Ja het wijst zich vanzelf, eerst klik je aan welk abonnement je zou willen en dan zie je wat je kwijt bent voor 6 maanden of 12 maandenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het niet zo goed, wil gewoon FOK steunen maar moet je nu ook aanvinken wat je wilt.
Ojee ben je stout geweest? en hoe lang duurt zo'n ban dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Niet erg praktisch voor mij, heb daar een ban.
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
maar zover ik weet heeft niemand me er tussenuit gepikt hehe
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaakt
Of Peter, die hebben we nog niet zo vaak gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
Als ze toch nog meelezen boven, laten ze de muziek ff draaien van dat fisches batle, vond ik echt mooi.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Peter, die hebben we nog niet zo vaak gehoord
Die had ik ook wel willen zien en horen, maar dit was toch ook best lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil handjes zien
oh en dan die andere B artiest van gisteren, hoopte op een Blof of zoiets
Tiept zo onhandig als ik mijn handen in de lucht moet doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het jou geen bal uit, als het maar tieten zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
okay en nu gaarne caps van de ontluikende tieten van kopijkat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaakt
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef Disana het volgende:
Toverheks, volgens mij word je nu op je wenken bediend.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is het, vind dit zo mooi he kippenvel toen ik het hoorde.
DANK JE WEL B
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij toevallig van haar in de wc een cap gemaakt![]()
Nee maar Danny vond het niet zo netjes van je dat jij aan Marielin en ook de streamers vertelde hoeveel credits hij had gekocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]ik ben nog aan het bijlezen... was het zo erg?
![]()
Luister en huiver, Kippevel.quote:
quote:Zaterdag 23 mei, 19:00 uur
Gezocht: P. Coene
De redactie is naarstig op zoek naar P. Coene. Hij geeft een fantastisch bod uitgebracht op het schilderij van Roel Hofman.
Dus ken je of ben je P. Coene neem s.v.p. even contact op via redactie@thebunkeronline.tv
shitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat niet. HiDi heeft deze gisteren gemaakt:
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Mjaaaaa overwicht hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef evaxsis het volgende:
Hoor dan ze luisteren ook nog naar je Toverheks
johan flemmix dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Luister en huiver, Kippevel.
En een groot compliment voor degene die er steeds muziek bij uitzocht bij alles
Dat was het ook niet. waarvoor mijn excuses. zie vorige COSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Danny vond het niet zo netjes van je dat jij aan Marielin en ook de streamers vertelde hoeveel credits hij had gekocht.
Ja volgens mij is zij dat toch, daar ga je dan MeraVigliosaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat niet. HiDi heeft deze gisteren gemaakt:
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Weet nie maar het staat er zo prominent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, ik dacht even dat wij bedankt werden, maar het gaat dus om de streamers van VOL
misschien nog even een statement? maar ziet er zo een stuk beter uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Weet nie maar het staat er zo prominent.![]()
[ afbeelding ]
Zo dan maar.
Die wil natuurlijk dat schilderij niet meer na al die gasaanvallen.quote:
hahaha of was het nou die ene vloek die ik met volle maan buiten hier op mijn grasveldje had uitgesproken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heb jij zeker versiert uit dat toverbolletje van je
ffffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even met zn allen blazen, ligt ie zo! We kunnen het!
Ik sta op nulquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik zet 10 credits in op : Het papiertje valt om 20:43 om!
Dat wil ik dus ook weten!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Moet iemand ff van Boven hier neerzetten welke c.d. of volgens mij als ik zo luister die monniken Gregorian kan het niet thuis brengen.
Ik zeg een pollquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik zet 10 credits in op : Het papiertje valt om 20:43 om!
Gebeurt is gebeurt toch en valt niet meer terug te draaien,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. waarvoor mijn excuses. zie vorige COS
Heb er nog 5 staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik sta op nulKan niks meer inzetten.
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha of was het nou die ene vloek die ik met volle maan buiten hier op mijn grasveldje had uitgesproken.![]()
dat was het zeker, ik werd er meteen op gewezen toen ik boven kwam en heb de rest van de nacht zitten balen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gebeurt is gebeurt toch en valt niet meer terug te draaien,
vergeet het maar snel weer, van je fouten leer je en laat dit een les voor jou zijn voor in het vervolg
Nee ik gun ze wel een vrij weekend, maandag vind ik wel een mooie dag voor de start van de Bunker2, Jimbo doet ook meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,
Je moet verder denken dan een beetje muziek
Ze hebben verschillende muziek uit games gebruikt maar ik kon er niet opkomen welke.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Van wie is deze muziek.
Poll.
Pasveer Leeuwarde
Philomonisch orkest
Concertgebouworkest.
Kunst en Genoegen uit Leiden
van B&B thuis op hun pauke en syntesyser
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,
Je moet verder denken dan een beetje muziek
dat begrijp ik wel, kop op meis stuur anders een PM naar Danny toe en leg het hem uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat was het zeker, ik werd er meteen op gewezen toen ik boven kwam en heb de rest van de nacht zitten balen.
-edit- niet dat ik niet gefeest heb hoor zo erg was het toch ook weer niet...
Deze kreeg ik kippenvel zo mooi maar wil weten welke hhaha als ze dat nu even op een briefje schrijven en on stream laten zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende muziek uit games gebruikt maar ik kon er niet opkomen welke.
of je vraagt het aan dementorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze kreeg ik kippenvel zo mooi maar wil weten welke hhaha als ze dat nu even op een briefje schrijven en on stream laten zien.
puik plan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, kop op meis stuur anders een PM naar Danny toe en leg het hem uit.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Van wie is deze muziek.
Poll.
Pasveer Leeuwarde
Philomonisch orkest
Concertgebouworkest.
Kunst en Genoegen uit Leiden
van B&B thuis op hun pauke en syntesyser
Ik zie net dat we helemaal moeten wachten totdat de zomervakantie is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik gun ze wel een vrij weekend, maandag vind ik wel een mooie dag voor de start van de Bunker2, Jimbo doet ook mee
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand van de redactie svp zeggen wanneer TBO2 begint en of ie ook weer 25 dagen duurt?. Na de zomervakantie is te vaag
.
Goede avondquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef akveor het volgende:
Hahaha... goedenavond.... zwengelt stream ook maar even aan.![]()
Zou de BunkerII weer in kelder van Vlemminx zijn?
He dank je wel sla hem op op favo en ga eens internet afstruinen, dank je wel.quote:
Geef Mera een kusje en zand erover, ze is lief.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
En dan is het nog verschillend voor middelbare scholen en basisscholen etcquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou zeg, niet Pim als een loopjongetje gebruiken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef 11amb het volgende:
zo jeroentje is net bij me langs geweest en had het goed naar zijn zin gehad in de bunker
vanavond gaat ie weer terug naar le france
wachten is alleen nog op pim want die kan bier halen als ik daar rustig een biertje zit te drinken
JIJ bent liefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geef Mera een kusje en zand erover, ze is lief.
ander idee dan .............. hij zegt toch niks en ik zit vol gesprekstof kan hij beter bier gaan halen dan mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, niet Pim als een loopjongetje gebruiken hoor
Hahaha nou dan word het einde dus niet meer spannend want we hebben al een winnaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He dank je wel sla hem op op favo en ga eens internet afstruinen, dank je wel.
En voor Eva, was grapje hoor maar omdat Jimbo de kaneeltest had uitgevoerd riepen sommige hij moet zich opgeven, en als hij in de Bunker2 komt zit hier ook een grotefan van hem, zal me de pest stemmen wie er anders ook mee doet was al fan van Jimbo
En wat moeten we tot die tijd, vakantie vieren, zonnen, terrasjes pakken enzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
September zijn in hele land de vakantie`s wel afgelopen lijkt mij.
Ohhh dat is nog verder weg dan ik al dachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
September zijn in hele land de vakantie`s wel afgelopen lijkt mij.
Zegt hij die festivals maar af hahha, ik ken Jimbo niet maar lijkt me gewoon een leuke jongen met een te grote bek maar hart op de goede plaats. en hij heeft ook Humor als ik hem steeds zo lees hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha nou dan word het einde dus niet meer spannend want we hebben al een winnaar.![]()
Ik hoop trouwens van wel, Jimbo kon pas weer na de zomervakantie zei hij aangezien naar een paar festivals moet
Yep, heb ik ook al tig keer geroepen! Beetje mengen die hap, leek wel een studentenhok enneh, een mooie poll zou ook zijn: hoe oud is de streamer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Zullen ze nu ook iets oudere kandidaten zoeken of alleen weer half afgestudeerde hangjongere
Ik ben het er zo niet mee eens johquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef bamby het volgende:
[..]
Mis het echt wel en na de zomer vacantiekan het best nog begin september worden
lang hoor
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En wat moeten we tot die tijd, vakantie vieren, zonnen, terrasjes pakken enzo?
Hoop ook wat meer oudere en niet alleen jongequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Zullen ze nu ook iets oudere kandidaten zoeken of alleen weer half afgestudeerde hangjongere
Heb ik nooit naar gekeken wel alle BB hier gevolgd maar niet de buitenlandse, mag ook wel weer terug komen BB nederland, vond BB hotel ook leuk met Viola en vooral Bonny. is zo een schatje he die meid lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en suksesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
ja, maar ik dénk wel verstandig, hoe jammer ik het ook vind. Kunnen ze even de tijd nemen om wat goede sponsors te zoeken, een échte creatieveling opdracht geven om battles te verzinnen en goede overlevers te vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en succesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
Ik wil niet in beeld, zet wel een webcam op de kat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!
Ik hoop dat er nog wel paar wat oudere zo gek zijn om zich daarvoor op te geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
oeehhhhhh een hok vol met schandknaapjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop ook wat meer oudere en niet alleen jonge
Gaan jullie samen bier halen en onderweg praat je de oren van zijn hoofd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef 11amb het volgende:
[..]
ander idee dan .............. hij zegt toch niks en ik zit vol gesprekstof kan hij beter bier gaan halen dan mij
hij is stille willy
Haha ja erg hè Kaat ik voel met je meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En wat moeten we tot die tijd, vakantie vieren, zonnen, terrasjes pakken enzo?
zou het niet wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben het er zo niet mee eens joh![]()
en is er niet een ander alternatief?
Je hebt er twee!quote:
Natuurlijk, het is ook redelijk en bovendien moeten ze bijkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, maar ik dénk wel verstandig, hoe jammer ik het ook vind. Kunnen ze even de tijd nemen om wat goede sponsors te zoeken, een échte creatieveling opdracht geven om battles te verzinnen en goede overlevers te vinden.
Het is een ramp, ik kletter morgen mijn bootje maar weer in het water en vaar weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Haha ja erg hè Kaat ik voel met je mee
Misschien is dat wel leuk om te gaan volgen mochten ze streams hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en suksesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
jullie lijken wel verslaafd....terwijl er zoveel leuke dingen zijn
![]()
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook redelijk en bovendien moeten ze bijkomen.
BB UK begint dus op 4 juni, maar er zijn waarschijnlijk alleen live streams te zien vanaf 's avonds laat tot de ochtend. Op justin.tv zijn wel een paar kanalen te vinden die de streams en bijbehorende programma's gaan uitzenden; er zitten chats bij.
in september ga ik dan weer op vakantiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.
Ja, egoïstisch, ik weet het
Dat vind ik nou ook,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zegt hij die festivals maar af hahha, ik ken Jimbo niet maar lijkt me gewoon een leuke jongen met een te grote bek maar hart op de goede plaats. en hij heeft ook Humor als ik hem steeds zo lees hier.
Nou Ja, pppfftttttt ga heen, welke leuke dingen dan, kan niet 1-2-3 wat leuks bedenken hoor, jeweettog heb geen leffuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook al tig keer geroepen! Beetje mengen die hap, leek wel een studentenhok enneh, een mooie poll zou ook zijn: hoe oud is de streamer.
Tussen de: 15 en 25
25 en 50
ouder
ja maar ja maar ik wil streamsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
![]()
Oh jaaa dan gaan we Kaat volgen op het terrasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!
Ja, maar je kan toch geen buitenlandse streams volgen????quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.
Ik heb het over de streamers maar dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh pas beginnen bij 20 jaar en ouder, niet nog jonger
Nee, mijn kat magquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh jaaa dan gaan we Kaat volgen op het terras
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Ja, pppfftttttt ga heen, welke leuke dingen dan, kan niet 1-2-3 wat leuks bedenken hoor, jeweettog heb geen leffuh
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten in fase #299: De brief bewaken, 24 uur, zonder te knipperen![]()
Is niet te halen deze opdracht![]()
http://www.endofshow.com/(...)ke-big-brother-cuts/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
BB UK begint dus op 4 juni, maar er zijn waarschijnlijk alleen live streams te zien vanaf 's avonds laat tot de ochtend. Op justin.tv zijn wel een paar kanalen te vinden die de streams en bijbehorende programma's gaan uitzenden; er zitten chats bij.
Bah, wat ben jij een hebberd, gun je me dat nou nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik mijn leuke ding ga delen
Hehe eindelijk. Heb mijn kop er over zitten breken. MOHAA, BF42? Kon er niet opkomen.quote:
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
whehehe en dan trekken we gewoon alles uit de kast zodat jij lekker toch knippertquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
En deze staat ook nu onder mijn favorieten opgeslagen, dank je welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://www.endofshow.com/(...)ke-big-brother-cuts/
nee dit is niet deelbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bah, wat ben jij een hebberd, gun je me dat nou niet
Knipperquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen het
Met een bootje het water op is helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is een ramp, ik kletter morgen mijn bootje maar weer in het water en vaar weg.
That's the spirit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen het
Link aanklikken, dan links boven op je scherm staan een hele ster en daar naast een groenplusjemet een gele ster.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?
Is het zeker niet, morgen gaan we weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met een bootje het water op is helemaal niet verkeerd
hahhaa ook jij bedanktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Hehe eindelijk. Heb mijn kop er over zitten breken. MOHAA, BF42? Kon er niet opkomen.
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik wel om mij heen merk, er zijn heel veel jonge mensen (ben niet bejaard hoor hahha) die het op tv volgen, er zijn echt veel oudere tussen de 35/65 die streams volgen daarom, doe een leuke selectie had ik al eerder gezegt.
iemand uit Amsterdam (ikke dus grapje)
een rotterdammer zeg maar
een boer
een groninger en een brabander/limburger
beetje lekker gemengd
hoeft niet perse een homo (mag wel)in of wat dan ook gewoon een leuk groepje, het is de streamer en de overlevers.
en de overlevens moeten de streamer feitelijk *vermaken* en niet met zakdoekje legge of een puzzeltje.
Ik denk dat ik toch ideeen ga insturen aan B&B, misschien doen ze er niks mee maar toch.
dat mag je best zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.
Ja, egoïstisch, ik weet het
Ik ben brabander en niet bang tegen de regie in te gaan, dat hebben ze al gemerktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen.
Graag zie ik een paar mensen die helemaal niet met elkaar kunnen opschieten en toch moeten samenwerken, dat zorgt voor vuur.
En mensen die ook niet bang zijn om tegen de regie in te gaan wat deze groep was zo mak als een paar lammetjes.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou heel graag aan zoiets mee doen, maar denk dat ik ongeschikt bevonden wordt. en zoveel uithoudingsvermogen heb ik ook niet meer, maar kan wel lekker lullen dus de saaie uurtjes kan ik dan wel opvullen, maar puzzelen nee daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen.
Graag zie ik een paar mensen die helemaal niet met elkaar kunnen opschieten en toch moeten samenwerken, dat zorgt voor vuur.
En mensen die ook niet bang zijn om tegen de regie in te gaan wat deze groep was zo mak als een paar lammetjes.
Heeft Duitsland streams en zijn die ergens gratis te zien, weet je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.
Het mag van mij wel een beetje gemengd, dat je meerdere generaties hebt in het programma en dan kijken wie je het meest aanspreekt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb het over de streamers maar dat kan ook nog natuurlijk.
Beetje rond de 30 a 40 lijkt me leuk.
Ook goed maar dan moet jouw kat wel een paar kunstjes kunnen doen, met een balletje spelen of de muizen opjagen.quote:
Sources tell us the overnight house feed will be limited from 11.30pm until 6am.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat er te zien zal zijn, zal hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?
dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets ouder zou wel leuke zijn.... voor wat meer verhalen waar ik in DGK graag naar mocht luisterenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb ook een kater in de aanbieding, schrijf hem wel in, en echt is geen grapje, mijn kat heet Terror Jaap, was geboren toen met DGK en was de grootste kitten zodoende zijn naam.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook goed maar dan moet jouw kat wel een paar kunstjes kunnen doen, met een balletje spelen of de muizen opjagen.
heb je een puzzelfobie oid?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou heel graag aan zoiets mee doen, maar denk dat ik ongeschikt bevonden wordt. en zoveel uithoudingsvermogen heb ik ook niet meer, maar kan wel lekker lullen dus de saaie uurtjes kan ik dan wel opvullen, maar puzzelen nee daar doe ik niet aan.
Zal ik mee mogen doen wil ik wel in mijn contrakt hebben dat ik weiger ook maar 1 puzzelstukje aan te raken en dat ik dan lekker mag bijslapen in die tussentijd.
Dat is heel lief van je, maar ik heb geen Internet Explorer maar Safari ik werk namelijk op een Mac.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Link aanklikken, dan links boven op je scherm staan een hele ster en daar naast een groenplusjemet een gele ster.
op dat groene en gele ding klikken, je hebt die link al geoppend en dan opslaan, zo doe ik het kan je zo alles terug vinden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heerlijk ik heb ook van die vrienden met boten die ga ik ook maar weer is even bellen waar we heen kunnen gaan varenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is het zeker niet, morgen gaan we weertesten of ik nog een leven heb.
Ik hou gewoon niet van legpuzzels en het duurde zo lang en was saai, ook om naar te kijkenquote:
nee, ik weet er verder niks van, sorry.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Duitsland streams en zijn die ergens gratis te zien, weet je dat?
Ik had haar inderdaad ook nog wel verwacht misschien denkt ze wel dat dit subforum nu niet meer bestaat en neemt ze de moeite niet meer om te kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
Vind het jammer dat Renate niet komt vertellen hoe ze het beleefd heeft gister allemaal, hoop dat ze dat als nog doet.
Oke, al heb ik nog nooit van een Safari gehoord hahhaaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je, maar ik heb geen Internet Explorer maar Safari ik werk namelijk op een Mac.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor en heb het nu ook opgeslagen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben brabander en niet bang tegen de regie in te gaan, dat hebben ze al gemerkt.
Misschien komt ze nog we hebben nog een deel te gaan toch nummer 300. Ja ben echt benieuwd hoe ze het vond, vond haar er zo verloren bij staan af en toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had haar inderdaad ook nog wel verwacht misschien denkt ze wel dat dit subforum nu niet meer bestaat en neemt ze de moeite niet meer om te kijken.
Ja, dat weet ik nog! Geniaal en hij is dus net zo maf als Jaap!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater in de aanbieding, schrijf hem wel in, en echt is geen grapje, mijn kat heet Terror Jaap, was geboren toen met DGK en was de grootste kitten zodoende zijn naam.
Maar Terror Jaap denkt dat hij een hond is, hij springt tegen je op (kan je zo met hem weglopen) en bijt zich vast in je broek en gewoon bijt hij ook graag, hij loopt met een groot roze konijn te slepen door het huis, en vreet echt als een hond zijn bakjes leeg. o ja, hij is bang van alles wat vladderd, vogels enzo he![]()
+1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mag jij best van mij in The Bunker II deelnemen
Kom je op de buitenlandse site,squote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
google live streams....je vindt vast wel leuke
Die redactiecam (die er niet gekomen is) had men ook best via JTV kunnen doen. Een goede webcam en je bent er. En het kost geen dure stream want dat komt van de JTV server.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat er te zien zal zijn, zal hier
http://www.justin.tv/vip_bigbrother
getoond worden.
Joh maar dat had ik helemaal niet achter jou gezocht dat jij zoveel kon pratenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou heel graag aan zoiets mee doen, maar denk dat ik ongeschikt bevonden wordt. en zoveel uithoudingsvermogen heb ik ook niet meer, maar kan wel lekker lullen dus de saaie uurtjes kan ik dan wel opvullen, maar puzzelen nee daar doe ik niet aan.
Zal ik mee mogen doen wil ik wel in mijn contrakt hebben dat ik weiger ook maar 1 puzzelstukje aan te raken en dat ik dan lekker mag bijslapen in die tussentijd.
Tis maar een klein gammel bootje hoor maar voor de binnenwateren prima, hoppa, lekkers mee en gaaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk ik heb ook van die vrienden met boten die ga ik ook maar weer is even bellen waar we heen kunnen gaan varen![]()
Soms gaan we met een paar boten weg en dan met z'n BBQen
dank je wel, daar heb je mij heel blij meegemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat er te zien zal zijn, zal hier
http://www.justin.tv/vip_bigbrother
getoond worden.
Terror Jaap durft niet eens naar buiten haha de schijtbak, als hij op de vensterbank zit en er vliegt een vogel langs zie je de angst in zijn ogen staan, en springt gauw in een hoekje ,echt het ook een watje hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog! Geniaal en hij is dus net zo maf als Jaap!![]()
Kunstjes wat mijn kat kan, pffff.......het is een held op sokken en al van een oudere generatie.
Zij kan wel goed zwemmen, haha, ja ze duvelt af en toe in de sloot de sukkel.
Maar ze kan wel goed kikkers vangen die ze mee naar binnen neemt, jippie![]()
Muisen gaan ook nog maar naar vogels mauwt ze.
Ja hoewel ik het minder vind als ze zo afgemat zijn (tegen doodmoeie mensen aankijken is niet altijd leuk) is het wel heeeel leuk als er 24 uur per dag leven op de stream is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook vind ik dat bij de volgende Bunker moeten 2 overlevers gewoon elke nacht op wacht staan zodat wij altijd worden pleziert.
En wanneer de rest wakker wordt mogen de wakers gaan slapen
Hahaha die kat van jou doet zijn naam wel eer aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater in de aanbieding, schrijf hem wel in, en echt is geen grapje, mijn kat heet Terror Jaap, was geboren toen met DGK en was de grootste kitten zodoende zijn naam.
Maar Terror Jaap denkt dat hij een hond is, hij springt tegen je op (kan je zo met hem weglopen) en bijt zich vast in je broek en gewoon bijt hij ook graag, hij loopt met een groot roze konijn te slepen door het huis, en vreet echt als een hond zijn bakjes leeg. o ja, hij is bang van alles wat vladderd, vogels enzo he![]()
Kijk niet douschen en en weinig eten intresseerd me niks, al moet ik 4 weken niet douschen ik heb er geen last van de andere wel denk ik hahha vieze dingen eten ja daar ben ik niet zo van, maar ben een bikkel he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh maar dat had ik helemaal niet achter jou gezocht dat jij zoveel kon praten![]()
Ik denk niet dat een spelletje van uithoudingsvermogen moet zijn. Maar wel dat je door het stof bijt met bijvoorbeeld weinig eten, douchen, vieze dingen eten etc. Ook vind ik dat bij de volgende Bunker moeten 2 overlevers gewoon elke nacht op wacht staan zodat wij altijd worden pleziert.
En wanneer de rest wakker wordt mogen de wakers gaan slapen
Ik kreeg juist zin om zelf weer te gaan puzzelenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van legpuzzels en het duurde zo lang en was saai, ook om naar te kijken
Bier en peukenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tis maar een klein gammel bootje hoor maar voor de binnenwateren prima, hoppa, lekkers mee en gaaan!![]()
Kleine expressie:[ afbeelding ]
Dat van die roze knuffel doet hij pas sinds 4 weken echt maf gezicht hahaa ja mijn vriendin heeft een hele grote hond, maar loopt ook de hele dag met knuffels en sokken is ze ook gek op hahhaa.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha die kat van jou doet zijn naam wel eer aan.
Wat klinkt dat vertederend dat hij met knuffel door het huis heen loopt.
Ik moet dan gelijk aan mijn hondje Rex denken die is heel klein maar loopt ook altijd met knuffels te slepen groter dan dat hij zelf is.
Oja en mijn hond loopt op zijn 2 achterpoten staand rond net als een mensje
Ik kan de muziek nu wel in mijn hoofd afspelen, zo goed zit die daar nu in vast geprent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, al heb ik nog nooit van een Safari gehoord hahhaa
en mooi he de muziek nog steeds
Dat vond ik ook, nu had ik wel sympathie voor haar, ze doet het gewoon beter op FOK! dan op de stream.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien komt ze nog we hebben nog een deel te gaan toch nummer 300. Ja ben echt benieuwd hoe ze het vond, vond haar er zo verloren bij staan af en toe.
En de grote poten van vriend haha!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bier en peukenAls je ook zeurt als je zonder peuken zit heb je de finale al gehaald
ze mochten haar niet...dat was overduidelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, nu had ik wel sympathie voor haar, ze doet het gewoon beter op FOK! dan op de stream.
Ik denk dat zij gewoon te veel verschilde met de andere overlevers die daardoor geen moeite meer in haar staken...ik zeg ook maar wat hoor
dat is inderdaad een heel ander soort bootje dan dat mijn vrienden mee varenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tis maar een klein gammel bootje hoor maar voor de binnenwateren prima, hoppa, lekkers mee en gaaan!![]()
Zat ik ook aan te denken net.Vond het gisteravond en vannacht klote om naar te kijken hoe ze toch probeerde er een beetje bij te horen en dat niet echt luktequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
Vind het jammer dat Renate niet komt vertellen hoe ze het beleefd heeft gister allemaal, hoop dat ze dat als nog doet.
Ja, in het begin hier op FOK had ik zoiets he renate bah ff popu doe enzo, maar denk dat ze gewoon onzeker is en een leuke lieve meid en gister vnd ik Peter erg laag om zo met haar om te springen, lekker popu doen over haar rug, hou niet van zulke gasten en maar lollig doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, nu had ik wel sympathie voor haar, ze doet het gewoon beter op FOK! dan op de stream.
Ik denk dat zij gewoon te veel verschilde met de andere overlevers die daardoor geen moeite meer in haar staken...ik zeg ook maar wat hoor
Ah joh doe is niet zo gemeen over jouw katquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Terror Jaap durft niet eens naar buiten haha de schijtbak, als hij op de vensterbank zit en er vliegt een vogel langs zie je de angst in zijn ogen staan, en springt gauw in een hoekje ,echt het ook een watje hoor
Goed idee zeg. Iets voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Die redactiecam (die er niet gekomen is) had men ook best via JTV kunnen doen. Een goede webcam en je bent er. En het kost geen dure stream want dat komt van de JTV server.
Jeroen zou overnachten in een hotelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef 11amb het volgende:
zo jeroentje is net bij me langs geweest en had het goed naar zijn zin gehad in de bunker
vanavond gaat ie weer terug naar le france
wachten is alleen nog op pim want die kan bier halen als ik daar rustig een biertje zit te drinken
Biertjes, sigaretten, zakmes en een boot. What more do you need?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
wat deed hij danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft gewoon andere intresses dan de andere meiden, lijkt me een zacht meisje die zich gewoon gister staande probeerde te houwen, en wat Peter flikte, had er niet bij moeten wezen want hij had een uitbrander van mij gehad.
Ik bedoel ook gewoon om de nacht andere die waken dan hoeven ze ook niet zo vermoeid te raken. Het valt mij op dat s'nachts juist de leukste gesprekken loskomen waar ik er daarom meer van wil zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het minder vind als ze zo afgemat zijn (tegen doodmoeie mensen aankijken is niet altijd leuk) is het wel heeeel leuk als er 24 uur per dag leven op de stream is.
Kijk, zie je wel, daar komen de verzoeken voor 'he nananana de gelpot voor jou, lalalalalalala geef me hem gauw'quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Zullen we ff een ander plaatje aanvragen Boven.
B. heb je toevallig ook het plaatje van Peter, gewoon voor de gezelligheid knal die even over de streams.
wel met drank hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik bedoel ook gewoon om de nacht andere die waken dan hoeven ze ook niet zo vermoeid te raken. Het valt mij op dat s'nachts juist de leukste gesprekken loskomen waar ik er daarom meer van wil zien.
Dus jij hebt je eigen site? Leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En de grote poten van vriend haha!
Gaat hem niet worden, zonder peuken: ik zeik dan nog meer dan Marielin dus ongeschikt.
Zow, nu ff iemand een ban geven op mijn eigen sitetje![]()
Peter was een l*l gisteren met Renate. Echt niet leuk, en maar door gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft gewoon andere intresses dan de andere meiden, lijkt me een zacht meisje die zich gewoon gister staande probeerde te houwen, en wat Peter flikte, had er niet bij moeten wezen want hij had een uitbrander van mij gehad.
niet doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
B. heb je toevallig ook het plaatje van Peter, gewoon voor de gezelligheid knal die even over de streams.
Vond het zielig voor Renate, ze slaat steeds de plank mis, en komt er gewoon niet tussen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef bamby het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken net.Vond het gisteravond en vannacht klote om naar te kijken hoe ze toch probeerde er een beetje bij te horen en dat niet echt lukteen dan die rotgein van peter ook kreeg ik bevestigt wat ik al dacht van amber mee gaan in pest gedrag.Zat me hier plaats vevangen er voor te schamen
Renate was tot diep in de nacht aan het feesten.. en vanochtend na een bakje rooibosthee weer aan de wijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
Hoe kan nu je eigen site weg wezen alleen jij hebt daar toch wwoord enzo van, snap het niet Kaat leg eens uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:56 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ben nu mijn hele site kwijt! Alles weg!
Vette idioot is bezig geweest, wou alleen een op ban zetten en alles kwijt!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Renate was tot diep in de nacht aan het feesten.. en vanochtend na een bakje rooibosthee weer aan de wijn![]()
Zij had het plan enorm in bad te gaan liggen weken.. lekker badderen.. en dus denk ik niet dat zij vroeg online komt.
Gelukkig, dus ze is heel huids thuis gekomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Renate was tot diep in de nacht aan het feesten.. en vanochtend na een bakje rooibosthee weer aan de wijn![]()
Zij had het plan enorm in bad te gaan liggen weken.. lekker badderen.. en dus denk ik niet dat zij vroeg online komt.
