abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69797812
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee.
Ok, dan loop ik toch verder achter dan ik dacht dit weekend
  maandag 8 juni 2009 @ 11:58:54 #152
184465 Migue
Sensuele man
pi_69821730
Mooie race weer gisteren. Ik had echt niet verwacht dat Helio Castroneves zou winnen, ik hoopte op Ryan Briscoe, en hield er rekening mee dat Dario Franchitti of zelfs Scott Dixon nog wel een kansje zouden hebben, maar Helio kwam echt vanuit het niets. Sluwe Braziliaan die de hele race achter de leiders rijdt, en dan zelf vlak voor het einde de leiding pakken
Jammer dat niet alle inhaalakties te zien waren, er werd veel ingehaald, maar toch was het nog een erg vermakelijke race

Volgende week one-groove Iowa, dus een mooie race dit weekend mocht ook wel...
  maandag 8 juni 2009 @ 12:18:37 #153
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_69822282
Kun je de race ook ergens terug kijken. Ik heb hem dit weekend niet gezien.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 8 juni 2009 @ 12:32:14 #154
184465 Migue
Sensuele man
pi_69822636
Op IndyCar.com staan altijd samenvattingen van de weekenden en dat soort dingen. Ook GPUpdate.net maakt gebruik van die beelden voor hun samenvattingen, maar die staat nog niet online en zal ook een heel stuk beknopter zijn.
pi_69843077
Leuke race, mooi programma er ook omheem van Versus. Pit reporters en commentaren mis je wel op RTL. Op RTL zijn de beelden ook vrij slecht dus dat maakt het al minder spannend.

Wat een stijle baan is dat, soms zag je van die beelden, 2 naast elkaar van achter gefilmd. Mooi hoor.

En die vlammen uit de uitlaten, ook mooi
pi_69844841
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef DaMook het volgende:
Kun je de race ook ergens terug kijken. Ik heb hem dit weekend niet gezien.
Fenster pleurt het hele seizoen op usenet in HD kwaliteit elke maandagavond

Zie FTD voor de links enzo

Net gekeken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:30:37 #157
184465 Migue
Sensuele man
pi_69847145
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef m1155 het volgende:
Wat een stijle baan is dat, soms zag je van die beelden, 2 naast elkaar van achter gefilmd. Mooi hoor.

En die vlammen uit de uitlaten, ook mooi
24 degrees banking. Misschien kan een ChampCar-liefhebber hier nog wat mooie verhalen vertellen over deze baan
Nee maar serieus, die banking is echt te gek voor woorden. Met deze auto's gaat het nog wel, maar het heeft de CART Series failliet laten gaan.
pi_69851444
Ik vond trouwens het 2 of 3 "width" rijden tegen vallen. Vorig jaar kwam dat veel meer voor.

Nu op naar ChicagoLand (ook altijd spannend)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:08:08 #159
184465 Migue
Sensuele man
pi_69852138
Wide Jon Beekhuis zei het he, niet meer op die baan gereden sinds de Truck Series de dag ervoor.

Richard Antinucci naar IndyCar voor Watkins Glen! Met Team 3G. Goede shit, Amerikaan, IndyLights runner-up (de winnaar doet al IndyCars) en familie van Eddie Cheever Jr.( ). Hij test dit weekend at The Glen, en het idee is om hem in 2010 fulltime bij Team 3G te hebben.
YESYESYES!
pi_69852562
Wat een kicke race afgelopen weekend. Ik heb m gisteren pas gezien, maar heb m van begin tot eind zitten kijken zonder skippen Die snelheden waren gewoon veel beter te zien dan op bv. Indy, en het naast elkaar rijden was echt close op momenten.. Beetje jammer van Briscoe die na een hele race in de laatste stint naar achter wordt gezet, maar thats racing. Waar ik me wel super aan heb geergerd was Carpentier, die er een sport van maakte in de weg te rijden, en daar later nog mee beloont werd door ze ronde terug te kunnen pakken met die short fuels. Kennen ze daar geen blauwe vlaggen en als je ze negeert een penalty?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:07:39 #161
184465 Migue
Sensuele man
pi_69861047
Wie heeft Patrick Carpentier dit weekend in de weg gereden in NASCAR?

