Nee. Helaas.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef Littlecreep het volgende:
Kent Indycar trouwens de Green-White-Checkered regel?
Is dat dan dat ze nog 1 ronde zowiezo racen?quote:
Twee. En het is sowieso.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat dan dat ze nog 1 ronde zowiezo racen?
ah okquote:
Spellingschecker van Firefox is uitvinding van de eeuwquote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ah ok
en heb ooit eerder gemeld dat mijn spelling op zondag sowieso wat minder is
Met 1 poging. Als het mis gaat in zo'n green white checkered, gaan ze het niet nog eens proberen.quote:
Moet ze nou toch op gaan schieten.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Leatherface het volgende:
Danica.
Denk het ook ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef Littlecreep het volgende:
Twee seconden van Castroneves tot Patrick. Helio gaat winnen
Ik word een beetje ziek van Kalf en Winkelman die 'oh zo blij zijn' want 'wat een maand heeft Helio gehad'quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Castroneves betrokken was bij een belastingschandaal?
Maar dit is een heel andere raceklasse, of snap ik het niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Littlecreep het volgende:
Om het allemaal een beetje op te krikken gaan we kijken naar de finish van de Aaron's 312 dit jaar op Talladega
En ach, ik ben in een goeie bui, de finish van de Talladega 499 ook nog
No way!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Castroneves betrokken was bij een belastingschandaal?
Kan je nog een grapje over maken ook. (mompelt iets met finsh geld)quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja, dit is NASCAR, sport van rednecks.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Maar dit is een heel andere raceklasse, of snap ik het niet?
Lijkt me trouwens wel meer actie geven, gesloten acties. Met open wagens is iedere lichte aanraking funest.
Mwah ik vind haar niet zo slecht hoor. Natuurlijk krijgt ze veel aandacht simpelweg omdat ze een vrouw is maar zoals vandaag, ze heeft wel snelheid.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Arrogante dame die als coureur overschat is (al is dat laatste vandaagom te zeggen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |