff adviser at the IMS.
IMS officials were not available to comment this morning, but sources said that the IMS board hopes to talk to H.A. "Humpy" Wheeler, one of the foremost promoters of NASCAR and former president of Lowe's Motor Speedway in North Carolina, about a possible management position.
Maar ook:quote:An announcement by the Indianapolis Motor Speedway Corporation will be made Wednesday afternoon that says George's tenure is over after he was voted out of power in a board meeting Tuesday night. The IMS board of directors includes George's mother, Mari Hulman-George; sisters Josie, Nancy and Kathy Conforti, Indianapolis attorney Jack Snyder and George.
IMS officials have not issued any comment on the matter but a Speedway source said an official announcement will be made later Wednesday.
Dus nog even wachten, maar het zou wel bizar zijn om geen Hulman als CEO van IMS te hebben. We zullen zien...quote:According to the report -- which came from an online media company, and was picked up by two local news outlets -- a decision to dismiss (Tony) George came at Tuesday night's board of directors meeting. George, however, described the meeting as "typical," as did his mother, Mari Hulman George, who is chairman of the board.
Hulman George also said there was no call to oust her son, who has held leadership positions at IMS since 1990.
"There haven't been any changes," she said. "We just discussed things like we usually do and how to make things better."
Milwaukee vind ik altijd spannender dan de Indy500 en dat zal zeker dit jaar ook gelden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Natuurlijk! Hoewel de meeste mensen alleen voor de Indy 500 gingen natuurlijk.
quote:Indy 500 scores it's worst rating since 1973.
Despite big names Helio Castroneves and Danica Patrick finishing first and third, respectively, ratings for the Indianapolis 500 fell to the lowest level in at least 36 years.
The 2009 Indianapolis 500 drew a 4.0/11 final rating on ABC last Sunday, down 13% from a 4.6/13 last year, down 7% from a 4.3/12 in '07, and the lowest rating for the Indy 500 since at least 1973.
This year's Indy 500 barely avoids becoming the first to draw fewer than 4% of U.S. television households. Earlier in the week, USA Today reported that the race drew a 3.9.
Since 2005, when the race drew a 6.5/18, ratings for the Indy 500 have declined 38%. Since '92, when the race last drew a double-digit rating, ratings have declined 63%.
For the decade (2000-2009), the Indianapolis 500 averaged a 5.0 rating, down 36% from the 7.8 rating the race averaged during the 1990s*, and down 55% from the the 11.2 the race averaged in the 1980s
Indycar is ten dode opgeschreven. Er kijkt geen hond naar en nu Tony George minder invloed gaat krijgen gaan ze het financieel waarschijnlijk ook moeilijk krijgen.quote:
Volgens mij doet die helemaal niet mee morgen. Link.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Migue het volgende:
Stanton Barrett start laatste.
www.indycar.com/grid
Krijgt straks alweer een ronde aan zijn broekquote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Robert had goede start, maar gaat nu wel erg slecht...
Scott Goodyear en Marty Reid hierquote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef NY_Giant het volgende:
We gaan weer beginnen! Ze hadden beter Kalff voor Van Dam in kunnen ruilen in plaats van Winkelman...
Nu dus na 47 rondes.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Krijgt straks alweer een ronde aan zijn broekvalt weer enorm tegen.
Geen idee, hij zakt wel heeel ver terug.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er met Doornbos?
De snelheid zit er weer compleet niet in?
Ik houd van the milequote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Anyway, leuke oval en leuke race tot nu toe.
Dat snap ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Migue het volgende:
IndyCars heeft niets met de FIA te maken.
Ooh zo bedoelde je het. Nou ja, op zich komt de gemiddelde NASCAR-rijder ook niet in 5 seconde uit de auto, of Paul Tracy, dus zo'n regel gaat toch al niet lukkenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik vraag me alleen af of er ook soortgelijke voorschriften zijn in Amerikaanse raceklasses. Zo'n raar idee lijkt me dat namelijk niet.
Niet veel en Doornbos is niet vooruit te branden vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Slein83 het volgende:
Schakel net pas inwat heb ik gemist en waar is Doornbos?
Technische problemen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet veel en Doornbos is niet vooruit te branden vandaag.
Zover gezegd is op tv niet. Gewoon te traag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |