Fenster pleurt het hele seizoen op usenet in HD kwaliteit elke maandagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef DaMook het volgende:
Kun je de race ook ergens terug kijken. Ik heb hem dit weekend niet gezien.
24 degrees banking. Misschien kan een ChampCar-liefhebber hier nog wat mooie verhalen vertellen over deze baanquote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef m1155 het volgende:
Wat een stijle baan is dat, soms zag je van die beelden, 2 naast elkaar van achter gefilmd. Mooi hoor.
En die vlammen uit de uitlaten, ook mooi
Ik denk dat we tegelijk hebben zitten kijken gisterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Atreidez het volgende:
Wat een kicke race afgelopen weekend. Ik heb m gisteren pas gezien, maar heb m van begin tot eind zitten kijken zonder skippenDie snelheden waren gewoon veel beter te zien dan op bv. Indy, en het naast elkaar rijden was echt close op momenten.. Beetje jammer van Briscoe die na een hele race in de laatste stint naar achter wordt gezet, maar thats racing. Waar ik me wel super aan heb geergerd was Carpentier, die er een sport van maakte in de weg te rijden, en daar later nog mee beloont werd door ze ronde terug te kunnen pakken met die short fuels. Kennen ze daar geen blauwe vlaggen en als je ze negeert een penalty?
Arme Zwolsman jr....Lijkt er meer op dat die ook geprofiteerd heeft:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Migue het volgende:
Ach ja arme Charles Jr. Zo'n goede coureur, en dan dankzij zijn vader bijna geen team of sponsor dat hem een eerlijke kans wil gunnen...
quote:Autoracerij
Voormalig autocoureur Zwolsman zou ook criminele zaken doen in de autoracerij.
Het Openbaar Ministerie vermoedt dat in 2005 in opdracht van Zwolsman ruim een miljoen euro misdaadgeld is betaald aan een raceteam in Indianapolis, afkomstig van Luxemburgse bankrekeningen.
Why is kwalificatie afgelast?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef northernlight81 het volgende:
Vanavond weer, 20.30u op RTL7.
Kwalificatie is afgelast, dus de startopstelling is de huidige stand in het kampioenschap. Doornbos start als 15e.
Dat nieuwe Indycar racecontrol ziet er wel vet uit. Misschien straks even registreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |