abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70912548
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Doornbos weer allerlei problemen met de auto, dus laatste
Wel een goed begin voor hem.
pi_70912723
Wat een kijkersvragen weer
pi_70913596
Doornbos heeft dit jaar al genoeg fouten gemaakt, maar voor zijn team geldt absoluut hetzelfde. In naam is Newman/Haas/Lanigan misschien een topteam, maar dit seizoen blijkt daar in de praktijk weinig van...
pi_70913637
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:13 schreef NY_Giant het volgende:
Doornbos heeft dit jaar al genoeg fouten gemaakt, maar voor zijn team geldt absoluut hetzelfde. In naam is Newman/Haas/Lanigan misschien een topteam, maar dit seizoen blijkt daar in de praktijk weinig van...
inderdaad
  zondag 12 juli 2009 @ 21:15:35 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_70913650
Heb eigenlijk weinig zin om te kijken, die stratenraces zijn toch veel minder leuk dan de ovals.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_70914507
Tracy op p2
pi_70914765
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef M.Melandri het volgende:
Tracy op p2
pi_70915235
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Heb eigenlijk weinig zin om te kijken, die stratenraces zijn toch veel minder leuk dan de ovals.
Ik vind dit echt 100x leuker dan een oval zoals richmond.
pi_70917379
Wat een leuke race. 10 keer beter dan de formule1.
Ik heb echt weer zitten genieten. In de indy cars weten ze wat racen is.
Jammer van Doornbos hij zat er goed bij zeker tijdens de start gelijk 3de. Maar het blijft een mechanische sport
pi_70917598
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:13 schreef NY_Giant het volgende:

Klopt, maar ook op de ovals zal RD toch wat dichter in de buurt van Rahal moeten komen.
pi_70920589
Die tracy vandaag ook weer
pi_70923948
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een koppie he Hij weet wel wat racen is, gewoon ernaast en vol in de remmen
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een kijkersvragen weer
Verschrikkelijk. Zelfde idee als je tijdens een voetbal wedstrijd vraagt wat een corner is.
pi_70934485
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef M.Melandri het volgende:
Hij had de race moeten winnen. Eerst door wordt hij om onduidelijke redenen door de organisatie terug gezet tot achter Franchitti en vervolgens door Helio de muur ingereden. Dixon en Wilson lieten zien dat er wel genoeg ruimte was om in te halen in die bocht. Ruimte die Tracy duidelijk niet kreeg van Castroneves.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 13 juli 2009 @ 22:12:50 #289
184465 Migue
Sensuele man
pi_70948514
Wat een prachtige race weer. Dit soort races is wat IndyCars voor mij de mooiste vorm van autosport maakt. Ik hou hier van.
Ennnn, Franchitti, Tracy, Castroneves, etc, ze zijn allemaal weer terug op Toronto, en kijk eens wat een race je krijgt. De oude mannen kunnen het nog steeds. Zo zie je maar dat leeftijd ondergeschikt is aan talent, iets wat in de Formule 1 vergeten wordt, waar toppers als Coulthard en Barrichello volgens velen de biezen moeten pakken terwijl ze nog steeds op niveau rondrijden.

Maar goed, fuck Formula 1 anyway.
pi_70949737
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef Migue het volgende:
Maar goed, fuck Formula 1 anyway.
Stijf circus
pi_70950858
Volgens autosport.com is bourdais exit bij toro rosso. Ik vrees voor het plekje van Robert.......
pi_70958285
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Volgens autosport.com is bourdais exit bij toro rosso. Ik vrees voor het plekje van Robert.......
Of Rehal... die presteert ook niet echt super.

Aan de andere kant. Als Bourdais echt mee kan voorin is het wel een aanwinst. Met Tracy stoeien enzo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:43:14 #293
184465 Migue
Sensuele man
pi_70961208
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:49 schreef m1155 het volgende:

[..]

Of Rehal... die presteert ook niet echt super.
Nog altijd heel veel keer beter dan Doornroosje. Bovendien is hij Carl Haas's lievelingetje, dus maak je over Graham Rahal maar geen zorgen, die gaat de komende jaren nog echt niet weg bij Newman/Haas, tenzij het is voor een ander topteam
pi_70971401
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Migue het volgende:

[..]

Nog altijd heel veel keer beter dan Doornroosje. Bovendien is hij Carl Haas's lievelingetje, dus maak je over Graham Rahal maar geen zorgen, die gaat de komende jaren nog echt niet weg bij Newman/Haas, tenzij het is voor een ander topteam
Idd rahal is het lievelingetje bij NHL...bourdais en rahal zitten volgend jaar weer in die auto. Te hopen dat bourdais niet al nu in gaat stappen...
pi_70972083
Bourdais heeft meer te verliezen als te winnen.. Hij is als kampioen weggegaan, en met deze auto's komt hij echt niet als kampioen terug. Meer als Jacques Villeneuve, en wie wil dat nou Ik gok dat Bourdais richting de LMS gaat of iets in die trant.
Where facts are few, experts are many.
pi_70972938
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Migue het volgende:

[..]

Een ander topteam? Zo'n topteam is N/H/L in de IRL nog niet gebleken.
pi_70974068
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Bourdais heeft meer te verliezen als te winnen.. Hij is als kampioen weggegaan, en met deze auto's komt hij echt niet als kampioen terug. Meer als Jacques Villeneuve, en wie wil dat nou Ik gok dat Bourdais richting de LMS gaat of iets in die trant.
IRL is toch heel anders dan CC dus een heel ander verhaal villeueneuve. Bourdais heeft ook nog steeds vaak contact met het team begreep ik.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:13:26 #298
184465 Migue
Sensuele man
pi_70976593
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Meer als Jacques Villeneuve, en wie wil dat nou
* Dan. En, Villeneuve schijnt wel een aantal aanbiedingen voor in de IndyCar en ChampCar Series gehad te hebben destijds, maar meneer vond dat hij niet genoeg betaald zou krijgen.
Ik zou trouwens geen seconden hoeven te twijfelen als ik een team, in welke series dan ook, zou hebben, en ik kon Villeneuve krijgen.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:15 schreef kriele het volgende:

[..]

Een ander topteam? Zo'n topteam is N/H/L in de IRL nog niet gebleken.
Jawel, alleen hebben ze één coureur die gewoon aan het prutsen is, een andere coureur die de snelheid wel heeft maar ook af en toe rare dingen doet, en gaat er nog wel eens wat mis daar.
Maar dat neemt niet weg dat Newman/Haas al twee overwinningen en drie poles heeft in anderhalf jaar dat ze IRL IndyCars doen, en heel veel meer kampioenschappen sinds dat ze IndyCars doen.
pi_70977723
Ze hadden in Wilson vorig jaar een topper. Maar toen was het team ook nog geen top. Wilson moest weg, omdat hij geen of te weinig geld mee kon nemen voor dit seizoen. Dan ben je in mijn ogen geen topteam.
pi_70978506
N/H/L is sinds de hereniging van IndyCar en Champ Car gewoon nog geen topteam gebleken. Op de road courses zijn ze redelijk, de ovals wat minder. Dat betekent niet dat het niet meer goed komt met ze, maar op dit moment is het gewoon echt even geen top. Dat ligt echt niet alleen aan Doornbos, die inderdaad wel wat tegenvalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')