Bij mij is het heel verschillend, ik ben een tweeling van horoscoop en daardoor is het net zoals mijn bui valt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk niet douschen en en weinig eten intresseerd me niks, al moet ik 4 weken niet douschen ik heb er geen last van de andere wel denk ik hahha vieze dingen eten ja daar ben ik niet zo van, maar ben een bikkel he.
en over dat lekker lullen, ja hier, maar mij zal je zien op een feestje ergens achteraf, hou niet van in de belangstelling staan heb dat niet, lekker achteraf zitten en gewoon 1 op 1 gesprekken, en als ik onder een feestje kan uitkomen doe ik dat.
Is ook echt een ander typpe dan de andere meiden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het zielig voor Renate, ze slaat steeds de plank mis, en komt er gewoon niet tussen.
Alles vanaf 2008 december is weg, een ip ban uitdelen is een heel simpel klusje maar lukte dus niet dus ik dacht: verwijder ik alleen dat bericht eerst, 1 bericht dus! Nu ben ik alles kwijt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe kan nu je eigen site weg wezen alleen jij hebt daar toch wwoord enzo van, snap het niet Kaat leg eens uit.
Hmm zozo.. JIJ werd nog gebeld tenminste....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bij mij is het heel verschillend, ik ben een tweeling van horoscoop en daardoor is het net zoals mijn bui valt.
De laatste tijd blijf ik liever thuis dan dat ik snachts onder de mensen wil zijn.
Net ook weer, word ik gebeld of ik naar de kroeg kom maar nee hoor, ik ben liever hier zo aan het kletsen. Dus ik werd alweer voor kluizenaar uitgemaakt maar ja pech voor ze
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het zielig voor Renate, ze slaat steeds de plank mis, en komt er gewoon niet tussen.
De mijne legt al zijn spullen, knuffels, botten kussentje altijd alles buiten zijn mand.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat van die roze knuffel doet hij pas sinds 4 weken echt maf gezicht hahaa ja mijn vriendin heeft een hele grote hond, maar loopt ook de hele dag met knuffels en sokken is ze ook gek op hahhaa.
maar echt elke keer dacht ik huh hoe komt dat roze konijn nou daar tot dat ik terror jaap er mee zag slepen en ik mag hem niet afpakken he, ligt nu bij hem in de mand maffe kat hahha
Nee joh ben je niet goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Vanochtend zei ze nog tegen Peter.. wat flauw dat jij niet met mij wilde zoenenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef bamby het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken net.Vond het gisteravond en vannacht klote om naar te kijken hoe ze toch probeerde er een beetje bij te horen en dat niet echt lukteen dan die rotgein van peter ook kreeg ik bevestigt wat ik al dacht van amber mee gaan in pest gedrag.Zat me hier plaats vevangen er voor te schamen
Lullig voor je Kaat, je hebt er zoveel werk aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Alles vanaf 2008 december is weg, een ip ban uitdelen is een heel simpel klusje maar lukte dus niet dus ik dacht: verwijder ik alleen dat bericht eerst, 1 bericht dus! Nu ben ik alles kwijt.
Even wachtwoord veranderen en een mail daar de grote baas sturen.
Baal als een stekker!
Neuh, ik zit er toch ook nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
1721 posten hier, binnen 26 dagen,heb ik nu een prijs gewonnen of wordt ik straks met 2000 van Fok geflikkerd.
Oke dan hoop dat ze het toch een beetje naar haar zin heeft gehadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
De mijne heeft zo'n krabpaal met een hokje eronder en dat is haar schatkamer, daar neemt ze alles mee naar toe wat ze stiekem ergens weg haalt. Sokken, strings en vaatdoekjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
De mijne legt al zijn spullen, knuffels, botten kussentje altijd alles buiten zijn mand.
Ik ben continue spullen van hem aan het ruimen het is net of hij het er om doet.
nu ook ik kijk om me heen en zie alweer 3 knuffeltjes op mijn bed liggen
Ja maar wees eerlijk Dottey, vond het echt niet leuk hoe ze deden tegen haar, bah ik hou niet van zulke gastenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanochtend zei ze nog tegen Peter.. wat flauw dat jij niet met mij wilde zoenen![]()
hij zat wel even te kijken.. "Nou het stond toch in de Poll dat ik met jou moet zoenen door 52% van de stemmers gekozen... dusssssssssss.."
aub niet zegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee zeg. Iets voor de volgende keer.
Ik hoorde dat het 1e plan was iemand als Renate erbij te voegen maar die heeft afgezegd en toen is Jeroen daarvoor in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze mochten haar niet...dat was overduidelijk
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanochtend zei ze nog tegen Peter.. wat flauw dat jij niet met mij wilde zoenen![]()
hij zat wel even te kijken.. "Nou het stond toch in de Poll dat ik met jou moet zoenen door 52% van de stemmers gekozen... dusssssssssss.."
Gebeurde dat dan na 12-en? Ik heb dat gemist.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar wees eerlijk Dottey, vond het echt niet leuk hoe ze deden tegen haar, bah ik hou niet van zulke gasten
Toverheks blijft de muziek mooi vinden
Ze moest geloof ik een heel eind met de trein.. naar Gouda of zo.. dus dat is ook best een stuk. Iedereen bleef enorm lang hangen hoor in de bunker. Dus het was pas laat toen zij vertrok.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zuipschuit.