Geen echte blauwe vlaggen nee, ze worden wel gegeven, maar niet zo streng nageleefd als in Formule 1, rijders onder elkaar regelen dat wel. Aan het eind van de race zie je de achterblijvers ook bijna overdreven aan de kant gaan voor de leiders. En dat is maar goed ook, de wedstrijdleiding hoeft niet alles volgens het boekje te doen, dat doen ze in Formule 1 maar fijn.
pi_69865578
Jaja, Carpenter dan .. klein detail, maar hij was wel irritant.
pi_69870276
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Atreidez het volgende:
Wat een kicke race afgelopen weekend. Ik heb m gisteren pas gezien, maar heb m van begin tot eind zitten kijken zonder skippen Die snelheden waren gewoon veel beter te zien dan op bv. Indy, en het naast elkaar rijden was echt close op momenten.. Beetje jammer van Briscoe die na een hele race in de laatste stint naar achter wordt gezet, maar thats racing. Waar ik me wel super aan heb geergerd was Carpentier, die er een sport van maakte in de weg te rijden, en daar later nog mee beloont werd door ze ronde terug te kunnen pakken met die short fuels. Kennen ze daar geen blauwe vlaggen en als je ze negeert een penalty?
Ik denk dat we tegelijk hebben zitten kijken gister
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69971965
Moest er een keer van komen ook he

http://www.nos.nl/nosjour(...)rles_z_opgepakt.html

Trouwens Vosss, volgende keer bij mij? Jij doet t bier, ik heb de rest.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:40:38 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_69975493
Zo vader, zo zoon?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:11:52 #166
184465 Migue
Sensuele man
pi_69978558
Ach ja arme Charles Jr. Zo'n goede coureur, en dan dankzij zijn vader bijna geen team of sponsor dat hem een eerlijke kans wil gunnen...
pi_69983362
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Migue het volgende:
Ach ja arme Charles Jr. Zo'n goede coureur, en dan dankzij zijn vader bijna geen team of sponsor dat hem een eerlijke kans wil gunnen...
Arme Zwolsman jr....Lijkt er meer op dat die ook geprofiteerd heeft:
quote:
Autoracerij
Voormalig autocoureur Zwolsman zou ook criminele zaken doen in de autoracerij.

Het Openbaar Ministerie vermoedt dat in 2005 in opdracht van Zwolsman ruim een miljoen euro misdaadgeld is betaald aan een raceteam in Indianapolis, afkomstig van Luxemburgse bankrekeningen.
pi_69987515
Dat was ook precies de reden waarom ik het hier poste Targa
pi_70023280
Hunter-Reay naar Foyt's team

Ryan Hunter-Reay gaat van Vision Racing naar AJ Foyt Enterprises voor de rest van het seizoen. Hunter-Reay wordt hiermee de derde vervanger van Meira na Tracy en Foyt IV. Vision Racing was aanvankelijk helemaal niet van plan om een tweede auto in te zetten, maar Tony George moest wel om Izod te strikken als sponsor. Nu kan hij weer terug naar een één auto team .
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_70223861
Vanavond weer, 20.30u op RTL7.
Kwalificatie is afgelast, dus de startopstelling is de huidige stand in het kampioenschap. Doornbos start als 15e.

Dat nieuwe Indycar racecontrol ziet er wel vet uit. Misschien straks even registreren.
pi_70224766
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef northernlight81 het volgende:
Vanavond weer, 20.30u op RTL7.
Kwalificatie is afgelast, dus de startopstelling is de huidige stand in het kampioenschap. Doornbos start als 15e.

Dat nieuwe Indycar racecontrol ziet er wel vet uit. Misschien straks even registreren.
Why is kwalificatie afgelast?
pi_70224972
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Why is kwalificatie afgelast?
Goede vraag. Wil ik ook wel weten.

En vanavond ga ik kijken natuurlijk.
  zondag 21 juni 2009 @ 16:56:06 #173
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_70225204
De kwalificatie voor de Indycar-race in Iowa is afgelast nadat de organisatie de baan niet voldoende droog kreeg om te rijden.

bron: RTLgp.nl

Was natuurlijk te denken, als er ook maar iets nat is op de baan dan rijden ze daar niet meer....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_70225269
Blijkbaar had het eerder geregend en kwam dat water van onder de baan weer omhoog. Op een stuk of 6 plaatsen was dat zo. Dan bliezen ze het weer droog, maar dan kwam er weer nieuw water omhoog. Dus vochtige plekken op de baan. Dus geen kwalificatie.
  zondag 21 juni 2009 @ 16:59:19 #175
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70225326
Ga ik ook ff kijken denk ik, heb de afgelopen races ook gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')