Misschien zien we haar hier nog wel als ze haar roes heeft uitgeslapen en verweekt is.
Ja ik vond dat ook heel erg, terwijl ik net een complimentje had gegeven over Peter dat hij toch heel anders op mij overkwam en dat ik me in hem had vergist op de stream, even later flikt hij dat geintje bij Renate.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gelukkig, dus ze is heel huids thuis gekomen
Vind ik ook zie mijn post hiervoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, in het begin hier op FOK had ik zoiets he renate bah ff popu doe enzo, maar denk dat ze gewoon onzeker is en een leuke lieve meid en gister vnd ik Peter erg laag om zo met haar om te springen, lekker popu doen over haar rug, hou niet van zulke gasten en maar lollig doen.
Ja een beetje misselijke grap, en eerst zeggen wil met je zoenen, en daarna zeggen mag niet van mijn produktiemaatschappij, renate had wel slokje op maar tch echt ze is gewoon te zacht voor die dingen kan zich niet goed afbekken. (denk ik dan he)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebeurde dat dan na 12-en? Ik heb dat gemist.
Misschien maar beter ook, ik word daar triestig van
Je hoeft het profiel maar aan te klikken en je weet het. (ik heb dat niet verborgen, zou niet weten waarom wel)quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mera, bel jij mij eens? Of zit jij al in de startblokken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm zozo.. JIJ werd nog gebeld tenminste....
Waarom wil je zo graag bij #300 komen? Dan houdt toch juist de boel hier op?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja een beetje misselijke grap, en eerst zeggen wil met je zoenen, en daarna zeggen mag niet van mijn produktiemaatschappij, renate had wel slokje op maar tch echt ze is gewoon te zacht voor die dingen kan zich niet goed afbekken. (denk ik dan he)
zijn we al bij 300 pppffttttt maar we komen er wel
Huh nee toch, we mogen toch gewoon door gaan anders wissen we alles weer hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij #300 komen? Dan houdt toch juist de boel hier op?
Ik vond het helemaal niet zo erg dat Peter een beetje met haar (en eerder Amber) zat te dollen. Dat zij het niet begreep was duidelijk, maar Peter hield dan ook al snel op.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hoeven wij het niet rot voor Renate te vinden en kan zeprima voor zichzelf zorgen.
ik geloof van wel.. ze zei van wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Oke dan hoop dat ze het toch een beetje naar haar zin heeft gehad![]()
als je een hoog postaantal hebt kun je dat verbergen om te laten geloven dan je een leven hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hoeft het profiel maar aan te klikken en je weet het. (ik heb dat niet verborgen, zou niet weten waarom wel)
O, dan heb ik dat zeker gedroomdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh nee toch, we mogen toch gewoon door gaan anders wissen we alles weer hoor
Echt? Na 300 sluiting? (Daarna naar GC en de RLS SC?)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij #300 komen? Dan houdt toch juist de boel hier op?
Wat bedoel je nou heb je een eigen forum?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:56 schreef Kaat38 het volgende:
Ik ben nu mijn hele site kwijt! Alles weg!
Vette idioot is bezig geweest, wou alleen een op ban zetten en alles kwijt!
Ik ben eerlijk..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar wees eerlijk Dottey, vond het echt niet leuk hoe ze deden tegen haar, bah ik hou niet van zulke gasten
Baal echt! Deed er niet zoveel meer hoor maar toch! Hij staat in ieder geval op ip ban nu en ik heb beheer gemailt, nu maar even een berichtje proberen te zetten, kijken of dat nog luktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lullig voor je Kaat, je hebt er zoveel werk aan.
Zo he, jij kan ook aardig lullen hahahha maar jij bent vanaf 2005 hier al.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hoeft het profiel maar aan te klikken en je weet het. (ik heb dat niet verborgen, zou niet weten waarom wel)
ik zit nog met tranen in mn ogen te ontbunkeren...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mera, bel jij mij eens? Of zit jij al in de startblokken?
idemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haha, ja heb ik ook maar doe ik niks mee bijna maar ook een puntsite en die is dus gehackt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou heb je een eigen forum?
Ik ben wel benieuwd wat zij van het feestje van vannacht vondquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zuipschuit.
Misschien zien we haar hier nog wel als ze haar roes heeft uitgeslapen en verweekt is.
Ik begin te twijfelen, misschien heb ik het wel gedroomdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt? Na 300 sluiting? (Daarna naar GC en de RLS SC?)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je een hoog postaantal hebt kun je dat verbergen om te laten geloven dan je een leven hebt
Dat kan zij ook echt wel hoor.. Het is gewoon niet het slag mensen waar ze een klik mee heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hoeven wij het niet rot voor Renate te vinden en kan zeprima voor zichzelf zorgen.
Heb je geen backup van je site?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Alles vanaf 2008 december is weg, een ip ban uitdelen is een heel simpel klusje maar lukte dus niet dus ik dacht: verwijder ik alleen dat bericht eerst, 1 bericht dus! Nu ben ik alles kwijt.
Even wachtwoord veranderen en een mail daar de grote baas sturen.
Baal als een stekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |